Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettojen kasauma 7. huoneessa.  (Luettu 5758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kleopatra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 22.11.2005 10:10:12 »

Minulla on huimasti planeettoja 7. huoneessa, miten tämä teidän mielestänne vaikuttaa?

Kuu 26° 19' Skorpioni 7. huone
Merkurius 29° 6' Skorpioni 7. huone
Mars 27° 20' Vaaka 7. huone
Saturnus 2° 46' Jousimies 7. huone
Pluto 6° 19' Skorpioni 7. huone
Juno 22° 59' Skorpioni 7. huone

Kuinka lasketaan dominoiva merkki? Tongue
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2005 18:06:21 »

Oletko kuullut peiliteorioista?
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2005 11:29:37 »

Hei Kleopatra,

itseänikin silloin tällöin mietityttää 7.huoneen planeetat.
Saai sanoi varmaan ihan osuvasti noista "peiliteorioista"... onko se sitten niin, että 7.huoneen "stelliumilainen" katselee/etsii toisesta niiden planettojen symboloimia asioita/tuntemuksia? Vai miten sen osaisi parhaiten sanoa?

Omalla miehelläni on Mars ja Chiron 7.huoneessa oppositiossa AC:n Plutoon ja Kuuhun...ja minä olen nähnyt sen hänessä aivan mahdottoman hallitsevana kuviona. Oikullisuutta(Kuu), agressiivisuutta ja itsekkyyttä(Mars), hallitsevuutta(Pluto) ja ainaista huomion kipeyttä(Chiron).

Sitten ystävälläni, Kaksosmiehellä, ovat Venus yhtymä Saturnus ja Merkurius 7.huoneessa...oppositiossa Jupiter yhtymä Neptunukseen 1.huoneessa. Ja se taas näkyy hänessä mm. siinä, että hän harkitsee tosi tarkkaan mitä sanoo, mutta sitten toisaalta on myös jollain lailla lavea puheissaan ja unelmoi/kuvittelee paljon. Ihannoi myös naistaan - odottaa vähän liikojakin. Jokatapauksessa nainen/naiset näyttelevät merkittävää osaa hänen elämässään. Naisia on ollut monia(Jupiter?) ja jotenkin ei ole osannut/halunnut sitoutua täysin kehenkään...Mitä vielä tulee mieleen hänen tuosta planeettojen asemista/aspekteista AC-DC-linjalla, niin ehkä se, että naiset ovat koettaneet hallita ja rajoittaa häntä(Saturnus) - silti hän ikäänkuin vaistomaisesti etsii sellaisia naisia...Tarvitseeko hän rajoja toiselta ihmiseltä? Niinkuin rakkautta ja keskusteluja(Venus+Merkurius)...

Itseasiassa minullakin on Saturnus 7.huoneessa - kuten Chiron:kin.
Mieheni ON saturninen....ja kylläpä itsestänikin sitä huomion kipeyttä löytyy(Chiron), mutta olen joutunut itsekin melkoisesti hoivailemaan läheisiäni - ja sitäpaitsi hoiva-alallakin olen. Oma Chiron:ini on Kalat.

Sinun planeettojesi vaikutuksesta...voisi tietysti poimia noista samoista mitä läheisillänikin on ja lisäksi esim. oisko Juno siellä sitä, että sielunkumppanuus/ystävyys merkitsee sulle tosi paljon myös parisuhteessa?
Kuu voisi tarkoittaa sitä, että etsit ja kaipaat tunteikkuutta partneristasi - ja ehkäpä suhteesi naisiin toimivat pehmeästi, ja tulet heidän kanssaan hyvin toimeen?
Pluto 7.huoneessa...hmmm - ehkä elämässäsi on aina joku ihminen (tai on ollut), joka vaikuttaa sinuun todella voimakkaasti. Etsit kaikista suhteistasi läheisyyttä ja syvällisyyttä - mitkään pinnallisuudet/puolinaisuudet eivät sinua kai liikauta? Ja ehkäpä ihmisuhteissasi esiintyy paljonkin erilaisia muutoksia?

Miten olet itse huomannut noiden planeettojen "toimivan"?
Kysyit siitä dominoivasta planeetasta... Tarkoitatko siinä kyseisessä huoneessa vai muuten elämässä? Aurinkomerkkiäsi hallitseva planeetta tietysti hallitsee sinua kaikkein eniten (niinkuin esim. minua Rapuna Kuu), mutta oisko se nyt sitten niin, että esim. vaikka tuossa 7.huoneessa oleva ensimmäinen planeetta vois olla se hallitsevin? Toiset sanovat, että se mihin tähtimerkkiin huoneen kärki osuu...eli sulla kai Skorpioniin....niin se planeetta värittää sitä huonetta - OLIKOS SE NIIN? Sulla se ois sit kai Pluto....no sehän sulla on jo muutenkin siellä 7.huoneessa ja taitaapa olla ihan ensimmäisenä planeettana siellä? Käykö sinuun eniten tuo Pluton vaikutus ihmisuhteissa? Onko elämässäsi jokin merkittävä/kohtalonomaiselta tuntuva ihminen/ihmissuhde?
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 30.11.2005 19:02:10 »

Ihan yleisesti vaan peiliteorioissa peilataan, eli huomataan, omat tunteet toisesta. Omat reaktiot/tunteet nähdään ensin toisen reaktioina/tunteina. Jos on paljon planeettoja seiskassa on taipumusta tähän. Sekä niinpäin, että itse peilaa helposti omat tunteensa muista, että myös toisinkin päin, että muut usein peilaavat omat tunteensa minusta. (Hyvä ominaisuus useille terapeuteille)Varsinkin jälkimmäisen oivaltaminen voi joskus olla helpottavaa, kun hoksaakin, että toinen vain syyttää minua niistä omista tunteistaan, jotka jostain syystä tunnistaa helpommin minussa kuin itsessään.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2005 19:05:43 »

Paljon planeettoja seiskassa oppii paljon tällaisten parisuhteiden kautta, ja osaa luonnostaan pyrkiä niihin.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Kleopatra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 06.12.2005 02:56:58 »

Kiitos teille, Onerva ja Saai.
Molemmissa vastauksissa oli minulle paljon tuttua. Olen todellakin liian peilaava, esimerkiksi näen muiden ajattelevan minusta pahaa vaikka kuitenkin tiedostan että ne ovat vain omia tunteitani, hankalaa. Ja juuri tuosta tunteiden suuresta voimasta itsessäni, olen pitänyt aina skorpionia omana merkkinäni jollain tasolla, mikä on ehkä huono juttu koska kuunsolmuni on härässä Sad
Erityisesti pisti silmään tuo Onervan kysymys siitä, onko minulla kenties kohtalontuntuinen suhde johonkuhun, koska todellakin on! Tunnen aivan erityistä yhteyttä erääseen skorpioniin, emme ole enää pitkään aikaan olleet yhteyksissä, mutta monen vuoden ajan olen ajatellut häntä jokaikinen päivä ja nähnyt hänestä unia jne. Side välillämme tuntuu maagiselta. Tiedä sitten, tunteeko hän samoin mutta minä uskon, että tuntee.
Kyllä kumppanini tulee ehdottomasti olla tunteikas, vaadin jopa tietynlaista mustasukkaisuutta, ollakseni varma toisen kiinnostuksesta minua kohtaan. Itse, yllätys, yllätys, olen jonkin verran mustasukkainen myös. Ystävyys on myös ehdottoman tärkeää, vaikka kai se on kaikille.
Niin, dominoivalla merkillä tarkoitin juuri sitä, että millä merkillä on suurin vaikutus luonteeseen. Mietin vaan, että onko se yksinkertaisesti se merkki, jota esiintyy kartassa eniten. Ja kuten jo totesinkin, skorpioni tuntuu omalta.
Kiitos teille todella paljon Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: