Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä olet kartallasi ylpeä ja mistä et?  (Luettu 35883 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 04.01.2007 18:46:04 »

tämä ketju on sellainen, jonka pitkästä aikaa jaksoin mielenkiinnolla lukea.
jatkan, koska jousimies pitää puhua itsestään,
ja olen kyllä ylpeä tästä ihanasta aurinkomerkistäni.  Smiley

lisäksi runsasvetisyys,
erityisesti

 kuu ( kalat , 12.huone )     aspect_tri      mars  aspect_con  plutoskorpioni , 7.huone )
ja  aurinko 8.huone

osoittaa, ettei elämä koskaan käy liian tylsäksi.
haasteet, ja juuri tunteiden puolella
ovat elämän suola.
vaikka välillä maailma kaatuisikin niskaan.

tällä hetkellä pidän kaikista negatiivisista puoistani,
oikein rakastan niitä,
mutta sanottaan silti, että on

 saturnus  aspect_con  neptunuskauris , 11.huone )

se pistää näkemään aina niitä negatiivisia puolia elämässä,
jokseenkin rajoittaa lentoani.
tallennettu
Anthrax
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #16 : 04.01.2007 19:51:12 »

Kuu tarkka sekstiili Aurinko!!  smitten smitten smitten Arska Jellonassa, Kuu-ukko Kaksosissa. Ainakin kuulen usein tulevani kaikkien kanssa toimeen, tuttavia riittää ja jonkinlainen johtaja-aspekti jonkun kirjallisen tulkinnan mukaan tämä oli, kun on nuo ilma- ja tulimerkit siinä. Elämän pitäisi olla tasaista ja kohtuu onnellista tämän yksittäisen perusteella ainakin   Cool

Sitten negatiivisia Pluto neliö Aurinko->väkivaltaisuus? Uranus neliö Venus-> sähläily rakkaussuhteissa? ja...Jupiter oppositio Venus-> mukavuudenhalu
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #17 : 04.01.2007 20:09:09 »

Lainaus käyttäjältä: Saqirlat
Lainaus käyttäjältä: selkälokki

Vielä yksi ylpeyden aihen on nepparin ja jupiterin yhtymä jouskarissa 10. huoneessa.

Katoha tyttöä! Sullahan on tuo sama mikä Pallaskissalla ja mulla, huone vaan eri..Sepä se onkin virvoittava aspekti, ainakin mielenliikkeet on joskus sen verran ööh hassuja..Eipä kävisi aika pitkäksi edes autiolla saarella, sanotaanko näin  Wink

Thihihihihihihihih! Tjaa-a, mietin vielä tässä "lemppariani", inhokit sen sijaan tiedossa, ainakin tämänhetkiset Wink (Voi miten Vaakamaista...) Eli todennäköisesti haastavimmat aspektit syntymäkartalla ovat   merkurius aurinko uranus venus vaaka aspect_squ askendentti rapu, joka on neliössä  chiron oinas joka taasen vastaavasti opponoi koko tuota Vaaka-stelliumia... Ainoa valopilkku rytäkässä on se, että stelliumin Neitsyestä aloittava  pluto ei ole tuossa konkurssissa mukana  Grin Ja 12. huoneen Saturnuksesta on rutkutettu ihan omassa ketjussa, se siitä  Tongue

Hm, ihan mukava on Suurkolmio  aurinko aspect_tri saturnus aspect_tri mars aspect_con keskitaivas ilman merkeissä ja  chiron tekee siitä vielä Leijan, jos MC otetaan mukaan Wink Milloinkohan tulee kyllin hyvä sää lennättää tuota leijaa?

Oikeastaan nuokin jutut voisi ajatella päinvastoin, että ne "helpot" kuviot ovatkin haasteellisempia ja "vaikeissa" piilee suurimmat lahjat.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #18 : 04.01.2007 20:15:14 »

http://www.astrology-x-files.com/transits/sun.html

löysin uuden linkin... sori kun off-topic  Wink
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #19 : 04.01.2007 20:30:08 »

Haa! Ajattelinkin ettei tälläista keskustelua vissiin ole ollut ja
se olisi kiva.. No niin, eli olen ylpeä Marsistani mars joka on
Leijonassa, ensimmäisessä huoneessa, yhtymässä Aurinkoon ja
askendenttiin, kolmiossa Saturnukseen ja keskitaivaaseen
(Saturnuskin on kolmiossa keskitaivaaseen eli mukavat kuviot, hyvä
ura?). Voimakasta tahtoa, johtajankykyjä, energisyyttä. Smiley

Merkurius on ehkä eniten sitä mistä en tykkää. Ei oo helppo puhua
tai kirjoittaa ja olen pahentanut sitä ajattelemalla niin. Minun on
hankala kertoa mielipiteistäni jos en ole varma ja tunne tarpeeksi
sanoja, olen tavallaan mielipiteetönkin. Tai en tiiä. crazy2 Ajattelutapani on ehkä hiukka monimutkainen. Kommunikointi on semmosta "ööö, mitä nyt loppujen lopuksi kannattaakaan edes sanoa?" Olen taipuvainen
murehtimaan. Olen vaikutuksille altis ja otan asiat henk. koht. Se
on yleensä raskasta. merkurius rapu huoneessa 12.

Minulla viha-rakkaussuhde Plutoon joka tekee asiat vaikeiksi eikä anna minun rentoutua
mutta toisaalta sitten antaa voimaa. pluto aspect_squ aurinko venus , aspect_con kuu buck2
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #20 : 04.01.2007 20:34:46 »

Huomasin juuri T-risti tulkinaan Sepolta:

Tämä kuvio saa nimensä siitä, että se muodostaa kartalle T-kuvion. Vähintään kolme planeettaa ovat keskenään neliössä ja kaksi näistä lisäksi keskenään oppositiossa. Tällainen kuvio on vahva viesti edellisten elämiesi aikana tapahtuneesta itsesi unohtamisesta. Tällä kertaa olet sitten vakaasti päättänyt keskittyä oman elämäsi henkiseen kehittämiseen, jotta pysyisit maailmanmenossa mukana. Jos edelleenkin otat velvollisuudeksesi huolehtia ensisijaisesti muista niin eipä käy sinua kateeksi, sillä todella kurjaksi tulee elämäsi sitä kautta muodostumaan. Voimasi riittävät juuri ja juuri omista asioistasi huolehtimiseen ja kaikki muu on ikävyyksien kerjäämistä. Tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin. Muiden asioita hoitaessasi ajat vain nuokin ihmiset samaan ahdinkoon kanssasi, joten kaikkien kannalta olisi korkea aika hyväksyä tämä karmallinen läksy ja pitää nyt huolta itsestäsi seuraavien tulkintojen sisältämien ohjeiden mukaisesti.

Minäkun luulin että elämässä on kyse juuri siitä että aina unohtaa itsensä...  uglystupid2
ja itse  asiassa toinen astrologi sanoi, että "jatka rauhan työtä tässäkin elämässä..."
 idiot2  uglystupid2  buck2

ehkä pitäisi hankkia elämä.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 20:36:45 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 04.01.2007 20:39:22 »

 :Smiley :Smiley :Smiley Tuohan olikin mielenkiintoista tulkintaa! Nimittäin mulla ei ole erikoiskuvioita kartallani, mutta T-risti löytyy   :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
snug
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Toivossa on hyvä elää..


Profiili
« Vastaus #22 : 05.01.2007 01:59:40 »

Monilla tuntuu olevan hienoja asioita kartallaan ja vieläpä niistä keskustellaan niin että menee hetki ennen kuin tällanen tietämätön ihan heti kaikkea osaa lukea Smiley
Hmm...mietin juuri etten oikein tiedäkään mistä pitäisi olla ylpeä tai sitten ei, mutta kaikkien niiden asioiden joukosta joita olen lukenut itseäni koskettavan olisi muun muassa se,että sanotaan minulla olevan luontainen kyky saada yhteys täältä poisnukkuneisiin..se, onko sillä mitään uskottavaa perää, onkin sitten tulkitsijan vastuu..itse voisin jopa uskoa tähän tiettyjen kokemusten perusteella ja olen ylpeä siitä jos näin todellakin on. Sitten en vain tiedä mikä tekijä vaikuttaa näihin "yliluonnollisiin" asioihin kartallani..se mihin tämä ko. asia oli merkitty, oli 12.huone kaksosissa Huh ja kartalta löytyy kuviot: mystinen suorakaide, pikkukolmio ja mahdollisuuksien kolmio..mukavaa että näitä on, mutta sitten kun vielä älyäisi mitä ne meinaa Grin ja jos oikein katsoin niin mitään ei löydy huoneista 4, 7, 9 ja 10..ihmeellisesti planeetat painuneet karkuun näitä huoneita Huh
Joitain hieman ahdistavia asioita tai oikeastaan piirteitä yleisesti sanottuna kartaltani tai sen tulkinnasta ovat esim. määräilevyys ja muu tällainen päälle päsmäröinti, marttyyrius. Tunnistan nämä kyllä itsestäni, mutta ehkä ne ovatkin vielä suht hallittavissa koska välillä tuntuu ettei osaa ottaa itselleen kuuluvaa kunniaa haltuun ja siten muut saavat krediittiä hyvästä työstä...mitäpä sitä valittamaan kun asiat ovat vielä toistaiseksi hyvin Wink Migreenille ja jatkuville kipu/laiskuus/fyysisille ongelmille voisi löytyä ratkaisu joku kaunis päivä kartaltani knuppel2
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #23 : 05.01.2007 17:09:20 »

Olen tässä pari päivää katsellut tätä keskustelua ja tutkiskellut karttaani. Mielenkiintoinen aihe tosiaan Smiley

Voisin aloittaa niistä asioista mistä pidän. Ensinnäkin olen aina tykännyt aurinko merkurius venus sijainnista 5. huoneessa smitten Ne ovat antaneet taiteellisia kykyjä, mutta myös ehkä liiallistakin halua juhlia ja nautinnonhalua (onneksi välillä planeettojen hallitsijamerkki neitsyt hillitsee).
 jupiter pidän myös kovasti. Se sijaitsee 12. huoneessa, kuten Ebeniallakin ja olen aina pitänyt siitä ajatuksesta, että se tavallaan "suojelee" harmeilta, mutta en tietenkään mene tekemään mitään tyhmänrohkeita temppuja ajatellen että jupiter 12. huoneessa suojelee minua Cheesy Lisäksi minulla on aurinko aspect_tri jupiter, joka kertonee luontaisesta halustani ajatella optimistisesti asioista.
Olisi enemmänkin juttuja, mutta ei nyt viitsi kaikkea alkaa tässä luetella :Smiley

 kuu skorpioni pidän, koska se antaa potkua muuten vähän liian kilttiin luonteeseeni. Kun minä joskus harvoin räjähdän, niin muut saa tuntea sen nahoissaan knuppel2 Mutta toisaalta taas se ehkä lisää haluani nauttia juhliessa alkoholia Sad ja mielialavaihteluni ovat joskus niin voimakkaita, että voin yhtäkkiä tuntea suurta raivoa jotakin asiaa kohtaan tai sitten halua itkeä silmät päästäni.

 askendentti rapu uskon vaikuttavan ajoittaiseen tuskalliseen ujouteeni ja epävarmuuteeni hoitaa joitakin asioita. rapu antanee potkua myös mielialavaihteluihini.
 neitsyt -stellium saa minut murehtimaan jokaisesta pienestäkin asiasta ja stressaan todella helposti. Lisäksi olen ehkä maailman paras  kritisoimaan itseäni ja joskus pääsee muutama kriittinen sana muidenkin tekemisistä. Voi olla että tähän vaikuttaisi jotenkin myös saturnus aspect_squ aurinko merkurius venus ? En ole varma.

Siinä nyt jotakin Smiley
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #24 : 05.01.2007 18:35:25 »



Mielenkiintoinen ketju, johon pitänee perehtyä ajan kanssa  Smiley

Olen ylpeä jokaisesta pisteestä,pilkusta, kaikista neliöistäni, muutamista oppositioistani ja yhtymistäni kartallani, vaikka ne joskus tuskaa tuottavatkin. Mutta niiden avulla/johdosta minusta on tullut vahva, toisia huomioiva, empaattinen ihminen.
Jotakin tietenkin viskaisn pois, mutta koska se lienee mahdotonta, niin pitänee vain ajatella, että kaikella on tarkoituksensa  Smiley

Parasta on  aurinko  skorpioni ja 2.huoneessa  Wink


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
selkälokki
Vieras
« Vastaus #25 : 05.01.2007 19:26:42 »

Lainaus käyttäjältä: Saqirlat
Lainaus käyttäjältä: selkälokki

Vielä yksi ylpeyden aihen on nepparin ja jupiterin yhtymä jouskarissa 10. huoneessa.

Katoha tyttöä! Sullahan on tuo sama mikä Pallaskissalla ja mulla, huone vaan eri..Sepä se onkin virvoittava aspekti, ainakin mielenliikkeet on joskus sen verran ööh hassuja..Eipä kävisi aika pitkäksi edes autiolla saarella, sanotaanko näin  Wink

Thihihihihihihihih!

 Cheesy Joo, ja on noista mielenliikkeistä saanut kuulla kyllä muiltakin, onhan sitä toisilla päivitteleminen meikäläisen ajatuksen juoksussa!
Mutta eipä tylsää tosiaan Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #26 : 05.01.2007 19:59:29 »

En taida mitään inhota kartallani, jotkut aspektit tietenkin aina välillä harmittaa, kuten esim.   aurinko, venusmarskuu stellium oppositiossa plutoon ja saturnukseen. Ne aiheuttavat välillä päänvaivaa  :Smiley
Tykkään siitä että stelliumini sijaitsee 11.huoneessa. 11.huone on kiva huone  Grin Ja hyvä että tuo oinas kerääntymä on juuri 11.huoneessa joten en ole ihan kamala diktaattori, osaan pikkaisen huomioida muitakin  Grin  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #27 : 05.01.2007 20:05:49 »

Tykkään siitä että stelliumini sijaitsee 11.huoneessa. 11.huone on kiva huone  Grin Ja hyvä että tuo oinas kerääntymä on juuri 11.huoneessa joten en ole ihan kamala diktaattori, osaan pikkaisen huomioida muitakin  Grin  Grin

Äh. Minulla on toisin päin. Ikävintä on ehkä  saturnus 11.huoneessa. 11. huone on kiva huone, mutta ei niin kiva Saturnuksella höystettynä.

Mukavinta on  kuu Ravussa ja tosi hyvä  merkurius.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #28 : 05.01.2007 23:08:41 »

Ikävintä on ehkä  saturnus 11.huoneessa. 11. huone on kiva huone, mutta ei niin kiva Saturnuksella höystettynä.


mitä se tekee?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 05.01.2007 23:49:45 »

Ikävintä on ehkä  saturnus 11.huoneessa. 11. huone on kiva huone, mutta ei niin kiva Saturnuksella höystettynä.


mitä se tekee?

Riippuen tietty aspekteista, niin se tekee ystävyyssuhteiden luomisesta hankalampaa, ei ehkä ole helppoa mukautua ryhmiin ja ystäviä ei ole kovin paljon. Toisaalta, ne ystävät joita sitten on, ovat todella kestäviä ja "vakavia" ystävyyssuhteita. Eräällä ystävälläni on tämä aspekti ja hänellä se on aiheuttanut sellaista, että hänellä on aina koko ajan poikaystävä, joka on hänelle se läheisin kaikista, mutta kukaan ystävä ei ikinä pääse sille syvälliselle tasolle hänen kanssaan ja hänen on vaikea muodostaa sellaisia todella kestäviä, pysyviä, sieluun asti tunkeutuvia ystävyyssuhteita. Tämän hän on sitten "korvannut" sillä, että hänellä on koko ajan poikakaveri, joka korvaa nämä puuttuvat ystävät - oli se poikakaveri millainen tahansa. :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: