Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: riita  (Luettu 2899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 02.01.2007 21:31:42 »

Unessa toin perheeni tapaamaan uutta miestäni. Tilanne muuttui, kun isäni ei suostunut tervehtimään häntä eikä minua. Tajusin, että hän oli edelleen loukkaantunut riidasta, jonka oikeassa elämässä kävimme.

Yritin saada hänet tervehtimään ja halaamaan meitä, siinä onnistumatta. Yhtäkkiä tuli joukko jotakin miehiä puolellemme ja he alkoivat käydä isääni kiinni.

Tunsin kamalaa sääliä isääni kohtaan ja aloin huutaa! Heräsin omaan itkuiseen huutooni.

Kamala olo.  Embarrassed

Taas uni heti kun olen tavannut ihmisen... mitähän tämä NYT sitten tarkoittaa...  Lips Sealed
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2007 01:13:20 »

Arvailuja vaan:

Noi miehet jotka kävivät isäsi kimppuun ovat mielestäni sinä itse. Ehkä et itse ole antanut riitaa anteeksi? tai tunnetko siitä syyllisyyttä? tai jostain muusta syystä käyttäydyt ehkä tunnetasolla "miehisen agressiivisesti" häntä kohtaan.

Hänen hyväksyntänsä lienee kuitenkin tärkeää kun heila piti sille esitellä. hmm.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2007 10:09:48 »

Riita: Persoonallisuutesi eri puolet ritelevät vallasta. Unennäkijä saattaa yrittää päästä eroon jostakin kasvatuksensa aiheuttamasta puolesta itsessään. Kyseessä voivat olla henkilökohtaiset ominaisuudet, arvot , asenteet jne.
Joudutko miettimään , että seurustellessasi miehen kanssa, sinun pitää vielä huomioida isääsikin, ettet loukkaisi isääsi ja teidänvälistä tunnesidettä. Silti sinun pitää saada elää omaa elämääsi ja muuttaa suhtautumista isään. Isälläsi on omat ajatuksensa asioista, mutta niin saa olla sinullakin.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.2007 11:25:22 »

kiitos.

molemmat osuitte naulan kantaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: