Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 459189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #15 : 30.12.2006 20:53:50 »

Se mun kuu menee kauriissa jos oikein hiffasin! Ei ehkä mikään maailman romanttisin merkki!  idiot2 Mutta kun se on syntymäkartallanikin kauriissa, niin ehkä se tuo hyviä viboja kun se on nyt "kotonaan"..
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #16 : 31.12.2006 01:19:43 »

mua väsyttää paljon... buck2

 ja on kummallinen olo..? ihan kuin enkeleitä olisi huoneen täydeltä "vahtimassa"..
(http://www.appleanimation.com/flicker_angel.gif) ...siis nukkumaan, kauniita unia kaikille!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 31.12.2006 01:38:17 »

Uusi vuosi ei saa tulla ennen kuin palapelini on valmis.

Puuttuu just ne palat, kaikki samanvärisiä...saa nähdä annanko periksi.  Undecided
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #18 : 31.12.2006 02:15:51 »

Soppii!

 Grin Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 31.12.2006 02:32:28 »

Taas vähän numerologiselta kantilta katsottuna,,,
Kulunut vuosi 8,runsauden vuosi.Kyllä tulikin runsaasti ja tuutin täydeltä uutta.

Eli nyt siirrytään ysiin.Asioitten loppuun saattamiseen. Cheesy
Osa on jo loppusuoralla.Jos vaikka heti tammikuussa jo jokin asia.
Toivoa sopii aina!

tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 31.12.2006 03:57:06 »

Chandra, sinäpä sen sanoit, kahdeksoisesta se johtui! Elämäni runsaampia vuosia sitten lasten!

Nyt on palapelini valmis. Ukkoni valitsema, suuret vuoret, joiden huippuihin aurinko antaa valtavan hehkunsa.
Olkoon se sympolina kaikille uudeksi vuodeksi. Kiivetään ylöspäin!  Wink

Palapelin teko muuten sympoloi minun kärsivällisyyteni kestävyyttä.  Grin Vuosivuodelta kasvaa!


« Viimeksi muokattu: 31.12.2006 04:00:44 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #21 : 31.12.2006 10:56:07 »

Vai että ysivuosi tulossa.. Humanitaarinen, eikö se sitä symboloitse myöskin..
Lisää ihmisrakkautta jokaisen elämään ja maapallosta yhteisvastuuta..  smitten
*halaa maailmaa*  smitten

Huomenta vaan kaikille!
Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #22 : 31.12.2006 13:59:26 »

Saqirlat, ihanpa oikein teit.. Noin minäkin olisin tehnyt.. Pitäisi rellestää huomaavaisesti!!

Voi voi ja hmmmmmh... Huokaus huokaus huokaus.. Ei tule mitään kun ajattelee vaan yhtä asiaa 100% ajasta..
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #23 : 31.12.2006 14:10:24 »

Huomenta vain Saqirlat! Grin

Lyhyesti hieman numerosta 9.
IHMISYYS:
Todellakin kuten Irish tuolla jo mainitsikin on humanitaarisen,epäitsekkyyden ja antamisen numero.Ihmisen tulee oppia iloitsemaan antamisesta perhettä,ystäviä ja tuttavapiiriä laajemmalle joukolle.
Annetusta saatu palkkio on pieni.Hän saa joskus rakkautta ja ystävällisyyttä.Velvollisuuden tunto on kannustava voima,ja se vaatii uhrauksia.Tulee asettaa muut itsensä edelle.
AVAINSANAT:Kärsivällisyys,pitkämielisyys,yleismaailmallisuus,epäitsekkyys,humanitäärinen työ.
VÄRI:Kulta PLANEETTA:Neptunus

Siis kaikki edellytykset olisi nyt saada laajemmalti ihmisten hyvinvointia parannettua.Toivotaan,,,
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #24 : 31.12.2006 14:20:26 »

Sittenhän tuo vuosi 2007 tukisi ajatuksiani, sillä olen alkanut haluta jonkinlaiseen hyväntekeväisyystyöhön mukaan. Tuntuu vaan, että siihen pitää sitten NIIN sitoutua ja saa yhteisön paheksunnan ylleen jos ei kerkeä auttaa niin paljon kuin pitäisi tai edellytetään...
Itsellä kun tuo aika-tilanne aina vaihtelee ihan justiinsa sen mukaan kuinka lujaa perheen pienimmillä menee Wink
Kuulin sivukorvalla aamulla tv:stä kuinka vähävaraisille Suomessakin olisi tosi tärkeää saada vaikkapa vain pienikin joulupaketti, harmittaa kovasti etten sitten mitään laittanut, tai en ehtinyt ajatella asiaa ennen joulua. Realistinen kykyni auttaa olisi jotakin tätä luokkaa, tai vaikka käydä löytöeläintalossa auttamassa 1x vk:ssa TMS. ihan mitä vaan!
Pelottaa kuitenkin tarjoutua koska jos sitä joutuu sitten silmätikuksi kun ei aina ehdikään eikä jaksakaan...Kokemuksia???!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #25 : 31.12.2006 14:56:28 »

Enpä usko että silmätikuksi joudut,jos alkuun heti kerrot omat mahdollisuutesi osallistua.Yksikin kerta viikossa on tärkeä.Valitset sitten minkä kohteen tahansa.

Walkers nuorisotyössä ollessani,kokoonnuttiin perjantai-iltaisin.Toiset kävivät säännöllisesti joka viikko,jotkut silloin tällöin.Mutta kukaan ei koskaan kysellyt miksi joku ei ole tullut aikoihin.Iloisia vaan oltiin kun taas paikalle saapui. smitten
Minulla on kummipoika PLANin kautta Togossa,ja sitten tuo reiki.Mitään säännöllistä tiettyyn päivään sidottua ei nyt ole.
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #26 : 31.12.2006 15:18:59 »

Hehheh, tein päivän hyvän työn itseäni ja hyvinvointiani kohtaan!  Grin

Vaihdoin imuriin pölypussin, siitä onkin sitten puolitoista vuotta kun se on vaihdettu..
Kas kummaa, se oli ääriään myöten pingoittunut..!
Ihme ettei ollut räjähtänyt!   Shocked Grin

Tästä alkaa toivon mukaan kausi,
jolloin nenä ei ole aamuisin tukossa ja silmät punaiset..
Hurjaa missä pölyluolassa olenkaan asunut!! 
Cheesy Tästä se lähtee.. Vähäpölyisempi uusi vuosi 2007!
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #27 : 31.12.2006 16:10:00 »

Mites meinaatte uutta vuotta juhlia?
Minä menen kaverille, katsotaan telkkaria ja mässätään, ja lähden aikasin kotiin (kaverilla huomenna töitä)... Eli kiva rauhallinen koti-ilta!  Smiley

Olen ylpee itestäni että en lähde ryyppäämään!
Sen takia en lähtenytkään kotiin, koska siellä on niin paljon ylipuhuvia kavereita.
Oon päättänyt ryhdistäytyä ja tämä ei ole mikään uuden vuoden lupaus vaan oon jo pitkän aikaa prosessoinut asiaa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #28 : 31.12.2006 16:28:53 »

Minä tässä pähkin vielä. Ihan lasten kanssa olen ja muutamat sähikäiset odottaa.... tosin saimme kutsun tuonne ystäväni luo, mutta empä tiedä jaksammeko lähteä...yöllä sitten kulkea kotiin jne...

Haah, kummasti piristyin kuin ruikutin ystävälleni kaikkea sotkua ja solmua elämässäni ja hän vastasi että:
"Älä ruikuta, nyt on bileet Wink "
Ihana ihminen ...  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #29 : 31.12.2006 16:36:02 »

 smitten vain,kun jo pimeää.Ystävä tulee bilettämään. Grin

Teemme toisillemme pitkät rentouttavat kontaktihoidot.Poltetaan kynttilöitä huoneen täydeltä,suitsukkeita,medit.musiikkia.
Hieman hyvää naposteltavaa aina jossain välissä.

Puolen yön maissa sitten korteista ja tinasta tiiraamaan,mitä tuo tuleva vuosi tullessaan.Eli hyvin leppoisaa.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: