Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmeellistä unta taas pitkästä aikaa  (Luettu 2820 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nuttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 28.12.2006 10:19:51 »

me olimme mieheni kanssa jossain ehkä parisuhdekurssilla tai joku sen tapainen se luultavasti oli. Kauheen vaikeita tehtäviä sielä ainakin oli.

Ensin oli pantomiiniä muut esitti jotain suht helppoja juttuja kuten kissa  tai lääkäri. Mulle tuli katkelma jostain elokuvasta jossa päähenkilö matkusti junalla ja keskusteli toisten kanssa ja oli varmaan joku 10 min pätkä buck2.
Sitten välissä oli esityksiä kansantanssiryhmä esiintyi ja ystäviäni oli siinnä minun kanssa eturivissä katsomassa. Esiintyjien takana seinällä oli mainoksia Islantiin suuntautuvasta tanssimatkasta.

Sitten tuli toinen tehtävä. Ensin jaettiin kukkia niistäkin piti jotain jutella. Sielä oli erivärisiä ritarinliljoja mutta me mieheni kanssa saatiin punanen ruusu ja sekin oli varresta poikki. Osa sai askarrella itse oman kukkasen. Sitten se toinen tai olisiko sitten jo kolmas tehtävä? Meidän piti kirjottaa eri aiheista aineita. Minun ja mieheni aihe oli: "kun ensikerran ihosi näin se oli kuin aakkoset" heräsin siihen kun pohdin että mitähän tuostakin aiheesta pitäisi kirjottaa idiot2.

Huoh näitä unia Smiley. Mutta kiva oli pitkästä aikaa nähdä jotain mitä vielä aamullakin muistaa melko kunnolla.

nuttu


tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: