Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten salamatkustajasta pääsee eroon?  (Luettu 7516 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« : 27.12.2006 19:33:53 »

Minua askarruttaa kovasti miten voi päästä eroon tällaisesta pienestä ilkimyksestä joka on hypännyt auraan? Miten voi olla varma että sellainen on ja mistä niitä tulee..tai joo tulee jos pääsee -mutta voiko joku "usuttaa" sellaisia kimppun tms. Itse koin negatiivisen energian punaisina pieninä nuolina tai tikkuina joita tarttui minuun, en vain tiennyt iminkö niitä, vai tulivatko ne jonkin suuntaamana minua kohti. Huomasin kiroilevani ja olin tosi kiukkuinen.
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #1 : 27.12.2006 20:08:25 »

Tuollaista tapahtuu.
Suosittelen kirjaa
Energiahoitoa praanalla.
Saat selvennystä asiaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2006 20:15:14 »

Aura on hyvin herkkä ja henkilökohtainen. Auraan vaikuttavat omat ajatukset ja teot (ja esim. ruoka, juoma, ympäristö, mielentilat jne.) mutta myös muut voivat tulla sorkkimaan auraamme luvatta, tiedostaen tai tiedostamattaan. Jos ajattelet jostakusta pahaa lähetätä hänelle tietämättäsi matalavärähteistä energiaa, jonka henkilön aura ottaa vastaan. Tähän perustuu Paha Silmä ja sen vaikutukset. Samoin jos itse olet matalavärähteinen (esim. pahoilla mielin tai ikävin ajatuksin) vedät puoleesi samanlaista energiaa maailmankaikkeudesta. Saamme aina takaisin sen, mitä annamme maailmankaikkeudelle.

Punainen aurassa on aggressiivisuuden ja stressin väri, joskin hyvin rakastuneiden ihmisten aurassa on paljon punaista.

Varmaan yksinkertaisin tapa suojata ja puhdistaa itsensä on lukea Gayatri-mantra (löytyy esim. Googlen kautta tuolla hakusanalla). Voit myös puhdistaa aurasi violetillä liekillä arkkienkeli Zadkielin avulla kuvittelemalla, miten violetti väri pyyhkii aurasi puhtaaksi. Vesi n puhdistavaa ja esim. kylpy tai suihku puhdistaa ruumiin lisäksi myös auraamme. Auran puhdistamiseen ja suojaamiseen on monia tapoja.
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2006 01:01:31 »

Kiitos  Smiley  smitten

Aika jännältä kuulostaa. Tai kovin loogiselta ja ymmärrettävältä mutta mielenkiintoiselta. Koitan paneutua näihin. On paljon kysyttävää, onneksi löytyy aina ihmeesti jostain vastaus  :Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 29.12.2006 00:21:37 »

no jopas on kiusa  Angry mutta hurjan suloisesti ilmaistu  Grin

ei mulla muuta.
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 29.12.2006 00:29:39 »

 :Smiley

Ymmärrätköhän, ettei sinulle
vaan sinun kauttasi
tapahtuu.

Aivan kuten jääpeite veden pinnalla ei tee mitään itse virtaukselle
vaan nopeuttaa sen kulkua,
ja vaikka syntyisi jääpato,
se ei tee sulalle vedelle mitään.

Tämä on myös sitä,
kuinka ihminen voi olla kuin tulisilla hiilillä
ja onnistua ratkaisemaan yleistä hyvinvointiaan koskevan ongelman.

Kysy sammaloituneelta kiveltä,
mikä on sen hiljaisuuden salaisuus,
vaikka se on täynnä virtailua.

Eikö se kärsi kovasta pinnastaan?
Vai iloitseeko se ajan vuottamisesta liikkeenä!

 smitten
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #6 : 07.01.2007 18:36:21 »

Sanotaan että yritän ymmärtää  Smiley En vielä osaa sanoa esim. näin näyn, vaan saatan sanoa saaneeni näyn tai ajatuksen tai kuulleeni, kaikki on vielä niin uutta että on hankala löytää sanoja jotka sopivat suuhun -eihän tässä kiirettä ole Cheesy!
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #7 : 07.01.2007 18:48:27 »

Niin tuossa oli vielä sekin että oli sellaista pienten varjojen vilskettä, niin kuin jotain hiiriä tai rottia olisi livahtanut piiloon kun katson johonkin suuntaan -en juuri ehtinyt nähdä niitä.

No tästä ongelmasta olen nyt päässyt.

Vaivaa vain, oli tuossa muistihäiriöitä -tunsin itseni niin väsyneeksi, toki edellenkin. Ehkä jotain väsymystä?
 
Näin töissäni kellanvihreän valtavan sammakon, eikä se taida tietää hyvää.. -Liittyy,ei liity, kukapa tuota osaa varmaksi sanoa.

No sitten näin enneunen irtoavasta kierukasta..no viikko sen jälkeen -ja unesta tulikin totta.

Pitää varoa mitä toivoo -se voi muuttua todeksi! Tunne oli sama kun lapsena kun olin toivonut sadetta ja alkoi pian sataa. Järkytys siitä miten tarkka uni oli idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2007 19:51:35 »

Pienet varjot silmäkulmassa ovat eräänlaisia "kotihenkiä". Niitä voi näkyä myös valkoisina. Ne tietävät ainakin omalla kohdallani hyvää, eikä niistä ole vaaraa tai harmia. Vähän kuin Naapurini Totoro-elokuvan pienet Nokipallerot (tuossa alhaalla esimerkki nokipallerosta) ^____^
(http://www.ilbazardimari.net/sigle/ilmio_vicino_totoro/totoro.jpg)
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2007 21:50:43 »

Jep! Tollasia ne oli  Shocked

          Grin
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #10 : 10.01.2007 08:39:12 »

Minua askarruttaa kovasti miten voi päästä eroon tällaisesta pienestä ilkimyksestä joka on hypännyt auraan?

Jeesus paastosi erämaassa pitkään. Eiköhän se auta. Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11 : 10.01.2007 16:40:15 »



                          coolsmiley

        Jesse halusi päästä eroon kavereistaan, jotka alati

         kyselivät aina samoja itsestään selvyyksiä. Niin,

          kansasta, josta ei ollut kuin harmia oikeastaan!


                       tickedoff

           P.S. Koita kesyttää NE.    Kiss


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: