Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paras astrologinen opus  (Luettu 138049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #30 : 04.09.2009 17:51:56 »

Sain käsiini divarista pari tällaista:

Tuikku Ljungbergin 'Tähdet ja tulevaisuus', opaskirja transiiteista.
ja Carole Golder 'Astrologiaa kuun merkeissä'.

Kirjakaupassa heikkona hetkenä huonoa oloani vahvistaen lankesin tällaiseen kirjaan:

Suffi Crawford ja Geraldien Sullivan: 'Syntymä, tähdet ja numerot'. Jokaiselle päivälle tulkinta sekä tähtien että numeroiden mukaan.

Onko joku tutustunut tuollaisiin? Ja mitä mieltä?

Tuo Tuikun kirja mullakin on...
Jonkin sortin transiittitulkintaa yleistettynä siitäkin kirjasta saa.
Hyvä aloittelijalle...saa jotain käsitystä...
Miun mielipide.

 Cool
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 04.09.2009 18:52:26 »

Totta tuo Tuikun kirja. Smiley

Siinähän ei puhuta huoneista mitään, ei kuvioista mitään esim....
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #32 : 15.09.2009 18:11:24 »

Minä pidän kovasti tästä:

Greene Liz,
Sasportas Howard:
 
Development of the Personality: Seminars in Psychological Astrology Volume I
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
vonQlippoth
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 03.04.2010 13:13:55 »


    smitten smitten smitten

Sven Stenberg & Erkki Lehtiranta: Astrologiset syklit ja elämänhallinta, elämän tähtihetket syklien valossa.
Kirja sisältää mm. Sven Stenbergin kirjan transiiteista (Astrologinen tähtitulkki), jota en ole nähnyt myynnissä aikoihin.
Mielenkiintoinen kirjauutuus!

Tässä video jossa herrat Lehtiranta ja Stenberg kertovat kirjasta ja avaavat hiukan syklien ja elämänrytmien ideaa:

http://www.youtube.com/watch?v=9HnlKIgwp8k
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #34 : 23.04.2010 14:00:20 »


  Onkohan paljon eroa tässä S. Stenbergin ja E. Lehtorannan astrol.syklit ja elämänhallinta,

 kirjassa,-- verrattuna Nikulan planeettavoimat elämän rytmittäjinä,--

 tämä jälkimmäinen minulla on, ja se on selkeä ja laajakin.

 KYSYMYS KUULUUKIN,--kannattaako hankkia tämä uutuuskirja, olisiko siinä vielä enemmän??

 Onko jollain kokemusta näistä teoksista?  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.04.2010 14:53:15 »

En ole nähnyt Stenbergin & Lehtirannan opusta, valitettavasti.. Mutta minulta löytyy toinen  Lehtirannan teos ja tuo Nikulan kirja..

Eroa on sen verran, että Lehtirannan tyyli kirjoittaa ja kuvata asioita on lennokkaampi ja tulkinnat aavistuksen verran henkisempiä, kun taas Nikulan tyyli on perusasioihin pohjaavaa.. Eihän koskaan ole pahaksi lukea useampia eri versioita ja tulkintoja, mutta toisaalta myös yksi tai kaksi teosta samasta aiheesta voi riittää.. Usein samaa aihetta käsittelevissä teoksissa lähteet ja pohja on kuitenkin aina samoissa teoksissa.
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #36 : 13.05.2010 22:04:11 »


 onko kellään tietoa mistä voisin saada vielä R. Nikulan, planeettavoimat elämän rytmittäjinä,

 se on vanha painos,- eikä saa enää mistään, minulla on ollut se pitkään lainassa ja

 haluaisin oman, divareista olen kysellyt, turhaan.





tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #37 : 20.12.2010 14:52:48 »



 Meidän lähellä olevaan kauppakeskukseen, oli avattu uusi liike,--KIVIGALLERIA,

  siellähän olikin vaikka mitä liittyen "itsehoitoon",-hyvään oloon.

 Oli kiviä, suolakynttilöitä, kirjoja, tarot kortteja jne,-- mielenkiintoista,

 Ostin Raimo Nikulan astrologian ihmiskuva 12e,--vaikutti aika monipuoleiselta opukselta.

 

tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #38 : 06.01.2011 10:39:50 »

En nyt kamalasti liputtaisi parhaaksi, mutta esikoinen sai pukilta kaikkineen ihan hyvää kirjallisuutta. Kummitäti ymmärtää nimittäin kirjallisuuden päälle. Paketista kuoriutui finlandia juniorin, Kurenniemen Onnelin ja Annelin lisäksi tämä:
http://www.teos.fi/fi/kirjat/index.php?sub=2&id=157

Suomen lasten kalevala tuli viime vuonna. Miusta nää on jostain kumman syystä antosampia kuin mitkään käsikirjat. Ihan niinkuin astrologisestikin ajateltuna.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #39 : 19.03.2012 16:22:07 »

Moih,

mulla on tämmöisiä hyllyssä ja tuo Lehtirannan henkinen tie on kyllä sellainen et se kantsis jokaisen hankkia,
aika paljon asiata vaikka tuo henkinen ei alkuun minnuu innostanut mutta tuo yllätti, mun kartan ihmisille
tärkeimmät kirjat Saturnus/Uranus ja Chiron tällä erää kun uranus parin viikon päästä tarkalleen ura-akselillani
ja tässä kun on puolen vuoden aikana Marsin tahtiin irtisanouduttu pariin otteeseen ja tällä erää astrologia vaan
kiinnostaa niin saas kattoa kun muussa ei näy vielä toimintaa paitsi jotain kotiakselin puolella tapahtuilee jo. : )

Asteroideista olen ajatellut hankkia jotain kun niistä mulla ei ole vielä mitään.
Muutamia muitakin tulossa mutta noilla nyt on päästy hyvin alkuun tässä kolmen kuukauden opiskeluvaiheessa
eli laajentuminen käynnissä ura-akselilla, saas sit kattoa mitä alkaa loppukuusta tapahtua kun uranus iskeytyy
ura-akselille vai eikö vielä mittään vauhtihyppyjä : )

Artemajos         Astrologia, syntymähoroskoopin tulkitsemisopas
Barbara Hand Clow      Chiron, rainbow bridge between the inner & outer planets
Bessie Leo         Astrologiaa, planeettavaikutukset
Donna Cunningham      How to read your astrological chart
Donna Cunningham      Moon signs, the key to your inner life
Erkki Lehtiranta      Astrologia ja henkinen tie
Erkki Lehtiranta/Sven Stenberg   Astrologiset syklit ja elämänhallinta
Juhani Nummela      Astrologian käsikirja
Kris Brandt Riske      Llewellyn`s complete book of predictive astrology
Maarit Laurento      Astrologiaa aloittelijoille, opi tekemään tulkinta
Maarit Laurento      Venuksen suudelma
Paul von Gerich      Astrologia
Raimo A. Nikula      Astrologian sisäpiiri
Raimo A. Nikula      Astrologian ihmiskuva
Raimo A. Nikula      Kuun vaiheet astrologiassa
Raimo A. Nikula      Maan ja taivaan väliltä, näkökulmia nykypäivän astrologiaan
Tuikku Ljungberg      Opi Astrologiaa!
Tuikku Ljungberg&Gina Ronco   Tähdet ja tulevaisuutesi, opaskirja transiiteista
Ulla Palomäki      Pluto, avain laajempaan tietoisuuteen
Ulla Palomäki      Saturnus ja Uranus, aika ja ajan henki
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 19.03.2012 16:33:49 »

Tuo Gerichin teos taitaa olla kyllä semmoinen astrologinen kummitusgalleria nykyisin...

Minua odottaisi postissa Handin The Astrolabe World Ephemeris, 2001-2050 at Midnight: Featuring Longitudes and Declinations for the Sun, Moon, Planets, Chiron and the Asteroids , kunhan tästä kuumeisena sinne uskaltautuisin lähtemään...

Suosittelen lämpimästi kaikille www.adlibris.fi ja www.eranova.fi nettikirjakauppoja - molemmat ovat astrologian harrastajan aarreaittoja, jos vain kielitaitoa riittää... Wink
tallennettu

hartonen587
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #41 : 22.05.2012 07:26:56 »

Kiitos hyvistä lukuvinkeistä Smiley Olen jo muutaman noista lukenut ja olivat todella miekenkiintoisisa  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #42 : 22.05.2012 15:23:14 »

onhan se joo jännä tietää miten astrologiaa on ajateltu ennen meitä kun onhan se hiukan
eri tavalla kuvattu v 1873-1950 luvulle asti eli juu huomautuksena kaikille ettei ole mikään
aloittelijan kirja tuo Gerichin Astrologia.

Itse en ole kuullutkaan ajasta jolloin Leijona on ollut Jalopeura. Se kuitenkin on tuttua,
että Skorpionin hallitsijana Mars vaikkakin nykyään Pluto. Kuten myös Vesimiehen toinen
hallitsija Saturnus tai Kalojen Jupiter mutta ne ovat alkaneet kyllä jo vähän unohtuakin.
Aika elää muutenkin muutosten tuulissa, tiedä vielä missä astrologia on 10v kuluessa. Smiley

-M-
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 12.09.2013 12:18:23 »

Sain käsiini divarista pari tällaista:

Tuikku Ljungbergin 'Tähdet ja tulevaisuus', opaskirja transiiteista.
ja Carole Golder 'Astrologiaa kuun merkeissä'.

Kirjakaupassa heikkona hetkenä huonoa oloani vahvistaen lankesin tällaiseen kirjaan:

Suffi Crawford ja Geraldien Sullivan: 'Syntymä, tähdet ja numerot'. Jokaiselle päivälle tulkinta sekä tähtien että numeroiden mukaan.

Onko joku tutustunut tuollaisiin? Ja mitä mieltä?

Minulla on tuo Astrologiaa kuun merkeissä, ihan kiva ja yksityiskohtainen kirja kuun vaikutuksesta luonteeseen.

Syntymä, tähdet ja numerot - kirja minulla oli, mutta annoin sen lahjaksi, en tehnyt sillä oikein mitään sen jälkeen kun olin lukenut oman ja läheisten päivät... Minusta se oli vähän huuhaata. Se kertoi jokaiselle päivälle niin tarkan kuvauksen ihmisestä, ettei se mitenkään voi pitää paikkaansa ainakaan kovin monen kohdalla. Vai olenko poikkeus?

Olen lukemassa ja ostin divarista Peter Robertsin kirjan Astrologian viestit. Se on minusta parhaita astrokirjoja, mitä olen lukenut. Se pohtii, voiko astrologiaa perustella tieteen keinon ja minkälaisia tutkimuksia astrologiasta on tehty tieteessä. Suosittelen jos itsestä löytyy hiukan skeptisyyttä ja halua katsella asioita monesta näkökulmasta!
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #44 : 15.07.2014 11:00:54 »

Ehdottomasti suomalaiset kirjat ! Juhani Nummela : Astrologian käsikirja ja Raimo Nikulan Astrologian ihmiskuva , joka on ihana koska se on laajempi ja nyt olen tutustumassa Nikulan kirjaan : Astrologian sisäpiiri ja on todella mielenkiintoinen ja ainakin kohdallani paikkaansa pitävä  Grin .Seppokihan on jonkun kirjan kirjoittanut, mutta en ole sitä koskaan nähnyt ja se on loppuunmyyty, niin että jospa sen jollakin joskus näkis  Smiley .

Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Smiley Molemmat astrologit ovat varmasti myös todellisia velhoja omalla alallaan. angel Muistelisin, että erityisesti Nikulan tyyli vetosi minuun joskus aikoinaan. Noistakin kirjoista varmasti oppii aina jotain uutta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: