Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitittomuus  (Luettu 11581 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Electric Eagle
Vieras
« : 18.11.2005 11:21:04 »

Öh.. iski lukihäiriö tuon otsikon kanssa, miten kirjoitetaan yhdellä sanalla ettei ole transiitteja?  Undecided

Anyway, tässä on ollut ihan lähipäivät kohtalaisen hektisiä monella saralla ja isojakin tulevaisuuden juttuja on lähtenyt liikkeelle ja moni isokin visio on liikahtanut paljon kohti konkreettista toteutumistaan, ja oma ajatusmaailma on selkeytynyt isojen ratkaisujen osalta.  buck2

Sitten kun katselin karttaa, että mitä taivaalla tapahtuu just nyt, nih ei mithään. Mikään planeetta marsista plutoon ei tee minkäänlaista kuviota kenellekään. Jotenkin sitä kuvittelisi että kun isoja naksahduksia kuuluu elämän rattaistossa niin vähintään jupiterin kuu oikaisisi saturnuksen renkaan väärältä puolelta, tai jotain vastaavaa idiot2

Menneistä transiiteista on ohi nyt  pluto aspect_con aurinko ja  pluto aspect_squ mars .
Seuraava merkittävämpi transiittikin on vasta ensi vuoden puolella,  jupiter aspect_con kuu.

Onko tämä sinänsä merkityksellisen oloinen aika 'tyhjän taivaan' vallitessa vain jälkimaininkeja isommista transiiteista, vai olenko vain sitten niin pirun hidas hämäläinen että planeettojen vaikutuksetkin tunnen ja huomaan vasta jälkikäteen? uglystupid2
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2005 11:40:20 »

Onko tämä sinänsä merkityksellisen oloinen aika 'tyhjän taivaan' vallitessa vain jälkimaininkeja isommista transiiteista, vai olenko vain sitten niin pirun hidas hämäläinen että planeettojen vaikutuksetkin tunnen ja huomaan vasta jälkikäteen?

Ai, että sää osaat ilmasta hauskasti... ("vähintään jupiterin kuu oikaisisi saturnuksen renkaan väärältä puolelta, tai jotain vastaavaa ")

Tää "hidas" hämäläinen nyt kuiteski vastaa, että:
Siis mun mielestä osuit juuri nappiin tuossa ensiksi mainitsemassasi jutussa. Pelätty/rakastettu  pluto on tehnyt kovasti tekojaan sun kartalla, eikä sen vaikutus suinkaan ole vähäinen. (Kestää useampia vuosia...) Varmasti aika on merkityksellinen, joten NAUTI ihmeessä odottellessasi. Aika ihanan tuntuinen tuo tuleva  jupiter aspect_con kuu -transiitti!  Kiss
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Electric Eagle
Vieras
« Vastaus #2 : 18.11.2005 11:55:34 »

Niih, eikä tuo plutoystäväni voi olla vaikuttamatta aina, koska köllöttää DC:llä (eli tietty oppositiossa AC:lle) tiukassa syliotteessa Vertexin kanssa.
Eikä siis ole mitään valittamista ajassa, kaikki tuleva näyttää hienolta ja kiehtovalta, eli aina parempaan on matka...vaikka välillä pelottaa ihan plutosti. Wink

Tänään vaan on jotenkin kyllästynyt olo. Alkoi jo viime yön unista, yhdessä unessa Spede (rauha hänen sielulleen, kuten hienosti sanotaan) yritti ampua mua hillittömän kokoisella revolverilla....munille... uglystupid2
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.2005 12:08:07 »

No jo vain unia sulla...   buck2

Tuttu tuo Lutoliini mullekkin, muutakin kuin piirretyistä. Mennynnä juuri  pluto aspect_con keskitaivas -transiitti ja syntymäkartalla samainen möllykkä oppositioi  aurinko aspect_con merkurius  sekä   saturnus aspect_con chiron

Ei muuta kuin kiehtovaa odotusta vaan!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #4 : 18.11.2005 14:36:29 »

Moi Mailis,

Se on näkynyt siten, että työ on tökkinyt jo pidemmän aikaa ja kovasti olen yrittänyt sitä uutta duunia etsiä. Kesäloman jälkeen tein henkisen päätöksen todella hakeutua muualle ja olenkin suoltanut hakemuksia kuin painokone kaikkiin paikkoihin, mitkä vähänkään minua voisivat kiinnostaa. Yllättävää on ollut, että aikas monessa olen päässyt ihan loppusuoralle, mutta arvatenkin se "pääpotti" on jäänyt odottamaan itseään - eli vanhassa duunissa edelleen (ja haku päällä). Viimeinen  pluto:n ohitus on vastikään takana, joten odotettavissa on, että vaikutusaikaa on vielä jäljellä. Ja sitä toisaalta toivonkin.

En myöskään ole sen tyyppinen, että haluaisin suin päin irtisanoutua ja heittäytyä tyhjän päälle. Näin ovat jotkut tehneet ja menestyksekkäästikin. Itse olen päätynyt siihen tulokseen, että haluan pitää tietyn perusturvallisuuden ja toimia siitä käsin. Se tuntuu minulle parhaalta.

Mutta se mitä ON tapahtunut, niin:
Plutohan oppositioi tuolloin samalla IC:tä eli kotia ja perhettä. No, sillä rintamalla on tapahtunut siten, että päädyin kimppaan pitkäaikaisen ystäväni kanssa puolitoista vuotta sitten. Ja olin juuri ajatellut, että ovatpas kaapit täynnä ja etteihän tänne kämppään edes ketään muita mahtuisikaan (minun ja kahden tyttäreni lisäksi)... Mutta niin vain se karpaasi muutti meille, minä tyttö siivosin kaapit ja heitin puolet tavaroista mäkeen (mikä oli muuten todella hyvä juttu!). Miehen mukana tulivat myös hänen kolme muksuaan, jotka käyvät viikonloppuisin. Joten, nyt elellään samoissa neliöissä auvoisasti ison porukan kanssa. Enkä suinkaan ole pahoillani.  Wink

Että tällaista se Pluto minulle on tähän mennessä tuonut! Tsemppiä - tämä meidän AstroSeppo joskus osuvasti kuvasi, että tämä transiitti on kuin koskenlaskua. Turha sitä vastaan on pyristellä tai vastavirtaan meloa - yritä luovia koskessa karikkoja ja kivikoita vältellen. Sitä paitsi, koskenlasku on mielestäni hurjan hauskaa... Cool
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2005 14:47:03 »

Mailis ja Gepardi,

Pluto on hiissannut myös minun keskitaivaani ylitse viime vuosina. :Smiley Työtilanteessani ei ole tapahtunut juurikaan ulospäin näkyvää muutosta, mutta syvällistä sitä enemmän. Ajanjaksoon mahtuu ensimmäistä kertaa tämän työpaikan historiassa tapahtuneita muutoksia ja luopumisia tiiviissä työyhteisössämme, mm. toimitusjohtajamme tulee vaihtumaan. Itse olen miettinyt, kauanko jatkan enää itsekään näitä hommia. Opiskelu (Jouskari...) kiinnostaisi, mutta ihan kokopäivätoimiseksi uusio-opiskelijaksi en haluaisi heittäytyä. Pluto MC:llä on sananmukaisesti "pakottanut" myös esille, eli töiden puolesta luennoimaan ihmisjoukoille. Yhdenlaista pelkojen kohtaamista sekin.

Mitenkäs teillä? Yhtään samansuuntaisia juttuja? Kiinnostaisi kuulla. Smiley Ai - mutta Gepardi jo ehtikin!

EE, aika jännä jos ei tosiaankaan mitään isompaa transiittia ole meneillään. Kirjoituksestasi tuli mieleen etenkin Jupiter, ja siitähän mainitsitkin, että yhtymä kuulle on tulossa. Monesti hitaiden planeettojen transiitit kuitenkin antavat merkkejä itsestään jo ennen, kuin esim. yhtymä on tarkka. Jupiter nyt ei ole kaikista hitain, mutta kuitenkin - kun se tulee n. 10 asteen päähän kuustasi, voi jo alkaa transiittia tarkkailla.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2005 14:56:42 »

Ajatus,

nyt kun lukaisin tuon kirjoituksesi, niin tuolta kantilta ajateltuna onhan niitä muutoksia tapahtunut tällä munkin työrintamalla...  Shocked

Keskisuuri yritys osti tämän suuren yrityksen reilu vuosi sitten ja se on tietty tuonut tullessaan kaikkea muutosta ja sopeutumista. Jo sitä ennen oli kaikenlaisia yrityskauppoja, saneerausta yms. sälää. Mm. työnanatajani nimi on vaihtunut 5,5 vuoden aikana 3 kertaa ja minulla ollut noiden työvuosien aikana 8 eri esimiestä!

Ai että tuo opiskeluhommakin kuulosti niiiiiiin tutulta (ja mun tapauksessa ainakin opiskelu nimenomaan jollekin uudelle alalle) - mutta just niin, että ei kokopäiväisesti (myös kuu jouskarissa).

Jännää, olin juuri ajatellut kysellä muiden aatoksia tästä aiheesta - ja kas, tässähän sitä nyt tulikin. Ja olipas taas kiva oivaltaa jotain. Kiitos teille!
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 15:00:16 kirjoittanut Gebardi » tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Astroaave
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.2005 15:19:28 »

No jösses, yritänpäs minäkin, eteerinen entiteetti  :Smiley täällä saada hiukkasten ääntäni kuuluville ja - palatakseni tuohon varsinaiseen otsikkoon eli elämänhetkiin ilman päätransiitteja, niin eikös se ole hyvä kun ei kolise mikään mitään vasten? Kandeisko tyytyä tilanteeseen? Syntymäkartassakin tyhjä huone paras-puhtoinen-häiriötön huone, vai mitä? Kyllähän jokainen (positiivinenkin) planeetta aina jonkinmoista römyämistä saa aikaan elikäs muuntaa alkuperäistä merkitystä suuntaan tahi toiseen.

Älkäämme etsikö enempää - efemeridit pölyttymään jättäkäämme silloin, kun kaikki ah, niin tyyntä (ja tylsää) on! Nääs elo ihmisen huolineen ja murheineen se on vain... liiallisen transiittikyttäilyn armoilla!  buck2

Astroaave on puhunut.

Himmenee tästä ja siirtyy seuraavalle tasolle... Hei, aavehyymiö with liikkumistakuvaavatviivat puuttuu! No tämä sitten:  angel - kuvastaakin hyvin minua.
tallennettu
Urkki
Vieras
« Vastaus #8 : 18.11.2005 15:35:49 »

Tänään vaan on jotenkin kyllästynyt olo. Alkoi jo viime yön unista, yhdessä unessa Spede (rauha hänen sielulleen, kuten hienosti sanotaan) yritti ampua mua hillittömän kokoisella revolverilla....munille... uglystupid2

Kunnioitan sinua ja miehekästä otettasi EE, mutta nyt kyllä minäkin jo huolestuin. Ja jos tuo on jotakin Plutotransiitin jälkimaininkia, aloitan välittömästi efedriinitankkauksen suoraan suoneen, etten sitten parinkymmenen vuoden päästä nuku silmänräpäystäkään.

Astroaave, tervetuloa porukkaan! Olisiko täällä ketään, joka osaisi kehitellä lisää hymiöitä? Minä näin sinulle heti sellaisen, jossa on kaksi pallopäätä sylikkäin dreijan ääressä, aivan kuten elokuvassa Ghost. (Ei sellaista, jolla on Frank Drebinin kasvot.)
Suo anteeksi, olen hieman väsynyt ja levoton. idiot2
tallennettu
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #9 : 18.11.2005 15:47:42 »

Joteskin ihe kokenut (ja muitakin sivusta seurannut) että kun on päässyt ulos Pluton Luolasta niin sen rämpimisen jälkeen on saanut alkaa toteuttaa ihteään ja niitä ihelle tärkeitä asioita on alkanut luistaa eteenpäin. Ja fiiliksenä tunne että pääsis lentoon, olo kevennyt niin paljon. Pluto kun jyystää monta vuotta niin helposti alkaa elää elämää " että tämmöseks kaikki on muuttunut" ja kun transiitti on ohi niin tuntuu ihmeelliseltä että elämä onkin "normaalia". Melkein jo kerinnyt unohtua solumuistista lähtien kyseinen tavallisuus Shocked.


 aurinko rapu,  kuu skorpioni,  askendentti jousimies
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 18.11.2005 17:17:45 »

Morjens EE,

niin vuosi pari sittenkö se Pluton transiitti auringolle on mennyt ohitse?

Minulla on omat kokemukseni Plutosta, edustanhan Kaksosten merkkiä, ja nelisen vuotta sain harrastaa kivireen vetämistä ja koskenlaskua Niagaran putoksessa ensin  pluto aspect_opp aurinko -transiitin ja sitten heti perään  pluto aspect_squ pluto -transiitin aikoihin.

No joka tapauksessa n. kuusi vuotta sitten alkanut prosessi oli lähinnä sisäinen, joka johti totaaliseen transformaatioon. Ulkoisesti ei tapahtunut mitään valtaisia muutoksia. Nyt on sitten ilmeisesti prosessin ulkoistamisen vuoro. Tämä prosessi on alkanut n. vuosi sitten ja tahti kiihtyy siihen malliin ettei tämä typy enää tiedä, mihin sitä joutuu. Minulla on työpaikan vaihto vuorenvarmasti edessä, mutta olen myös erittäin vakavasti harkinnut täydellistä alan vaihtoa ja yrittäjäksi ryhtymistä. Parisuhdekin kaatui tuossa syksyllä, mutta nyt yritetään jälleen yhteiseloa. Näimme eilen ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen ja toistaiseksi on mennyt hyvin. Tulenarkoihin asioihin ei ole vielä tartuttu, mutta nekin on toisaalta jo aika pitkälle käsitelty erovaiheessa.

Minulla on päätransiittina meneillään Uranuksen sekstiili Kuulle, mutta tuntuu kyllä siltä, että kovempaakin kamaa voisi kartalta löytyä. Tuo sekstiilitransiitti on lähinnä suosinut matkustelua (yhdessä  neptunus aspect_tri  marsjupiter aspect_con marsaspect_tri aurinko -transiittien kanssa), muttei sitten mitään muuta.

Oletkos muuten EE progressioihin perehtynyt, löytyisikö sieltä mitään mielenkiintoista? Auringonpaluukarttakin kertoo varmasti aika paljon, mitä lähitulevaisuudessa tulee tapahtumaan.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 17:24:41 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Electric Eagle
Vieras
« Vastaus #11 : 18.11.2005 19:35:28 »

Lainaus
EE, aika jännä jos ei tosiaankaan mitään isompaa transiittia ole meneillään

Ei oo ei, tuo pluton viimeinen ohitus meni tänä vuonna, mutta periaatteessa tuo on kuitenkin vielä niin lähellä että hännällään taitaa pyyhkiä pöytää kun itse luulee sen olevan jo edellisen talven loskaa.

Lainaus
Auringonpaluukarttakin kertoo varmasti aika paljon, mitä lähitulevaisuudessa tulee tapahtumaan.

Tätä on pohdittu tuon keskustelun "Hirttoköysi vai partaterä" alla. Eli tuo tuleva AP-kartta taasen näyttää ettei tässä ihan rentoilua harrasteta, ainakaan planeettojen taholta, rankaa tykitystä tulee..  knuppel2

Mutta mikäs sen mukavampaa, muutos päivässä pitää mielen virkeänä, kuten eräs astrologiystäväni asian ilmaisee.

Ajatus, en sattuneista syistä laita syntymäaikaa nyt näkyville, mutta paiskaan sen sulle YV:nä, niin voit katsoa jos haluat ja vaikka todeta että "Ethän sie EE mitään transiiteista ymmärrä  uglystupid2, näitähän on päällä satamäärin. " Wink
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 19:44:55 kirjoittanut Electric Eagle » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #12 : 18.11.2005 21:01:15 »

Hei EE Smiley

Onnittelen sinua smitten, olet hengissä TR-  pluto :n yhtymästä smitten smitten

Vaan mulla se köllöttelee nytten NA- kuu :ni ja NA- aurinko :ni välimaastossa buck2 buck2.
Samoja sisäisiä muutoksia tehnyt kuten tuossa Liili mainitsi. No Prog- kuu tulee DC:lle alkuvuodesta ja liikkuu siten parisuhde -huoneessa Shocked Shocked, ikään kuin tässä nyt ei olis ollut sotkuja ja kuoppia kerrakseen tickedoff tickedoff

Kerrotko mitä TR- pluto muutti elämässäsi, tämä samainen transiitti tulee  aspect_opp mieheni  aurinko :koon ja tällä hetkellä  aspect_con NA- kuu, että vaikka toi ikävä kurinpalauttaja saturnus poistuikin  rapu :sta, ei helpohkoja aikoja ole tiedossa Tongue Tongue
Tällä hetkellä mieheni on väsynyt ylimääräisiin velvollisuuksiin Lips Sealed. Häntä kiukuttaa kovasti tickedoff.
Mutta hän on itse avain mutokseen, minä en sitä voi hänen puolestaan todellakaan tehdä ja hän tietää sen, mutta ei sulje avunantoa, kun Wanhasta äiteestä on huolehdittava kuitenkin niin kauan kun tuo suvaitsee keskuudessamme olla.
Eikä hän äiteen huoltamista minään pidä, mutta se kaikki muu mikä tulee siinä ohessa, olen niin pahoillani hänen puolestaan, hän kun nyt on puun ja kuoren välissä....
En murehdi etukäteen tulevia, mutta *suuri huokaus*......
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Electric Eagle
Vieras
« Vastaus #13 : 18.11.2005 22:37:17 »

Hei EE Smiley

Onnittelen sinua smitten, olet hengissä TR-  pluto :n yhtymästä smitten smitten

Ja enemmän elossa kuin koskaan!  Cool



Lainaus
Kerrotko mitä TR- pluto muutti elämässäsi, tämä samainen transiitti tulee  aspect_opp mieheni  aurinko :koon ja tällä hetkellä  aspect_con NA- kuu, että vaikka toi ikävä kurinpalauttaja saturnus poistuikin  rapu :sta, ei helpohkoja aikoja ole tiedossa Tongue Tongue
Tällä hetkellä mieheni on väsynyt ylimääräisiin velvollisuuksiin Lips Sealed. Häntä kiukuttaa kovasti tickedoff.

Olen jotain kommentoinut keskusteluissa, vanhalla foorumilla muistaakseni hieman enemmän ja sillä ihan ensimmäisellä muistaakseni pohdin että mitä tuleman pitää kun transiitti oli aluillaan. Olisi hauska päästä penkomaan sen ensimmäisen voorumin juttuja, sillä siellä oli paljon astrologiaa ja vähemmän muuta soopaa.

Mutta mitä muuttui.. Helpompi vastata että kaikki. (Älä pelästy, ei kaikki ole varmasti yhtä hulluja kuin minä uglystupid2) Aloin ensin huomaamaan että eihän mun olekaan hyvä olla vaikka niin kuvittelinkin. Aikaa kului, tutustuin enemmän itseeni, kuuntelin itseäni ja pohdin että mikä on se oikea minä ja mikä ympäristön luoma odotus ja rooli. Työt ahdisti, ulospäin loistava työpaikka mutta ollut hyvä olla ei. Naimisissa, ulospäin keskiluokkaista arkieloa, mutta mutta...
Lopetin työnteon, lähdin kouluun (joka päättyy vielä tän vuoden puolella ja toinenkin opinahjo on ovensa avannut antaakseen lisää matkalleni), erosin, muutin monta kertaa.

Siis konkreettisesti tapahtunut paljon, mutta suurin muutos on kuitenkin tapahtunut pään sisässä. Enää ei kelpaa mikään puolittainen. Jos ihmissuhteessa ei ole aidosti hyvä olla, siinä ei pysty olemaan. Jos työ vie enemmän kuin antaa, siellä ei voi olla.

Joku sanoo tuota sydämen kuuntelemiseksi, itse kutsun ehkä useimmiten rehellisyydeksi itselleen.

Olen todella tyytyväinen että tuollaisen sosemyllyn läpi on rullattu. On opittu luottamaan tulevaisuuteen sekä eloa tässä hetkessä. Aina se ei onnistu, mutta yleisesti ottaen kyllä. AIna joskus iskee se 'aamuviiden angsti' (kiitos termistä kuuluu Johannekselle, kiitos välittynee varmasti perille.. Wink ). Eli se kun heräät aamuviideltä hiestä märkänä, lakana nuorana pohtien että mistä keksisi rahaa laskuihin ja hernekeittoon.
Mutta kertaakaan en ole pulaan jäänyt. Vielä muutama vuosi sitten pelkäsi työn lopettamista tyyliin, että mitäs sitten kun ei olekaan enää työsuhdeautoa. uglystupid2
Nyt ei ole paljon tietoa huomisesta, mutta usko ja luotto siihen että kyllä elämä hulluistaan huolen pitää, ja usko tietynlaiseen johdatukseen oikeiden ovien läheisyyteen.

Tulihan avauduttua, mutta sellaista se elämä on.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #14 : 18.11.2005 23:56:05 »

Kiitos EE Smiley Smiley

Olit hyvin valaiseva angel angel angel

Haluaisin keskustella kanssasi yksityisesti. Itse olen itsessäni huomannut sellaisen seikan, jota olen aina itsessäni kieltänyt, mutta jota en enää kiellä.

En osaa sitten sanoa mistä johtuu, mutta haluan olla täysin vapaa kaikista vanhoista rajoituksista ja oppia nauttimaan, elämästäni, niin kuin se kuuluisikin olla (liekö 40 kriisiä Huh ?).
Mulla on Radixilla tuo ikävä  saturnus IC:lla, kodin huoneessa, jossa se kyllä rajoittaa aika hankalasti oloani Sad Cry.

Radixilla on paljon mahdollisuuksia toteuttaa itseään, mutta  saturnus laittaa kapuloita rattaisiin.....
Olen väsynyt olemaan synkkä, marttyyri, tosikko, ihminen, joka elää toisten mallin mukaisesti, tai toisten odotusten paremminkin.
Toisaalta haluan pitää yllä sopua hintaan mihin hyvänsä, koska olen ollut sellainen ja olen kai vieläkin, TuliSydän, että turpiin tulee jos sanon puolittaisenkin sanan niin kuin minä näen asioita -> mieheni kokee kaiken syyttelynä Cry Cry Cry Cry......
Luottamuspula tuli vuonna1996, siitä kun mun yksityisyyteen kajottiin ja epäiltiin turhaan...
Mutta tämä lahtee menemään niin yksityiseksi asiaksi, etten sa sanaakaan omistani tässä forumilla, koska tämä on julkinen, joten...
Kaunis kiitos Kiss ja Kummarrus coolsmiley Kotka!
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: