No oletkos Jinx saanut unta.. Ja onko miehestä kuulunut..?
Ei unta ja ei onneks tyypistä ole kuulunu!
Veikkaisin että huomenna on juomassa ja näin ollen yöpuheluita tulossa, mutta olen lupautunut alku yöstä kuskiksi niin pitää olla tavoiteltavissa...
Toivotaan parasta, ettei soittais!
Eilen nukahdin vihdoin viimein puolen viiden maissa ja kaheksan aikaan olin keittämässä kahvia ja ruokimassa kissoja...
Huomaan että vaikka luen tätä foorumia aika tarkasti, en välillä niinku tajua yhtään mitään mitä oon lukenu...
Johtuu ihan unen puutteesta...
No nythän se kuu mollottaa siellä kaksosissa josko tää menis sitten ohi kun kuukin menee pois... Silmät menee samalla tavalla ku tolla pallopää hymiöllä >>
Hmm.. Soittaako joku muu oudosta/tuntemattomasta numerosta yöllä?? Ei varmaan kovin vaikea laskea 1+1. Ja jos nyt kerran asut "vanhempien turvassa", miksi nyt vastasit?
Ja josko tuo herra tulee pihalle hiippaileen, aina voi soittaa "TURVAN" paikalle.
Ettet vain sittenkin nauttisi saamastasi huomiosta, mistä voit kavereiden kanssa jutustella
?
Joskus, kun kaverit ovat vailla kyytiä kotiin ja oon luvannut heittää puheluita tulee salaisista yms. numeroista.
Että nauttisin kurjan juopon yöpuheilusta?
Täytyy olla kyllä aika sairas huumorintaju tai muuten vaan masokisti.
Ei siis en todellakaan nauti, eikä näistä yöpuheiluista tiedä kuin paras ystäväni (niin ja nyt te, ilmeiseti ei olisi pitänyt mainita asiasta sitten ollenkaan).