Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeat ihmissuhteet  (Luettu 22286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 04.12.2006 19:02:59 »

jeesustelua.. asenteellisuutta.. huomaatko miten vastaat, kun joku tahtoo auttaa?

Miksi siis tahtoisi, enää? Miksi kertoisi juurta jaksaen enkeleistä? Miksi neuvoisi? Mitä keksit seuraavaksi? Ehkäpä se mies on opettajasi.  Wink

Ehket tarvitse apua kun tiedät kaiken.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 04.12.2006 19:06:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #31 : 04.12.2006 19:07:29 »

jeesustelua.. asenteellisuutta.. huomaatko miten vastaat, kun joku tahtoo auttaa?

Miten? Torjuvasti? Kyllä varmasti kun uskon kanssa aletaan sepustella.

Ei siun tarvitse enkeleistäkään jauhaa, kyllä kai meillä jokaisella niitä omia enkeleitä on jotka auttavat sen minkä pystyvät.
Mutta ehkäpä halusin vain purkaa asiaa, ja saada siihen selvyyttä.
En tiedä...  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 04.12.2006 19:08:18 »

I WISH YOU LUCK.  Smiley

KAIKESSA on kyse uskosta, niin kauan kun alitajuisesti uskot tarvitsevasi jotain kokemusta, se tapahtuu ja pysyy.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 04.12.2006 20:00:05 »

Nukkumisesta viela...
Et ole ainoa joka ei nuku ja minakin olen lukenut tuosta nestejutusta aivoihin-se on kuin vuorovesi ja todella on paljon ihmisia jotka ei nuku tayden kuun aikamilla.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 05.12.2006 20:32:33 »

Hmm.. Soittaako joku muu oudosta/tuntemattomasta numerosta yöllä?? Ei varmaan kovin vaikea laskea 1+1. Ja jos nyt kerran asut "vanhempien turvassa", miksi nyt vastasit?

Ja josko tuo herra tulee pihalle hiippaileen, aina voi soittaa "TURVAN" paikalle.

Ettet vain sittenkin nauttisi saamastasi huomiosta, mistä voit kavereiden kanssa jutustella  Wink Lips Sealed?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Irish
Vieras
« Vastaus #35 : 05.12.2006 20:36:02 »

No oletkos Jinx saanut unta.. Ja onko miehestä kuulunut..?  idiot2
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #36 : 05.12.2006 22:19:31 »

No oletkos Jinx saanut unta.. Ja onko miehestä kuulunut..?  idiot2

Ei unta ja ei onneks tyypistä ole kuulunu!
Veikkaisin että huomenna on juomassa ja näin ollen yöpuheluita tulossa, mutta olen lupautunut alku yöstä kuskiksi niin pitää olla tavoiteltavissa...
Toivotaan parasta, ettei soittais!

Eilen nukahdin vihdoin viimein puolen viiden maissa ja kaheksan aikaan olin keittämässä kahvia ja ruokimassa kissoja...
Huomaan että vaikka luen tätä foorumia aika tarkasti, en välillä niinku tajua yhtään mitään mitä oon lukenu...  uglystupid2
Johtuu ihan unen puutteesta...
No nythän se kuu mollottaa siellä kaksosissa josko tää menis sitten ohi kun kuukin menee pois...  Silmät menee samalla tavalla ku tolla pallopää hymiöllä >> buck2

Hmm.. Soittaako joku muu oudosta/tuntemattomasta numerosta yöllä?? Ei varmaan kovin vaikea laskea 1+1. Ja jos nyt kerran asut "vanhempien turvassa", miksi nyt vastasit?

Ja josko tuo herra tulee pihalle hiippaileen, aina voi soittaa "TURVAN" paikalle.

Ettet vain sittenkin nauttisi saamastasi huomiosta, mistä voit kavereiden kanssa jutustella  Wink Lips Sealed?

Joskus, kun kaverit ovat vailla kyytiä kotiin ja oon luvannut heittää puheluita tulee salaisista yms. numeroista.

Että nauttisin kurjan juopon yöpuheilusta?
Täytyy olla kyllä aika sairas huumorintaju tai muuten vaan masokisti.
Ei siis en todellakaan nauti, eikä näistä yöpuheiluista tiedä kuin paras ystäväni (niin ja nyt te, ilmeiseti ei olisi pitänyt mainita asiasta sitten ollenkaan).
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 05.12.2006 22:52:01 »

jepjep joo  Grin
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Oikku67
Vieras
« Vastaus #38 : 05.12.2006 23:03:57 »

(niin ja nyt te, ilmeiseti ei olisi pitänyt mainita asiasta sitten ollenkaan).
Ja suu suppuun nyt,
jos susta tuntuu että asian "puhumisesta" on mitään apua niin..
Anna palaa, vaikee antaa oikeaa neuvoa millä saisit soitot loppumaan,
kun noi häiriköt on aika ovelia..

Omasta kokemuksesta voin vaan todeta, että kun tarpeeksi kauan jaksat
olla tiukkana ja torjua sen yritykset, niin koittaa vielä päivä jolloin
jättää sut rauhaan.. Juu, tiedän.. ei juurikaan lohduta.. Undecided

muoks. piti poistaa loppuosio,, puhelin pärähti ja sain "kommentin"
viittauksesta ex:ään.. kele,kun vahtaavat missä kirjoitan
« Viimeksi muokattu: 06.12.2006 09:40:09 kirjoittanut Willow » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #39 : 06.12.2006 14:17:22 »

On se kyllä kieltämättä outoa, miten nää asiat menee..

Tuntuu että aika moni painii jonkun pervoahdistelijailjetysongelman kanssa, mutta sitten kun itse ihastuu niin kohde on tavoittamaton tai sitten ei ihastu ollenkaan.

Onko se merkki siitä, että ei oikeasti ole valmis kunnon suhteeseen?  idiot2
Luotan kyllä siihen, että elämä antaa ajallaan kaiken sen, mitä tarvitsemme...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 06.12.2006 14:19:45 »

Minulla on aina molemminpuolista, lopussa vaan minä teen (eikun TEIN) enemmän asian eteen. Kukaan ei ahdistele (pahasti), ei tosin kiinnostakaan. Ei ole ketään tavoittamatonta..  Wink

(http://chezdophy.com/Emoticon_Gifs_Smileys/Smileys/130smd.gif)
« Viimeksi muokattu: 06.12.2006 14:28:49 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 06.12.2006 17:09:48 »

Ymmärrän tunteesi Jinx.
En ihmettele yhtään miksi ex ahdistaa sinua. Jos oikein ymmärsin erostanne on useampi vuosi.
 Itselläni kokemus eräästä oinasmiehestä, joka on vainonnut minua jo melkein 10 vuotta.
Pelottavaa.
Etenkin kun mitään kunnon romanssia ei edes ollut välillämme! Numeroni on ollut salainen ja olen vaihtanut paikkakuntaa parikin kertaa mutta aina hän jäljittää minut, vaikka ei edes yhteisiä tuttaviakaan ole. Jostain kumman syystä hän on vakuuttunut, että olen pulassa, ja hän prinssirohkeana on ainot joka voi minut pelastaa... idiot2
Ugh! Ei ole lääkitys kohdallaan, ei... Huh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: