Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ASTRO-MIITTIIN tulijoille  (Luettu 19186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 03.12.2006 14:35:43 »

...käytännön kysymyksiä siis..

Pitkänmatkalaiset:
-Olettekos löytäneet samalla suunnalla asuvat toisenne ja järkkäilleet kimppakyytejä esim. yvinä?

Miitti-osuuden jälkeen:
-Kuinka moni yöpyy Treella? Omenaan kantsii sitten tehdä niitä neljän hengen huonevarauksia hyvissä ajoin, on meinaan aika suosittu juuri tuon edullisuutensa takia..

-Kuinka moni lähtee miitin jälkeen kotiapäin ja kuinka moni olisi vailla es. yhteisiä istujaisia syömisen jne merkeissä? Voin kyllä metsästää jonkun paikan ja tehdä sinne varauksen, mikäli kiinnostuneita piisaa..

(http://edhat.com/assets/images/pie2.jpg)



Siinä tapauksessa haluaisin tietää ihan hyvissä ajoin, joten tuokaahan ajatuksianne esille tähän topicciin.. Wink
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 15:16:35 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.2006 18:04:40 »

Tässä nyt tietysti on olemassa semmoinen ongelma, että kun täällä anonyyminä esiinnytään, ei mulla ainakaan ole mitän havaintoa, ketkä asuu lähettyvillä...

Uskoisin itse yöpyväni Tampereella, on kuitenkin kolmen tunnin ajomatka täältä Kymestä Tampereelle, joten ei taida jaksaa kahteen suuntaan samana päivänä. buck2

Kuulostaisi ihan kivalta ajatukselta nuo yhteiset syömingitkin. Tylsäähän se olisi hotellissa istua iltaa.

Onkos se Omena muuten keskellä Tamperetta? Olen Tampereella vuosi sitten käynyt ilman autoa, ja kiittelin luojaani siitä. Aivan hulluja kuskeja kaupunki täynnä, ei hirveästi huvittaisi lähteä sekaan sotkemaan...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 03.12.2006 18:26:45 »

Tässä nyt tietysti on olemassa semmoinen ongelma, että kun täällä anonyyminä esiinnytään, ei mulla ainakaan ole mitän havaintoa, ketkä asuu lähettyvillä...

Uskoisin itse yöpyväni Tampereella, on kuitenkin kolmen tunnin ajomatka täältä Kymestä Tampereelle, joten ei taida jaksaa kahteen suuntaan samana päivänä. buck2

Kuulostaisi ihan kivalta ajatukselta nuo yhteiset syömingitkin. Tylsäähän se olisi hotellissa istua iltaa.

Onkos se Omena muuten keskellä Tamperetta? Olen Tampereella vuosi sitten käynyt ilman autoa, ja kiittelin luojaani siitä. Aivan hulluja kuskeja kaupunki täynnä, ei hirveästi huvittaisi lähteä sekaan sotkemaan...

Omena on ihan keskustassa, Hämeenkadulla..Kirjastotalolta tosi lyhyt matka.

Mutta hei, nyt Kymestä tulossa ainaskin Pluto, muita sieltäpäin?

Niin ja pistäkääs vastaten muutkin, mitäs illalla..(miitti loppuu siis klo 17)
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 03.12.2006 20:03:07 »

No me tullaan Oulun läheltä ja jo edellisenä päivänä ja koska mieheni ei hirveän ihastuksissaan  Grin Grin tästä astrologia intoilustani ole, niin en uskalla paljon kyytiä kenellekään lupailla, kun se autokin on niin pieni, että takapenkillä saa istus jalat solmussa (minun auto on nääs kahden hengen auto oikeasti  Grin ).Joku syöminki tai illanvietto astromiitin jälkeen oisi varmasti mukava ja antaahan se lisäpiristystä reissulle  smitten .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 23.12.2006 21:59:49 »

varmaan vois kattella paika päällä sitten fiiliksiä. Minä joko lähden muualle hämeeseen tai sitten illalla helsinkiin. selvinnee sekin myöhemmin. Eli riippuu kaikesta...  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 25.12.2006 15:51:27 »

-Kuinka moni lähtee miitin jälkeen kotiapäin ja kuinka moni olisi vailla es. yhteisiä istujaisia syömisen jne merkeissä? Voin kyllä metsästää jonkun paikan ja tehdä sinne varauksen, mikäli kiinnostuneita piisaa..

Piti vastata tähän jo paljon aiemmin, mutta jostain syystä aika on taas lentänyt. Minä olen näillä näkymin tulossa Helsingistä ja yöpymisestä ei ole vielä tietoa, yksi mahdollisuus on yöpyä kaverini luona mutta siitä sovin vasta lähempänä. Joka tapauksessa hotellia en tarvitse ja junia takaisin Helsinkiinkin lähtee vielä muistaakseni ilta-yhteentoista asti, joten ihan kiinnostunut olisin myös noista yhteisistä jatkoistakin. Minut voi siis laskea alustavasti mukaan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 25.12.2006 15:58:00 »

Minulla asuu yksi hyvä ystävä Tampereella, mutta hän on saanut vauvan tänä vuonna, joten tuskimpa sinne kannattaa yöksi jäädä... Ja muutenkin minun olisi myös paras rantautua Helsingin suuntaan yöksi.

Mutta tosiaan, junallahan pääsee takaisin, tai vaikka Express-bussilla. Olishan tuo kiva päästä paikalle, ja jatkoillekin...  Wink

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 25.12.2006 18:36:08 »

Hei Ystäväin

Minä ainakin olen tulossa
- todennnäköisesti junalla

Yöpaikka minulla on tarvittaessa
- kimppakyytiäkin voin harkita
Tampereelle menoa / kotiinpaluuta Jyväskylään ajatellen



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 26.12.2006 22:48:39 »

Ainakin yöpyvien ihmisten pitäisi yvitellä siitä että saavat ne neljän hengen huoneet, jolloin päätä kohden se majoitushinta ei tule olemaan kovin kummonen..

niin ja pitäis se muuten enemmän kuin pikkuhiljaa tuokin asia laittaa vireille, koska omena on melko suosittu juuri tuon edullisuutensa takia  huom, huom!
( ainakin mitä itse olen siitä ohi käppäillyt, niin näyttäisi aina TÄYNNÄ-kyltti palavan..)

Kävin juuri Omena-hotellin sivuilla ja naytti siltä, että 27.1 -28.1. yö on sitten jo täyteen buukattu.
(Oli tietysti ainoa täyteen myyty yö koko kuussa)
Jos jollakulla foorumilaisella on huone jo varattuna ja tilaa yhdelle, niin pistäkää yv:tä. Muuten näyttää siltä, että tämä jää kuitenkin tulematta... Cry

ÄÄÄSSSHHH..

Toivottavasti nyt joku noista varauksista on foorumilaisten tekemä, tästä oli kyllä jo ajoissa puhetta että ei kantsi viime tippaan jättää..

OK, tässä vielä muutama linkki ryhmämajoitusmestoihin (jotak eivät ole yhtä lähellä, eivätkä ihan NIIN edullisia, muttei mitään riistohintojakaan) eli nyt yvittelyä ja oma-aloitteisuutta kehiin pitkänmatkalaiset!!!!

www.hotelli-kauppi.fi

www.hosteltampere.com

http://www.omena.com/etusivu


Jos jollakulla foorumilaisella on huone jo varattuna
ja tilaa - ilmoitelkaa toisillenne



 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 23:02:04 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Irish
Vieras
« Vastaus #9 : 28.12.2006 18:35:04 »

Joo no täällähän niitä kyytejä sumplittiin.. Mietin vaan onko kukaan tulossa silleen että ajaisi Hämeenlinnan kautta? wink wink.  :Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #10 : 28.12.2006 21:22:25 »

Joo no täällähän niitä kyytejä sumplittiin.. Mietin vaan onko kukaan tulossa silleen että ajaisi Hämeenlinnan kautta? wink wink.  :Smiley


Hei "Irish"


Täällä voi kyydeistä sopia, mutta aloitin tuon toisen ketjun



(http://pl.funzooi.nl/auto/85.gif)
Klikkaa
Astro tapaaminen 27.01.2007 Tampereella - MAJOITUS - KIMPPAKYYTI -



 smitten    Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 03.01.2007 18:58:01 »


-Kuinka moni lähtee miitin jälkeen kotiapäin ja kuinka moni olisi vailla es. yhteisiä istujaisia syömisen jne merkeissä? Voin kyllä metsästää jonkun paikan ja tehdä sinne varauksen, mikäli kiinnostuneita piisaa..

Minullakin on Tampereella tuttuja, joiden luokse rantautua ja joita pitäisi samalla tavata...
Mutta myös minä olisin kiinnostunut jonkin sortin jatkoista...  Wink
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #12 : 16.01.2007 18:41:40 »

Onko täällä tullut jotain selvyyttä siitä mennäänkö tapahtuman jälkeen jonnekin syömään tms.
Minä itse en jää Tampereelle yöksi vaan lähden iltajunalla takaisin kotiinpäin. Junat lähtevät vasta yhdeksän maissa, joten minulla ainakin olisi aikaa syömään tms. Tai sitten lähden aikaisemmalla junalla tms.
Oletteko jo ehtineet tehdä suunnitelmia sen suhteen?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13 : 16.01.2007 21:17:25 »


Hei

Jyväskylästä tullaan joukolla kimppakyydissä
- vielä yksi paikka on vapaana autossa
  - ota yhteyttä, jos kiinnostaa
     - kuljettajana en ole minä  Cheesy



 smittenElämänilo    smitten

Edit: - auto on täyteen puukattu
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 23:39:39 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #14 : 17.01.2007 16:44:59 »

Onko täällä tullut jotain selvyyttä siitä mennäänkö tapahtuman jälkeen jonnekin syömään tms.

Eipä kai vielä - jolleivät ihmiset ole keskenään viestitelleet? Minulle kyllä käy syöminen aina, kaikkialla ja kaikenlaisessa seurassa. Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: