Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten "näette" 3. silmällä?  (Luettu 42172 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #60 : 26.01.2007 15:34:20 »

Kaikkina iltoina en edes noita välähdyksiä näe, mutta sitten kun tulevat ovat hyvin voimakkaita ja jopa häiritseviä  Tongue Toivon tosiaan, että kolmas silmä avautuisi, koska harmittaisi kovasti mikäli tämä kyky jäisi vain oranssin välkkyvalon näkemiseksi  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #61 : 26.01.2007 15:43:55 »

Iltaisin näen oikeastaan vain puhdasta valoa eri kirkkaustasolla ja violettiä. Hurja värivalikoima  Grin
Joskus menee viikkoja etten näe niitäkään ja sitten saatan nähdä monta päivää perätysten.

En käytä maadoitusta, mutta viime meditoinnissa istuaaltaan tunsin vahvana mahan kiinnittyvän energian itsestäni ja näin ensimmäisen kerran välähdyksin istuaaltaan. Normaalisti olen nähnyt vain sängyssä rentona maaten.

Joten siinä saattaa olla perää että olisi hyvä maadoittua ja kasvisruokavalio ehkä auttaa asiaan, vaan normaali ruokavalio minullakin edelleen on.
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 21.02.2007 21:07:52 »

estäni ja näin ensimmäisen kerran välähdyksin istuaaltaan. Normaalisti olen nähnyt vain sängyssä rentona maaten.

Joten siinä saattaa olla perää että olisi hyvä maadoittua ja kasvisruokavalio ehkä auttaa asiaan, vaan normaali ruokavalio minullakin edelleen on.
 smitten

Massojen standardit näköjään määrittävät normaalin sinun kohdallasi.

Entä jos otamme näkökulmaksi moraalin ja terveyden?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #63 : 29.05.2011 21:50:09 »

Minun mielestäni on hyvin tärkeää maadoittua, sillä meidän täytyy olla hyvin juurilla kiinni maassa, että voi "pää olla jossain korkeammalla" Smiley Itse maadoitan reikissä aina itseni, varsinkin maatähti chakran, ja maadoitan myös kaikki hoidettavani. Itse olen enemmänkin "selvätietoinen" kuin selvänäköinen, mutta nyt olen alkanut pikkuhiljaa myös näkemään asioita, juuri valo-olentoja ja väripalloja ihmisten lähistöllä.
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #64 : 07.03.2014 21:44:10 »

silmat auki voin nahda aurat, kolmannen silman selvasti, josta tulee violettia ja kullankeltaista valoa kun katson peilista itseani. Myos jos katson esim.
vaalealle seinalle, alkavat violetit kuviot liikkumaan.
silmat kiinni usein naen erilaisia kuvia, elaimia, maisemia, ihmisia ja kaikenlaista. Ne tulevat nopeasti enka aina kaikkea nae selvasti enka ymmarra mita on. kokemus on todella mielenkiintoinen. tunnen myos lampiman energian virtauksen voimakkaana.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: