Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huh, pitäisi tehdä isoja päätöksiä, enkä osaa!!?  (Luettu 2737 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« : 29.11.2006 10:40:01 »

Mulla on sellanen paha paikka just nyt, että elämässä mahdollisesti tapahtuu isoja juttuja!
Voisiko joku kiltti kultainen astrologiassa viisaampi ihminen vilkasita karttaani, että
mitä siellä mahdollisesti nyt näkyy.
Kysymys on sekä asunto/muutto, työ ja miesasioista!! Siis tärkeitä juttuja  Undecided
Hitto, pää on ihan sekaisin!

s. 20.4.1971 klo 10:10 Helsinki

 smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 29.11.2006 14:33:08 »

Sulla näyttäisi olevan ainakin Pluton neliöt Venukselle ja MC:lle, eli ei-välttämättä-niin-helppoa suurempaa muutosta ihmissuhteiden ja uran alueella, eikö vain, joku muu saa tarkentaa, kun itse olen ruosteessa. En tiedä Pluton neliöistä, mutta oppositiolla ainakin on taipumus järjestää jonkinmoinen myrsky elämässä, ja kun se on ohi (myrsky siis), niin kaikki on entistä ehompaa.

Mars näkyy tekevän sulla ihan positiivista kulmaa vähän joka paikkaan koko loppuvuoden ja siitäkin eteenpäin, ja kun Jupiter tulee parin päivän päästä kolmioon Asciin nähden, niin mun mielestäni sulla ei ole aihetta huoleen. Wink
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: