Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääketiede nostanut kädet pystyyn  (Luettu 21160 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« : 17.11.2005 11:01:06 »

Tapasin eilen naisen ,jolla on harvinainen lihassairaus .Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn..
Hänelle on kerrottu ,että lihassolut kuihtuvat ja lopuksi muuttuvat rasvasoluiksi.Ennuste on kysymysmerkki Undecided.

Pyytäisin tämän naisen puolesta apua vaihtoehtohoidoista..
Hän on valmis kokeilemaan mitä tahansa.

Yläkerran kautta olen apua pyytänyt ,mutta pyytäisin ihan sitäkin että millä ruokavaliolla olisi suotuisia vaikutuksia ja mitä esim.luontaistuotteita hän voisi kokeilla.
 
Hän ei ole lyönyt hanskoja vielä tiskiin..

Etukäteen kiitollisena

  smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 17.11.2005 11:07:50 »

En osaa nyt ehdottaa hoitoja tai valmisteita, mutta olen varma siitä että myönteisellä ajattelulla ja säännöllisellä meditaatiolla olisi suotuisa vaikutus.
Kun psyykkinen olotila on vahva, se lisää elinvoimaa ja paranemismahdollisuuksia kehollekin.

Voimia ja valoa sinulle ja ystävällesi!
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #2 : 17.11.2005 11:42:05 »

Yläkerran kautta olen apua pyytänyt ,mutta pyytäisin ihan sitäkin että millä ruokavaliolla olisi suotuisia vaikutuksia ja mitä esim.luontaistuotteita hän voisi kokeilla.

Tässä parantava ruokavalio:
http://www.vegaaniliitto.fi/vegaia/1995/talvi/vegaia495ery.html

Hyvä kirja aiheesta:
http://yogalife.fi/images/elava_ravinto_t.jpg
« Viimeksi muokattu: 17.11.2005 11:56:30 kirjoittanut Lake » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #3 : 17.11.2005 14:35:36 »

Tapasin eilen naisen ,jolla on harvinainen lihassairaus .Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn..
Hänelle on kerrottu ,että lihassolut kuihtuvat ja lopuksi muuttuvat rasvasoluiksi.Ennuste on kysymysmerkki Undecided.

Pyytäisin tämän naisen puolesta apua vaihtoehtohoidoista..
Hän on valmis kokeilemaan mitä tahansa.

Yläkerran kautta olen apua pyytänyt ,mutta pyytäisin ihan sitäkin että millä ruokavaliolla olisi suotuisia vaikutuksia ja mitä esim.luontaistuotteita hän voisi kokeilla.
 
Hän ei ole lyönyt hanskoja vielä tiskiin..

Etukäteen kiitollisena

  smitten



Onko hän käynyt Kiinalaiseen lääketieteen suuntautuneella lääkärillä?

Itse etsisin sellaisen käsiini, jos olisin vastaavassa tilanteessa.

Noloa, etten osaa neuvoa ketään alan taitajaa, mutta Helsingissä on Prometheus, josta varmaan löytyisi lisää tietoa!

Tsemppiä!
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #4 : 17.11.2005 16:36:49 »

"Onko hän käynyt Kiinalaiseen lääketieteen suuntautuneella lääkärillä ?"

Ei nähtävästi ole.

Hän ottaa sairautensa kuitenkin siten ,että sanoi nauttivansa niin pitkään kuin pystyy tai tekee kaikkea mitä voi vielä tehdä.Erittäin valoisa ihminen . Smiley

Mutta hän oli tosi iloinen kun kerroin ,että otetaan tämä tällein "isomman porukan" (eli teidän) kesken "purtavaksi"  Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 17.11.2005 17:17:03 »

Ottaisin kyllä ruokavalioon aloen. Luulisin, että hänen tilanteessa vitamiineista ei ainakaan haittaa olisi. (aloessa yht. 75 eri ravintoainetta, ihminen tarvitsee päivittäin 94:ää) Aloessa on myös antioksidanttisia aineosia, jotka siis estävät soluja "pilaantumasta". Muuksi hoidoksi sanoisin kans, että kiinalaisen lääketieteen osaajien puoleen kannattaisi kääntyä, kenties alkaa harjoittaa taijia, jos vielä jaksaa, ja käydä reikikurssi, niin voi hoitaa sillä itse itseään.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #6 : 17.11.2005 19:53:29 »

Tapasin eilen naisen ,jolla on harvinainen lihassairaus .Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn..
Hänelle on kerrottu ,että lihassolut kuihtuvat ja lopuksi muuttuvat rasvasoluiksi.Ennuste on kysymysmerkki Undecided.

Pyytäisin tämän naisen puolesta apua vaihtoehtohoidoista..
Hän on valmis kokeilemaan mitä tahansa.

Yläkerran kautta olen apua pyytänyt ,mutta pyytäisin ihan sitäkin että millä ruokavaliolla olisi suotuisia vaikutuksia ja mitä esim.luontaistuotteita hän voisi kokeilla.
 
Hän ei ole lyönyt hanskoja vielä tiskiin..

Etukäteen kiitollisena

  smitten


 Lihassolu uusiutuessaan muuttuu rasvasoluksi. En ole ennen kuullut. Toisinsanoen, ihmisen kaikki solut uusiutuvat 7vuoden välein, eli 2014 kenelläkään ei ole samoja soluja kehossa mitä on tänään.
Silloin ennuste Hänelle on huono.  Undecided Undecided
Ainoa mitä minulle tulee mieleen, näin äkkiä, on joku immuniteetti vajaus. Onko pernan kunto ja toiminta tutkittu ?
Voimia Hänelle.  angel angel angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 17.11.2005 21:00:16 »

Elävän kehonsa takaisin saamiselle on ensimmäiseksi tehtävä teot eli kukapa sen voisi tehdä paremmin kuin Minä. Eli oletko kertonut voivasi olla muuntaja energioilleen, jotka voidaan nyt kanavoida suoraan Luojalta, joka siis olet jo myös sinä, Minä.  :Smiley smitten
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 17.11.2005 21:44:42 »

Tapasin eilen naisen ,jolla on harvinainen lihassairaus .Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn..
Hänelle on kerrottu ,että lihassolut kuihtuvat ja lopuksi muuttuvat rasvasoluiksi.Ennuste on kysymysmerkki Undecided.

Kylmä- ja sähköhoitoa voisi kokeilla. Hermoratojen ja lihasten stimuloiminen yhdistettynä vaikka avantouintiin ja -110 asteen huonehoitoon saattaisi ainakin hidastaa rappeutumista terveilläkin ihmisillä, sairaista puhumattakaan. Tongue

Niin ja tärkein vihje: Henkilö sitten lisäksi kunnon proteiinikuurille yhdistettynä lihaskuntoharjoitteluun. Tämä konsti parantaa jopa yli 90-vuotiaiden fyysistä kuntoa. police
« Viimeksi muokattu: 17.11.2005 21:48:21 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #9 : 17.11.2005 21:51:59 »

ALS:ia on hoidettu Kiinalaisen lääketieteen avulla , googlettamalla löytyy tietoa ,
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #10 : 01.01.2006 20:55:10 »

Cammalot Seichem energiahoitaja !!!  Etsi paikkakunnaltasi CS master !!! smitten smitten smitten

Valitettavan yleistä nykyään huomata lääkärien voimattomuus !!!
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #11 : 01.01.2006 21:23:02 »

Minäkin menisin kiinalaisen lääketieteen pakeille.

"Valitettavan yleistä nykyään huomata lääkärien voimattomuus !!!"..

Toisaalta, mutta se tarkoittaa sitä että länsimaisen lääketieteen on vähitellen otettava nämä muutkin (vielä vaihtoehtoiset) hoitomuodot huomioon ja tueksi!  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #12 : 01.01.2006 21:34:35 »

hei
menisin lähimmän homeopaatin puheille, sieltä olen itse löytänyt apua yhteen vaivaan, johon en saanut lääkäriltä apua  Cheesy
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 02.01.2006 01:51:32 »

Suosittelen aloeta, omega-3 rasvahappoa eli e-epaa ja merisuolaa ruuassa. sillä näillä aineilla ainakin meilläpäin eräs nuori ALS-potilas on saanut lisä elinaikaa ja kipuja vähentymään. Lääketiedekin on todella lapsen kengissä, kun ne eivät kunnolla tiedä taudin syntymekanisimia eikä parannuskonsteja. Meilläpäin on eräässä kylässä esiintynyt runsaasti ALS:ia ja eräässä toisessakin kunnassa. Eräs edesmennyt vanha mies sanoi minulle, että se johtuisi kylän vedestä. Enkä yhtään epäili, sillä jos sinulla on sisäisesti heikko kemia niin esim. elohopeaa, radonia, fosforia ym. epäpuhtauksia vettä juodessa kemiallinen pommi laukeaa sisältä.  uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2

Vain olisiko jollain tietoa ALS:in kemiallisesta mekanismista, kun kaikki levittelevät käsiään ja odottavat kärsivien kuihtua ja surkastua pois täältä.
tallennettu
astronina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #14 : 02.01.2006 07:15:44 »

Voi olla, että on aivan hakuammuntaa, mutta oletko koskaan kuullut noni-hedelmästä tehtävästä mehusta? Tuntuu, että tuossa tilanteessa voisi kokeilla melkein mitä vaan. Lisäksi kannattaisi kyllä hakeutua ainakin homeopaatin, ravitsemusterapeutin, ehkä fysioterapeutin ja kuten monesti on jo mainittu, kiinalaisen lääketieteen harjoittajan pakeille. Kunnollinen ravinto yhdistettynä juuri hänelle suunniteltuun lihaskunto-ohjelmaan voisi tuoda helpotusta. Ja siihen vielä rinnalle vaihtoehtoisia hoitomuotoja kuten homeopatia, vyöhyketerapia jne.
Jaksamista ystävällesi smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: