Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taivaanlaki ?  (Luettu 3977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« : 28.11.2006 00:42:47 »

Luin tuossa juuri kirjan Panu Myllyniemi: Astrologia uusiksi ja mietittävää tuli paljon ja todella kiinnostavaa  Cool .Olenhan minä tätä Sideeristä astrologiaa jo jonkin verran tutkaillut, mutta kun siitä on niiiiiiiiin vaikea löytää luettavaa  idiot2 .Nyt minua vaivaa sellainen asia, kun Panu Myllyniemi kirjoitti Taivaanlaesta joka olisi parempi kuin ns. Nousumerkki ja minun laskujeni mukaan se minulla tulisi Kaloihin ( olen Sideerisesti myös Kalat), koska olen syntynyt 27 min. ennen kuin aurinko on ollut syntymäpäivänä korkeimmillaan.En kuitenkaan ole ennen kuullut tästä Taivaanlaesta, niin että mitäs mieltä te paljon Sideerisestä astrologiasta tietävät tästä asiasta olette ? Minusta kaikki mitä Sideerisesti osui kohdalleni piti hyvin paikkaansa joten onko tämä Taivaanlaki sama kuin Meridiaani Huh? vai miten se meni ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 28.11.2006 00:44:25 »

Joo..mäkin luin tuon kirjan ja olin ymmärtävinäni että Taivaanlaki on yhtä kuin MC eli 10.huoneen kärki..
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2006 01:30:20 »

Niinpäs onkin aillä minun MC on Kaloissa  Smiley . Kiitos Lemniskata, nyt se menee paremmin jakeluun  Smiley .Ja Meridiaanini on Vesimies ( onkos tuo Meridiaani sitten Asc ? )
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: