Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävä, joka vältteli halausta  (Luettu 3921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« : 20.11.2006 14:06:12 »

Niin näitä unia varmaan riittää, mutta tää oli todella vaikuttava noin tunnepohjalta.
Tapasin vanhan ystäväni, jota halusin halata. Meninkin hänen eteensä ihan kuin "halausasentoon", mutta hän vetäytyi taaksepäin ja hymähteli typerälle asennolleni. Yritin uudelleen halata, mutta hän ei jostain syystä antanut. Yritin kertoa hänelle, että haluaisin niin kovasti halata häntä, koska minulla on ollut ikävä häntä sekä muita vanhoja ystäviäni. Yhtäkkiä uneen ilmestyi julkisuuden henkilö, joka oli muka kiinnostunut minusta ja ilmeisesti minäkin hänestä. Kuitenkin yritin häneltä salata sitä, että yritin halata vanhaa ystävääni ja samalla yritin vanhalta ystävältäni salata sitä, että tämä julkisuuden henkilö on kiinnostunut minusta...

Ensin ajattelin, että kyse voisi olla ihan oikeasta ikävästä ja yhdestä mokasta tätä vanhaa ystävää kohtaan, joka minua vieläkin kaduttaa (jonka takia ystävä vältteli halausta), mutta sitten kun kehiin astui tämä julkisuuden henkilö niin enpä tiedä...  Huh

Olisko ajatuksia?
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2006 23:45:13 »

onko tää julkis joku 'oikea julkkis', vai pelkkä unen luoma julkkishekilö, ja mitä hän sinulle edustaa?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
the_planet
Vieras
« Vastaus #2 : 21.11.2006 00:33:28 »

onko tää julkis joku 'oikea julkkis', vai pelkkä unen luoma julkkishekilö, ja mitä hän sinulle edustaa?

Siis tämä julkkis oli Ville Valo. Enkä tiedä miksi juuri se uneeni ilmestyi, koska en edes pidä hänestä tai hänen musiikistaan.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #3 : 29.11.2006 18:13:23 »

Siinähän se jännä juttu onkin, kun en ole tämän ystävän kanssa ollut tekemisissä sitten vuoden 2000. Nähtävästi yksi juttu meidän välillä on jäänyt häiritsemään minua. Outoa, että se tulee vasta nyt  Huh
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #4 : 01.12.2006 19:11:09 »

Totta turiset  Smiley

Jännään aikaa tämä uni, vaikka minua tämä meidän välillä menneisyydessä tapahtunut asia häiritseekin niin tietoisesti en ole sitä miettinyt ennen tuota unta. Asioilla on tapana järjestyä, katsotaan kuinka käy  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: