Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletteko kuolleet unessa?  (Luettu 30693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« : 16.11.2005 18:44:47 »

Mielenkiinnosta kyselen kuinka moni on kuollut unessa ja millaisissa olosuhteissa? Itse olen hukkunut, taittanut niskani ja minua on ammuttu. Ilmeisesti liittyy jotenkin tietyn elämänvaiheen päättymiseen?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2005 18:49:15 »

Olen ajanut autokolareita. Tapahtuman jälkeen olen leijjaillut tapahtumapaikan yläpuolella ja siitä pois.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 16.11.2005 19:49:50 »

Olen, äitini ampui minut auton takapenkillä.  Undecided
Näin elämäni filminä edessäni ja sitten tuli vain mustaa ja valtava suru. Aivan järkyttävä kokemus ja kun heräsin ja tajusin olevani elossa purskahdin hysteeriseen itkuun.

Tuo tapahtui kun olin juuri uusi ylioppilas ja muuttamassa pois kotoa opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Eli siis suurin elämänmuutos tähän asti.
Ei ihme että tuollainen unikin osui tuollaiseen elämänvaiheeseen.

Muuten harvinaisen moni kaveri tai tuttu on kertonut kuinka olen kuollut heidän unissaan, hukkunut, puukotettu ja vaikka mitä, olisi kiva kuulla jos teillä olisi tuohon liittyen ajatuksia.

Niin ja varsinkin yhden hyvän ystäväni unissa minulla on muutenkin ollut välillä mielenkiitoisia rooleja, kerrankin anorektinen narkomaani ja mitä lie  Shocked
Uskallanko kysyä mitä tuosta ajattelette? Anteeksi jos menee ohi aiheen, mutta tuli vain mieleeni.

Onneksi en ole unissani moneen kertaan kuollut, olen aina herännyt ennen sitä, mutta tuon yhden kerran oikeasti kuolin ja se oli niin järkyttävä kokemus, että huh.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 17.11.2005 01:18:31 »

Hei,

Muistan kaksi unta, joissa olen kuollut, mutta molemmat olivat selkeästi muistikuvia kuolemista edellisissä elämissä. Toisessa minut mestattiin ja toisessa kuolin poikaystäväni/parittajani huumehöyryisen raiskauksen ja pahoinpitelyn seurauksena. Varsinkin jälkimmäinen uni oli kamala, koska en tiennyt ko. elämästä ennen tuota ja se herätti ihan hirveästi tunteita. Ehkä siksi, että se oli viimeisin elämäni ennen tätä. Itkin monta päivää kohtaloani tuossa elämässä - se oli kaiken kaikkiaan aika ikävä elämä.

Näissä unissa hienoa on kuitenkin ollut se, että kuolema on ollut selkeästi armollinen. Mestauksessa en ensin edes tajunnut kuolleeni, koska en tuntenut kipua. Ja lähdin sen jälkeen vain rennosti lentämään toisen sielun kanssa muualle - ihan tyytyväisenä. Toisessa tapauksessa olin kuoltuani ihan levollinen, vaikka pahoinpitely oli kauheaa. En myöskään kantanut kaunaa murhaajalleni, vaan olin ihan helpottunut päästessäni pois.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Jansku70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4 : 19.11.2005 15:08:25 »

Minä en ole koskaan kuollut unessa. Mutta olen joskus kuullut, että se olisi hyvä juttu, jos uskaltaa kuolla unessa. Ilmeisesti kyse on jostain tosi isosta muutoksesta (kuten esim. Alzbetalla oli).

Jansku
tallennettu
yonnahh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9

Back to Australia


Profiili
« Vastaus #5 : 19.11.2005 17:55:59 »

Juu, siihen se liittyy. Elämänvaiheen päättymiseen tai uuden minän syntymiseen, ei yleensä missään tapauksessa negatiivinen asia.

Olen kuollut monesti, tosin sillä tavalla oudosti, että olen ollut hengissä, mutta olen ajatellut unessa olevani kuollut.  Smiley
tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #6 : 20.11.2005 01:28:02 »

Muistan yhden unen, jossa olin kuollut. Minut oli murhattu ja ruumiini löytyi eräänlaisesta ladosta. Itse katselin omaa ruumistani jostain ylempää. Alkuun en olisi halunnut katsoa, mutta sitten kuulin äänen: "katso vain, ei se ole pahan näköinen". Ko. unesta on jo yli 10 vuotta aikaa, mutta muistan silti elävästi, miltä näytin ja mitä ruumiillani oli yllään.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 20.11.2005 21:35:48 »

Tuli vielä mieleen yksi EE-uni. En nähnyt itse kuolemaa, mutta joko olin jo kuollut tai sitten kuolema oli ihan kohta tulossa. Katsoin nimittäin haudasta käsin, kuinka sen päälle kasattiin kiviä. En ole varma, haudattiinko minua elävältä vai oliko sieluni vielä kuolleessa ruumiissa.

Uskon, että olin Itä-Euroopassa ja etsin unen jälkeen tietoa tällaisesta hautaustavasta siellä päin. Erilaisia historiallisia kivikasahautoja kyllä on, mutta en ole varma, ovatko ne ihan sellaisia kuin unessani.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #8 : 20.11.2005 21:43:42 »

Linn, suoraan sanoen nuo unesi aiheuttavat kylmiä puistatuksia. Olen aina ollut kiinnostunut ja utelias tietämään edellisistä elämistäni, mutta toisaalta kun luin nuo uniesi kuvaukset niin en ole sittenkään varma...

Näettekö te muut kuinka paljon unissanne entisistä elämistänne asioita ja tapahtumia? Onko tuo jotenkin yleistäkin?

Itse en muista kuin yhden tuollaisen unen, senkin hämärästi.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2005 21:57:09 »

Mielenkiinnosta kyselen kuinka moni on kuollut unessa ja millaisissa olosuhteissa? Itse olen hukkunut, taittanut niskani ja minua on ammuttu. Ilmeisesti liittyy jotenkin tietyn elämänvaiheen päättymiseen?

Minä olen. Parikin kertaa. Liittyen Pluton tekemään uudistukseen. Ensimmäisessä unessa olin hämärässä kallionkiellekkeellä ja murskasin omat kasvoni Shocked Shocked, ajattelin ettei kukaan tunnista minua enää sen jälkeen, olin alasti. Kuvasti sitä, että en tahdo olla sitä mitä olen.

Toisen unen näin. Makasin vedessä (vesi oli kirkasta), katselin itseäni, kuinka kaunis ja hurmaava olinkaan ollut ihmiskehossa, kuinka paljon olin tehnyt työtä itseni eteen, olin irti ruumiistani ja sieluni oli onnellinen ja vapaa, se koki täydellistä olotilaani. Olin vapaa kokemaan kaikkea kun kehoni ei  rajoittanut oloani smitten smitten smitten
Ruumini puhui jonkun henkilön kanssa, tämä henkilö ei tiennyt, että puhui kuolleen kanssa, se ruumis puhui minun äänellä, vaikka itse olinkin irti siitä.

Sitten jokin sanoi, että minun täytyy mennä takaisin, ei ole vielä aikani. >"mene pian" ääni kehotti. En olisi halunnut mennä, koska se ilo ja rauha olivat selittämättömät - sanoin kuvaamattomat.
Sulautuminen takaisin kehooni vie aikaa. Makasin ruumiini päällä. Inhotti, kun se oli jo kuolonkankea ja kylmä, sieluni lämmitti sitä. En tiedä aikaa, koska aikakaahan ei ole, kun irtautuu tästä sfääristä.
No, loppuen lopuksi olin kehossa taas ja kun olisin niin mieluusti jäänyt sinne missä olin....
Työ on vielä kesken, siksi lupaa poistumiseen ei annettu ja se tuli ylempää kuin minä itse.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Seijuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #10 : 20.11.2005 23:54:21 »

Hei,
olen nähnyt nuorempana unen omasta kuolemastani ja se tapahtui juuri isojen muutoksien alla.

Olin kellarissa ja vuodin verta, en muista mitä kaikkea siihen uneen liittyi silloin. Sen muistan, että mietin aikaisempia tekemisiäni ja katsoin kun veri valui lattialle lätäköksi ja tiesin kuolevani. Siihen ei liittynyt mitään suurta ahdistusta tai muuta, tosin herätessäni olin hetken aikaa kauhuissani  Grin

t.seijuli
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #11 : 21.11.2005 01:47:07 »

Minä olen kolme kertaa nähnyt unta kuolemastani.[Ensimmäinen ja mieleenpainuvin oli teini-iässä. Siinä hukuin suohon. Kun olin hukkunut, kaikki oli mustaa ja kylmää. En kokenut pelkoa. En kyllä muista tunteneeni muutakaan erityistä, vain että "ei tää kuolema nyt niin ihmeellistä oo". Sitten heräsin siitä, mutta meni vähän aikaa että pystyin liikkumaan, kun kaikki jäsenet oli puutunut. (siis ihan oikeesti kuollut olo  Grin)[/color]

Kaksi muuta tuli muutama vuosi sitten, melko lähekkäin. Toisessa kuoltuani nousin pitkää porraskäytävää pitkin "taivaaseen", ja mitä ylemmäs pääsin, sitä enemmän ymmärsin elämän  tarkoituksesta. -Joku tuossa aikaisemmin sanoi: "ilo ja rauha oli sanoinkuvaamaton". Kuvaa hyvin minun tunnettani.-  Sitten jostain syystä minua aletiin vetää taaksepäin ja sitä mukaa unohin kaikki ne viisaudet.
Toinen oli sitten aika klassinen uudelleensyntymä uni, missä kuolin ja synnyin uusiin kehoihin. En muista kyseisistä "elämistä" juuri mitään, enkä usko olleeni niitä henkilöitä. Olin vaan lukenut kovasti alan kirjallisuutta silloin  Wink.
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #12 : 21.11.2005 22:48:35 »

Voi Alzbeta,

Olen pahoillani, jos uneni ovat järkyttäneet sinua. Mutta kuten totesin aiemmin, ei noiden unien näkeminen ole pahemmin järkyttänyt minua. Ainoastaan pahoinpitelyunesta tulin surulliseksi, mutta silloinkin kyseisen elämän, en kuoleman takia.

Mutta älä pelkää; et sinä muista mitään, ellet ole siihen valmis. Ja ikävän muiston kohdatessa siitäkin selviämiseen on keinonsa. Asian käsiteltyään on taas vähän vahvempi ja viisaampi.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 21.11.2005 23:17:00 »

Jossain unessa putosin lentokoneesta. Shocked Muuten unissani kuolee valtavat määrät ihmisiä ja eläimiä, itse onnistun yleensä pelastautumaan häipymällä ajoissa jonnekin. Jos pelastautuminen epäonnistuu, uni katkeaa siihen paikkaan. Sad
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #14 : 22.11.2005 00:37:32 »

Oon. Ja yritän unohtaa mahdollisimman nopeasti uneni.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: