Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuli ja leimaus  (Luettu 2513 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astavie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1

Kuvausharjoitus koulua varten


Profiili
« : 16.11.2005 18:17:02 »

Hei vaan kaikki!

Täällä aurinkoinen leijonatyttönen esittäytyy, vaikka olen ollut vakiovieras näillä sivustoilla niin vasta nyt liityin sisäpiiriin.

Sen verran itsestäni, että jos astrologiaan on uskominen niin olen melkoisen menevä pakkaus, aurinkomerkkini on leijona, nousumerkkini jousimies ja kuu kaiken lisäksi oinaassa... Pelkkää tulta ja tappuraa siis! Mutta oikeasti olen hyvin lempeä ja empaattinen ihminen ja vaikka rakastankin huomion keskipisteenä olemista taivun kyllä vaikka kaksinkerroin jos voin sillä auttaa kanssaihmisiäni. Näin ollen kouluni opiskelijajärjestön puheenjohtajan titteli täyttää molemmat näistä intohimoistani  Smiley

Mutta siinäpä ne kiireisimmät, toivottavasti pääsen pian tutustumaan kaikkiin teihin samanhenkisiin ihmisiin!
tallennettu
Tuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2005 19:20:45 »

Hei.
Ihanaa kuulla että täällä on minun kaltainen tyyppi.  Cheesy Itse olen myös kirjautunut äskettäin tänne, vaikkakin olen käynyt "vakoilemassa" jo useaan otteeseen keskusteluja. Olen myös aurinko leijona ja nousumerkkinä jousimies. Tosin kuussa olen vaaka joka tasapainottaa minua..onneksi  Smiley

Paljon auringon pilkkuja elämääsi smitten
tallennettu

Vesi-Rotta,
Keltainen Planetaarinen Soturi
Nousu Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Vaaka
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: