Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja intohimo  (Luettu 4779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 16.11.2006 09:59:56 »

Mitkä Venus-merkit kahden ihmisen kartalla voisivat saada aikaan intohimoisen suhteen? Vai vaikuttavatko esim Marsin asema ja aspektit enemmän? Minkälaiset suhteet planeettasijantien pohjalta tarkasteltuna sinulla ovat olleet tyydyttävimpiä? Itse olen Venus-vaaka ja olen miettinyt, että kenen kanssa synkkaisi: Venus-oinaan, toisten ilmamerkkien vai jonkun ihan muun kanssa?

Sori, tämä aihe on varmaan ollut täällä jo useasti, mutta enpä tällä hetkellä ainakaan nähnyt yhtään aktiivisessa keskustelussa.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.2006 07:28:18 »

juu, ei varmaankaan pelkkien venusten perusteella voi intohimosta mitään sanoa ?  Huh

VENUS vaaka ...varmasti MARS konjunktiossa siihen voisi olla yksi selkeä vaihtoehto?
mutta varmasti myös marsien keskinäinen konjunktio on intohimoinen yhdistelmä ...tai ainakin minulla oli edesmenneen rakkaani kanssa marsien konjunktio ja hän oli todellakin ihannemieheni  Embarrassed

luulen että myös KUU vaikuttaa intohimoihin ? toisen mars hyvässä aspektissa toisen kuuhun ?

tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.2006 15:06:15 »

Kuu varmastikin vaikuttaa, koska vaikuttaa myös yleiseen yhteensopivuuteen ihmisten välillä. Mitä mieltä olette, onko vetovoiman kannalta parempi, jos toisella on sama nousumerkki kuin itsellä vai aika lailla erityyppinen? Tämä menee vähän otsikon vierestä mutta menkööt.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 17.11.2006 19:56:35 »

Intohimossa on aina myös mukana 'minä' eli  aurinko , mutta myös  askendentti edustaa ulkoista/ julkista/ aktiivista minää.. Omalla kohdallani oli monta vuotta intohimoinen suhde ihmiseen, jonka  askendentti oli minun  venus :llani.

Koska  venus hallitsee  vaaka lisäksi myös  harka se edustaa myös rahaa, taloudellista turvallisuutta ja ulkoista kauneutta...

Vetovoiman kannalta varmasti Deskendentti eli  askendentti  aspect_opp ja sinä on enemmän puoleensa vetävä kuin 'minä'..

Synastria on siitä erikoinen alue, että kahden ihmisen kartoilta löytyvät neliöt luovat juuri jännitteitä, mikä on esim. intohimon kannalta hyvä asia.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 21.11.2006 19:45:46 »

Jos halutaa intohimoa katsoa kartalta niin kannattaa katsoa mars ja pluto  venuksen lisäksi. Jos esimerkiksi teet synastria kartan teistä kahdesta niin katso miten toistenne plutot, marsit ja venukset ovat toisiinsa nähden. Esim. jos hänen plutonsa tai marsinsa ovat oppositiossa sinun venukseesi niin se kertoo vetovoimasta ja intohimosta. Muistaakseni näin olen lukenut ja toistepäin.
Marsin ja venuksen aspektit ovat tärkeitä.
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #5 : 27.01.2007 15:45:09 »

...oho, minulla oli miehen pluto oppositiossa venukseeni ja minun plutoni oppositiossa hänen marsiinsa ...intohimoa ei ollut sitten ollenkaan ja suhteesta tulikin ystävyysuhde  Tongue

intohimoa oli sen sijaan suhteessa jossa miehen kuu askendentillani ja marsit konjunktiossa  angel
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: