Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä löytyy vahvan ihmisen kartalta?  (Luettu 21222 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #30 : 31.07.2012 09:19:11 »

Mikä on vahvuutta niin.
Vahvuutta voi olla myös se, että on oppinut toteuttamaan oman karttansa energioita positiivisesti.
Esimerkiksi kala, joka uskaltaa ja osaa toteuttaa kalaenergioiden herkkyyden ja auttamisen hyviä puolia, on jo varsin vahva, sillä se vaatii vahvuutta pystyäkseen siihen. Herkkyyden osoittaminen on vahvuutta, mutta taas joku toinen kuin tämä kala, ei luonnostaan ole yhtä herkkä. Tämä toinen ihminen on vahva jollain toisella tavalla, ei voi määritellä samaa kriteeristöä vahvuudesta näille molemmille.

Entä jos vahvuutta on se, että on kohdannut ja selvinnyt niistä asioista, mitä omassa elämässä on asetettu haasteiksi? Toisille jokin asia voi olla paljon vaikeamman tien takana kuin toisille.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #31 : 01.08.2012 18:17:24 »

Mikä on vahvuutta niin.
Vahvuutta voi olla myös se, että on oppinut toteuttamaan oman karttansa energioita positiivisesti.
Esimerkiksi kala, joka uskaltaa ja osaa toteuttaa kalaenergioiden herkkyyden ja auttamisen hyviä puolia, on jo varsin vahva, sillä se vaatii vahvuutta pystyäkseen siihen. Herkkyyden osoittaminen on vahvuutta, mutta taas joku toinen kuin tämä kala, ei luonnostaan ole yhtä herkkä. Tämä toinen ihminen on vahva jollain toisella tavalla, ei voi määritellä samaa kriteeristöä vahvuudesta näille molemmille.

Entä jos vahvuutta on se, että on kohdannut ja selvinnyt niistä asioista, mitä omassa elämässä on asetettu haasteiksi? Toisille jokin asia voi olla paljon vaikeamman tien takana kuin toisille.

Totta tuo, että jokaisen kohdalla on omat yksilölliset vahvuudet, jotka voi kartaltakin lukea. Eri asia sitten on, miten ja missä elämänvaiheessa niitä toteuttaa, vai toteuttaako ollenkaan.

Mun kohdalla  askendentti kauris ja  saturnus 10. huoneessa tuo ainakin luonteenlujuutta ja sitkeyttä, jotka lukisin vahvuuden merkeiksi, ja olen iän myötä osannut hyödyntää näitä piirteitä paremmin. Myöskin noita Saturnuksen asettamia haasteita olen kohdannut ja voittanut, eli sen aihepiirin alueelta olen aika lailla itsevarmempi, tai varmempi ylipäätään, ja näin ollen vahvempi. Mutta kyllähän noita haasteita on paljon muitakin, luullakseni ihmissuhteisiin liittyviä juttuja on vielä paljon edessä..
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #32 : 05.08.2012 21:55:51 »

Hauskaa, että vanha ketju on herännyt henkiin. smitten

Vahvuutta tässä on tarvittu. Tosin myös Nikin mainitsemaa herkkyyttä vuosien saatossa.
Luin ketjun läpi ja tuli tunne, että kyselinpä minäkin irrelevantteja. En usko että "vahvuutta" voi kartalta lukea.
Vastaisin itselleni siis että rohkeus rakastaa on vahvuutta. Samoin anteeksi antamisen kyky. Ehkä myös kyky luopua. En usko että astrologiasta tähän vastauksia saa. Tai ehkä astrologiasta, mutta ei kuitenkaan syntymäkartalta.
Huikeita pohdintoja kuitenkin!
Valta sekoitetaan usein vahvuuden kanssa. Samoin ottaa koville vahvuuden ja herkkyyden polarisointi. Niinkuin olisivat toisensa poissulkevia! Vahvuus lienee henkinen olotila. Mihinkään mittayksikköön en vahvuutta laittaisi.
Kenellä mitäkin. Vahvuutta on kai olla tahdossaan luja. Näin minä sen näen nyt.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #33 : 08.08.2012 19:31:23 »

Jaa, sen millä mä olen selvinnyt elämän vastoinkäymisistä astrologisesti, niin aika lailla assosioisin tuon mun Mars-Jupiter-yhtymään Kauriissa. Mars on mun kartan aspektoitunein planeetta, sitä tukee Saturnuksen sekstiili ja kartan tarkin aspekti, Merkuriuksen sekstiili. Koska tässä on taustalla vahva Kauris/Saturnus-vaikutus, kyse on juurikin sellaisesta sitkeydestä jolla pusketaan läpi harmaan kiven siitä huolimatta että tavoitteiden saavuttamiseen voi mennä tolkuttoman kauan.

Tietysti auttaa että tuohon Mars-Jupiter-yhtymään kuuluu sekä taistelunhalu ja optimismi yhdessä, mutta Marsin vaikutus kuviossa on vahvempi, koska se on ylennyksessä.

Oikeastaan mun kartan kaikki muut tekijät on puolestaan sellaista, että sitä voi luoda itsensä uudelleen ikäänkuin syklisesti ihan miten huvittaa. Tongue
tallennettu
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #34 : 10.08.2012 11:59:29 »

Mä en ymmärrä kartoista mitään. Näillä sivuilla opettelen tutustumaan itseeni ehkä toisella tapaa. Osaako joku kartoista katsoa? Mä en tiedä. Sen tiedän, että täällä päässä kirjoittaa todella TODELLA väkivahva ihminen. Sellaisia asioia on käyty läpi ihan lapsuudesta asti näihin päiviin, että yksi jos toinen ihmettelee kuinka olen näin normaali ja elävien kirjoissa kaiken kokemani jälkeen. Puolisoni pitää minua maailman vahvimpana, sisarukset, työelämä jne. Väkivahvaksi itseni kyllä koenkin. Monesti olen se ongelmien ratkoja myös muiden elämässä muiden kaatuessa taakkansa alle. Mä rupean silloin toimimaan. Melkoinen myllytys on koko 33 vuotinen elämäni ollut. Aurinko mulla on 8 huoneessa oinaassa, pluto 1 huoneessa vaa-assa. Mars oinaassa 7 huone. Lisäksi mulla on myös Chiron härässä 8 huoneessa. Mä en tosiaan näistä mitään ymmärrä, mutta yritän oppia ymmärtämään itseäni. Siksi näillä sivuilla silloin tällöin tutkailen.
tallennettu
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #35 : 10.08.2012 12:32:11 »

Jos vertaan sisarusten karttoihin (hekin väkivahvoja ja paljon samoja asioita läpikäyneitä) niin meillä kaikilla on kuunsolmu 12 huoneessa, toisella on pluto 1 huoneessa kuten mulla ja toisella aurinko 8 huoneessa kuten mulla. Meille kaikille yhteistä on ollut todella haastava ja raastava elämän aloitus ja myllytys näihin päiviin asti (ventovieraalta, mutta joka on sivusta katsonut varsinkin lapsuusaikaa, saatu kysymys "elävätkö he silti normaalia elämää?", no mikä on normaalia? Aamulla töihin ja illalla kotiin, ei ryyppäilyjä eikä rellestyksiä, osalla perhettäkin jo). Suurin osa on ollut ei omista syistä johtuvia myllytyksiä. Kaikki olemme hyvin vahvoja ihmisiä ja sitkeitä. Mutta kuten sanottu, mä en näistä mitään ymmärrä, yritän vain opetella ymmärtämään itseäni.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: