Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö hiljaisia nousevia Kaksosia...?  (Luettu 4205 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« : 14.11.2006 19:29:05 »

Löytyykö kokemuksia / kohtalotovereita...? Nouseva Kaksosethan kuulostaa kovasti sellaiselta eloisalta ja puheliaalta ihmiseltä - etenkin kun ko. merkissä on muutenkin "tavaraa" ihan kiitettävästi (Mars, Kuu ja Ceres). Tosi kiva olisi ollakin sellainen  smiley6600 ... mutta en ole.

Omalla kohdallani suurin syy on varmastikin  merkurius kauris (MC) oppositiossa  saturnus  rapu (IC).
En tiedä, vaikuttaako sekin, että nuo planeetat Kaksosissa ovat XII huoneessa...?

Seppo kirjoitti luonneanalyysissä mun Merkuriuksestani "puhuu vain kun on asiaa", ja painotti Aksendentinkin osalta ihan muita Kaksosten ominaisuuksia kuin puheliaisuutta. Alkoi heti kuulostaa tutummalta!! Jotenkin on meinannut koko nouseva merkki jäädä vähän vieraaksi, kun kirjoissa törmää yleensä näihin "puhuu kuin papupata" -kommentteihin  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2006 22:19:53 »

Noh, minä olen todella aloittelija tässä, enkä oikein tiedä tästä vielä mitään, mutta ajattelin vastata, kun minulla on myös  kaksoset nousevana ja 12. huoneessa. En ole mikään höpöttäjä minäkään, paitsi ehkä kotioloissa joskus. Olen myös mielelläni pitkiä aikoja itsekseni, vaikken mikään erakko olekaan. Ajattelin, että josko sinulla vaikuttaisi tuo  rapu, kun se näyttää siellä olevan mukana. itselläni  aurinko on  rapu, joten se vaikuttaa varmaan vahvemmin. Rapuhan kuitenkin mielellään vetäytyy joskus kodin rauhaan. Tunnistan ainakin itsessäni tämän piirteen. Toisaalta pidän kausittain paljonkin ihmisten seurasta ja juhlista yms. Ehkä se johtuu kaksosnousuisuudesta tai ravun ailahtelevaisuudesta  Wink, tiedä häntä. Opettelen vasta, eikä aikaa tahdo riittää tähän niin paljon kuin haluaisin.
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2006 22:26:57 »

No juu, itse olen   aurinko  kaksoset 12. huoneessa ja myös nouseva kaksonen. Merkkari istuu ravussa. Olen mielelläni hiljaa vieraassa porukassa, tarkkailen...En oikein jaksa jauhaa säistä enkä turhanpäiväisyyksistä, mutta tuttujen kanssa kyllä olen ihan papupata, ellen ole väsynyt.  Grin
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2006 22:39:52 »

En oikein jaksa jauhaa säistä enkä turhanpäiväisyyksistä, mutta tuttujen kanssa kyllä olen ihan papupata, ellen ole väsynyt.  Grin

Osuvasti sanottu. Tuntuu tutulta.  Smiley
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2006 17:50:46 »

Tere!
Täällä on nousu/kuu kaksonen
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #5 : 15.11.2006 23:44:26 »

Kiva kuulla, että meitä on muitakin  smitten
Tutkailin heti tarkemmin tuota Rapua omalla kartallani; sehän hallitsee itse asiassa kolmeakin eri huonetta 2.-4., myös siis 3. kommunikoinnin huonetta. Varmasti vaikuttaa! Ja vaikuttaa epäilemättä siihenkin, että olen vauhdikkasta aksendentistani ja aurinkomerkistäni huolimatta melkoinen kotikissa... (?)

Kuulostaa hirmu tutulta tuo tarkkailevuus vieraampien seurassa ja puheliaisuus hyvien kavereiden ja perheen parissa. Mieheni mielestä olen kuulemma kova puhumaan  Grin ... Vieraampien voisi olla vaikea uskoa! Sellainen small talk -tyyppinen jutustelu isommassa porukassa tuntuu jotenkin vieraalta...

Kaksosten ominaisuuksista itselleni tutuimpia ovat lapsenomainen innostuminen uusista asioista, tiedonhalu (uteliaisuudeksikin kutsuttu...), tunteiden ailahtelevaisuus (Kuu Kaksosissa) ja älyllinen pohdiskelu. Kylläpä se nouseva merkkikin alkaa tutummalta kuulostaa, kun unohtaa puheliaisuuden!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2006 11:19:52 »

Tuttavani isä on nouseva kaksonen vaikka ei se aina kyllä siltä näytä. Todella hiljainen on ainakin selvinpäin, melkeinpä juro Cheesy Vaimonsa on se puheliaampi.

Tämä ei nyt suoranaisesti liity otsikkoon, mutta osaisiko teistä joku selittää seuraavan ilmiön: poikaystävääni ei tunnu sopivan MIKÄÄN merkki. Syntymäaika on tiedossa ja karttaa on tutkailtu, mutta kun ei se vain tunnu sopivan. Kyseessä on Aurinko-kaksonen, nousujouskari ja kuu-leijona eli tietääkseni tällaisen ihmisen pitäisi olla aika puhelias, ulospäinsuuntautunut ja vilkas... Kuitenkin käytännössä hän on rauhallinen, ujo, tunteellinen ja melko sitoutuvainenkin. Viihtyy paljon kotona eikä tutustu helposti ihmisiin. Toki Neptunus askendantilla selittää vähän tunteellisuutta ja ujoutta, mutta kuitenkin. Ihan ihmeellistä. Pitäisikö hylätä astrologia?  Grin
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
kooky
Vieras
« Vastaus #7 : 29.11.2006 15:47:33 »

Lainaus
Kuitenkin käytännössä hän on rauhallinen, ujo, tunteellinen ja melko sitoutuvainenkin. Viihtyy paljon kotona eikä tutustu helposti ihmisiin. Toki Neptunus askendantilla selittää vähän tunteellisuutta ja ujoutta, mutta kuitenkin. Ihan ihmeellistä. Pitäisikö hylätä astrologia?
 

arvanneeko kukaan mitä aijon ehdottaa  2funny

sideerisessä hänestä tulee aurinko härkä, nousu skorpioni ja kuu rapu.

Olen itse trooppisesti nouseva kaksonen...mutta vaikkei sitä näin uskoisi, olen "livenä" hidas puhumaan ja kuuntelija tyyppiä. Kärsin usein siitä että keksin sen oikean sanottavan vasta jälkeenpäin kun tilanne on mennyt. Minulle on kyllä annettu palautetta siitä että olen tokaissut ja töksäytellyt yksinkertaisen toteavasti joitakin totuuksia silloin kun sitä ei haluta kuulla ja sen tähden olen ehkä oppinut varomaan sanojani.

Olen aina ollut ylitsepursuavan vuolas vain kirjoittaessani  :Smiley Ajattelen paljon ja nopeasti mutta suullinen ulosantini ei pysy sen perässä, joten saatan jopa otsa kurtussa tavoitella ja metsästää sopivaa sanaa ja suullinen ulosanti vaikuttaa tyhmältä. olen kyllä harjoitellut asiaa ja saanut pikkuhiljaa suullisen ja ajatuksellisen enemmän tasapainoon keskenään.

*kaikki oikeudet modeille poistaa viestini jos sideerinen kommentti katsotaan asiattomaksi*
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: