Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Kenenkään tulevaisuus toteutunut"?  (Luettu 12498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« : 13.11.2006 23:55:52 »

Koetan päästä näiden aiheiden pohtimisesta pikkuhiljaa, mutta vielä vähän...

Huomasin pikaisella vilauksella, että monikaan ei tunnu hakevan selvänäkijöiltä tietoa niinkään tulevaisuudestaan kuin ratkaisua johonkin nykyiseen ongelmaan, ikään kuin jonkinlaista terapiaa, tosin ehkä enemmän henkimaailmaan liittyvää.

Siksi kysynkin, että onko joku teistä, joka ennustajalla on käynyt, saanut toteen käynyttä tietoa tulevasta? Mielellään (ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa) jonkinlainen yhteenveto siitä, minkälaisesta ennustuksesta oli kyse ja millä tavalla se mielestänne kävi toteen.

Kiitän.

PS. Huomasin otsikon olevan kirjoitusasultaan aika hölmö, joten laitoin sen lainausmerkkeihin. Ajattelen sen kuitenkin edelleen olevan kaikkein selkein.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2006 01:57:34 »

Onhan noita toteutuneita melko paljonkin.
Yksi vahvemmista oli läheisen kuolema,joka sisarellenikin sanottiin.Tosin emme tienneet kenestä oli kysymys,ennen kuin toteutui.

Muuttoja,jopa minkä tyyppinen talo ja missä päin.Ihmissuhteissa,,,
Mutta en ole näillä enää käynyt.Joskus voin soittaa jostain asiasta ja kysyä mielipidettä.

Olen huomannut,että nyt mennään sellaisella vauhdilla eteenpäin,että kovin pitkälle ei kannata kysyä.Asiat ja ihmiset ne tapahtumat kuitenkin muokkaavat.Kysyn vain asiaa omalta kantilta katsoen.
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 14.11.2006 12:04:00 »

Eilen illalla viimeksi tsekkasin yhden tapaamisen muistiinpanoja, koska vihdoinkin alkaa näyttää siltä, että kaikista eniten odottamani ihminen on tullut elämääni. Ne ennustukset toteutuu salaa, huomaamatta ja ne tajuaa vasta sitten kun on jo elänyt ne kokemukset.  smitten Paljon paljon asioita on käynyt toteen, mutta olen Chandran kanssa samaa mieltä että vauhti on niin nopea etteivät selvännäkijätkään pysy perässä.  Wink
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2006 13:48:55 »

Minulle selvännäkijällä käynti on tosiaan enemmän "terapiaa" kuin vastauksien hakemista tulevaisuuden ongelmiin tms. Käyn yleensä "oman" näkijän luona kerran, pari vuodessa, siellä saa hyvin purettua ongelmia ja negatiivisia asioita pois, esim itkemällä. Ja aina sieltä lähtiessä olen täynnä positiivista energiaa, joka kestää viikkoja. Toiset käyvät ihan oikeilla terapeuteilla puhumassa ongelmista, minä käyn selvännäkijällä.

Hän on tietysti kertonut minulle aika paljon tulevaisuudestani, eri aikoina eri asioita, uskonkin että meillä on eri aikoina mahdollisuudet vaihtelevat esim työn suhteen ja loppu on ihan itsestä kiinni. Mutta totetuneita ennustuksia on esim ihmissuhteisiin liittyen ja hänen ihmistuntemuksensa on pistämätön. Mutta muutama vuosi sitten kysyin lapsen saamisesta(ei ole minulle ihan yksinkertainen juttu) kertoi sen olevan minun ja mieheni välinen asia, mutta sai samalla näyn jossa kävelen tietyssä paikassa tiettyyn vuoden aikaan. Ja nyt kohta synnytän ja vuodenaika sekä paikkakin näylle oli oikea!

Myös monia ns vähemmän merkityksellisiä asioita on näkynyt esim kerran hän näki minulle silloisen esimieheni vaihtavan työpaikkaa, saman firman sisällä kylläkin ja niinhän siinä kävi. Ja hän on nähnyt lemmikkieläimeni ja esim kertonut isoäitini kuolemasta(mikä ei tietenkään ole merkityksetön asia). Muutkin ennustajat ovat nähneet paljon, mutta ei ainakaan suuret linjat ole totetuneet.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 14.11.2006 15:15:40 »

Pikkusisko, ketä olit odotellut?  :Smiley

Minusta vauhti on sopiva ja nyt tuntuu ettei vaihtoehtojakaan ole liikaa, tosin, kun elämän pelipöydällä shakkinappuloita siirtelee, aina voi kuvio muuttuakin.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 14.11.2006 17:49:35 »

GS... vielä hän on ystävätasolla, mutta kun lukaisin neljä vuotta sitten minulle tehdyn ennustuksen niin huih. En edes uskalla kertoa, kun monesti ne asiat joista puhuu liian aikaisin eivät menekään niin kuin niiden luuli menevän.  Cheesy Jos hän ei ole elämäni mies niin suuren suuri merkitys hänellä elämässäni on. Sellainen tuntu.

Kerron jos kerrottavaa tulee.  Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6 : 15.11.2006 17:00:41 »

Paljon on toteutunut. Todella paljon, muttei niin kuin luulin  2funny.
Ainoa pysyvä on jatkuva muutos smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 15.11.2006 19:19:21 »

Korjaan; äiti ja lapsi ja bisneskontaktit tärkeitä, ei miehet.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #8 : 17.11.2006 00:02:11 »

Joskus joku sanoi että matkustan Ameriikkaan, ja vaikken olekaan sitä tehnyt niin käyhän siinä kuten "tulevaisuuden ennustuksissa" käy: antamalla jonkun toisen ampua nuoli johonkin "tulevaisuuden" mahdollisee tapahtumaan puolestani ja antamalla mieleni näin kiinnittyä siihen alan elämässäni alitajuisesti elämään kohti sitä josta sanottu on. Jotenka kannattaa vaan pidellä tiukasti kiinni omista nuolistaan ja ammuskella niitä omien fiilisten mukaan ITSE siten kuin "tulevaisuutensa" haluaa sydämen toiveella rakentaa.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 17.11.2006 09:41:15 »

Onhan minullekin kaikkea 'ennustettu', mutta koska olen vastarinnan kiiski ja haluan päättää itse elämäni kulusta tietyssä määrin, niin yleensä on käynyt niin, että ne ennustukset, jotka olen 'hyväksynyt' tai olisin toivonut toteutuvan, eivät ole toteutuneet, mutta ne joita vastaan olen hannannut, ovat toteutuneet.  Grin

Viime kesänä minulle 'ennustettiin', että myyn taloni täydestä hinnasta ja löydän uudesta paikasta elämäni suuren rakkauden ja sielunkumppanuuden. Taloni myin tappiolla.  buck2
Ja minä kun en usko mihinkään 'siihen oikeaan', niin kas... tuntuu, että elämääni on ainakin nyt hyvin mielenkiintoinen ja hyvin hyvin puoleensavetävä ja intohimoinen tuttavuus tulollaan... tiedä sitten sielunkumppanuudesta...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 17.11.2006 10:51:08 »

Minulle on ennustettu yhtä ja toista.. exä, joka katsoi olevansa näkijäkin, sanoi että olen tässä elämässä vaurain, ja menneissähän olen ollut kuulema mm pankkiiri ja hallintomies ja maanomistaja, niin että katsotaan nyt sitten. Näkyy tuo kiinteistö/ markkinointi/rahapuoli ainakin seuraavan.

On ennustettu että 2007/2008 tulee elämänkumppani ja 2006 on surkea miesvuosi (Saturn/5), korkeintaan 2 pikkuihastusta. No, jaa, jaksaako niihin edes.

Niin joo pari kertaa ennustettu kirjoittamistyötä > sekin tulevaan. Miksi kaikki alkaa vasta 2007 lopussa tai 2008! pah--no ei nyt kaikki.

Mitäs muuta..ulkomaille muuttoa on ennustettu muutaman v:n sisään. Kaikki nämä ennustelut näkyy menevän tulevaan eli palaan asiaan sitten..sieltä jostain.

Terveydestä ei ole koskaan ennusteltu huonoa, ja perusterve olenkin.  smiley6600 Sanoo flunssainen.

PS Mirjam, mistäs tapaus ilmestyi?
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 11:10:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #11 : 17.11.2006 12:01:16 »

Mitenkäs homma toimii tähän tyyliin että kun menee ennustajalle niin ei vastaa sen kysymyksiin mitenkään:
http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=219863

Onko joku kokeillut? Cheesy "Näkijä on hyvä ja näkee vaan.."
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 12:04:38 kirjoittanut Lake » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #12 : 17.11.2006 16:12:16 »

no onhan tuokin varmasti totta, mutta kun kummasti ovat tienneet sellaisia asioita, joista en ole hiiskunutkaan  Huh
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #13 : 17.11.2006 17:11:02 »

Kyllä mulle selvänäkijä kertoi tuosta miun ukkokullasta jo viisi vuotta ennen kuin tavattiin. En sinkkuna sitä ennustusta uskonut, mutta nyt on pakko uskoa, kun ukko tuossa viekussa oottaa pääsevänsä vuorostaan koneelle. Ennustajan kuvaus osu kyllä niin nappiin, että sama tyyppi tämä on kuin hänen ennustuksessaan.   Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 18.11.2006 18:13:57 »

Hmmm.. sitten minulle tulee Se Ihana Mies Matkalta heh, ja heh.

Mutta muistettava että miehille Tärkeintä on kuitenkin Autot ja Koneet. coolsmiley Jos voisin muistuttaa jotenkin Autoa? Lentokonetta?  2funny

(http://www.rsportscars.com/foto/07/vantager07.jpg)

(http://extension.osu.edu/~flight/images/hm_a1.jpg)

Olenko jo aivan pihalla.. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.11.2006 18:20:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: