Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anteeksiannosta ja -saamisesta  (Luettu 38573 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #45 : 21.11.2005 09:52:22 »


Tuntuu kuin turkki olisi sekaisin  crazy2

Tyttäreni on ja leijona, poikani nousu leijona joten erilaisia miu ja mau on päästetty ilmoille  2funny 2funny

Nyt tähtilampun alle, ettei myöhästy, koska uudet "oppitunnit" odottaa toisella tasolla, see you  smitten Wink

Toivottavasti kävit ihania oppikursseja toisissa sfääreissä  smitten

Meillä puolestaan nuorempi tytär ja poika ovat nousuleijonia ja vanhin tytär nousuhärkä, joten - sanoisinko varovaisesti, että elämän sopassa on ollut sunnuntain tiimoilla sekä pippuria että suolaa riittävästi...  smitten

Olenkin joskus pohtinut, että onko meidän perhe jotenkin "erilainen" tempperamenttisuudessaan - mutta veikkaisin, että teiltäkin löytyy samaa piirrettä Grin
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #46 : 21.11.2005 10:48:08 »


*iiiiiso halaus*  smitten
Kyllä se siitä helpottaa! Ne on nuo murikat taivahalla nyt silläviisii konkelollaan, että sekoittaa pahanpäiväisesti elämän sekametelisoppaa  Kiss

Luitkos, mitä AstroSeppo asiaan on todennut:

20.11.2005 sunnuntai
Kuu oppositio Venus

Viikonloppua hallitsee Marsin ja Saturnuksen neliö Härän ja Leijonan merkeissä. Ongelmia tulee riittämään vähän joka asiassa, mutta kyllä niistä selviää, jos malttaa olla panikoimatta. Luonto tulee asettamaan tiukat aikarajat ja vielä tiukemmat jaksamisrajat kaikelle tekemiselle merkistä riippumatta. Tämän kun ymmärtää, niin suostuu tekemään vain sen minkä sopivasti ehtii ja jaksaa. Paljon jää tekemättä, mutta lopputulos on silti vähintään tyydyttävä. Paljon kehnommin käy niille, jotka yrittävät viimeiseen asti tehdä kaiken sen mitä ovat suunnitelleet. Lycka till.  crazy2

Et halua varmaan kuulla, miten "mukava" viikonloppu on ollut muilla Härillä (etenkin sellaisella, joka on naimisissa Leijonan kanssa  Grin2funny  2funny

Heips vaan kaikki tupsuhännät, oma nousujellona karjahtelee syömenkyllyydest kiiiiiitoksia.... smitten

Luin kyllä kaikki mitä silmiini sain ja yritin ymmärtää, ehkä oma mieli ei vaan ole vielä niin avartunut.. Embarrassed

Yritelmät ja viritelmät eivät vaan sovi näemmä miul, ehkä jo vihdoin sen uskon.. Undecided
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #47 : 21.11.2005 10:58:20 »


Heips vaan kaikki tupsuhännät, oma nousujellona karjahtelee syömenkyllyydest kiiiiiitoksia.... smitten

Luin kyllä kaikki mitä silmiini sain ja yritin ymmärtää, ehkä oma mieli ei vaan ole vielä niin avartunut.. Embarrassed

Yritelmät ja viritelmät eivät vaan sovi näemmä miul, ehkä jo vihdoin sen uskon.. Undecided

Ota rauhallisesti ystävä hyvä, kyllä tämä tästä alkaa lutviintua, kunhan nuo taivaanmerkit alkavat olla toisella hollillaan  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #48 : 21.11.2005 11:00:55 »

Silloin, kun joku asia ei ota sujuakseen, voidaan vain ajatella, ettei sen kuulunutkaan olla nyt ajankohtainen, joten ehkä kohdallesi sopii tämä samainen viisaus kuin myös nyt minullekin kuuluin oivaltaa eli se, ettei olekaan vielä aika aloittaa aitoja töitämme. Sillä ainakin omalla kohdallani se on ainut oikea selitys sillon, kun oman mieleni tahtoa ei sovitetuksi millään saa, sen Olevaisuudeni tahdon jatkoksi.  Shocked

Eikä silloin muu autakaan kuin luovuttaa ja tehdä vain sen, minkä se Olevaisuuteni tahto eteeni tuo tehtäväksi Tässä ja Nyt-hetkessä elämisen opettelemiseksi, sille kuuluen, ettei kulu kauaakaan, kun uudet tuulet puhaltavat omallekin yritykselleni. Eli perin on hiljaista ollut täälläkin.  coolsmiley angel
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #49 : 21.11.2005 12:31:02 »

      smitten  Kyllä    tämä    tästä   smitten    Voikaa    hyvin    smitten smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #50 : 18.02.2006 20:56:04 »

Tämä aihe sopii niin minuun juuri tällä hetkellä... Olen käyttäytynyt kuin IDIOOTTI konsanaan ja juuri niitä kohtaan, joita ENITEN rakastan !! Olen pyytänyt heiltä anteeksi ja antanutkin... Mutta itselleni en voi vielä antaa... Niin pettynyt olen ITSEENI, käytökseeni, sanoihini... !! ANTEEKSI !!  Embarrassed  uglystupid2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #51 : 18.02.2006 21:18:05 »

Täällä puhutaan vakavista asioista, vaikeista, vaikeista.

Loukkauksesta ja anteeksiannosta tällainen kokemus. Tepastelen aika pinnalla vielä.

Oikein rakas ihminen (muuthan eivät voikaan niin pahasti) loukkasi minun persoonallisuuttani koskevaa asiaa oikein verisesti. Olin aivan maassa.

Hoksasin kysyä ja ihmetellä itselleni, että 'miksi tämä koskee näin syvästi'.
'Minä' vastasi: - Koska olet tuominnut itsesi samalla lailla jos ei pahemminkin.''

Siinä se oli! Shocked Shocked

´Huomasin, että minunhan tuleekin kiittää tuota rakastani. Hän herätti minut vuosisatain unesta! Ja kääntää katseeni itseeni, etsiä tosiaan anteeksiantoa
itseltä.

Kun sitten aloin miettimään, että 'mitä pahaa olen tehnyt itselleni'.
'Minä' vastasi: Et mitään, luulit vain niin.

Ihan totta. Olin yrittänyt vain epätoivoisesti tehdä ympäristöni vaateiden mukaisesti. Ja siitä löysin elämäni oppikoulun. Olinkin käynyt sitä aika hyvin!  smitten

Ei se ihan näin yksinkertaista aina ole. Tämä prosessini on kestänyt vuosia.
Niin hitaasti sitä herää ja niin hitaasti oivaltaa. Jotakin. Sittenkin on vielä paha olla...jollakin asteella. Se on kai se jälki jossakin.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #52 : 23.02.2006 23:53:25 »

Tänään loukkasi äitini, joka uhkasi, että ellen tule sovitusti la käymään, ovat välimme poikki... Olen nimittäin jo muutamia kertoja ollut menossa, mutta aina perunut. Noh, ymmärrän äitinikin pointin. Eihän se mukavaa olekaan, jos joku koko ajan peruu, kun on luvannut... Ja hänhän tietysti luulee, että on ollut ns. ryyppy päällä, alkoholisti kun olen. Siitä ei kuitenkaan kyse, vaan kun EI OLE sitä rahaa, millä matkustella ja olen TARVINNUT OMAA rauhaa, OMAA aikaa vain itselleni. Mutta ymmärrän siis häntäkin ja annan anteeksi, vaikka loukkaannuinkin...  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #53 : 24.02.2006 02:06:30 »

Oletko menossa velvollisuudesta?

Voitko antaa hänelle anteeksi, entä annatko itsellesi anteeksi? Sehän on tärkeää myöskin. angel

Jos olet jatkuvasti perunut menoasi hänen luokseen, niin voisiko olla niinkin, että et oikeasti halua mennä sinne - kuulin kyllä, että hän on äitisi, mutta miksi pakottaa itseään menemään.. velvollisuudesta ei ainakaan :Smiley

Koetko, että tuo alkoholismi on 'haavakieltä', sen turvin voit tehdä 'ratkaisuja' joita et saisi tehdä jos olisit tavallinen alkoton kaakelintallaaja...

Onko äidin esiliinan nauhat liian kireät ja sinä liian kiltti coolsmiley
Utelee samankaltaisia asioita kokenut...silloin on helppo nimittäin loukata, kun on vahvoilla ja lähellä - läheltä osuu kuolettavasti ja valitettavan moni äiti luulee saavansa pitää lapsensa pesupalkkoinaan 2funny
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 02:10:19 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #54 : 24.02.2006 12:45:00 »

Ei kylläkään tuota " haavakieltä "... Osittain olen menossa sekä velvollisuudesta, että kiltteyttäni, koska äiti niin minua sinne toivoo. Ja kun olen kerran luvannut... Muuten en välttämättä haluaisikaan sinne, kun olen melkein puolen vuoden ajan taistellut " tuskien taipaleella " ja voimavarat niin vähissä. Mutta eipä hän kai sitten tunnu kuitenkaan ymmärtävän, vaan uhkailee... Suoraan sanottuna MIELUITEN olisin siskojeni seurassa/heidän perheidensä parissa. He kun tuntuvat ymmärtävän parhaiten olojani ja tilannettani. Esim. tällaista juuri tarkoitin lähipiirin selkään puukottamisilla yms. tuolla yhdessä otsikossa... Menköön välimme siis poikki, jos se kerran näin MITÄTTÖMÄSTÄ asiasta kuitenkin on kiinni... Ja sitäkin ihmettelen, että jos hän niin kovasti haluaa tavata, miksei hän ITSE tule minun luokseni ? Miksi lähes aina MINUN pitää pomppia sinne, tänne ? Varsinkin, kun rahatilanteeni nyt on mikä on... Noh, katsellaan...  Sad  angel
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #55 : 24.02.2006 13:45:16 »

Suurkiitokset sanoistasi inka107 !!  smitten Äitini on kyllä täysin tietoinen rahatilanteestani... Vanhempani ovat siinä suhteessa hirmuisesti kyllä auttaneet, eli antaneet paljon rahaa... Siinähän tämä kitka välillämme nyt varmaan piileekin. Siksipä kai hän olettaakin, että sen verran säästäisin, että pääsisin luokseen. Ikäänkuin sen ansiosta, että ovat rahallisesti niin paljon avustaneet. No, mene ja tiedä... Ja olen tosiaan ottanut sen kannan, että jos välimme tällaisen takia menevät, niin menköön ! Eipä se kai sitten ole sen arvoista...  Sad  angel
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 13:47:38 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #56 : 24.02.2006 14:06:34 »

Inka - puhut täysin asiaa  smitten smitten smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #57 : 25.02.2006 09:23:34 »

UPEAA ETTÄ JAKSAT TAISTELLA angel angel angel

 smitten smitten smitten

                ÄIDIT, nuo luojan luomat herhiläiset, jotka luulevat

                omistavansa omat kersansa ja voivansa pomottaa

                heitä mennen tullen...  crazy2

H Ä V E T K Ä Ä  knuppel2
                            2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #58 : 25.02.2006 18:56:22 »

Hyviä pointteja toit Inka! smitten

Ja juu,kyllä äitejäkin vastaan silloin tällöin kannattaa taistella,kuten olet tehnytkin. Wink
Tai siis suoraan ilmaissut mielipiteesi.
Nuo velvollisuuskäynnit,ovat sellaista pakkopullaa,ettei niistä kukaan iloa saa.

Kun vain aina osaisimmekin puhua,suoraan kertoa että nyt ei käy,koska,,,
Eikä toisen tarvitsisi suuttua,vaan yrittää ymmärtää.
Silloin kait ne yhdessä vietetyt ajatkin olisivat mukavia kaikille osapuolille. Cheesy
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #59 : 25.02.2006 20:51:07 »

Noh, tuossahan se taas nähtiin, miten depression kourissa oleva synkistelee...  Wink Eli minun & äitini välit jälleen hyvin kaikinpuolin !! Oli molemminpuolista väärinkäsitystä ja ylilyöntejä... Mutta puhumalla ja RAKKAUDELLA niistäkin selvittiin ! JIIHAA !!  smitten  angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: