Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-unta  (Luettu 3251 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 16.11.2005 11:59:07 »

Tervehdys,

tuleekos teillä muilla astrologian harrastajilla planeettakuviot jo uniinkin? Ja jos tulee, onko niillä ollut mitään erityistä sanomaa?

Pohdiskelen tätä, koska viime yönä näin unta kartasta, jossa sijaitsivat Aurinko, Merkurius ja Jupiter yhtymässä keskenään vitoshuoneessa. Kaksi ensimmäistä olivat melko tiukassa yhtymässä, Jupiter pikkaisen edempänä DC:n suuntaan, mutta silti yhtymän rajoissa.

Pari asiaa tuli mieleen:

Joko tämä oli jonkun muun kuin minun syntymäkartalla oleva kuvio (minulla ei sellaista todellakaan ole) tai

kyseessä on omalle kartalleni tuleva transiitti. Tämän asian jo tarkistinkin efimerideistä, ja ko. planeetat ovat olleet jokseenkin vastaavassa asetelmassa lokakuun auringonpimennyksen aikaan ja ovat uudestaan tässä asetelmassa ensi vuoden marraskuussa. N. kymmenen päivän päästä Au ja Merkurius ovat yhtymässä vitoshuoneessani, mutta Jupiter on turhan kaukana yhtymästä, ja sitä paitsi vähän väärään suuntaan.

Lokakuun pimennyksen aikaan  aurinko merkurius jupiter sijaitsi Marsini tuntumassa oppositiossa Saturnukseen, ensi vuonna tuo komppania on sitten  neptunus vesta vertex -yhtymälläni yhdessä Marsin ja Venuksen kanssa.

Tuleeko kellään ajatuksia mieleen?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2005 15:28:42 »

Moi Lilli,

Minulle tuli mieleen vain se, että unet kannattaa kyllä mielestäni ottaa vakavasti. Eli siis uskon, että tuollakin unella on viestinsä sinulle. Pistäisin tuon ensi vuoden marraskuun ylös kalenteriin! Tai jos tapaat jonkun mielenkiintoisen ihmisen, kannattaa hänen karttaansa (tai yhteiskarttaa) toki katsoa tämä mielessä.

Minä en muista nähneeni vastaavia unia, mutta kerran kun pyysin ennen nukahtamista selvitystä nykyiseen, välillä ongelmalliseen parisuhteeseeni, uneen tuli pari vanhahkoa naista, joiden selityksestä muistin aamulla enää vain sen, että heidän mielestään Merkurius oli tärkeä ja merkittävä. En ole vielä keksinyt, kuinka Merkurius olisi avain tämän suhteen ongelmiin tai vaikkapa karmiseen siteeseen, mutta ehkä se joskus selviää.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.11.2005 15:39:22 »

Siksipä tämä asia mietityttääkin, kun näen toisinaan enneunia. En vain koskaan tiedä etukäteen, mikä uni on "tavallinen" ja mikä enteellinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: