Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Läpinäkyvät" raajat unissa jne.  (Luettu 6790 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« : 09.11.2006 01:06:21 »

Olen nähnyt muutamana viimeisenä yönä ihan merkillisiä unia, kovin selkeitä vielä.

Yksi unista oli sellainen, että vasen jalkani oli kai polven kohdalta "katkipoikki". Sain sen alaosan tilalle ihan oikeaa muistuttavan "proteesin", jossa kumminkin polvilumpio oli halki ja heti sen alapuolelta pieneltä alueelta näkyivät jänteet ja luut ihan niinkuin niistä olisi just kuorittu lihakset jne. pois. YAK!  Shocked

Jo pitemmän aikaa sitten näin vastaavanlaisen unen, jossa oikea käteni (kämmen ja sormet) oli tällainen "riisuttu versio", siis vain jänteet ja luut näkyivät kuten edellisessä unessa. YAK!  Huh

Seuraavassa unessa pidin puhetta jollekin porukalle. Selitin heille hyvin totisena, kuinka kohdata aivohalvauspotilas, jonka sairaus ei kumminkaan näy päällepäin. Itkin, kun sanoin heille ääneen, että minäkin olisin voinut kuolla. (Tämä voi liittyä ihan suoraan omaan sairastumiseeni, josta tulee 17.11. kaksi vuotta...)  Undecided

Viimeisimmän sairauteen liittyvän unen näin tänään iltatorkuilla. Näin unta, että tyttäristäni toinen liukastui jäätikällä ja hänen selkäänsä tuli avomurtuman näköinen vamma. Huusin tyttärelleni, että hän pysyisi paikallaan tai saattaisi halvaantua, mutta hän ei millään uskonut (eihän 7-vuotiaat usko Tongue), pyöri ja yritti ylös ikäänkuin ei olisi tuntenut kipua ollenkaan. Minä yritin pitää häntä paikallaan ja samaan aikaan soittaa ambulanssia... Voi kauhia paikka...  Shocked

Nyt kysymys kuuluu, että mitä nämä tämmöiset unet voivat tarkoittaa? Unikirjat antavat aika ristiriitaista tietoa tai sitä ei ehkes löydy. Etenkin Hindman Millerin unikirjan nakkasin kättelyssä nurkkaan, koska siinä lähes kaikki mahdollinen viittaa johonkin oikeaa sairautta tai kuolemaa vastaavaan, Tamara Maunosen kirjat taas saattavat sanoa ihan päinvastaista.

Auttasiko joku...  Embarrassed
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2006 08:57:29 »

Minusta noita unia yhdistää jonkinlainen lamaantuminen, tai liikuntakyvyttömyys, ollaan jymähdetty paikoilleen tavallaan olosuhteiden takia.

Pitäisikö sinun nyt olla rohkeampi jossain asiassa tai jollain elämän alueella? "seistä omilla jaloillasi", tehdä päätös ja lähteä liikkeelle?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2006 09:08:03 »

Vai..OLisitko jotenkin saanut asiaa käsiteltyä "pois päiväjärjestyksestä".. Tokihan sairautesi vaikutti muihinkin perheenjäseniin. Sellasta tuli mieleeni coolsmiley angel smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2006 10:37:45 »

Unesi on heijastus todellisuudesta-nyt vaan on kysymys miten muutat tilannetta.
Mielikuvitus on hyva apuvaline, luo itsellesi lihaa luitten paalle ja paranna itsesi,se tarvitsee paljon keskittymista,tilanne auttaa sinua ja laheisiasi.
En tieda pystytko siihen todellisuudessa, mutta se parantaa ainakin sielua.
Pelko on paha vihollinen, naithan tyttaresi unessa kuinka han ei uskonut sinua.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2006 22:35:56 »

Kiitos kaverit vastauksista!  smitten

Taas kerran sieltä putkahti esiin näille kaikille yhteinen nimittäjä: MUUTOS. Pitää paikkansa, että mulla on ollut nyt pitkään jo päällä tietynlainen jumitilanne, ehkä enempi henkisellä tasolla, mutta myös parisuhteessa.

Sekin pitää paikkansa, että olen päässyt omasta sairastumisestani jaloilleni ja se kyllä näkyy koko olemuksessa. Nyt mulla jotenkin hohkaa se täysilläeläminen ja elämänilo vähän pitemmänkin matkan päähän, vaikka nyt sattuneista syistä menneet putkahtivat uudestaan pintaan.

Muutenhan elämä on suht' hyvällä mallilla: ollaan terveitä, mie opiskelen mieluista ammattia, lapset ovat koulussa, mies töissä, toimeentulo jotakuinkin turvattu, ihmissuhteet kunnossa... Silti ajan osittain käsijarru päällä. Enkä tiedä, miten sen käsärin saisi pois jumista...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2006 22:59:23 »

Enkä tiedä, miten sen käsärin saisi pois jumista...

No ensimmäinen askel on jo otettu kun  ongelman tiedostaa.

Huomasin muutens Satusko, että olet mua päivän verran nuorempi, junior  laugh
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #6 : 10.11.2006 18:20:21 »

Enkä tiedä, miten sen käsärin saisi pois jumista...

No ensimmäinen askel on jo otettu kun  ongelman tiedostaa.

Huomasin muutens Satusko, että olet mua päivän verran nuorempi, junior  laugh

Sehän tässä turhauttaakin niin vietävästi, kun olen tiedostanut tämän jämähtämisen jo kotvan aikaa enkä osaa tehdä sille mitään - tai ehkäpä en vaan uskalla!  knuppel2

Synttärionnittelut sulle myös, seniori! Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: