Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiintotähdet  (Luettu 160667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #60 : 23.01.2008 23:41:50 »

Hei Pitkästä aikaa.

Huuhaa fiilis, kun huomenna olen menossa pankkiin allekirjoittamaan lainapapereita, jotta voin toteuttaa pitkäaikaisen haaveen ja mikäs se siellä onkaan.

Kuu yhtymässä regulukseen siihen kellonaikaan Cheesy
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 30.09.2008 22:39:03 »

pidetäänpä elossa tätäkin ketjua,
tuota vestaa pähkäillessäni tajusin että sepä yhtyy tuohon kiintotähti Menkariin,
13  harka ja korkealta putoaminen,
ja kun vesta on nyt tuon suur-maa-kolmion osana,
niin putoaako joku suurvallassa ja korkealta,
vai se pörssi romahtaa totaalisesti,
vai liittyneekö tämä vestan papittarien kautta kirkkoon,
vai  jupiter kauris myötä politiikkaan,
vai johonkin vitsaukseen,joka pudottaa suuren joukon korkealta?
 saturnus neitsyt,
tuleepa mieleen se oksennusunikin,throw over vai mitä se ois,(kummini oli siinä unessa mukana ja hän on entinen pankkivirkailija...)
kurkusta alas vai ylös härkävestaan liittyen?
intressant tiden lever vi,eller hur?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 03.12.2008 00:48:30 »

tänään on  aurinko mars 11  jousimies
ja kun päässä on soinut pikajuna meksikon,halki kiitää yö jo on,
mut ennenkaikkee  -tehdään niinkuin rosvot määräilee-
niin tuoltahan löyty kiintotähti Draconista (tätäkö se Mondo tarkottikin?)
Alwaid 11  jousimies trooppisesti sijoitettuna,
"who is to be destroyed"
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #63 : 08.12.2008 19:26:15 »

Tehdaan niinkuin rosvot maarailee-Pariisissa koruvarkaita-saalis yli 100 000 000 Euroa-onneksi vakuutus korvaa kaiken-rosvotkin ovat kehittyneet yli normaalin ymmarryksen-tekivat taydellisen kopion Cartierin koruista ja vaihtoivat-kukaan ei huomannut mitaan...
Mita maita dracon symbolisoi-uteliaisuus kasvaa?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #64 : 11.12.2008 07:19:54 »

Näitähän riittää... Erittäin tarkka  venus  aspect_con Antares,  mars :aspect_con:Vega,  jupiter :aspect_con:Facies,  kuunsolmu  aspect_con Algol ja muutkin ei-niin-viehättävät tähdet Sabik ja Lesath  hassusti sijoittuneina. idiot2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #65 : 12.12.2008 04:16:45 »


...MC alle 3 astetta Vega (tosin olen kuullut että ne tulkitsee näitä tosi tiukoilla orbeilla)...

Jep, asiantuntijoiden mukaan ei mene läpi ollenkaan ellei yhtymä tapahdu about prikulleen samassa asteessa. Esmes mulla on Spica suunnilleen 4 asteen päässä ascista, mikä ei aivan riitä tähdelliseen yhtymään, mutta jo sijainti kulmahuoneessa kompensoi jonkin verran.  :Smiley

tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #66 : 15.12.2008 15:34:18 »

Sattuvat ja kolisevat nämä kiintotähdet. Esim. ASC:ini on 6,5 astetta neitsyttä, aurinko 7 ja risat vaakaa, kuu 15 kaurista. Minimaalisella orbillakin siis tulee sattumia kaikille näille.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #67 : 15.12.2008 18:34:52 »

 Yyh, toi ihanan kuullonen demonitähti Algol on päättänyt majoittua suoraan MC:n päälle, Regulus ja Kuu yhteen soppii, orbi n 1 asteen, astro.com:ssa kun ei näe noita tarkkoja sijainteja kiintotähdille.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #68 : 22.12.2008 11:04:16 »

Yyh, toi ihanan kuullonen demonitähti Algol on päättänyt majoittua suoraan MC:n päälle, Regulus ja Kuu yhteen soppii, orbi n 1 asteen, astro.com:ssa kun ei näe noita tarkkoja sijainteja kiintotähdille.

Caput Algol ei kuulemma olekaan ihan niin infernaalinen juttu kuin miltä kuulostaa, se on mm. merkittävässä asemassa ollut jonkin sortin hyväntekeväisyysihmisillä, se toimii kartalla vähän kuin Neptunuksen ja Pluton yhtymä, paitsi aktiivisemmin. Taustalla on myös Medusa-myytti (Caput Algolilla tarkoitetaan juurikin Medusan irtileikattua päätä, viehättävää.)

Mulla oleellisin kiintotähti on Antares, samassa asteessa Ascin hallitsijan kanssa, aiheuttaa siinä kuulemma moraalittomuutta ja muuta hauskaa. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 04.02.2009 23:11:24 »

jos tuo 20 astetta kiinnostaa,
voipi lukasta vaikka Castrasta,20  vesimies,
tai Adarasta,20  rapu,
ja sitten voiskin pähkäillä  :saturnus:rx  aspect_opp uranus  kalat menoa
tuolla maalimalla,
vaikka kauriin ja kravun kääntöpiirillä
tai
 noista etelään ja pohjoiseen,
etelämmässä kuollaan yli 40 asteen helteeseen,
samanverran pohjoiseen,ja lunta tupruaa lontoon skideille suut silmät täyteen

mielenkiintoinen sana tuo kääntöpiiri,
sopinee oppositioon?
tai aikavyöhyke?
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #70 : 20.04.2009 19:58:11 »

Minulla Menkar  aspect_con  aurinko. Kuinka söpöä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 30.04.2009 12:10:45 »

 kuu 20  rapu.
 aspect_con Adare,mitä me palvommekaan?
Eikun koira kusee kintuille kravun kääntöpiirillä.
 aurinko 10  harka
Ja ens viikolla ootamma päätä vadille Menkarin myötä
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #72 : 30.04.2009 19:17:47 »

Ei käy kieltää etteikö yhtymäkohtia elämäni ja Menkariin liitettävien asioiden välillä olisi. Tuosta korkealta tippumisesta (yritin selittää äidilleni että näen sen lähinnä vertauskuvana kun hän alkoi pelätä että seuraava onnettomuus kohdallani tapahtuu ehkäpä jonkin talon katolla..) niin jollakin tavalla olen jo nuorena "tippunut maahan=jaloilleni" ja se oli suunnitelmallista eli tietoista. Tiesin itse aiheuttavani asiat jotka sitten "tiputtivat" minut tälle paikalleni. Ja voin kyllä vannoa että onnellisempi olen nyt kuin silloin kun minua katsottiin arvostaen vain lähinnä omaisuuteni vuoksi. Kun ei ollut pienintäkään halua/ kiinnostusta mihinkään, edes siihen että olisi valikoinut seuransa paremmin.

Vaikka kiintotähdet käsittääkseni "pysyvät sijainneissaan" samoin kuin radix-karttani pysyy koko elämäni entisellään niin eikö tuo Menkar kuitenkin hieman vaihda eläessäni sijaintiaan ja sen myötä voisi ehkäpä olettaa että sen rujot vaikutuksetkin vähenisivät??  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #73 : 30.04.2009 23:53:03 »

Enceladus
jotta ei tulisi väärinkäsityksiä,sinun päätäsihän minä en tietenkään ole vadille vaatimassa,saati mistään tiputtamassa.Viesti ei ollut jatkoa sinun menkarillesi.
Luin noita aiempia viestejä ja tuo kääntöpiiri sattui silmääni.
Ja keskeltä Meksikoa meneekin sitten kravun kääntöpiiri.
Adare-adore-palvoa,sikainfluenssa lähti liikkeelle retrovenuksen aikoihin,
joku pointti tuolla venuksella tässä hommassa.Arvot ja ahneus.
Ja toisekseen niiltä tiimoilta tuumin josko saataisiin jonkun "mersun" omistajan päätä vadille,vastuuseen.Menkar on  saturnus/ venus mentaliteettia.
ja jotta korkealta tippuisi,niin ensinhän sinne on ollut päästävä.
Pakkokeinoinko,tulee mieleen  pluto,diktaattorimaista hallintaa,
 jupiter ja suosio,poliitikot,nälkä kasvaa syödessä.
Siirtomaavaltaa,alistamista,eikös Meksiko ole tautinsa kärsinyt ennenkin espanjalaisten tultua väkisin tupahan.Ja eikös tämä isojen sikaloiden omistaja Smithfieldi pyri samalla tavalla rikastumaan toisten kustannuksella.Varsinkin eläinten.
Siis tämä kuvannollisena kärjistyksenä siitä,mihin kaikkeen tämän influenssan myötä pitäisi kiinnittää huomiota,lähti se itse virus nyt sitten mistä hyvänsä.
Niinkuin La Papessa tuolla kirjoittikin.
Miten ruokaa  kuu tuotetaan?
Mitä se maksaa? Siitä maksetaan? Saako sillä sen mersun ja arvostusta? venus
 chiron neptunus jupiter,ahneudella on paskanen loppu,kun kolmas tekijä,
 neptunus ,eettisyys unohdetaan.

Ja Enceladus,
Menkar ei noilta sijoiltaan sinun aikanasi paljon liikahda,
mutta yksi kiintotähti ei elämääsi kaada eikä määrittele,
kartta on monen tekijän summa.
Hussein tippu korkeelta varmaan ihan syystä,
motiivit sinne kapuamiseksi kyseenalaistettava.
Toisekseen  harka/ skorpioni linjalla on aina oltava valmis luopumaan.
Elämä "tiputtaa korkealta" jos kiinnyt liikaa materiaan tai roikut ihmissuhteissa,haluat omistaa.Mutta ne ovat näitä elämän opetuksia,ja niistä selviää.Yleensä se opetus kumpuaa syvältä alitajunnasta tällä linjalla,
syy on syvemmällä kuin äkkiseltään näyttäisi,psykologisempi,
hyvinkin varhaislapsuuteen liittyvä.Itselläni tuo Menkar sattuu oppositioon Neptunukselle.Kovan koulun takana oli luopua illuusioista aikoinaan.
Tasapainottelen siellä "kuplassa" läpi elämän,"mikä lie haaveilija".
Eikös sinun ap-karttasi tavallaan tuo päivänvaloon nämä alitajunnan viestit,
käsiteltäviksi.Toteat sitten vaan että huipulla tuulee,etkä horju sieltä minnekään.
Kaikkinensa kiintotähdet on aikanansa tulkittu hyvinkin "tuhoaviksi" kaikki tyynni.Vähemmän siellä taitaa olla fortunate kuin unfortunate.
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #74 : 01.05.2009 09:49:43 »

Hei nikki ja kiitokset taas syvääluotaavasta vastauksesta. Tiedän ettet tarkoittanut viestiäni mainitessasi "päistä vadilla". Minulla on joskus outo tapa saada asiat näyttämään/ kuulumaan sellaisilta että itsekin mietin että josko olisin provosoitunut..  idiot2

Noista teemoista mitä luettelit Menkariin liittyväksi. Meillä oli eräiden ystävieni kanssa erittäin pitkä ja mielenkiintoinen keskusteluaihe liittyen juuri näihin tämän päivän pinnalla oleviin asioihin ja varsinkin siihen kuinka meillä täällä länsimaissa eläimiä kohdellaan. Ilman mitään arvoa suoraan parhaasta iästä teurastamoon ja sieltä vacum-pakkauksen kautta pannulle .. Meitä oli keskustelemassa vegaani, vegetaristi ja sekaruokainen. Paljon muutakin puhuimme, lähinnä kai koskien tätä meidän aikaamme nyt odotellessa sitä mahdollista lupaamaa muutosta 2020 mennessä. Ja on tosiaan mielenkiintoista seurata mitä tämä influenssa tekee maailmantaloudelle. Mutta olen siis samoilla linjoilla kanssasi mikäli osaan tulkita monitahoista tekstiäsi aina oikein...

Olet myös oikeassa täsmäysten suhteen ylihuomenna tarkalleen voimaan astuvalla ap-kartalla. Siellä todellakin on radix-karttaani tukevia ja vaikeuttavia aspekteja -muita kuin mitä tänne foorumille olen jaaritellut. Että huipulla tuulee mutta ei horjuta  Wink yritetään pitää kiinni siitä. Ja totta tuokin mitä olen ehtinyt kiintotähtiin tutustua että aika negatiivisiahan ne pääosin vain lupailevat.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: