Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Konkreettinen ennustus...onko mahdollinen?  (Luettu 7936 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« : 15.11.2005 22:44:03 »

Oletteko kysyneet näkijöiltä/ennustajilta joskus jotain tosi konkreettisia asioita?

Mulla on nimittäin pari kirjaa hukassa - väittää kirjaston lappu jonka tänään posti toi!
Voisikohan joku näkijä, jos soittaisin/kävisin nähdä missä mun "hävittämät" kirjaston kirjat ovat? Luulin palauttaneeni ne. Tämä on niin tosi maallista, mutta tällä hetkellä aihe, joka on hyvinkin sydäntäni ja kiinnostaisi todella tietää kirjojen kohtalo Embarrassed
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2005 23:04:24 »

Mullakin on käynyt pari kertaa niin, että olen palauttanut kirjat, mutta muistutus on tullut. Ne hukkaa niitä kirjoja joskus taidokkaasti. Voisit mennä sinne kirjastoon, johon palautit kirjat, kertoa asiasta ja pyytää tarkistamaan hyllystä. coolsmiley Just vähän aikaa sitten luulin myös palauttaneeni yhden kirjan, mutta se löytyikin satunnaisesta kirjapinosta kotoa, kyllä helpotti Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2005 09:34:08 »

Smiley Kiitos vinkistä!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #3 : 16.11.2005 09:48:38 »

Kuin myös! Olin omasta mielestäni palauttanut erään kirjan, joka vain pysyi lainoissani (en ollut jäänyt seuraamaan palautuspöydälle, että kirjastontäti koodaa kaikki palauttamani kirjat). Etsin ja etsin ja tuli samalla huushollin vuosisiivouskin tehtyä varsin perusteellisesti Cheesy Viimenään sitten marssin kirjastoon pikapankin kautta toteamaan että: "Omasta mielestäni olen kirjan palauttanut jo aikoja sitten, mutta jos en ole, niin paljonkohan joudun maksamaan?" Täti oli vielä niin ystävällinen, että kävi kirjaston hyllystä katsomassa löytyisikö kyseinen kirja jo sieltä. Ja löytyihän se. Täti koodasi kirjan palautetuksi ja sanoi, ettei tästä mene maksua, kun oli heidän mokansa. Grin
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 16.11.2005 11:34:34 »

Moikka  Smiley

Olen kysynyt apua ystävältäni (selvännäkijä) kun kadotin lompakkoni ja tiedän monia
jotka ovat tiedustellut samantapaisissa ongelmissa.

Ainoa tietenkin on, että se maksaa (riippuen kadotetusta hinnasta) mutta jos ne ei tahdo millään löytyä, kannattaa mennä itse kirjastoon ja pyytää että tarkistavat hyllyltä.

Minulle on käynyt samoin pariin otteeseen, ja sieltä kirjaston hyllyltä tai omasta, ne löytyikin  smitten smitten

Oletko ihan varmasti katsonut kaikkien lehtien alta, sohvan alta, pyykkikorista jne  Wink Wink
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2005 14:32:19 »

Heilurilla tai varvulla on kaikki hukassa oleva löytynyt. Yllättävälläkin teholla jopa.  coolsmiley
tallennettu

Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #6 : 16.11.2005 17:07:01 »

Mikä on heiluri tai varpu? Kaivojen katsominen tulee mieleen!

Itseasiassa olen jo kerran soittanut sinne kirjastoon ja täti etsi hyllystä. Nyt siis olen valmis ottamaan "järeämmät" keinot käyttöön, kun minähän olen siis kirjat palauttanut  angel Vannomatta paras, tosin!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: