Äänestys
Kysymys: Eli onko unennäkemisessäsi "kaava",  ajat koska näet?
joka yö - 4 (50%)
n.kerta vk.ssa - 3 (37.5%)
n.kerta kk.ssa - 0 (0%)
kuun kieron mukaan - 1 (12.5%)
oman kierron mukaan (naiset lähinnä) - 0 (0%)
et koskaan tai satunnaisesti - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: koska näet unia?  (Luettu 4453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 02.11.2006 11:45:03 »

Itse olen huomannut näkeväni "merkityksellisiä" unia n.vk. ennen täyttä kuuta. Mitä isommaksi kuu kasvaa, sitä enemmän näen ja sitä hullumpia ne voivat olla  buck2  ja yleensä valvon viimisen yön ennen täyttymistä  idiot2 
Täydellä kuulla ja siitä pienenemään päin olevanan kuun aikana nukun kuin possu, enkä pahemmin näe uniakaan  :Smiley
Kuis te muut?
Täyden kuun aikaan tosin olen valvetilassa herkimmilläni ja jos sattuu nuo kk.kierto sopivasti samaan aikaan olen aivan yliherkkis. Saatan jopa toisinaan silloin turruttaa itseni alkoholilla, koska silloin on vaan liikaa vipinää päässä ja kropassa  Angry
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2006 13:26:28 »


Kuin myös! Aivan tuttua tekstiä  Wink

Täydenkuun aikaan nuorempana valvoin ja "ulisin", mutta nyt nukun ehkä kuitenkin hiukka levottomasti.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2006 13:47:27 »

Tutkimusten mukaan ihminen nakee melkein aina unia-ei vain muista riippuen ajasta=REM, NREM-vai hyvin syva uni-milloin heraa, olemme herkistyneita kun transiitit kuten Neptunus, Uranus tai Pluto ohittavat ja tietysti kuu.
Ihminen voi muistaa myos syvassa vaiheessa nahdyn unen- jos hanet on keskeytetty unestaan jostain syysta ja tallainen uni voi olla joskus hyvinkin merkittava.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.11.2006 15:19:41 »

Tosiaan, näemme unia joka yö. Kaikki eivät niitä vain aina muista. Itse muistan lähes aina ja joskus useampaakin eri unta samalta yöltä. Vastasin kyselyyn siis joka yö.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: