Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ajattele että toiveesi on jo toteutunut?  (Luettu 4102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 01.11.2006 11:10:14 »

Niin... tosta keventämisestä oon nyt puhunu koko kesän ja syksyn... Tosin puheeks se on jääny...  Undecided

Mutta nyt oon nähny parina yönä unia, joissa on aika... hmm hauskasti tää teema esillä.

Nimittäin olin jossain kylässä. Siellä oli tällanen ihan äly hoikka blondi, jolla oli sellanen nätti hame päällä. Hyvin pieni sellainen.
Mä kokeilin sitä hametta ja se mahtu mulle!  Shocked Siis täysin fysiikan lakien vastasta, mutta muistan olleeni siinä unessa tosi ilonen siitä, että jes noin hoikan ihmisen hame sopi mulle!   laugh Cheesy

Sitten tässä joku yö näin sellasta unta, että oli jotku tällaset perhejuhla tyyliset bileet ja jossain vaiheessa sitten joku sano mulle että voi kun sä oot niin hoikka ja syöt niin terveellisesti jne.
Mä olin siinä unessakin vähä että QUE? mutta siis uskoin sen tavallaan.
 idiot2

Mitäs tää nyt meinaa?  Huh Vaikka mukavia unia nää on, ei siinä mitään.
 :Smiley coolsmiley Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2006 12:40:45 »

Pidätkö itsestäsi juuri sellaisena kuin olet?  smitten Eli onko ollut aika, jolloin näit ehkä jotakin "parantamisen" paikkaa kropassasi tai minässäsi? Ja nyt tuo on jääny taakse...  Wink
Minulle tuli positiivinen tunne unistasi, aivan kuin olisit sinut itsesi kanssa...?

Kauneus lähtee sisältä ja säteilee ulos. Klassisen "kauniit" ihmiset ovat itseasiassa (mielestäni) suht arkisen näköisiä ilman pakkelia. Persoonallisuus (piirteet/pukeutuminen yms)ja itse itsestään pitäminen, ne tuovat henkilön kauneuteen ikiaikaisuutta  angel
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 01.11.2006 22:38:06 »

No tavoite on että pitäisin itsestäni ihan tällaisena kuin olen.  Smiley

On sitä itseinhoa ollut sen verran monta vuotta, että tuntuu todella helpottavalta kun unetkin yrittää viestittää, että mä oon ihan hyvä ja kaunis. Uskoisin, että tosiaan jonkinlaisesta identiteetin muutoksesta toi kertoo...  :Smiley tai ainakin suunta on sinne päin...

 smitten
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2006 22:52:48 »

Niin, tai voivat olla toiveunia, eli toivoisit sellaiseen hameeseen mahtuvasi. Tai kompensaatiota: koet kantavasi liikakiloja, unessa tulee vähän "korvausta" ahdistukseen.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2006 21:01:12 »

Lilja
Ulkoinen muutos alkaa sisaisesta muutoksesta,aivan varmasti se on identiteetin muutosta, mutta samalla kasvaa halu ulkoiseen muutokseen ja myos tahdonvoima
(Mutta ethan sina mikaan lihava ole-olet vain raiskyva Lilja)  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: