Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LUNTA  (Luettu 44807 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 30.10.2006 10:18:00 »

JIPII!!!  smitten
Nyt meilläkin sataa lunta, suuria korttihiutaleita ja paljon. Eilen tätä aavistelinkin kun lintulaudalla oli kova tohina, söivät pöntön puhtaaks päivässä  :Smiley Pyryä tuo lintujen nälkä ennustaa... ja yöllä särki jalat, sadetta nekin lupaa  Undecided Ilo oli suuri kun vesi tuli alas lumena  smitten
Onkos kaikilla nastat alla ja heijastin hihassa? Elämän pieniä materialisia suojelusenkeleitä...  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2006 17:03:05 »

Minäkin yllätyin iloisesti, kun Lahdessa päätti sataa 3 päivää hiljaksiin lunta ja nyt ensilumi peittää maan paksusti. Paikoitellen on 10cm lunta ^____^ Tulee NIIN joulu mieleen, ihanaa...!

Heijastinkin löytyi aamulla hattutelineeltä, olinkin jo vähän ihmetellyt, minne se on joutunut. Pikkuinen lepakkoni.
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2006 17:12:04 »

(http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/snowing.gif)

Kaunista lunta ja hieno talven valo. Kaksi pientä tyttöä oli jo tekemässä lumiukkoa.
On niiiiin ihanaa että meillä on erilaisia vuodenaikoja. Syksykin oli kaunis väreineen, kuten aina.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
MetalLady
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2006 18:09:00 »

Juu ihan valkoinen maa , tänään rupes satamaan n. klo12. Just äsken kävin pistämässä kynttilät palamaan pihalle,
johan se Halloween juhlakin on just nyt. smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2006 20:45:02 »

Ikävä rikkoa lumitunnelma  Undecided, mutta täällä Hgissä tulee vettä kaatamalla, niinkuin tuntuu että on tehnyt kohta toista viikkoa.
Yleensä en paljon säätiloista masennu, mutta nyt alkaa jo ahistaa. Ehkä täälläkin huomenna "valkenee"..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #5 : 31.10.2006 22:19:47 »

Näyttää pahalta täälläkin, mittari näyttää n.+4° :Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2006 23:27:12 »

Ikävä rikkoa lumitunnelma  Undecided, mutta täällä Hgissä tulee vettä kaatamalla, niinkuin tuntuu että on tehnyt kohta toista viikkoa.
Yleensä en paljon säätiloista masennu, mutta nyt alkaa jo ahistaa. Ehkä täälläkin huomenna "valkenee"..

Huomiseks luvattiin lunta tännekkin, mut saas nähdä! Toisaalta eihän monesti ole pysyvää lunta vielä marraskuusa tullu. En kyllä muista millon pysyvä lumi tuli Helsinkiin viime vuonnakaan.  :Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 01.11.2006 01:33:36 »

Hei Ystäväin


(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Christmas/snowflake.gif)

Klikkaa kuvaa
(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Seasonal/itscold.gif)
MYRSKYVAROITUS



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2006 12:29:47 »

PLÄÄH  buck2Jo riittää, kiitos. Lunta tulee niin, että paikka paikoin kinostaa tuulen vuoksi metrin kokoisia kasoja. Tein pihalla ekat lumityöt ja nyt tuntuu selässä ja käsissä... tuo tuuli on ikävä  Lips Sealed
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2006 16:01:15 »

Lunta,

Sitä kaivattiin jo pitkän aikaa ja viimein sitä tuli ja paljon. Olin kateellinen kun pohjoises oli lunta mutta täällä ei.

Nyt sitä on... Pitäs kerätä vain rohkeus ja hakee pulkka ja mennä mäkeen. Saisi taas hetken olla ihan pieni lapsi.

Ilo katsella noita pikkusia mitkä ovat ihan innoissaan tuosta talven tulosta. Kieltämättä on se mukavampi kun on lunta, kun se synkkyys jos vallitsi ennen lumen tuloa.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
MetalLady
Vieras
« Vastaus #10 : 01.11.2006 16:07:20 »

Juu aamusella rupes satamaan uudestaan lunta, kun eilen illalla oli melkoinen sadeilma ja hieman myräkkää kuulemma, kuulin, kun en ite ulkona enään käynyt.

Käväsin tuossa luennolla ja pikkukengissä(kävelin n.4km) tietenkin, mutta onnekseni tajusin ottaa talvitakin vaikka aattelin, että kuuma siinä tulee. No palelin sen 4 tuntia ja takki hartioilla istuin.
Kotia tulin siinä klo 14 ja lunta oli tullu enemmän ja pikkiriikkisen pakkasta, mutta kun on kostea ilma, niin se tuntuu luissa asti.
Olin hieman kylmissäni, kun farkkujen alla oli aika mitättömät. :Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #11 : 01.11.2006 16:29:34 »

Kotia tulin siinä klo 14 ja lunta oli tullu enemmän ja pikkiriikkisen pakkasta, mutta kun on kostea ilma, niin se tuntuu luissa asti.
Olin hieman kylmissäni, kun farkkujen alla oli aika mitättömät. :Smiley

*Rakkaudellista naurua*
Naisia naisia, antatautuvaisia. Miehiä isoja mustasukkaisia.
Kaikkeen löytyy lääke sekä rohto, jolla katkeaa ajatusten johto.

Hmmm. Kumpihan on itselle ja toisille kivempi. Vilun tärinä pitkän aikaa vai viileässä ilmassa saavutettu raittiin ilman tuntu, joka hohtaa lämpöä. (juuri sitä nyt tarvitset)
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #12 : 01.11.2006 17:52:44 »

Kiitos Lari, no se jälkimmäinen tietysti. smitten
Sulla aina sana hallussa, mutta positiivisesti. Wink

Kävin oikein lämpösessä suihkussa ja harjasin ihon niin hyvin, että varmasti veri pääsi kiertämään paremmin.

On oikein valkoinen maa, mutta kuinka kauan. :Smiley

Johtuukohan siitä kun lunta on tullu, niin jotenkin netti sekoilee. idiot2
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #13 : 01.11.2006 18:54:20 »

(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Seasonal/snowhouse.gif)
Jesss, nyt sitä lunta on niin että piisaa...
ja suureksi ihmetyksekseni aamulla kun tilanteen havaitsin en halunnut jäädä kotiin,
vaan piristyin kuin taikaiskusta... Ihanaa, kun on lumi antamassa valoa..
kaikki on niin loistavan puhdasta..
Pikku juttu, että liukasta on.. pitää ajaa kelin mukaan..
OLEN VARMAAN SEONNUT,, en varmasti ole iloinnut lumesta näin kuin joskus pienenä.. Smiley
Ja poika oli rakentanu UPEAN lumilinnan päiväkodissa, taitava lapsi!! smitten
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #14 : 01.11.2006 22:06:53 »

Lumi olisi kiva asia, jos se vaan ei muuttuisi jääksi, kuten täällä Turussa usein tapahtuu.
Hmm, vieläkin muistelen niitä pohjosemman kotipaikkakuntani lumisia talvia, kun lumi oli lunta, eikä räntää ja jäätä  Cry
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: