Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: valot sammuvat kadulla  (Luettu 6572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aavistuksia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 24.10.2006 20:06:32 »

olenko nyt taas oikeassa paikassa asiani kanssa? Kun sellaisen olen huomannut, että iltaisin, jos joudun liikkumaan niin, että katuvalot palavat. oli aamu tai ilta, niin aina jokin niistä sammuu kun menen siitä. Kuljin sitten autolla tai kävellen.  Shocked
Ja vain yksi. Muut jäävät palamaan.
Haluaako joku minut pimeyteen? Se sammuu niin, että on taakse jäävä lamppu ja olen jo seuraavan lampun valokeilassa "turvassa"

Tämä tapahtuu hyvin usein, mutta ei aina. Onko tällä jokin merkitys vai satunko vain aina juuri minä olemaan sen katulampun kohdalla joka menee rikki?  idiot2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2006 20:23:42 »

Jokohan toisella kerralla onnistuisi kirjoitus.

Kaikki on hyvin  Smiley Ehkä jopa paremmin kuin hyvin  angel

Minullakin meni nykyisessä kämpässäni hurja kasa lamppuja vuoden ajan. Luulin jo että kaikki piuhat seinissä ja katoissa tulee vaihtaa. Tilanne rauhottui ja samoin käy todennäköisesti sinullekin.  knuppel2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2006 21:47:38 »

Täällä hieman samaa ollaan ihmetelty, lamppuja moksahteli jatkuvaan ja kun nuo halogeeni/ekolamput ei ole kauhean halpoja  buck2
Syy löytyi lopulta kun aloin valittaa oikeasti sähkömiehelle ja tämä tuli tarkastaan virran määrän piuhois  Cheesy Virtaa löytyi yli sallituin rajoin 250 (mitä se ny oli???  tickedoff harvapää), kun sitä pitäs tulla vain 220-230. Soitto sähkölaitoksel ja ukot muuntajaan, johan lakkas  Cool
Mutta tää ei vastaa sun tilannetta, sorry  coolsmiley toivottavasti joku tietää...

Ne oli voltteja!! Muistin yöllä  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.10.2006 11:33:05 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2006 12:08:36 »

olenko nyt taas oikeassa paikassa asiani kanssa? Kun sellaisen olen huomannut, että iltaisin, jos joudun liikkumaan niin, että katuvalot palavat. oli aamu tai ilta, niin aina jokin niistä sammuu kun menen siitä. Kuljin sitten autolla tai kävellen.  Shocked
Ja vain yksi. Muut jäävät palamaan.
Haluaako joku minut pimeyteen? Se sammuu niin, että on taakse jäävä lamppu ja olen jo seuraavan lampun valokeilassa "turvassa"

Tämä tapahtuu hyvin usein, mutta ei aina. Onko tällä jokin merkitys vai satunko vain aina juuri minä olemaan sen katulampun kohdalla joka menee rikki?  idiot2

Sama juttu täällä, tuota katuvalojen sammumista on tapahtunut sen verran usein että sen olen merkille pistänyt. Siitä tulee jotenkin karmiva olo... buck2
Ja samoin miulla, että lamppu sammuu vasta kun olen kerennyt seuraavan alle....outoa, eikä mitään käsitystä mistä se voi johtua... Tongue
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #4 : 25.10.2006 18:49:11 »

olenko nyt taas oikeassa paikassa asiani kanssa? Kun sellaisen olen huomannut, että iltaisin, jos joudun liikkumaan niin, että katuvalot palavat. oli aamu tai ilta, niin aina jokin niistä sammuu kun menen siitä. Kuljin sitten autolla tai kävellen.  Shocked
Ja vain yksi. Muut jäävät palamaan.
Haluaako joku minut pimeyteen? Se sammuu niin, että on taakse jäävä lamppu ja olen jo seuraavan lampun valokeilassa "turvassa"

Tämä tapahtuu hyvin usein, mutta ei aina. Onko tällä jokin merkitys vai satunko vain aina juuri minä olemaan sen katulampun kohdalla joka menee rikki?  idiot2

Sama juttu täällä, tuota katuvalojen sammumista on tapahtunut sen verran usein että sen olen merkille pistänyt. Siitä tulee jotenkin karmiva olo... buck2
Ja samoin miulla, että lamppu sammuu vasta kun olen kerennyt seuraavan alle....outoa, eikä mitään käsitystä mistä se voi johtua... Tongue

Kun asuin laitakaupungilla, tuo tapahtui minulle usein juuri
tietyn lampun kohdalla jyrkähkössä mäessä, kun olin iltakävelyllä.
Muistaakseni se alkoi lopulta jo lievästi naurattamaan.

Näin samalla suunnalla kerran muutamia nuoria tyttöjä kävelemässä.
He juttelivat keskenään, että sammuukohan tuo seuraavakin katulamppu,
tjsp. Ilmeisesti siis jo useampi oli sammunut heidän tullessaan
kohdalle. Kun arvelu toteutui, he saivat melkoisen sätkyn, melkein
rupesivat kirkumaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2006 15:40:46 »

Käsitykseni mukaan tässä on kyse eräänlaisesta energian "kasautumisesta" tai "virtaamisesta". Sama energia voi aiheuttaa erilaisia rapisevia ja napsahtelevia ääniä huoneistossa. Itse kuulen näitä napsahduksia aina, kun meditoin. Energiataso ympäristössä nousee ja se energia siellä napisee ja paukkuu. Sama juttu lamppujen kanssa, näin uskoisin. Korkeampi energiataso pistää lampun pimeäksi ja se syttyy taas, kun voimakas energian purkaus menee ohi.

Ei syytä huoleen siis! Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 27.10.2006 15:28:05 »

Ihan karmivaa kun oot just nukahtamassa ja sitten säpsähdät siihen, että telkkari pitää kauheen naksahduksen. Hyvässä lykyssä vielä jääkaappikin.

On katuvaloja sammuillu, mutta on joskus ollut myös niin päin, että joku valo on syttynyt kun menen siitä ohi. Se tuntuu mukavalta.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: