Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto sekstiili Venus  (Luettu 5070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« : 16.10.2006 13:54:52 »

Tänäänpä pukkasi tuonlaista transiittia kehiin.

Millaisena olette kyseisen ajan kokeneet? Onko teille tapahtunut jotakin positiivista/miellyttävää?

Itse tunnen oloni energiseksi, ja olen saanut hoidettua rästissä olleita asioita...  smitten
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 17.10.2006 19:03:20 »

Minä en osaa oikein eritellä, koska silloin kun minulla oli tämä transiitti päällä, Pluto teki samalla myös neliötä Kuuhun ja lukuisia muita transiitteja. Mutta yleisesti ottaen on varmasti otollista aikaa päättää vanhoja ja aloittaa uusia ihmissuhteita, tai tuulettaa olemassaolevia suhteita kriisien tai keskusteluiden kautta.

Näin kyllä minullekin kävi.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.10.2006 17:46:49 »

plu 60  ven: suhteet sujuvat hyvin ja mahdollisesti uusi suhde alkaa, jos sellaista etsit. Voit nyt kohdata elämäsi rakkauden. Seksielämälle hyvää aikaa koska henkinen puolikin on muana. Kuvio suosii kaikkea taiteeseen liittyvää. (pluton transuthan kestää sitten ainakin vuoden)
 nep 120 mar: sisäistä näkemystä suosiva ja nyt liikutaankin henkisellä alueella, ei materialistisella. Auttaminen jotenkin teemana. Empaattisuutta. Työskentelet jotenkin "kulissien takana", hyväntekeväisyys ykkösjuttu nyt.(vaikutus ainakin vu)oden
ura 90 nep: harhaluuloista voit koitua harmia. Älä tee isoja päätöksiä tai liikuttele rahaa, menetysriski kuviossa mukana.(vaikutus muutaman kuukauden yleensä)
jup 0 nep: halu auttaa muita, ihanteellisuutta. Et näe asioita nyt selvästi. Uskot että voit tehdä mitä tahansa joutumatta niistä vastuuseen. Mystiikkaa. Nyt ei kannata ainakaan pelata, älä myöskään lainaa rahaa kenellekään. (vaikutus n kuukausi)
(s stenbergin oppaan mukaan)
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 19:33:25 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2006 17:37:43 »

Aivan todella ihanaa aikaa ihmissuhteiden parissa. Olen saanut ilahduttavia uusia tuttavuuksia sekä syventänyt muutamaa hyvää ystävyyttä entisestään todella kultaakin arvokkaamalle tasolle. Tunnen syvästi ja vahvasti asioita. Tosin oma avioliittokin on kokenut vahvan ravistuksen, ja suhteemme syventynyt 100%. Opetelemme uudelleen elämää ja rakkautta. Paljon on iloa ja juhlaa ollut tämän jakon aikana mutta nyt on myös aika  opetella pluton läksyjä.   Huh
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 24.10.2006 15:52:12 »

Suski7...Osuvia tulkintoja KYLLÄ! Olenkin tuntenut itseni vähän liian herkäksi "maailman pahuudelle"...Hyvä että pystyy just ja just kattoo uutisia, kun tuntuu, että sieltä tulvii vaan niin surullisia asioita...Olisin tällä hetkellä rahankerääjille/-lainaajille hyvä saalis  Wink

Aivan todella ihanaa aikaa ihmissuhteiden parissa. Olen saanut ilahduttavia uusia tuttavuuksia sekä syventänyt muutamaa hyvää ystävyyttä entisestään todella kultaakin arvokkaamalle tasolle. Tunnen syvästi ja vahvasti asioita. Tosin oma avioliittokin on kokenut vahvan ravistuksen, ja suhteemme syventynyt 100%.

Kiva kuulla! Toivottavasti meille käy mieheni kanssa samalla tavalla, että suhteemme syvenee, eikä ajaudu vielä suurempaan kriisiin...No, tietyllä tavalla haastavin vaihe on varmaan takanapäin, ja edessä on - toivottavasti ainakin - nousujohteinen vaihe (postitiivisessa mielessä). Kaikkea hyvää myös teille!  Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: