Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89430 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #90 : 06.10.2011 07:53:45 »

Oi kiitos paljon nepparinen  smitten

Olen onnekas kun tapaan paljon rottia alueella jossa asun (ja tietty kotona lemmikin muodossa).
Moni ei tosin varmaan käsittäisi sitä onneksi  Grin Sudet ovat minunkin lemppareitani  smitten

tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #91 : 06.10.2011 08:41:52 »

MItäs nepparinen siitä sudesta siellä sanotaan? Huh
Kiinnostaisi kovin, oli niin mielenkiintoinen kuvaus rotastakin Smiley

Minä en tosiaan osaa ajatella onneksi sitä asiaa, että kotimme liepeillä vilisi rottia naapurin maatilan tähden...yyyh, niitä oli joka puolella. Oli minulla niitä kyllä sisällä lemmikkinäkin silloin, mutta se onkin ihan eri asia  Smiley
Mutta onneksi villirotillekin löytyy rakastajansa smitten
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #92 : 06.10.2011 08:55:44 »

Minä en osaa nähdä eroa villirottien ja lemmikkirottien välillä, paitsi väri ehkä  smitten
Juttelen niille ikkunasta, ja kauheaa kun ne tömistelevät naapurin katolla, ovat aika isoja! Niin, ja olen Tokiossa tällä hetkellä, en ole nähnytkään Suomessa villirottia  Huh
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #93 : 06.10.2011 19:58:05 »

Oi kiitos nepparinen sinulle smitten smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #94 : 11.10.2011 23:44:39 »

Kissaan tuntenut aina vetoa ja tykännyt niistä ja jos multa on kysytty mikä eläin olen niin kissa... Tunnen jotenkin sielujen sympatiaa siihen.
Toinen vaikuttava on yksisarvinen.Kolmantena delfiini.

Karhu, susi, hirvi, kotka pöllö, huuhkaja, hevonen puhuttelee myös.

Kissaeläimet yleensäkkin varmaan. Mulla on paljon leopardikuosia vaatteis ja laukuis, jopa yhdet kengät.

Kokemus kissasta on (tai henkikissasta). Erään kerran kun mulla oli stressi niin jotta sain itkukohtauksen niin sitten yöllä kun olin "siinä tilassa" (ei uni ei valve) niin tyynylläni makasi henkikissa sillä lailla kiepillä ja nousi sitten, ravisteli ja käpälällään raaputti itseään hyvin kissamaisesti ja katosi.  smitten
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #95 : 21.10.2011 23:21:33 »

Bast - egyptiläinen naisten, lasten ja hedelmällisyyden ja ties minkä suojelija.
^ Repsein tälle ihan täyin  Grin uglystupid2 Huh Huh
Siis tässä varmasti oli jotain sellaista, että tuo kuvan kissamainen otus näyttää kovin reppanalta ja surkealta olevaiselta.
Sitten kun se on niin monen jutun jumala ja suojelija, että sanotaan "ties minkä", niinsiinä on jotain hyvin ristiriitaista, ja samalla voi tulla ajatelleeksi että raasulla on niin monta hommaa, ettei se pysy itsekään niitten perässä...
Äääääh, äläkää kysykö, pointti oli se, että repesin, enkä tiedä miksi 2funny uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #96 : 23.10.2011 15:47:49 »

Minulle kissa ei ole varsinaisesti voimaeläin, mutta se on kyllä tarpeellinen suojelija...omien sanojensa mukaan kissat maadoittavat ja tuovat meille sydänenergiaa smitten
Jollei talossa ole kissaa, niin puuttuu kyllä paljon.
tallennettu
PikkuMammutti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #97 : 06.12.2011 16:02:09 »

Minulla voisi tällä hetkellä olla metsä peura ja hirvi  smitten. Voima eläimeni voisi mylös olla rotta, koira, leijona tai maa orava  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #98 : 18.02.2012 00:30:04 »

Mun voimaeläimet on nyt taas tullu kehiin.
Susi tuli uniin, ja peura näyttäytyi.
Johonkin nyt ollaan menossa ja ne kulkee taas rinnalla  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #99 : 18.02.2012 10:08:21 »

Eikä *Marie* Cheesy Cheesy
Aika ihana voimaeläin  smitten smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #100 : 21.02.2012 23:48:17 »

Mulla sen kissan rinnalle on tullu  ny hirvi.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #101 : 04.04.2012 19:51:47 »

Mä sain äsken yht'äkkisen välähdyksen, heti sen jälkeen kun voimaeläimiä mietin (toisessa ketjussa hyppäs sana esiin). Näin ne kuvina päässä.
Ensin hirvi, ja sitten saukko.

Ja tuli mieleen se, kuinka voimaeläimet vaihtelevat sen mukaan, millaista voimaeläintä/sen ominaisuuksia ihminen kulloinkin tarvitsee.

Jos miettisin näiden yhteyttä nykyhetkeeni, niin hirvestä tulee mieleen henkinen tarpeeni seistä omilla jaloillani kaikessa, puskea jylhällä voimalla/sarvillaan, eteen päin elämässä; yleisesti sekä projektieni suhteen: Ne tarvitsevat ison eläimen potkaisun, hirven hengen vahvuuden, ja kuitenkin edeten rauhallisesti, vankkumattomasti, vaistojen varassa. Voimakkuutta, sitä tarvitsen. Hirven rauhallista voimakkuutta, sitä henkiseltä laadultaan parasta mahdollista,

Saukko.. "välähdyksessäni" hyväntahtoinen saukko hyppäsi/kierähti veteen.

Tähän elämäntilanteeseeni hylje voisi sopia siten; että sehän liikkuu erittäin sujuvasti vedessä. Vesi; tunteet, herkkyys ym.. olenhan kala itsekin, ja rakastan sukellella tunnemaailmoissa, tunteissa ( kuu 8. huoneessa MM.), tutkia niitä, analysoida.. koen sen vahvuudekseni. Olen näissä asioissa tosi monissa "kuin kala vedessä". Cheesy Smiley

Saukko on myös ystävällinen, hyvin poikasistaa huoletiva, meren sekä maan asukki. Näyssäni sehän pulahti kalliolta veteen, eli molemmissa elementeissä. Ehkä tämä kertoo, että tän hetken oppini on että vesimaailma (tunteet) ja kiinteä kallio (fyysisyys ja siinä eläminen), yhdistyvät, koko ajan pikkuhiljaa sitä on tapahtun minulle. Alussa jo olen näissä teemoissa, kuten hirvenkin aiheen kanssa. Siksipä he varmaan tulivat nyt. Antamaan tukensa ja ohjauksensa näissä asioissa. Smiley

 smitten

Muilla kokemuksia eri voimaeläimistä eri ikäkausina, ja mihin aiheisiin ovat tulleet, ja ovatko useastikin vaihtuneet?

Pöllö smitten on tullut mulle erittäin rakkaaksi nyt esim. koruissa, vaatteissa.. kiehtoo sen legendaarinen viisauskin toki. smitten

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #102 : 04.04.2012 21:53:24 »

Leijona. Lapsesta asti on kiehtonut ja kortitkin ovat sen minulle useaan keraan heittäneet.

Ja olenkin sellainen leijonaemo ja laumaeläin  Smiley
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #103 : 06.04.2012 18:45:24 »

minä en tiedä... tai en ole ihan varma  Huh
Olisi kiva se jollakinlailla saada selville...
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #104 : 06.04.2012 20:49:06 »

Näen aina silloin tällöin karhu-unia, jotenkin se vaan on tuo karhu.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: