Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Method Putkisto Pilates  (Luettu 9363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 10.08.2007 08:21:42 »

Olen käynyt pilateksessa kerran viikossa nyt pari vuotta (ja ihana työnantajani maksaa). Ihanaa on, minä olen tykästynyt täysin. Menen töistä suoraan ja unohdan ihanasti kaikki työhuolet, koska tekemiseen ja hengittämiseen pitää keskittyä kunnolla.

On muokannut kehoa (olen saanut vyötärön) ja ryhtiä sekä ketteryyttä. Ei tehdä asiaa hiki hatussa (vaikka sekin joskus tulee), vaan rauhassa kuulostellen ja keskittyen.

Mene ja kokeile, luuen, että tykkäät.

Kyllä vaan ja Pilates on mainio keskivartalon vahvistaja, selkä ja vatsa.
Pilates auttaa kiinteytymään, vahvistaa lihaksia, muokkaa ja tekee myös hyvän mielen.
Ohjaajani kertoi viisikymppisestä rouvasta joka oli liikkunut aika vähän ja oli tullut hänen tunneilleen sitten, aluksi oli ollut hankalaa mutta nyt rouva on käynyt vuoden siellä säännöllisesti ja hän on ihan loistavassa kunnossa. Vartalo on kuulema kuin eri ihmisen  Smiley
Siksi olenkin innoissani, kun siihen vielä yhdistää joogan niin ai jai jai  Grin
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #16 : 10.08.2007 19:51:50 »

Minäkin tarvitsisin selkä-vatsalihasten kuntoutusta. Nytpä siis alkaa paikallisen pilateksen metsästys. Jos löydän ja pääsen mukaan, niin kerron kuulumiset kun alkaa kunto nousta kohisten.    Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: