Kiitos Indium!
Niin, tuon minäkin tulkitsin noin että vanhat työkaverit jäisivät taakse ja se toisi haikeutta mukanaan.
Mutta sitäkin mietin että en unessa pitänyt työtilastani enkä siitä mihin se oli sijoitettu, mahtaisiko tarkoittaa sitten sitäkin että en olisi tyytyväinen jos lähtisin muualle? Vai tarkoittaisiko vain juuri tuota sekavaa fiilistä mikä muutoksesta aiheutuisi minkä mainitsitkin.
Uusi työ olisi samalta alalta ja muutenkin tuttua työhistoriaani katsoen. Eli sen puolesta tosiaan uudet puitteet selittyisivät vaikka työ olisi samaa. Ja minä tosiaan itse tässä mietin lähdenkö vai jäänkö, eli saan itse päättää asiasta.
Olen nähnyt aiemmin muutaman unen joista kaksi on toteutunut kuten unessa olen nähnyt. Vielä on yksi uni (tämän työasian lisäksi) joka ei vielä ole toteutunut. Näin kerran unessa tilanteen jossa olin koruliikkeessä valitsemassa kihlasormusta. Mies oli mukanani mutta en nähnyt häntä koska hän seisoi takanani. Sormuksia oli kaksi erilaista ja muistan nekin vielä selvästi. Piirsin ne jopa paperille
. Toiveuntako lienee?