Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus kauriissa  (Luettu 27734 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MiiaMarika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #30 : 25.09.2014 08:53:44 »

Mä olen nyt vasta löytänyt tän astro foorumin. Minullakin venus kauriissa . Isäni,ex ex ja nyk ovat kaloja,nousevia rapuja,joista myös nykyisellä on venus kauriissa. Kyllä ihan itsestäni luin,kun tän koko keskustelun läpi kävin. Smiley.

Mua seuraa kalojen karma ( käytän sanontaa kirous) . Järjettömyys ei oikein sovi kauriin kylmän  luonteen järkeen. kysyin kerran yhdeltä astrologilta kuinka näin onkin,hän sanoi,että multa puuttuu synt kartalta kaikki vesi,joten ilmennän sitä ulkopuolelta. Äitini on myös kala.
Itse toimisin mieluiten ihan eri merkkien kanssa,mutta näillä mua pommitetaan.. Eikä todellakaan kivuttomasti. Kun ei järjen hiventä.. idiot2
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #31 : 22.11.2014 15:18:43 »

Täällä kans yks venus kauris nostaa kätensä. Kaiken lisäksi minulla on myös satunrus kauriissa ja kaikki viitosessa.  Wink

Hienoa, että jollakulla on täysin samanlainen tilanne kartalla niin voin vain lukea toisen tulkintaa kartasta kun itse en osaa  :Smiley Saturnuskin oli 5. huoneessa vaikken alunperin muistellut sen siellä edes olevan. Lähestulkoon kaikki Eileithyian tekstissä oli kuin minusta kirjoitettua.

Minä ihastu helposti js kun ihastun niin (valitettavasti) se on sitten jotain syvempää eikä lähde minusta kirveelläkään. Minä kun mielelläni olisin semmoinen joka pystyy vaan menemään tuolla kaikkien kanssa, vaan kun ei.  Tongue Ei syty vaikka kuinka yrittäisi jos ei henkilön kanssa ole joku vähintäänkin sielullinen yhteys, saakeli

Ja mitä tuohon cooliuteen tulee niin minä kyllä pystyn näyttämään tunteeni, mutta kun en näytä. Minä en todellakaan alennu liehittelyyn, vaan se jota liehitellään.  Wink Siis meinaan esim. vaikka baarissa jos nyt joskus harvoin sinne eksyn.

Nää on niitä piirteitä mitä jok'ikinen kaverini on minussa ihmetelleet turhautumiseen asti, kukaan ei vain tajua mitä oikein ajattelen tehdessäni näin. Hyvä vain jos näille löytyy minusta riippumaton selitys Grin Asia kun on just noin. Kiinnostuin harvoin ja kun kiinnostun niin kiinnostun sitten täysillä niin ettei "se ei lähde sitten kirveelläkään". Ja kuka vain ei kelpaa, joka on vain "mukiin menevä" enkä siksi deittaile juuri ollenkaan. Etsin miestä vain tositarkoituksella ja minua ei kiinnosta "no katotaan mitä tästä nyt tulee" -lähtökohta. Arvatkaa vain onko montaa yhdenyönsuhteita takana tällä asenteella :Smiley Ja tietty liehittelyyn en alistu, odotan vaikka maailmantappiin asti, että mies tekee sen ekan siirron. Kuten tällä hetkelläkin, voin olla vuoden ja ylikin täysin lätkässä mieheen ja turhautuneena/itsepäisesti odottaa, että se toinen tekee aloitteen (tietäen, että mies on kiinnostunut). Enkä vain aijo tehdä asialle yhtään mitään vaikka saan jo itkukohtauksia päivän aikana idiot2 Aivan hullua  Cool

Miehen käytös on kyllä sellainen, että voisi melkein epäillä hänenkin omaavan jotain vastaavanlaisia yhdistelmiä syntymäkartallaan mitä tämä venus-kauris-saturnus 5. huoneessa on... kuin katsoisi peiliin kun hänen käytöstään seuraa. Pitihän se arvata, että maailma antaa minun maistaa omaalääkettäni vielä jossain vaiheessa...

Jos olen ihastunut, en todellakaan myönnä sitä. En tee elettäkään ilmaistakseni tunteeni tyypille, päin vastoin. Pyrin peittämään ne mahdollisimman hyvin.. Kun on se vaan niin noloa. Tyyppi saa sitten itse tonkia totuuden esiin minusta. Jos on tonkiakseen.

LÖytyipä sitten tällekkin ominaisuudelleni selitys syntymäkartastani  :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 22.11.2014 20:56:12 »

Me Venu- kauriit ja varsinkin ne joilla vielä Saturnus siinä vaikuttaa, niin yleensä koemme olomme turvattomaksi liian liehittelyn kohteena. Se saa meidät epäilemään onko tyyppi ollenkaan tosissaan, sillä me ainakin olemme ja siksipä olemmekin niin totisia.  :Smiley Muutenkin flirttailu on epämääräistä ja omituista ja mikseivät ihmiset voi vaan käyttäytyä normaalisti, lähetyä toista normaalisti.  Tongue Venus kauris ei näytä tunteitaan ellei ole varma toisen tunteista tai niiden laadusta ja siksi potentiaaliset partnerit joutuvat sanattomaan testiin. Kuinka tätä ihmistä pääsee lähelle? Yksi päivä tuli mieleen, että venus-kauris on kuin munasolu jonka ympärillä kuhisee siittiöitä mutta vain yksi onnekas pääsee läpi kun löytää oikean kohdan. Tätä kohtaa ei tietenkään kenellekkään kerrota vaan jos henkilö on venus-kauriille tarkoitettu niin sittenhän hän (näin myö oletamme) osaa kohdella meitä luonnostaan niin, että asiat vain lutviutuvat. Vaikea selittää, mutta ehkä ymmärtänette mitä tarkoitan.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: