Sivuja: 1 ... 46 47 [48]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 375862 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #705 : 30.11.2025 22:25:54 »

Onneksi tuon ankeahkon harmaan vaiheen hiuksissa on saanut ohitettua ja hiukset alkavat olla kohta valkeat jo,
kuin penskana pellavapäänä tai niinku äidillä ammoin, ei tartte enää värjäillä.
Ja onnittelut meryem auringonpaluusta,
eikä hätiä mitiä, saithan vuodeksi rx  merkurius peruutusaikoja  aspect_con venus hiuskuontalolle tuumailtavaksi..

Tytär oli lapsineen käymässä,
oli joulumyyjäiset ja tyttären kuunpaluun  aurinko loisti  aspect_con MC toimittajan linssin läpi..
Polskimassakin käytiin uimahallissa.
Oli tervetullutta vilinää ja vilskettä,  aurinko:kin peräti näyttäytyi tänään.

kasvava  kuu 11  oinas
 venus 29  skorpioni ja siirtyy  jousimies :een
ja tulee sitten mun nousulle eli pitäsköhän ite varata se kampaamoaika angel
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #706 : 01.12.2025 00:15:50 »

Viime viikko oli kauhia väsymyksen multihuipennus joten toivotaan, että tämä uusi viikko olisi parempi. Kaveri oli myös kaikkensa antanut koko viikon ajan, joten jotain oli oinas vaaka akselilla meneillään.

Nyt saa avata joulukalenterin luukkuja laugh ja lauantaina perinteinen 6.12 viihdytyssessio eli linnanjuhlat.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #707 : 02.12.2025 00:16:27 »

Hyvä kun toit ilmi tuon väsymyksen, koska olin ite aatellut, josko se omalla kohdalla on syntymäkartan  saturnus  aspect_con proge  askendentti vesimies,
mutta että se vois olla yleistä kaikilla merkeillä, ei vain  vaakaoinas linjalla.
Tuohon väsymykseen yhistän usein ekana tuon  saturnus :n, velvollisuus kutsuu, vaatimukset kasvaa, kovaa työtä jne.
 Ja nyt on ollut sitten tuo vesikolmio, "vesi nukkuu", ja perääntyvillä planeetoilla,   saturnus rx  kalat aspect_tri  jupiter rx  rapu
 rapu :n hallitsija on  kuu , tuo unen öisen ajan valottaja.
Ja tuolta sitten in English tutkailin, että esim. uudenkuun syntyenergiat voivat olla ns. raskaat, väsymystä ilmi tuovat.
Uusikuu syntyi 20.11.  aurinko kuu ja lisäksi vielä  merkurius rx 28  skorpioni rykelmällä,
lisänä kuun pimiä puoli eli mean Apogee Lilith 26  skorpioni
ja se vesikolmio siihen lisäksi  aspect_tri saturnus rx 25  kalat aspect_tri  jupiter rx 25  rapu.
ja  chiron  oinas  aspect_kvi  skorpioni rykelmä.
Ja että kaiken kaikkiaan on ollut paljon perääntyviä planeettoja, molemmat sosiaaliset  jupiter ja  saturnus ja kosmiset  neptunus ja  uranus
ja tuo  merkuriusaurinko :n lähetti,  aurinko ja vitaalienergia.
Sitten jos näistä vielä osuu ns. raskaita, vaikka  aspect_squ omalle  mars :lle, niin taatusti väsyttää.
Ja että se oli just tuommosta totaalista väsymystä, ei vaan jaksanu, ei ees pienellä pakolla.
No josko tuo helpottais,  saturnus on lähtenyt etenemään 28.11.
ja  venus :kin on siirtynyt vesikolmiosta  skorpioni :sta  jousimies :een, maallinen tomumaja lähtee liikkeelle.  Smiley
Että
tein porkkanalaatikkoa ja leivoin kakun ja pakkasin yhen joululahjan lahjoitukseen.

---
 mars juno yhtymä 19   jousimies
käykö ne yhdessä ain, rinnakkain, samaa tahtia,
vai oliko se uutinen sotilasvalasta, mihin sitoudut, pitäisikö sitä muuttaa naton myötä.
Enpähän tiijä, ehkä jotain isänmaallista pitäs Suomen säästää.

Sitten tuolla näky olevan unta tutkivalle 3258 Somnium  aspect_con vestakauris
lunar astrology tuo Somnium, fokus unien dream maailmassa.
Josta tuli mieleen viime viikon uni sitten, kun oli vähän outo.
Olin meijän tallissa, isällä oli aina suomenhevosia, ja isäkin tais olla siinä,
ja katsoin lasin läpi kun tiine tamma alkoi varsoa,
tai se ei varsonut minun nähden, ne harvoin niin tekevät, oottavat että isäntä menee vaikka kahville,
mutta siis oli epäilys että se varsa on väärinpäin ja onnistuuko,
mutta sitten siinä se oli, pahnoilla, jotenkin vielä kalvojen peitossa mytyssä, musta ku mikä, katsoi minua,
ja minä hatäilin, että pitäskö limat vedellä nielusta, hengittääkö se.. ja siihen heräsin.
Saa tulkita.

--
Nyt on kasvava  kuu joten joulukuusen vois jo kaataa, ei karisisi neulaset,
ja annoinpa sen tehtävän velipojalle. Pihakuusen vois laittaa ja ihailla ikkunasta.
 kuu 26  oinas

öitä

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #708 : 03.12.2025 21:20:11 »

Kiitos nikki  smitten

Auringonpaluu toi tosiaan hieman valoa tähän pimeyteen.

Väsymyksestä, juu se on ihan ajankohtainen aihe. Jotenkin joulukuu vei yöunet, ihan naps vaan. On ollu aika kamalaa ku nyt pari yötä valvonu. Vai onko se täysikuu, joka jo häiritsee unia? Toivottavasti ei mitkään ihme energiat, koska tarvin unta.

Oon lukenu Tunna Milonoffin kirjaa Liekki. Siitä tuli mieleen  vesta Tuo kirja kertoo paitsi Madventures seikkailijan elämästä niin työuupumuksesta. Olen itkenyt, kun olen lukenut tuota kirjaa. Niin synkissä vesissä viime vuosina käynyt itsekin, että oli aika tuttuja fiiliksiä. Kyllä sitä uuvuttaa elämän kuormittavat tapahtumat ihan ylipäätään, että tunnistan hyvin, vaikka itselläni ei varsinaisesta työuupumuksesta ole kyse.

Oikeassa elämänkerrassa kerrotaan tarkka syntymäaika ja niin tässäkin tapauksessa, jes! Tunna on syntynyt puoli minuuttia myöhemmin kuin identtinen veljensä Juho, mutta puolikkaita minuutteja ei syntymätodistuksessa tunneta, joten syntymäaika oli minuutin myöhemmin kuin veljellä. kun puhutaan työuupumuksesta niin 6. huoneessa on  pluto uranus vesta intohimo työtä kohtaan ja sellainen palava tekeminen  vesta kirjassa mainitaan monta kertaa liekki. No  aurinko kuu on sitten 12. huoneessa, että se on ehkä lopulta vetänyt jaksamisen miinukselle, kun on paahtanut töissä menemään ja sitten nuo kaverit on vastakkaisessa 12. huoneessa. Oma energia ja hyvinvointi jäänyt sivuun kutsumukselle ja intohimoiselle tekemiselle. Niin ja Tunnalla  vesta on  vaaka merkissä ja korostaa kirjassa koko ajan sitä, miten kaipaa yhteyttä muihin ihmisiin ja sellaista yhteisöä. Tunnan on varmasti vaikea toteuttaa liekkiään yksin, mieluummin muiden kanssa.  aurinko kuu 12. huoneessa ja huomaa kirjasta, että Tunna on melkoisen filosofinen ja pohdiskeleva tyyppi.

saturnus on tosiaan lähtenyt etenemään.  jupiter ja  uranus peruuttavat vielä, niiden liikkeiden muutoksia saadaan odottaa kevättalveen. Mutta on tosiaan ollut pitkä jakso tänä syksynä, että kaikki hitaat planeetat on perääntynyt. Se on heittäny energioita aika raskaaksi. Voi olla, että sitä energioiden muutosta saadaan odottaa sinne helmi-maaliskuulle.

En tiedä mistä omalta kartalla väsymys löytyy, varmaan kiinalaisen kartan törmäilyistä. No melkein selvitty jo tästä vuodesta. Saispa ens yönä nukuttua. Nyt lukemaan vielä Tunnan kirjasta pari viimeistä lukua.

kuu 25  harka

« Viimeksi muokattu: 03.12.2025 21:23:33 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sivuja: 1 ... 46 47 [48]
  Tulostusversio  

Siirry: