Sivuja: 1 ... 51 52 [53]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 435532 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #780 : tänään kello 21:55:28 »

Ihan ensin, Kuuhildalle myöhästyneet onnittelut auringonpaluusta! Voi vain kuvitella miltä tuntuu juhlia auringonpaluuta noilla kuvioilla mitä viime viikolla oli taivaalla. Huh huh!

Nyt on viikko fiilistelty tulihevosen vuotta ja kyllähän tämä aika vauhdikkaalta vaikuttaa. Viimeisen viikon töissä on ollut ainoa puheenaihe tekoäly  crazy2 Siis on siitä jo aiemminkin puhuttu, luonnollisesti, mutta nyt ei mitään muita aiheita oikein edes ole ollut. Hurjaa.

Vietän normaalisti aika rauhallista elämää, joku voisi sanoa jopa hiljaista ja tylsää  Grin Käärmeen vuosi oli todellista hiljaiseloa, mutta viimeisen parin viikon aikana on ollut kyllä menoa ja tapahtumia ja sosiaalisuutta. Erakkoluonne jo melkein kaipaa tyhjää viikonloppua. No, kyllä niitäkin tässä tulee. Tällä viikolla  merkurius alkaa perääntyä ja perääntyy melkein maaliskuun loppuun asti. Oikeastaan kevätpäiväntasaukseen asti eli se on seuraava etappi. Siitä se varsinainen uusi astrologinen vuosi sitten alkaa.

Kukat tosiaan piristää. Olen tänä alkuvuonna ostanut jo monta kertaa tulppaaneita. Kyllä ne jotenkin nostaa mielialaa ja löysin hajuvesitesterin, joka on ollut kaapissa. Ihana ruusun tuoksu! Oikeasti rakastan ruusun tuoksua hajuvesissä. Kauppias tiesi hyvin, kun tuon testerin minulle antoi. Hedelmäiset hajuvedet on aina tuntuneet hieman imeliltä, mutta ruusu  smitten smitten smitten

Ai niin, tuo horsemanship on minulla 4  jousimies aspect_con  uranus ja tästä vuodesta voi tulla aika  uranus vuosi, kun kesällä tulee tr.  uranus aspect_opp aurinko

Oon pitkään ollut kiinnostunut astrologiasta, mutta viime viikkojen mielettömät ja harvinaiset kuviot taivaalla on saanu jotenkin innostuksen taas ihan liekkeihin ja pää sauhuaa koko ajan astrologiaan liittyviä ideoita ja ajatuksia. Olen oppinut paljon uutta ja toisaalta palautellut mieleen ihan perusasioita. Menis varmaan sinne oivallus aiheeseen, mutta en nyt jaksa eritellä sen tarkemmin niin olkoon näin yleisenä intoiluna.  coolsmiley

kuu 10  kaksoset

hyvää hiihtolomaa heille, jotka lomaa pitää  Smiley

tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sivuja: 1 ... 51 52 [53]
  Tulostusversio  

Siirry: