Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119382 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1650 : 23.11.2010 20:03:50 »

Hahah
Hepreasta suorasti käännettynä sana Malachai tarkoittaa elävää enkeliä, että siitä vaan!!!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1651 : 24.11.2010 12:11:56 »

Mä olin viime yönä Armin Van Buurenin keikalla. Sitten meillä oli suhde. Hyvin intiimi sellainen. Enkä edes tiedä miltä kyseinen heppu näyttää...

 2funny
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1652 : 24.11.2010 22:19:49 »

Todella omituista, mutta viime yönä unessa oli poika, johon olin joskus noin 10 vuotta sitten vielä kouluikäisenä ihastunut.  Shocked Nykyään ei vois vähempää kiinnostaa...
Se esiintyi aluksi puhelimessa niin salaperäisesti, että hän ei voi sanoa nimeään, jollen äänestä tunnista. Sitten se ilmestyi ikään kuin "pois sieltä puhelimesta"  Grin
 oli lihonnut, sellainen kukkakeppi kun aina oli,
     nyt sillä oli kaksoisleukakin, omituinen oli näky  2funny
ja alettiin vanhasta seinästä repimään yhdessä jotain keltapunaisia listoja ulos,
        naulojen ja lautojen alta esiin tuli valtavan iso muurahainen
ja uni loppui siihen!  uglystupid2

w e i r d o .....
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #1653 : 25.11.2010 10:29:26 »

Hmmm.. Mulla jatkuu nämä mies-unet. Olin lähtenyt yksin Ruotsiin reissuun, ja olin jossain kaupungissa missä en ole koskaan aiemmin ollut. Mulla oli jotkin eroottiset alusvaatekuvaukset kuvaukset meneillään, kun kuvauksiin tuli vanhempi mies. Tämä käppänä kiinostui minusta ja yhtäkkiä olinkin hänen asunnossaan. Mies oli lähtenyt jonnekin ulos ja minä keräsin äkkiä tavarani ja lähdin hisseille. Kuulin kun mies tuli portaita pitkin ylös ja minä pelkäsin etten ehdi hissiin ja jään kiinni. Pääsin karkuun ja juoksin kadulla laukun kanssa. Päätin hakea jostain majatalon ja selvittää miten pääsen Suomeen, ja puhuin ihmisten kanssa huonolla englannilla, ja törmäsin mieheen joka puhui suomea ja osasi auttaa.

Uni kai vaihtui jotenkin, koska olin yhtäkkiä Kiinalaistyylisessä kaksikerroksisessa temppelissä. Siellä oli kiinalainen mies joka oli paikan johtaja, hän oli luonteeltaan lempeä ja rehellinen. Korkeat periaatteet omaava. Meitä uhkasi jokin tuntematon ulkopuolelta ja ainoa keino selviytyä, oli muuttaa tämä mukava mies luonteeltaan myös "ei niin kiltiksi". Minä olin sisäpihalla ja kaksi muuta ihmistä toisessa kerroksessa talon sisäosaa kiertävällä parvekkeella/tasanteella? Tämä kiinalainen mies seisoi meidän keskellä eikä aavistanut mitään. Me muut kolme kohotimme oikean käden ja jotenkin mielen avulla muutimme miehen luonteen sotaisammaksi, hän nousi ilmaan, oli valkoisen valon peitossa ja sitten hänellä välähti mustat siivet.  Huh Seuraavassa hetkessä mun piti vietellä mies ja mennä hänelle vaimoksi. Sekä saattaa itseni raskaaksi. Muistan vain, että olin surullinen ja pahoillani kun ei ollut muuta vaihtoehtoa uhan poistamiseen, kuin hänen muuttamisensa. Ja muistan kuinka koin rakkautta häntä kohtaan. Hänkin oli todella komea. 


Mitä hittoa nämä jatkuvat äijä-unet on? Ja että ovat aina tummia? En ainakaan näin äkkiseltään muista, että oikeassa elämässä ketään koitan muuttaa, varsinkaan väkivaltaisesti kierolla tavalla. Saati sitten itseänikään..  idiot2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1654 : 25.11.2010 12:52:06 »

Heräsin tänään unestani itkien. Se oli mielestäni varoittava uni, mutta en osaa sanoa, mistä se varoittaa, ja se vaivaa minua.

Unessa olin junassa matkalla jonnekin. Mukana oli myös mieheni ja kolme kaveripariskuntaamme. Meillä oli oikein mukavaa matkalla. Juna pysähtyi jossain pienellä pysäkillä ja kaikkien käskettiin mennä ulos junasta vartiksi. Jätimme tavaramme sisälle junaan. Asemalla ollessamme mieheni sai yhtäkkiä jostain päähänsä, että meidän on harrastettava juuri nyt seksiä aseman pihalla.  Huh Hän riisui itsensä ja minut ja yritti, mutta kaikki tuijottivat meitä ja nauroivat meille. Sanoin, että emme voi harrastaa seksiä, koska meillä on vain vartti aikaa ja kaikki katsovat. Aloimme pukea ja minulle pukeminen oli jostain syystä erittäin hankalaa. Ajattelin, että emme voi myöhästyä, koska kuulutus tulee ennen kuin juna lähtee. Mitään kuulutusta ei tullut ja minusta alkoi vaikuttaa, että vartti on jo kulunut. Lähdin juoksemaan laiturille ja mieheni tuli perässä. Yhtäkkiä juoksuni muuttui erittäin hitaaksi. Näin junan ja heilutin sille. Huomasin, ettei miestäni näkynyt. Ajattelin jäädä junan eteen hetkeksi seisomaan, koska eihän juna nyt minun päälleni voi ajaa. Sitten aloin pelätä, että entä jos minua ei huomatakaan ja juna ajaa päälleni. Lähdin etsimään junan ovea, mutta sitä ei löytynyt mistään. Juna alkoi liikkua ja aloin itkeä. Kaikki tavarani jäivät junaan, mitä nyt voin tehdä? Näin mieheni juoksevan jostain ja minä vain itkin. En tiedä, mitä olisin tehnyt, olisin niin älyttömästi halunnut päästä mukaan junaan.

Olikohan unessa mitään vinkkiä siitä, mihin myöhästymiseni olisi saattanut liittyä? Mistä olisin vaarassa myöhästyä oikeassa elämässä?


Hmm hmm. Unesi taitaa varoitella tosiaan, ettet jäisi nyt asemalle elämäsi junan kyydistä. Joku ulkopuolinen siitä tekee aloitteen (joku käski ulos). Ole tarkkana, työelämässä ja ihmissuhteissa..
Johonkin ikävään tilanteeseen saatat joutua, tavarasi eli asian työkalusi jäivät "junaan", niin yllättävä juttu. En osaa sanoa mikä tuo seksijuttu oli, johonkin tosi henkilökohtaiseenhan se viittaa.. Tilanteen etenemisestä.. Mitä vaatteita oli hankala pukea, muistatko niistä enemmän? Et istu hyvin johonkin rooliin jota sinulle tarjotaan/sinulle lankeaa tuon "asemalta jäämisen" myötä. No, juna lähti.. Yrität vielä muuttaa asioiden kulkua, haluat mukaan tuohon juttuun/elämäsi junaan ja olet valmis yrittämään. Kuitenkin tajuat että se voisi olla vain huonompi juttu, jäisit junan alle.. Itkit kun tavarasi jäivät junaan, sinun ominaisuuksia/luonteesi/tms. työkaluja jäi, joku osa sinua.. jotain... Intuitioni sanoo myös että miehelläs on jotain tekemistä tään kanssa mutta en oikein saa mitään naruja nyt nippuun. Onko sulla yhä tunne että uni oli varoitus, onko se jo tapahtunut? Junassa oli myös ystävänne. Hekö pääsivät/jäivät junaan? Jäät jostain ulkopuolelle, tunnet pettymyksen..

Vähän sekavaa mun tekstit voi olla, olen huono selittämään.. ja kun unet on niin monisyisiä ja yhteydessä unennäkijään niin on vähän hankalaa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1655 : 26.11.2010 12:37:16 »

Muistan viime yön unesta taas vain yhden kohdan kunnolla..

Eli olin makuuhuoneessa istuin, ja mieheni ja hänen kaveri oli olohuoneessa. Jostain tuli koira
jalkoihini istui, ja pikkuhiljaa alkoi jotain kakomaan ja yskimään ja hörimään henkeä..
Sanoin muille että tää koira kuolee. Ja ne oli vaan muina miehinä että juu, selkeesti se tuli sun luo tekemään kuolemaa. Se tuntui aika luonnolliselta kuolemalta..

En todella löydä sanomaa. idiot2
 
e: Nyt muistin yht'äkkiä toisenkin kohdan.
Siinä otin miehestäni valokuvan, johon tallentui hänen päänsä yläpuolelle kaunis ja tarkka enkelipallo. smitten Pallon sisällä oli ulkokehä, jossa oli viisi tähteä symmetrisesti ulkoympyrässä.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.11.2010 13:38:45 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #1656 : 26.11.2010 12:46:21 »

Näin unta käärmeestä, jota koitin laittaa takaisin sen laatikkoon mutta aina se jostain raosta pääsi irti. se osas puhua ja yritti syödä minua ja purikin minua kertaalleen. Hämmensi ja pelotti koko uni. Sit siinä oli joku vieras mies, joka seisoi ja tuijotti sitä kamppailua vierestä. Ei sanonu mitää eikä tehnyt mitään. Tuijotti vain.


samana yönä näin unta ystävästä, bestiksestä jonka kanssa oltii paita ja peppu aikoinaa. Mies puoleinen. Hän pyysi unessa luokse, ja sen kämppis avas sit oven, nii tää mun bestis oli naimassa jotai naista. tunsin itteni pettyneeksi ja loukatuksi, miksi ees pyytää luokseejos hänellä on jo seuraa.

tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1657 : 26.11.2010 23:43:16 »

Minä pidin viime yönä hauskaa animani kanssa.  Grin

Olin lapsuuden ystäväni kanssa jossakin liikehuoneistossa ja päätimme mennä huoneiston alakertaan, joka oli asiakkailta kiellettyä aluetta. Laskeuduimme portaat ensimmäiselle tasanteelle ja näimme siellä Zacharius Topeliuksen kirjoittamasta sadusta Prinsessa Adalmiinan helmineen ihka elävänä kulkemassa kirjanhyllyn edustaa tarkastellen kirjojen selkämyksiä. Hän vilkaisi meihin ja jatkoi sitten omia touhujaan. Prinsessalla oli kruunu päässään ja kruunussa oli yksi iso pallon muotoinen helmi.
Jatkoimme laskeutumista kellariin ja huomasimme, että se oli eräänlainen varasto tai arkisto, jonne oli varastoituna satujen hahmoja. En muista ketä kaikkia siellä näin, mutta hetken kuluttua tunsin tuijotuksen itsessäni. Musta käyräsarvinen oinas/pässi/vuohi tuijotti minua ja muuttui mieheksi. Hän tuli luokseni, enkä pelännyt yhtään, enkä ajatellut sen olevan mitenkään omituista, että eläin muuttuu mieheksi. No meillä oli sitten hyvin intiimejä hetkiä.... Olimme kuitenkin lyhyessä ajassa rakastuneet toisiimme...  idiot2

Uni hyppäsi niin, että olin jossain toisaalla. Olin vainottu ja perässäni oli sotilaita. Ja luonnollisestikin oli sota. Sotilailla ei ollut univormuja vaan vaaleansiniset lyhythihaiset t-paidat ja suorat housut. Kaikilla oli siististi leikattu tukka.
Yritin piilotella sotilaita jonkun toisen naisen kanssa ja onnistuimme. Sitä ennen kuitenkin oli ollut jonkun muun miehen seurassa, kuin sen pässin. Mies oli vaaleahko ja hän oli sillä kertaa rakastettuni. Olin unessa todennut, että pässi unohtaisi minut ja rakastuisi uudelleen. Olin myös tämän vaaleahkon miehen kanssa pakosalla ja pakenimme jotain kuilua pitkin. Mies sai monnen monta pientä puukkoa oikeaan reiteensä ja hänen matkansa tyssäsi siihen. Itse jatkoin matkaa.

Tämän naisen kanssa pakenimme jossain tehdasta muistuttavassa rakennuksessa ja menimme pimeään huoneeseen, jossa oli pyykinpesukoneita, sivusta täytettäviä. Menimme niiden taa piiloon sillälailla, että laitoimme jalkamme pesukoneisiin sisälle niin paljon kuin ne sinne menivät ja muuten olimme selällämme lattialla. Olin mutissut vaan siitä, että toivoin selviäväni. Nainen oli sanonut siihen, että kyllä minä selviän, kun olin jo kerran hukkunutkin ja siitäkin selvisin.
Meitä ei löydetty. Pakoni jatkui yksin siihen asti kunnes olin poistunut rakennuksesta ja selässäni oli reppu. Otin poikani reppuselkään repun päälle. Olin kynnetyn pellon laidassa paljain jaloin. Joka puolella kuului tykin laukauksia ja huutoa, ammuskelua. Tiesin, että meitä jahdattiin. Lähdin juoksemaan pellon yli lapsi selässäni ja juoksin minkä jaloistani pääsin. Onnistuin pääsemään pellon yli. Oli pilvipoutainen sää, kevättä kai. Viileää.

Taas olin talossa, yksin. Ravasin kivirappusia alaspäin kovalla kyydillä monta kerrosta. Vähän ennen ulko-ovea näin tyttäreni balettiasussa muiden balettikavereidensa kanssa. Tytär olisi halunnut tulla mukaani, mutta sanoin hänelle, että hänen täytyy esiintyä ensin, ennen kuin voisi tulla ulos talosta. Itse jäin betoniportaille istumaan ja juttelemaan rennosti (?) jonkun kanssa tyttären katsellessa ovi-ikkunoista (hän kurkotteli varpaillaan nenä kiinni lasissa).

Sitten olin taas arkistossa ystäväni kanssa ja hänellä oli kova kiire kerätä joitain omia piirustuksiaan tai kortteja tai jotain. Hänellä oli paperia sylissään ja hän oli valtavan hätäinen. Meidän piti ehtiä pois kellarista ennen kuin liike suljettaisiin tai jäisimme lukkojen taa. Seuraavaksi muistan ryntäyksemme portaissa ylöspäin ulko-ovelle ja pääsimmekin ulos, vaikka se oli lukittu. Ryntäystämme siivitti samantyylinen huutaminen ja jahtaaminen kuin niissä kohdissa unta, kun pakenin sotilaita.

Oli kyllä sekavaa. Mutta se magneettinen oinas, nimenomaan oinas, jäi mieleen.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2010 12:11:21 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #1658 : 28.11.2010 11:42:30 »

         Viime viikolla näin unen, että äidiltäni saamani perintömaljakko oli nurin. En muista
         unesta muuta, kuin että nostin sen pystyyn.

         Viime yönä näin unta sedästäni, joka on oikeasti hyvin sairas. Hänellä on "iltatähti"
         jonka adoptoin heidän perheeltään. Jotenkin tuli mieleen, että ei kai tarkoita pahaa?


         T. Musta iloinen lumikki
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1659 : 28.11.2010 11:57:38 »



 Peukalossani oli "unessa"  tikku, ja kun katsoin sitä,--siitä alkoi tulla reilusti mätää


  ja se tikku tietysti.  Näin tämä viime yönä.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1660 : 29.11.2010 12:06:16 »

Pari yötä sitten näin unen, jossa eräässä kohdassa putosin 'maastoauton' kyydistä tielle ja katsoessani eteeni näin kaksi jalkapallon kokoista puoliksi murskaantunutta mansikkaa joissa kummassakin oli kastemato  idiot2

Autossa oli siis aika tunku koska ihmisiä oli paljon ja minä siellä heiluin siksi putosin. Erityisesti tuo matokohta jäi mieleen.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1661 : 29.11.2010 14:48:08 »

Viime yönä näin kummallista ruoka-aiheista unta. Tilasin jotain todella laadukasta lihaa (en tiedä miksi ja minne) ja määrä oli 40 kg. Liha liittyy voimaantumiseen, mutta miksi juuri tuo luku?


tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1662 : 29.11.2010 15:25:21 »

Täällä minusta monipuolisesti numerosta 4 http://ametisti.net/astrologia/numero4.html
Katso myös onko Kuun yläsolmulla tai uranuksella/vesimiehessä nyt jotain taivaallasi merkittävää, jonka voisit liittää tuohon voimaantumis-uneen. Smiley -Joka voisi kertoa tästä voimaantumisen osa-alueesta ja ominaisuuksista. Vesimies nousee tuolla esiin..

Ite miellän myös härän numeroon 4, joka on maan luku (ilma, tuli, vesi, maa).
(Onkohan tää joku mun oma visio toi härkä -> menee etsimään tietoa..)
Tässä kans.. Smiley
Numero 4
Numero neljä on todellisuuden, materiaalisen universumin, fysiikan lakien, logiikan ja syyn numero. Ilmeneminen, fysionomia ja tiede. Kognitiivisten aistimuksen, kokemuksen ja tiedon luku. Risti, segmentointi, osanotto, käsky, luokittely. Swastika, elämän pyörä, jaksottaisuus. Älykkyys, tajunta, terävänä henkisen ja materialistisen välillä, monumentaaliset ja ilmiömäiset maailmat, edustaen korkeampaa ja matalampaa harmoniaa.
Mielivalta, luotettavuus. Neljä edustaa myös yksilöllisyyttä, originaalisuutta, kekseliäisyyttä ja sietokykyä. Se on myös epäsovinnaisen käyttäytymisen, äkkinäisten tapahtumien ja nerokkuuden luku.
Planeetoista tätä numeroa symboloi Uranus.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti numeron 4 kanssa ovat sähkön sininen, cobaltin sininen, hopean harmaa ja meren vihreä.

Ja en nopeasti löytänyt mitään kymmenistä. Muistaakseni se meni kuitenkin niin että kymmenykset, ts. nollat perässä jotenkin "tuplaa" sitä vaikutusta. Cheesy Esim. nolla perässä (40) on tuplasti voimakkaampi luku kuin 4. Ja tätä en nyt kyllä verelläni allekirjoita kun muisti on niin hatara.. idiot2  Grin Mutta näin tosiaan muistelen. Cheesy 
« Viimeksi muokattu: 29.11.2010 16:27:22 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1663 : 30.11.2010 11:09:08 »

Täällä minusta monipuolisesti numerosta 4 http://ametisti.net/astrologia/numero4.html
Katso myös onko Kuun yläsolmulla tai uranuksella/vesimiehessä nyt jotain taivaallasi merkittävää, jonka voisit liittää tuohon voimaantumis-uneen. Smiley -Joka voisi kertoa tästä voimaantumisen osa-alueesta ja ominaisuuksista. Vesimies nousee tuolla esiin..

Ite miellän myös härän numeroon 4, joka on maan luku (ilma, tuli, vesi, maa).
(Onkohan tää joku mun oma visio toi härkä -> menee etsimään tietoa..)
Tässä kans.. Smiley
Numero 4
Numero neljä on todellisuuden, materiaalisen universumin, fysiikan lakien, logiikan ja syyn numero. Ilmeneminen, fysionomia ja tiede. Kognitiivisten aistimuksen, kokemuksen ja tiedon luku. Risti, segmentointi, osanotto, käsky, luokittely. Swastika, elämän pyörä, jaksottaisuus. Älykkyys, tajunta, terävänä henkisen ja materialistisen välillä, monumentaaliset ja ilmiömäiset maailmat, edustaen korkeampaa ja matalampaa harmoniaa.
Mielivalta, luotettavuus. Neljä edustaa myös yksilöllisyyttä, originaalisuutta, kekseliäisyyttä ja sietokykyä. Se on myös epäsovinnaisen käyttäytymisen, äkkinäisten tapahtumien ja nerokkuuden luku.
Planeetoista tätä numeroa symboloi Uranus.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti numeron 4 kanssa ovat sähkön sininen, cobaltin sininen, hopean harmaa ja meren vihreä.

Ja en nopeasti löytänyt mitään kymmenistä. Muistaakseni se meni kuitenkin niin että kymmenykset, ts. nollat perässä jotenkin "tuplaa" sitä vaikutusta. Cheesy Esim. nolla perässä (40) on tuplasti voimakkaampi luku kuin 4. Ja tätä en nyt kyllä verelläni allekirjoita kun muisti on niin hatara.. idiot2  Grin Mutta näin tosiaan muistelen. Cheesy 
Mun viime öisessä unessa oli eräässä kohdassa luku 4 myös. Neljä pientä ahdistunutta kultakalaa jotka haukkoivat ilmaa samean likaisen akvaarioveden pinnassa, ja puhuivat jopa kun poistin sen jonkun suojajutun siitä pienen akvaario päältä 'pystyn taas hengittämään, jee, happea!'... Jotain tommostahan ne puhui kimeellä äänellä Cheesy
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1664 : 30.11.2010 12:08:55 »

 Minua mietityttää vähän aikaa sitten nähty uni jossa olin raskaana ja synnytin lapsen. Olen nänyt unia joissa olen raskaana (tuntuu oudolta kun olen sen verran nuori vasta) ja että minulla on pieni vauva mutta en koskaan ole nähnyt varsinaista synnytystä.

 En tiedä missä olin tai kuka oli vanhempi nainen jonka kanssa tein kotitalous askareita. Talossa oli hyvin valoisaa ja se oli "keltaista". Muistan ison vatsani ja että tunsin kipua ja näin verta ja yhtäkkiä olinkin sairaalassa. Ja se vauva oli keskonen. Sitten muistan että istuin oudosti etukenossa sängyllä ja otin pienen tyttö vauvan vastaan, näin vain kädet jotka hänet antoivat, sitten olimmekiin kahdestaan valkoisen, harmaan sävyssä, ajattelin että hän näyttää huvittavalta kun raajat olivat niin laihat mutta pää oli iso ja päässä oli mahtava musta tuuhea tukka. Ajattelin että mitä isä sanoo, joka on Perulainen (ja todellisuudessa miesystäväni). Oli vielä yksi piirre jota ihmettelin, olimme molemmat ihan ilkosen alasti paitsi että tytöllä oli valkoisesta kankaasta tehty vaippa. Ihmettelin myös sitä kuinka vähän unessa oli henkilöitä; minä, vanhempi nainen (joka voisi olla miesystäväni äiti) ja vauva.   Huh
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: