Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mestari Jeesus  (Luettu 4306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jenku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« : 05.04.2009 18:54:27 »

Rakkaat astrolaiset..

Mitä pitäisi ajatella Jeesuksen ristintyöstä?
Koska siis Jeesus kuoli ristillä meidän _syntien_ tähden ja syntiä ei ole?

Auttakaa minua ymmärtämään..  Huh

Olen taas miettinyt tänään niin paljon asioita että pää on kipeä.

Miten vastaatte hankaliin kysymyksiin, ihmiselle joka tietää niin vähän henkimaailman jutuista ja tuomitsee kaiken heti jotenkin liittyen saatananpalvontaan. Niinkun, että mistä tiedän että jälleensyntymisoppi on poistettu raamatusta ja että se on siellä ollut..

Tänään on ollut tosi huono päivä mun puida näitä juttuja, jotenki pää ihan tukossa, niin että oikein särkee. Onneksi tänne on aina niin kotoisaa ja mukavaa tulla kysymään viisaampien ajatuksia  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 21:11:34 kirjoittanut Jenku » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2009 20:28:05 »

Hyvä ja toimiva vinkki on, että heille, jotka eivät ole valmiita kuulemaan henkimaailman asioita tai omasta näkökannastaan poikkeavia asioita, ei myöskään kerrota tai puhuta näistä asioista Smiley Kyllä kuka tahansa puolustautuu, jos kokee itselleen tärkeän asian uhatuksi. Jokainen on aikanaan valmis tiedolle, jos ei tässä niin jossakin toisessa elämässä. Sitä ennen on turha yrittääkää selittää mitään ja tätä heidän omaa uskomustaan tulee kunnioittaa. Tilanne on sama kuin yrittäisi selittää kvanttifysiikkaa ihmisille, joka ei ymmärrä fysiikasta muuta kuin se, että painovoima vetää kappaleita maata kohti, jos ne tiputtaa korkealta alas Grin

Meillä oli puhetta tästä aiheesta ketjussa Kristinusko + muu henkimaailma. Sieltäpä löytyy vastauksia kysymyksiisi!
tallennettu
Jenku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2009 18:22:04 »

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750

Tuossa ajanvietettä jollekin jos on tylsää..

Tahtoisin mietteitänne videosta? Loppuosassa juttu terrorismista jne mielenkiintoinen mutta kaikkea videossa olevaa itse en allekirjoita ja enempää muuhun sisältöön puuttumatta..

Lähinnä haluaisin mietteitänne ja mielipiteitä Jeesus- osuudesta? Ja siitä kuinka kaikki olisikin vain astrologiaa? Onko raamattu keksinyt 12 opetuslasta ym?

Hmm.. Tarvitsen jonku jakaan näitä ajatuksia mun kanssa, taas ylikuormittuu  uglystupid2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.2009 18:05:30 »

Yhdyn ylläolevan kommenttiin  angel
 smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 07.04.2009 19:21:22 »

Jeesus ristiinnaulittiin koska Roomalaiset vihasivat häntä ja halusivat hänestä eroon. Eikös se syntien-tähden-juttu ole keksitty vasta myöhemmin, jäkikäteen?

Niinpä.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: