Sivuja: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642503 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12765 : 24.11.2010 23:26:03 »

Mulle sanoivat viimeisen lapsosen ultrassa, että poika näyttäis olevan, vaan tyttö tuli.  Grin Eli älkää 100% luottako niihin... Meillä ei tosin ollut sellaista 3D, vai mikä himpskutti uus ultra se nyt onkaan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12766 : 25.11.2010 18:44:51 »

Kiittää onnituksista  Smiley ... hihii, kyllä se on ihan 100%varma poika, tuskin tytöllä olis sellasta vehjettä ja kiveksiä  2funny Erottu niin selvästi kaik...

Köh. Täältä tulis nyt ihan hirvee määrä rakkaus-onnellisuus-vuodatusta..
No ettäs tiedätte: oon vaan niin rakastunu. piste. Siihen ei riitä ees miljardi sydänhymiötä.
Toinen saa mut kerta toisensa jälkeen kyyneliin omalla ihmeellisyydessään ja jättää ihan sanattomaksi.

Jään vaan hymyileen ja olo on ihan tyhjä mut samaan aikaan täys: mun ei tarvitse ajatella mitään, koska kaikki on hyvin.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12767 : 26.11.2010 15:14:59 »

Mua naurattaa niin kun skorppari oli ostanu mulle "mätykkäänsustalahjan", sellasen hienon turkoosin hupparin.. No siis melko ihonmyötänen huppari joka kyllä joustaa, mutta ei ole mikään pitkän mallinen. Ja näyttää siltä et se ei ollu mikään halpa vaate....Mut voi kulta rakas miten se luulee että mun maha mahtuu tähän?  2funny 2funny

Niin joo, ei sitä tuu aina kaikkee ajatelleeks... Ehkä mahdun tohon sit vuoden päästä niin ettei napa vilku... Grin

Luojan kiitos muuten, viimeset yövuorot on nyt sit purkissa. Tänään olkoon sellainen laiska löllö päivä, meen heti kattoon pakastimelle mitä Aino-jätskiä skorppari on kaupasta tuonu...
(sormet ristissä toivon sitä ihanaa maitosuklaata tai sit sitä vaniljajätskiä jossa on mansikkaa..)
((toivottavasti ei oo lakritsia, koska oon vähän kyllästynyt siihen))


Hyvää päivänjatkoa kaikille! Nythän alkaa viikonloppu ja mullakin on vapaat - ihan ihmeellistä... Tuntuu niin harvinaiselle et viikonloppuna on vapaata! Luksusta!!


tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12768 : 27.11.2010 13:17:37 »

Tänään on siivouspäivä. Parveke talvikuntoon vihdoinkin ja tallilyhdyt ikkunalle. Ihana päivä.  Smiley Aurinkoa ja hiljalleen leijailevia pakkaslumihöytyviä.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12769 : 30.11.2010 11:21:51 »

kyllä kaikkea tapahtuu, mutta pitääpä miesten kanssa laittaa rajoja.. ne on sitten outoja, mutta nitä voi tarkkailla firmoissa ja yksityisesti. kummaa porukkaa. kylmää mutta matka. ja ystäviä piisaa ja kohta asiat edistyy isosti. olisin taas lahjoittanut risteilyjä tai lahjoitin.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12770 : 30.11.2010 22:46:17 »

Mä oon ravannut tänään kaupungilla, tarvitsen mustat housut ja valkoisen paidan. Kuinka vaikeata sellaistenkin ostaminen on? Mulla on tiimalasivartalo, ja ilmeisesti vaan kaikkein kalleimmat suunnittelijat suunnittelee sellaiselle tyypille. En viitsisi maksaa tavallisesta valkoisesta kauluspaidasta 90€...  buck2 paitsi pian tulee veronpalautukset. Talvitakit on kaikki imaistu kaupoista, joitain hajakokoja löytyy.

Että tällaista tiedotetta nyt sitten vaan!  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12771 : 30.11.2010 23:08:46 »

Mulla on
A. ratsastustoppatakki.
B. Pitkä, topattu mokkanahkatakki (too small ängetä paksu villis alle)
C. Viitta (niin epäkäytännöllinen, mutta ihana)
D. Musta toppanahkis (liian lyhyt näille ilmoille)
E. Ruskea toppanahkatakki (200km päässä)

ja mä tartten pitemmän kaupunkitakin. (tarviiko ihminen tosiaan näin monta [epätoimivaa] takkia?)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12772 : 01.12.2010 20:04:10 »

Mä sain äidiltä postissa lumilyhtykalenterin ja tädiltä positiivareiden. Lisäksi ostin itselleni mustat suorat housut, valkoisen kauluspaidan, mustan liivin ja harmaat shortsit. 170€ pimp om
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12773 : 01.12.2010 22:07:29 »


Hello tupaan!  smitten
Mitäs tänne?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12774 : 02.12.2010 02:36:08 »

Täällä nim.merkki; "Tietämätön"  kysyy,mitä ovat chu chu petsit..hamsterit.? Liikkuvat?
Olisiko ne sopivia 6v pojalle. mitä,mitä   uglystupid2  ??
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12775 : 03.12.2010 01:45:18 »

Kiitos Elvyn ja Kaulakoru linkeistä.  smitten Maanantaina sitten lelukauppaan huuli pyöreänä.Muistilappu taskussa.  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12776 : 03.12.2010 17:26:15 »

Ihana tosiaan tuo positiivareiden kalenteri. smitten
Täällä on askarreltu neljävuotiaan kanssa lumihiutaleita ja tonttu ikkunaan. Smiley
Pitäis kai ensimmäisen kerran yrittää tänä vuonna tehdä piparkakkutalokin..
Oi kun tykkään joulusta! smitten Erityisesti sisustaminen on ihanaa, harmi että mulla on aina matti kukkarossa. :Smiley
Kirpparit pitää lähteä koluamaan.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12777 : 03.12.2010 21:43:34 »

Ajattelin unohtaa koko joulun tänä vuonna ja ihan hyvin olen siinä onnistunutkin.

Sitä vaan mietin, että voiko unohtaa niin hyvin, että jättää lähettämättä tädille kortin ja veljen lapsille lahjat? Huonoa omaatuntoa en varmaan tunne mutta hyytävä hiljaisuus voipi seurata lasten äidin taholta, hmmm...  :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12778 : 04.12.2010 00:33:05 »



                                       coolsmiley


                  HAAA, pako:reaktio, itsensä pettämistä. MUUTOS, tuo alati kaivattu tuliainen

                     saa jäädä tulematta, koska PUKKI tulee ! ? TAANTUMA kaataa aina

                         taaksepäin. Kaikea sitä mitä tein, saan jouluna anteeksi.

                             
                                                           smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12779 : 04.12.2010 12:31:00 »

tuun koko ajan varmemmaks että toi on narsisti, miäs siis. eilen jätti mut riidasta sohvasta. sitten alko väittään ettei oo semmosia ees sanonu.

ja kaikki alko että minäminäminämun.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: