Sivuja: 1 ... 851 852 [853] 854 855 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5613592 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12780 : 04.12.2010 13:10:58 »

Mä oon ihan joulufiiliksissäin, laappasin eilen asuntomme puhtaaksi yhdessä miehen kanssa ja sitten laitoin joulukoristeet paikoilleen. Ei niitä paljon ole, mutta tarpeeksi. Ihana joulunodotus, päästään viikoksi mökille keskelle ei mitään kivojen ihmisten kanssa - odotan niin paljon!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12781 : 04.12.2010 15:13:40 »

Minua ei vois joulu vähempää kiinnostaa, kun ei ole tervetullut minnekään. Että tosi "ihanaa" joulua vaan...
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12782 : 05.12.2010 01:17:01 »

Olen lukenut isäni puolen suvusta ja hymisin riemusta keskenäni, kun sain tietää, että minussa voi virrata ihan pikkiriikkisen skottiverta. Pitäisiköhän sen kunniaksi ottaa viskiä?  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12783 : 05.12.2010 03:07:22 »

Olen lukenut isäni puolen suvusta ja hymisin riemusta keskenäni, kun sain tietää, että minussa voi virrata ihan pikkiriikkisen skottiverta. Pitäisiköhän sen kunniaksi ottaa viskiä?  Wink


Herranen aika,mietitkin vielä,kyllä sitä esi.isien muistoa on sen verran kunnioitettava.   Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12784 : 05.12.2010 16:05:02 »

No en ottanut viskiä, kun ei ollut käden ulottuvilla kuin irkkuviskiä. Tottahan toki esi-isille pitää nostaa single malt skottiviskiä.

Nyt ymmärrän ehkäpä, miksi Skotlanti on minua jostain kumman syystä aina kiehtonut. Tai ehkä vain haluan uskotella itselleni ymmärtäväni.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12785 : 06.12.2010 22:50:27 »

Olen huomannut itsessäni omituisia piirteitä. Viini ei enää maistu. Nautin alkoholia kyllä muutenkin hyvin hyvin harvoin, ehkä 2-4 vuodessa, enkä silloinkaan kovin paljoa (1-2 siideriä). Nyt sitten kaadoin kaksi valkkaripullollista viemäristä alas, kun maistuivat niin pahoilta. En pystynyt juomaan kuin yhden suullisen, kun alkoholi maistui niin pahalta. Oli kuitenkin laimeaa viiniä.

Ja en, en ole raskaana.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12786 : 06.12.2010 22:54:19 »

Olen huomannut itsessäni omituisia piirteitä. Viini ei enää maistu. Nautin alkoholia kyllä muutenkin hyvin hyvin harvoin, ehkä 2-4 vuodessa, enkä silloinkaan kovin paljoa (1-2 siideriä). Nyt sitten kaadoin kaksi valkkaripullollista viemäristä alas, kun maistuivat niin pahoilta. En pystynyt juomaan kuin yhden suullisen, kun alkoholi maistui niin pahalta. Oli kuitenkin laimeaa viiniä.

Ja en, en ole raskaana.  Grin

Noin kävi itsellenikin aivan ykskaks useampi vuosi sitten. Koen sen liittyvän henkiseen "kehitykseen"...  angel Wink
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12787 : 06.12.2010 23:11:18 »

Sama homma alkoholin kanssa! Ei vain tee mieli ja välillä pelkkä hajukin tekee pahaa (kalja pahin). Tosin samaan syssyyn on sitten alkanut ärsyttää humalaisten ihmisten kovaääninen kännijorina ja joskus loputtomalta tuntuva kittaaminen.
 
Tässä on tullut katsottua Jukka Rintalan muotinäyt.. siis Linnan juhlia kera piparkakkusuklaan. Jotenkin vähän laimeita pukuja, ei mitään totaalisen karmeaa mutta ei kyllä mitään, mikä olisi saanut kuolan valumaan suupielistä.

Kysymys: jos saisit kutsun Linnaan, menisitkö?
(Menisin!)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12788 : 07.12.2010 11:06:57 »

Mie olin eilen iltavuorossa, joten eipä tullu paljo katseltua linnanjuhlia...
Mutta juu, menisin kyllä jos kutsuttaisiin. Ainakin sen ruuan takia.  Grin
Tänäänkin iltavuoro ja sitä ennen neuvola.

Puuh! Oon kyllä ihan poikki. Kasvava maha verottaa voimia! On se kaveri siellä jo kokonaismitaltaan 27cm ja painaa noin 450 grammaa, hoikka on siis vielä rakenteeltaan mutta on se jo sen kokonen ettei se voi olla näkymättä ja tuntumatta.

Yks typerä työkaveri kysyi multa (sen jälkeen kun olin kieltäytynyt vaihtamasta yhtä vuoroa hähnen kanssaan) milläs viikoilla oot? aijaa, mä en tiennyt et sillon voi olla jo noin iso maha...

Oisin voinut vastata siihen vaikka että aijaa, mä en tiennyt että ihmisellä voi olla tuollaiset mulkosilmät kuin sulla mutta jätimpä vastaamatta. Kaikki muut kun on sanonut mulle että oon pikkunen, joten se halus vaan olla vmäinen..... En usko että kun paino on noussut 5kg ja raskaus on jo kolme viikkoa yli puolen välin, ois mitään liian nopeeta mahan kasvua....... Yks työkaveri kun kerto kasvaneensa 26kg raskauden aikana vaikka söi kuin ennen, hormonit tekivät tepposet.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12789 : 07.12.2010 11:17:13 »

Heh, mun toinen raskaus tuli näkyviin jo viikoilla 10, kun vatsanpeitteet eivät ollet ehtineet palautua edellisestä raskaudesta (synnytyksen ja raskautumisen välinen aika 8kk). Maha vaan pullahti esiin. Mutta ensimmäisen kanssa kesti kauemmin.

Mitä pienempi kokoisempi äiti, niin sitä helpommin tulee vauvamaha esiin. Ja varsinkin, jos on lyhyt väli lantiosta rintalastaan.

Itelle painoa kertyi ensimmäisestä raskaudesta sellaiset 20kg ja toisesta, onneksi, vain 17, kun pidin tarkkaa dieettiä. Kuitenkin olin saman painoinen kummallakin kerralla synnyttämään mennessäni.  Smiley

Se on niin hassua, kun nainen on raskaana, niin hänen odotuksestaan tulee jotenkin julkista ja vauvamahasta kaikkien "omaisuutta", jota voi kommentoida ja käpälöidä miten tahtoo. Jotkut eivät edes tajua kysyä, että voiko koskettaa. Ihan kuin nainen/tuleva äiti ei olisi enää ihminen ollenkaan.  idiot2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12790 : 07.12.2010 15:59:27 »

Mä olen taas nuhassa ja kurkku kipeänä. Pakko alkaa tehdä jotain tälle, joka vuosi sama juttu talvella.

Ja mun shoppailumokat sen kun jatkuu: Ostin 150€ talvitakin, toin sen kotiin ja nyt oon, että öö, en tykkää tästä tarpeeksi. Talvitakin ostaminen on vaikeata! Haluan just tietynlaisen, klassisen mallin, enkä tämänhetkistä pulleropallerotoppatikkitakkia.  buck2

Joo, joudun menemään palauttamaan sen, ja jatkamaan etsintöjä. Kuukausi sitten olisi kyllä ollut paremmat mahikset löytää hyvä.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12791 : 08.12.2010 11:37:32 »

Kaulakoru, oletko kokeillut inkiväärivalmisteita? Kala- tai helokkiöljyä? Mulla nuo ainakin auttavat niveliin.

Voe jehna... mitähän sitä keksis vanhalle isä-ukolle lahjaksi, kun vuosia täyttääpi hän.  Huh
« Viimeksi muokattu: 08.12.2010 12:11:56 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12792 : 08.12.2010 11:54:25 »

Mulla on jokin ensi vuosi -stressi. Työt ehkä loppuvat näillä näkymin maaliskuussa, ja hylkäsin sunnuntain yhden duunin, jossa oli niin huono palkka, ettei kannattaisi tehdä, kun tuetkin on paremmat. Mutta nyt olen vähän että KÄÄK. Ihmeellinen työstressaaja musta on tullut, en ole ennen ollut tällainen. KAURIS.

Mietin viikonloppuna ystävyyssuhteita. Olin lauantaina tosi mukavien uusien kaverusten kanssa, meillä on yhteinen harrastus, josta juteltavaa riittää. Kävimme syömässä ja tanssimassa ja sunnuntai menikin sitten vähän heikosti. Sunnuntaina vietin aikaa lapsuudenystävien kanssa. Heitä on yhteensä 4, joista  aurinko  harka  kuu  kalat naisen kanssa mulla synkkaa loistavasti, varsinkin nyt kun hän on eronnut alkoholisti-juntti-poikaystävästään ja relannut = on taas oma itsensä. Ja  aurinko  kuu  neitsyt kanssa synkkaa myös hyvin. Kun taas  aurinko  kauris  kuu rapu ja  aurinko kaksoset  kuu  kalat naisten kanssa on kauhean negatiivista. Olen oikein ihmetellyt, että joko olen todella vaikuttava ihminen, kun he minulle niin vittuilevat tai olen tehnyt jotain väärin heitä kohtaan TAI meillä ei vaan synkkaa. Luulen, että tässä saattaa kyllä olla mun merkkari yhtymä uranus  jousimies se, joka tulee meillä erottavaksi, koska härkä- ja neitsyt naiset ovat molemmat verbaalisia aivotyöläisiä ja kaksos ja kaurisnaiset sosiaalisella ja käsityöalalla. Mutta joka tapauksessa, kauhean harmillinen tilanne, kun en heidän kanssaan viihdy, eivätkä hekään minun ja kahden muun kanssa on niin kivaa, ja yhteiset tapaamiset viidellä hengellä ovat kireyden sävyttämiä. Härkä, nousu kauris, ja neitsyt, nousu vaaka, eivät ehkä ärsytä niin paljon kuin nousuleijona "me, myself and I". Joka tapauksessa, koulutus vaikuttaa hirveästi siihen miten keskustellaan, ei sillä että toiset olisivat huonompia, vaan ne keskustelun aiheet, tavat tarkastella, tulokulma, samaisuus, kykeneväisyys kielellistää ja kiinnostus siihen.

Kaipaanpas vähän vanhaa kirjoituspiiriäni, kun siellä sai sanojen kanssa oikein loiskuttaa ja läträtä!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12793 : 08.12.2010 13:50:29 »

Tarkoitukseni oli lähinnä pohtia, mistä se välisemme ei synkkaa - synkkaa tulee. Vaikkakin jokin heissä - ei synkkavissakin - synkkaa, kun ollaan niin pitkään toistemme elämissä pyöritty.

Ainoastaan härkänaisella tulinen merkkari, muilla maata. Jännä huomata. Tupla-tripla neitsytnainen tosiaan kirjasto-tiedonkäsittelyalalla, myös  kuu  neitsyt

Ehkä minun olisi pitänyt kirjoittaa "mistä meidän viiden kesken keskustellaan..." Liiallista avarakatseisuutta ehkä rajoittamaan, henk.koht. en ainakaan voi olla kokonaan itseni kaikkien ihmisten kanssa, koska menisi niin kiitäen liitäen ohi ohimoiden, jos laittaisin tavallisesti tulemaan. Mutta eipähän kaikkien ihmisten kanssa tarvitse olla paras kaveri, kunhan yrittää tulla toimeen, ja välttää niitä, jotka paisuttavat mätää sinussa tai heissä. Henk.koht. en ainakaan halua olla terapeutti/hoitaja tai tuntea, että olen vuorovaikutussuhteessa, jossa minä annan ja otan vastaan saavillisia paskaa, joten ei kiitos.

Olen ehkä hieman kypsähkönä nyt, jotenkin elämäni pysähtyneisyyteen (liikkeessä) ja tulee tällaisia holyfuck, my rights!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12794 : 08.12.2010 16:25:50 »

JEEE!!
Loma on varattu kauas lämpöseen heti vuoden alkuun  Smiley
Luulisi lakonkin loppuvan siihen mennessä  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 851 852 [853] 854 855 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: