Sivuja: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642586 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3420 : 26.08.2008 16:26:34 »

Lionheart: ohhoh  Shocked saisko pientä tarkennusta? :Smiley  smitten

chandra ja tigris;kyllähän se on ihan normaalia tässä tilanteessa että hermot ei
meinaa kestää yms... ja vanhemmat huolehtii,mutta se valitus  knuppel2 (isi ei kylläkään onneks
välitä tuon taivaallista,ei edes tiedä missä se mun kämppä on mihin muutin  Grin)
Pitää tosiaan koittaa itse pysyä tyynenä angel
Ardith: sanoinkin äitille sitten että eikö se ymmärrä että mulla on nyt muutenkin stressaavaa
ja yritän selvittää asioita päässäni niin se sen jatkuva valitus ja huutaminen vaan pahentaa tilannetta! idiot2
Sen jälkeen se oli hetken ihan normaalisti ja puhui lempeämmin,kunnes alkoi taas puuttumaan
liikaa mun tekemisiin...
Mutta se siitä  Cheesy

Kohta lähden "kouluun" vaikka oikeesti meenkin  kalat luokse  smitten
Ei tällähetkellä oo pienintäkään kiinnostusta mennä kouluun,en yksinkertaisesti pysty
mennä sinne kun tiedän millaista kidutusta se tulis olemaan näin väsyneenä  buck2
Meen mieluummin  kalat:n kainaloon lepäämään. Tongue  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3421 : 26.08.2008 16:45:56 »

Njooh. En tiä itekkää. Pää lyö tyhjää, sydän käy ylikierroksilla.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3422 : 26.08.2008 16:47:35 »

ajatella, että tuollaisessa mielentilassa ihmiset sitten pariutuu ja hankkii lapsia, sanoiko joku että ihmiskunnan historiassa on järkeä, no ei ole. itse asiassa ei kummassakaan! ei sodassa eikä rakkaudessa. tunteita voi olla, ei järkeä.

lisään vielä, kun joku sotii järjettömästi, toinen rakastaa järjettömästi, pojat palaa sodasta, väestönkasvu ja talouskasvu, jne jne. no onko taloussuhdanteissakaan järkeä, toistuvuutta voi olla 20v välein. 20 40 60 80 2000 esim nousu.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 17:16:10 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3423 : 26.08.2008 17:36:55 »

Mä en tänään näköjään vielä kehdannut mennä apteekkiin mun hilseilevän pään kanssa...

No huomenna...........

*ravistaa päätään*
                                  *

*                                           *                      *                                 *
                        *
        *                                                *
           *                             *                                  *
                                                                 *                  *                                               
                                       * *
                         *
     *                                                *                                          *     
   

HILSETTÄ!  Angry           
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3424 : 26.08.2008 17:48:33 »

hei muuten, eiks hilse tarkoita sitä että sun ylin chakra kuoriutuu?  Smiley

Sitä olen miettinyt itsekin, nääs olen tehnyt chakra-harjoituksia
viime aikoina..


Kristalliheilurilla olen myös hoitanut chakrat niin että pidän heiluria aina jokaisen chakran päällä, kunnes se lakkaa pyörimästä. Kruununchakran kohdalla heiluri pyörii vain hyvin hiljaa ja alkaa tekemään joskus ihan ihme liikkeitä... Aluksi se ei hievahtanut ollenkaan, joten kai siellä jotain kehitystä on alkanut tapahtua.
Sitäpaitsi viime yönä näin unta että pääni oli ihan tulipunainen.  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3425 : 26.08.2008 18:25:16 »

Itse asiassa polttamisesta en ole päässyt kokonaan, mutta aina vain pidempiä jaksoja polttamatta, ei ole päivittäistä.... Ja dokaan kyllä joskus, mutta PALJON harvemmin ja vähemmän sitäkin kuin ennen...

Suunta elämässä on ihan hyvä.  Grin Kun haluaa tehdä asioita itsensä hyväksi.
Se kai tässä tärkeintä on, että saisi itsensä järjestykseen.  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3426 : 26.08.2008 20:43:09 »

Täällä ovat aiheet ja tunnelmat kerinneet vaihtua jo ihan toisenlaiseksi,  Cheesy ARDITH ihana kuulla että huolehdit minusta.  Wink  smitten Vastailen vielä tähän kun en ole aiemmin kerennyt...

RV, säästit myös energiaasi kun et kertonut miksi tuo mies on niin tärkeä, menneiden elämienkö takia?  Smiley


No meillä on yhteinen historia takanamme joka varmasti osaltaan vaikuttaa myös, mutta... Hän on minulle niin tärkeä, koska hän vain on. Yksinkertaisesti vain rakastan häntä.  smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3427 : 26.08.2008 21:40:51 »

Löysin taas sen,
rakkauden tunne.  smitten smitten smitten

Hyvää yötä!!!!
Toivon rakkautta teille kaikille.
smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3428 : 26.08.2008 22:17:21 »


ELÄMÄNILO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos satut lukemaan,niin mitä kilpikonna taas symboloikaan Feng Shuissa?
Kiinnitin huomioni sellaiseen kaulariipukseen jo viikkoja sitten,mutta jostain syystä mietin,että pitänee ottaa selvää sen merkityksestä.Jotta en vaan enää laiskemmaksi ja hitaammaksi tulisi. Shocked Grin
Kotona en viitsi millään siivota,mutta sunnuntaina siivosin lähimetsän kallion.
Joku oli tehnyt sen kerran ennen minua ja voi että kun ilahduin! Cheesy

Hei "Chandra"


Kurkkasimpa myös tänne kahvitupaan.
- vastauksen laitoin tuonne Feng Shuin ABC-topikkiin

Tämän löysin äsken googlettamalla


http://www.jalokivigalleria.com/html/TEKSTIT_FS_Kilpikonna.htm

         Kilpikonna on vertauskuva pitkälle iälle.

        Kilpikonnalla oleva lohikäärmeen pää on vertauskuva rohkeudelle ja kärsivällisyydelle.

        Kilpikonna seisoo kiinalaisten rahojen päällä, jotka ovat vertauskuva hyvinvoinnille.

        Yhdessä kilpikonna ja lohikäärme muodostavat vahvan vertauskuvan.


Hyvää yötä teill kaikille.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3429 : 26.08.2008 22:32:42 »

Olen änkyttänyt ihan lapsesta asti.. Riippuu ihan fiiliksestä. Jos on tosi stressaantunut, väsynyt, jännittynyt tai ahdistunut niin varmasti ei osaa puhua kellekään Lips Sealed Töissä aiheuttaa joskus hankaluuksia jos joutuu puhumaan paljon. Puhelimessa puhuminen on muutenkin ärsyttävää ja änkytys pahentaa tilannetta. Epäilen tuota perinnölliseksi kun mutsi änkyttää myös. Itsellä se on onneksi vain tuollaista satunnaista mutta esim. eräs ystävä joutuu pitämään pitkiä taukoja puhuessaan kun ei yksinkertaisesti saa sanaa suustaan. Käsittääkseni änkytys on ihan virallinen puhehäiriö johon saa myös puheterapiaa.

Ei se kai lähde sillä että puhuu paljon.. Olen äänessä kaikki työpäivät ja puhun kotona itsekseni 2funny mutta jos sanat ovat mennäkseen sekaisin niin sitten ne menee ja kunnolla Cool

Mutta on sitä pahempiakin juttuja maailmassa angel


Kylläpä täällä tosiaan tapahtuu! Iltaa vaan, minulle tuli halu vastata tähän.  Smiley

Kyllä vaan änkytys on virallinen puhehäiriö, johon on mahdollisuus saada puheterapiaa. Muistaakseni syitä voi olla elimellinen, neurologinen tai psyykkinen. Oli syy mikä tahansa väsymys, stressi ja kiire lisää änkytystä. Toisilla jännitys (esim. julkinen puhuminen) ja skarppaaminen vähentää, toisilla lisää sekin.

Ja Elwyn, tosiaan paljon huonomminkin voisi olla! Tuohan tuo sinulle vain lisää yksilöllistä karismaa.  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 22:34:14 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3430 : 27.08.2008 01:57:15 »

Tuli tuosta mieleen, että itsekin hieman änkytän jos pitää äkkiä sanoa jotain tosi.. öö sutjakkaasti tjsp., esimerkiksi kun olin töissä iltapäiväkerhossa keväällä ja jos niitä lapsosia piti käskeä niin monesti meni senat sakasin, jäin toistamaan jotain sanaa tai jäi sana kurkkuun tai unohtui. Yleensä olen vaan niin ujo ja hiljainen, ja kun tulee tämmöinen tilanne joka on sitä luonnetta vastaan niin menee tyystin sekaisin. Ja vielä kun nolostun siinä... ja pelkään tämmöisiä tilanteita ja ahdistun. En ole mikään puhenainen. Paitsi humalassa, onneksi en harrasta juomistakaan enää... Grin
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #3431 : 27.08.2008 02:04:19 »

Haha, täällä minä vaan avaudun foorumilla, keskellä yötä... 2funny

Huomenna, tai siis tänään, palaa ukkoni Jyväskylän retkeltään. Yöpyi siinä meidän tulevassa kämpässä, joka näyttää kyllä mukavalta, voispa jo muuttaa!!

Niin, ja vois mennä unten maille, tosin ei kyllä väsytä. Eilenkin heräsin jo seitsemältä mutta valvoin silti kolmeen... ja nukuin neljään. Grin Oli muuten parhaat nukkumiset pitkään aikaan. Tuntui kovin erilaiselta kuin yleensä, paremmalta. Oli joskus ikävä olo kun ajattelin unirytmiäni, mutta nyt olen hyväksynyt sen että tämmönen on mulle luonnollisinta. Ja minä niin rakastan aamuyötä smitten
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3432 : 27.08.2008 08:07:14 »

Mää lintsaan tänään  Wink

Ei vaa. Ei jaksa yksinkertaisesti vaan nousta. Dataan tän päivän sängystä käsin ja pakolliselle retkelle jääkaapille ja takaisin aion mennä pian ja pakotan itseni syömään edes porkkanan.

Laiskaa päivää kaikille  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3433 : 27.08.2008 11:08:47 »

Hyvä.

Minä vain RV haluan tietää nuo luokitukset nykyisin että kuka on ketä, vaikkei koskaan varmasti tiedä kuka on mitä kategoriaa. (sielukumpp, kaksoisliekki jne) Onhan se teoria hauska, nyt vois alkaa tulla käytäntöä. Ja jos ei enää rakasta käytännössä, niin sitten ei.

Ja eiku firmaa hoitamaan taas ja toista illalla. Muka helppoa? En pyörittäisi erään alan firmaa, vaikka sitä kerran vielä kaupattais, en. Ei ole sama meno kuin muussa touhussa.

Yksi juttu, en tosiaan enää jaksa sanoa ihmisille mikä olisi tie sinne ja tänne jos eivät kuitenkaan.. 
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 11:15:08 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3434 : 27.08.2008 11:39:49 »

Puhelinlasku 122,33 €  :Smiley Kyllä iskä nyt tykkää! Ehkä olis parempi lopettaa tää  smiley6600

Mut rahaahan se vaan on ja kerran täällä eletään! Eiks oo vaan hienoo et mul on sosiaalisia suhteita joita hoidan hyvin, kun tuota laskua katsotaan?  :Smiley

Hih.. Joo  Lips Sealed
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: