Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645514 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #795 : 08.04.2008 16:24:54 »

Oi Aavisuinen! Tuon edelliselle sivulle laittamasi "kyyhkynvapautuskuvan" postasin jokin aikaa sitten Ingrid Betancourtin MySpace -sivulle. Kunpa hänetkin jo päästettäisiin vapauteen...  Cry

Että semmosia ihania "sattumia" jälleen!
  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #796 : 08.04.2008 16:34:01 »

Oi Aavisuinen! Tuon edelliselle sivulle laittamasi "kyyhkynvapautuskuvan" postasin jokin aikaa sitten Ingrid Betancourtin MySpace -sivulle. Kunpa hänetkin jo päästettäisiin vapauteen...  Cry

Että semmosia ihania "sattumia" jälleen!
  smitten

smitten

NIINPÄ tiedä vaikka sieltä olen SEN https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=24349.0;attach=10863;image bongannutkin -  Shocked  angel  smitten


Afro klikkaa liitekuvaa  Wink
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 16:37:41 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #797 : 08.04.2008 17:14:21 »

Rättimärkänä vesisateesta ja nyt valuu kyyneleet poskilta,kun nauroin niin tuota Viisuisen Tipi tiitä.
Että keksitkin! 2funny 2funny 2funny

Marionin ensimmäinen ja aito esitys oli kyllä niin riemukas ja iloa täynnä,kuin tämä meidän juorukuoro parhaimmillaan. Grin smitten

Tuon aitoa ehtaa luomumehutiivistettä.Punaisia ja mustia viinimarjoja sekaisin.Pitää ottaa itse kuumana,ettei flunssa pukkaa,kun oli pakko mennä lenkkeilemään sateeseen. Cheesy
Olen niin onnellinen siitä,että alkaa tulla pakoksi,oli keli mikä tahansa ja siitäkin että reisilihaksiin sattuu ja tulee hiki ja ja ja  Cheesy Cheesy Cheesy

Tutkailin eri sammallajeja.Tummanvihreää pehmeää karhunsammalta ja rönsyävämpää rahkasammalta. smitten
Saniaisen alkuja ja matkanvarrella katuosuudella pisti silmään,että joku angervolaji on puhkaissut pikkuriikkiset lehtensä. Cheesy

Ja piti taas yhteen koloon kurkistaa,että kuka siellä asustaa.Asukki oli ujo,mutta luulen kuuluvan menninkäisten pörrö-lajiin.
Ihana reissu sateesta huolimatta.
Nyt syömään ja imuroimaan,sekä pikainen lattian luuttuaminen.
Huomenna tulee nuori tyttö kokeilemaan reiki-hoitoa. Cheesy
Ihana taas tehdä kunnon hoito pitkän kaavan mukaan ja ihan ensikertalaiselle. angel
Kaikki kun reagoivat ihan eri tavoin,mutta olen kerran tuon tytön nähnyt ja hänessä oli jotain,joka nosti heti ajatuksen,että tuo tyttö on hoitajatyyppiä.
Saapi nähdä oliko intuitio oikea. Cheesy
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #798 : 08.04.2008 17:19:40 »

Ai niin AAVIISUINEN! smitten

Tuo unessa näkemäsi lika ja astiat+likavesi kertoivat mielestäni siitä.että olet jo tehnyt tarvittavan puhdistustyön,koska keittiö ei ollut sinun ja tunsit sen pieneksi ja ahtaaksi.

Nyt sukeltamaan avarampiin tiloihin ja toisten mahdolliset sotkut,kuuluvat vielä heidän puhdistustyöhönsä.
Jokainen sieltä omaa vauhtiaan. Wink smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #799 : 08.04.2008 17:36:32 »

Ai niin AAVIISUINEN! smitten

Tuo unessa näkemäsi lika ja astiat+likavesi kertoivat mielestäni siitä.että olet jo tehnyt tarvittavan puhdistustyön,koska keittiö ei ollut sinun ja tunsit sen pieneksi ja ahtaaksi.

Nyt sukeltamaan avarampiin tiloihin ja toisten mahdolliset sotkut,kuuluvat vielä heidän puhdistustyöhönsä.
Jokainen sieltä omaa vauhtiaan. Wink smitten

Jokainen sieltä omaa vauhtiaan. Wink smitten

ja eikun jukeboxi soimaan Afro
http://www.youtube.com/watch?v=pOt2nUJdnew&feature=related
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 17:47:08 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #800 : 08.04.2008 18:24:13 »

smitten smitten  smitten smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #801 : 08.04.2008 19:11:57 »

Psykologian koe menikin ihmeellisen hyvin,nyt voin hyvällä mielellä nauttia loppu illasta sen kummempia tekemättä. smitten
Mietin tässä että missäköhän elämänilo luuraa? Ei oo palstalla enää näkynyt... ainakaan itse en oo huomannut.  Huh vaikka eihän se mulle kuulu missä kukakin on jos ei hetkeen täällä näy,ajattelin vaan itsekseni... Aika raskas tunnelma taas kotona,riitelyä/huutoa ja sen sellaista,oliskin pitänyt mennä suoraan kaverille koulusta eikä tulla kotiin,menee hyvä mieli heti pilalle täällä. tickedoff knuppel2
Aikuiset ihmiset!! Pitää yrittää olla välittämättä,huomenna pääsenkin salaiselle pikku reissulleni  Cheesy smitten Kiss
Pieni happihyppely olis nyt kyllä paikoillaan... taidan mennä ihan yksin vaikka ensin ajattelin kutsua erään kaverin mukaan,mutta joskus on kiva olla vaan omassa rauhassa ja tuulettaa omia ajatuksia ilman ketään siinä vieressä "hölöttämässä"  angel  Kuulostaapa mielenkiintoiselta Chandra tuo reiki-hoito juttu,miten se oikein toimii,jos saa kysyä?  angel
Mistä Aaviisuinen löydät noita ihania kuvia? smitten
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 19:14:20 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #802 : 08.04.2008 22:05:49 »

Psykologian koe menikin ihmeellisen hyvin,nyt voin hyvällä mielellä nauttia loppu illasta sen kummempia tekemättä. smitten
Mietin tässä että missäköhän elämänilo luuraa? Ei oo palstalla enää näkynyt... ainakaan itse en oo huomannut.  Huh
Pieni happihyppely olis nyt kyllä paikoillaan... taidan mennä ihan yksin vaikka ensin ajattelin kutsua erään kaverin mukaan,mutta joskus on kiva olla vaan omassa rauhassa ja tuulettaa omia ajatuksia ilman ketään siinä vieressä "hölöttämässä"  angel  Kuulostaapa mielenkiintoiselta Chandra tuo reiki-hoito juttu,miten se oikein toimii,jos saa kysyä?  angel
Mistä Aaviisuinen löydät noita ihania kuvia? smitten

kengururotta ~

http://i227.photobucket.com/albums/dd142/sammie60012/961524ab6d29ee89d639f6a5c39e7dac.jpg

http://pravstalk.com/wp-content/uploads/2008/01/pravs-j-sun-will-shine-again.jpg[/size]


tässä Sinulle Suojelia  angel
http://www.bergoiata.org/fe/saved/Sci-Fi-Fan%20-%20Guardian%20Angel%20(Artist%20NA).jpg
ja tässä Hänen viesti sinulle  smitten
http://www.youtube.com/watch?v=VZod0j_tcfU

Ja tässä vielä "hyvän yön halaus sinulle"  http://www.bengalkitties.com/images/starxsimba-litter-hugs-030305.jpg

Ja huomiselle
http://img.123greetings.com/eventsnew/gen_hvgtday/1012-012-74-1086.gif


Ja klikkaa linkkikuvia jos niissä näkyy suurennuslasi Afro

Niin ja niitä kuvia " vain tupsahtaa " kun laitan englanninkielellä hakusanoja esmes. feeling good, see you with kiss , in my heart , take care, we did it, thinking of you,  etc.  Cheesy

JA kuvia etsiessään on oltava huolellinen että sulkee aina kaikki välilehdet ja poistaa yksityisyystietonsa - minä peruutan aina sivu kerrallaan takaisin  - niin ei tule viirukset tai haittaohjelmat perään, no mulla on myös kaikenmoiset turvaohjelmat jotka ilmoittaa heti että  tickedoff Shocked .... ja kun googlettaa kuvia NIIN kannattaa jo kuvien alateksteistä katsoa ETTÄ mille sivustolle tie vie kun kuvaa lähtee hakemaan ...  smitten
t.Aaviisu  smitten
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 22:13:00 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #803 : 08.04.2008 22:12:14 »

Kahvitupalaisille tiedoksi, että eräs vaihtoi _jälleen_ nikkiä...  :Smiley
Tuttu ja turvallinen silti (toivottavasti jo).  Wink
Avataresta ja lainauksista ainakin tunnistatte, jos ette muuten.  buck2
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #804 : 08.04.2008 22:20:32 »

Kahvitupalaisille tiedoksi, että eräs vaihtoi _jälleen_ nikkiä...  :Smiley
Tuttu ja turvallinen silti (toivottavasti jo).  Wink
Avataresta ja lainauksista ainakin tunnistatte, jos ette muuten.  buck2

Joo, tunnistetaan  Kiss angel  Lunerica  smitten ja sinulle myös


t. Iltaviisu joka just myös klikkaa itsensä ulos ja möyrii peittojen sissään tekeen ristikoita - on mun tapani tyhjentää pää päivän asioista ja sitten lopuksi syvät huokaukset ja  buck2 angel  pikkasen kyllä kiinnostaa tuo mestareiden liigamatsi kun SAMI HYYPIÄ~Liverpool juuri teki maalin Afro
« Viimeksi muokattu: 08.04.2008 22:28:02 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #805 : 08.04.2008 22:23:50 »

Oi, ihanaa  smitten smitten smitten
 KAUNIS KIITOS Aaviisuinen smitten Ihana piristys iltaan!
 Kiss angel Sait hymyilyttämään ja hyvälle mielelle. Smiley
Kyllä nyt onkin sitten hyvä mennä turvallisin mielin nukkumaan  smitten
Kun on oma suojelijakin! Ja huomisesta tulee hieno päivä!

Toin tänne kaikille lämmintä kaakaota ja sämpylöitä,ottakaa siitä iltapalaa. Smiley

Hyvää yötä kaikille!!!  angel smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #806 : 08.04.2008 23:38:57 »

Kiitos kengururotta iltapalasta! smitten

Kyllä nyt maistuukin.
Sain ihanan yllätyksen,kun reiki-Masterini tulla tupsahti uutta kotiani katsomaan ja tuomaan uusia symboleita taas seuraavaa porrasta varten. angel smitten
Teimme sellaiset sohvahoidot,jossa toinen makasi sohvalla ja toinen lähetti vierestä nojatuolilta ja oli niin ihana kokemus taas. angel
Aika lensi ja nyt hän vasta pääsi kotimatkalle.

Googletahan kengururotta sanalla Reiki,tai tässä hyvät sivut aiheesta,www.reikisivut,fi.Toivottavasti meni oikein.
Pointti on se,että asiakas menee hoitopöydälle (kontaktihoidossa),laitan jotain rentouttavaa musiikkia,kynttilöitä luomaan tunnelmaa ja kukkia.
Aloitan hoidon (energiavälityksen)päästä ja käyn koko kehon läpi molemmin puolin.
Annan käsien mennä minne ovat mennäkseen ja itse ne siitä lähtevät kulkeutumaan seuraavaan paikkaan,kun edellinen on saanut tarpeeksi.
Tuntemukset voivat olla niin laidasta laitaan.
Joskus kädet tuntuvat kuumilta,joskus viileiltä,kuten energiakin.
Hoidettava saattaa nähdä värejä,pintaan nousee unohdettuja tapahtumia,jotka sitten purkautuvat kipuina,itkuna,hyvänolon tunteena,nauruna,mitä ikinä kullakin.
Jos joku kipuilee,niin tulee useasti neljän päivän hoitoon,jossa käydään hieman syvemmin läpi asioita.

Lyhyesti sitä ei tässä oikein voi selostaa,mutta jos haluat,voin lähettää sinulle kaukohoitoa ja mikäli olet vastaanottavainen,saat siitä esimakua. angel
Itselleni siitä on tullut elämäntapa.
Hoidossa aineenvaihdunta vilkastuu ja juominen sen jäkeen on tärkeää.
Mutta,jos kiinnostaa lähetän kyllä. smitten

Nyt kyllä lurpsuaa minunkin silmäluomet ja mieli tekee kömpiä peiton alle.
Hetken vielä tässä yksikseni nautin hiljaisuudesta,kun rakastan näitä myöhäisiltoja. smitten

Hyvää ja rauhallista yötä teille jokaiselle! Kiss angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #807 : 09.04.2008 09:31:44 »

Hei kaikki   Kiss angel mie :
http://www.youtube.com/watch?v=PY45DkaP9Ls

Ja tässä fiiliksiä tälle päivälle
http://www.youtube.com/watch?v=Ex7Uu5x6ssY  Afro Afro Afro

t.aamuviisuinen  smitten

« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 09:36:23 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #808 : 09.04.2008 09:52:44 »

HUOMENIAAA! smitten

Yhdyn Aaviisuisen toivotuksiin ja kiitän Stevie Wonderista.
Seukkaankin tämän päivän hänen kanssaan. smitten

Ja tuon singing in the rain menossa teen lenkkini,jotta kaikki lihakset saavat kyytiä. Grin
Valikoin tuosta Caring kupin ja juon tuoretta kahvia,jonka porautin tullessani.
Nyt ei ehdi kuin sämpylän syömään,kun tuo laittian luuttuaminen jäi eilisen vierailun takia aamuun.
Vieräilu oli kuitenkin tärkeämpi ja minulla hyvät pesuvälineet,joten vedän tuvankin lattian samalla.
Nyt mennään vain nopsasti kotona mattojen ympäriltä ja välipaikat. Wink

Tästä on tulossa super great päivä.Näin päätin ja näin tunnen. Cheesy angel smitten

Ja sitä samaa teille kaikille! smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #809 : 09.04.2008 10:52:49 »

Oikein hyvää ja iloista ja energistä ja hauskaa päivää ja huomenta kaikille! smitten
Chandra,kävin lukemassa tuolla sivuilla,kuulostaa ihanalta. angel
Kyllä mä mielelläni ottaisin kaukohoitoa vastaan! smitten
Hmm... mitähän sitä ottais illalla reissuun mukaan..
ei varmaan paljon mitään,suoraan kokeesta meen sitten juna-asemalle,aika paljon aukkoja tässä mun suunnitelmassa että toivottavasti mun selitykset menee läpi... ei oo muuta vaihtoehtoa kuin salata koko reissu.(Paitsi tietty leijona kaverille oon kertonu minne meen ja mitä teen. Smiley)

Hyvää päivänjatkoa!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: