Sivuja: 1 ... 388 389 [390] 391 392 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645231 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5835 : 21.01.2009 12:59:06 »

Rapsutukset Routalle  smitten
Wippetti taitaa olla rotu, vai?  :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5836 : 21.01.2009 14:27:07 »

Onnittelut myös täältä ja ihailuni runoillesi Kengutar  smitten
 angel angel angel angel angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5837 : 21.01.2009 15:56:40 »

Mahdottoman suloinen pitkäkuono.. smitten

Hei oon aikas huono pitämään foorumitaukoa, mutta jos kutsuisin tätä elämänrealisoimis-jaksoksi, että keskityn muuhun elämään normaalisti suhteessa netissä vietettyyn aikaan (toisinsanoen en pakenisi elämääni sillä että liimaudun höpöttelemään tänne joka päivä neljäksi tunniksi)..

Voi pyhä kolminaisuus, miten tuottoisa oon ollut kolme päivää!
Kirjotin toissapäivänä yhen 4 sivun esseen kuntouttavasta hoitotyöstä 3 tunnissa,  Shocked sitten täyttelin yhden harjoittelun paperit (puol vuotta myöhäs tosin mut..) eli tavotteet ja itsearviointi kuntouttavasta näkökulmasta, täytin työvuorotaulukon ja kiikuttelin niitä ihme papereita mun duunipaikalle ja kouluun..
Eilen kirjoitin myös kaksi sivua (paljon!!) opinnäytetyöhön lisää ja tänään teen vielä yhden johtajuuden tehtävän ja lähetän sen, ja viikko sitten tekemäni toisen johtajuuden rästitehtävän e-maililla opettajalle.. Kohta alkaa ropisemaan opintopisteitä, koska mulla on moni kurssi jäänyt roikkumaan sen takia, että joku yksi tehtävä palauttamatta. Jos hyvin käy ja opettajat merkkaa suorituksia samaa tahtia mun tietoihin kun palautan tehtäviä, mulle kertyy viikossa 20 opintopistettä!  Grin

Oon tehnyt aamusta iltaan kaikkia tehtäviä kolme päivää ja hoen itselleni vaan, että hyvin menee!!

Vaihdoin vaan ongelmavaihteen pois ja ratkaisuvaihteen päälle.. Smiley
Itselleen rehellisyys kannattaa!
Katsoa elämäänsä rehellisesti: mitä minä piilotan itseltäni?
Lempeästi sitten vaan kiinni niihin epäkohtiin ja puhdistamaan pöytää..
Itsekuri on avain vapauteen!

Tosin tähän vaikutti eräs miespuolinen henkilö, joka sanoi mulla maanantaina kasvotusten, että ei saatana Iiris. Jos sä jatkat tota kitinää, mä en maksa sun kahvejas enää. Mutta, jos teet sunnuntaihin mennessä oman osuuden opparin teoriasta loppuun ja kaksi muuta rästitehtävää, ostan sulle timanttikorvikset.

Kättä päälle, deadline sunnuntaina klo 23.59, siihen mennessä kaikki tehdyt pitää olla herran mailiboxissa.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5838 : 21.01.2009 17:16:01 »

onko kengururotta tuossa kuvassa? Smiley on tai ei niin onpas KUUMA tyttölöinen!  smitten

kide ja muut; oinas-oinas tilanne se ehkä eniten oli ja toinen niistä valitettavasti oli ja on heikompana.. ei oikeen erikoista sanottavaa kuitenkaan tuosta.

ajatelkaas; mä aion mennä jumppaan tänään!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5839 : 21.01.2009 17:28:14 »

marix:Juu oon se minä niissä kuvissa  Cheesy Vaikka varmaanki ainaki vuoden vanhoja kuvia  coolsmiley
Kide: on se Whippetti  Smiley
Ippuska: Kiitos ihailusta  smitten  Wink  angel

huh huh,kävin äsken kaikkien 3 koiran kans lenkillä kun äiti ei oo kotona ollu koko viikkona
niin mun pitää ne lenkittää... no kuuntelin samalla musiikkia ja kävelin omissa ajatuksissani,
kunnes YHTÄKKIÄ kaikki kolme koiraa näkee tien toisella puolella koiria,ja alkaa vetämään
sinne päin.. tietty just auratut tiet on liukkaat niin mä lensin selälleni  2funny liuin vähän matkaa kunnes tuli
lumihanki eteen ja siinä sain kerättyä äkkiä koirat ja sanoa niille
että mikä hemmetin tempaus tuo oli  tickedoff uglystupid2
No ei siinä sit kummempaa,jatkettiin matkaa coolisti  Cool  Grin

Oli muuten tosi kiva työpäivä tänään,kyllä työkaverit on vaan ihania  smitten
Yks  rapu nainen varsinkin,tullaan senkaa niin hyvin juttuun. angel
Koko päivä meni oikeestaan askarrellessa ja tein omaan kämppään sydän ikkunakoristeen
ja yhden muun jutskan jossa lukee kaikkia elämänviisauksia.. sen vois laittaa johonki kaapin oveen.
Jaksaiskohan sitä tänään käydä verhot laittamassa. :Smiley

No nyt kuitenki vähä aikaa hengähdän ja istun tässä! Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5840 : 22.01.2009 01:02:19 »



                                              coolsmiley

               Ehkä on parasta vaan silittää omaa mirriään, ja haukkua kuin koira!


                                                    angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5841 : 22.01.2009 09:57:52 »

 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Tylsä kone... kännykän vaihdon jälkeen tänne foorumille en ole pystynyt pistään yhtään kuvaa, kun ovat liian suuria  Angry Enkä osaa pienentää... tyhmä minä  tickedoff  buck2  Undecided  Cry

Sitten vielä hukkui teksti  Huh
Mutta uusiksi... Huomenta vaan, kaikille tasapuolisesti  angel
Tuossa ennen edellistä tunnepiikkiä, kirjoittelin, jotta Katkansilmän kirjotus oli aiheuttaa yhdessä oman mielikuvitukseni kanssa uuden näytön kastamisen kahvilla  2funny So, So  Wink

Ja tuo lemmikkien ja omistajien samankaltaisuus on mielestäni syytä ulottaa pintaa syvemmälle  Wink
Omaani kun katselen, niin rakas on... en toivottavasti vain näytä muiden ihmisten silmissä ihan niin... tuota... rohmulta ja massiiviselta ryppykasalta  2funny
Pistänpä linkin sit, kun omia kuvia ei kelpuuteta...
http://www.mastiffit.com/bullmastiffi.php
 smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5842 : 22.01.2009 11:12:32 »

 smitten smitten Oih miten valloittava "ryttyturpa".
Kaikki kurttukoirat on parhaimpia. Ja muut koirat on muuten vaan ihania.
Mopsi on ehdoton suosikkini  smitten sen saan vielä joku päivä   laugh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5843 : 22.01.2009 14:43:12 »

 smitten
Mopsi löytyy sitten minulta, kun olen vanha ja heikko  Wink Sitten on kyllä nutturakin harmais hiuksis ja silloin voi ulkonäkökin olla sama  2funny
Eli silloin kun en jaksa pitää isompia rotuja... vaativat kuitenkin liikuntaa ja SE murrosikä  buck2 kun piti oikein fyysistä voimaa löytyä, ton jästipään kanssa  Cheesy onneks asutaan niin, ettei tarvinnut miettiä mitä naapurit ajattelee kun koiran kanssa paini ja kiros niin, että linnut putoili puusta  2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5844 : 22.01.2009 15:07:23 »

Tulee mieleen ku mul oli koulutukses sellane kaukkariuros.. Se vasta painimista oliki! Ja mä kun en mikään ihan kovin iso ole niin..  Grin Mut jumankauta se koira on tänä päivänä hieno ja kattoo mua niin paljo ylöspäin. Son hienon näköst ku tällane "pieni ja hento" tyttö taluttaa tyylii 75 kilosta koiraa (aka vasikka aka karhu) jossain.. Ihmiset tulee kyselee et kui mä uskallan mut eivät tuppaa kyllä liian lähelle..  Wink Grin

Romeo sais kasvaa pikkuhiljaa isommaks ja rohkeemmaks.. Rotuja tällä hetkellä varmistunut ainakin puoliks ajokoira ja.. heh.. dopperi. Aika jännä remix ja tuo dopperipuoli vähän huoletti mua aluks, mut onneks ajokoiran lempee luonne tasottaa aika hyvin  :Smiley Nyt se riehuu tuol ulkona ja syö lunta minkä kerkee  2funny

Meitsi lähtee ulos, hyvät päivänjatkot teille kaikille!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5845 : 22.01.2009 17:05:13 »


 HEIPS JA WAU!!!  Cheesy

Olettepa olleet ahkeria kahveen hörppääjiä (kupillinen 1€ ,hmm,, Grin )
Jokohan tuolle lattialle pitäisi tehdä jotain,,,
Onhan se ihanan kulunut jo askelten jäliltä,joten annetaan sen olla vaan.

Mietin teitä kaikkia tässä muutama päivä sitten,kun olin metsässäni kävelemässä.
Silloin kirjoittelimme ahkerasti kevään merkeistä ja mietin jotta HUPS VAAN!?
Kuinka hirmu nopeasti aika rientää. Shocked Kolmen kk:n päästä on taas vuokkoja ja
vaikka mitä metsässä ihailtavana.

ISO RYHMÄHALI KAIKILLE JA ILOA TUPAAN! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5846 : 23.01.2009 14:19:39 »

mikähän tässä nyt on kun tuntuu että elämä menee hukkaan, ellei vietä mahd. paljon aikaa etelän saarilla.. ei se siltä tuntunut, kun nuorempana eli aktiivisti ja tietty matkusteli.. tietyssä mielessä hidastan vauhtia, tavallaan menee yhtä lujaa kuin aina.. urheiluesityksiä.. ymv.. hmm

jos kaikkeuden napa on siellä missä olen.. ja miksi juuri tietyt paikat? luonnonkauneus.. on tätä ennusteltukin..

en osaa sanoa minkä asian pitäisi muuttua täällä.. ehkä että joku olisi kiinnostava muuten kuin "ihan kiva tyyppi jossain firmassa"..

keskittyminen töihin ei parasta, kun odottelee luppovuotta, jolloin en ole luppona.. en jaksa keskittyä yksityiskohtiin ja pieneen elämään, kuten en koskaan ennenkään. eli työn vaihtaminen jo muuttaisi ajatuksia..
« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 14:25:45 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5847 : 23.01.2009 20:24:01 »

Chandra -tuvalla on 1v.synttärit maaliskuun alussa  smitten Niin se aika rientää  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5848 : 23.01.2009 21:18:32 »

Tervehdys! Cheesy
Kun tuo meidän muuttoketjumme alkoi jo kovasti lipsua varsinaisesta aiheesta ja kuitenkin oli niin mahdottoman mukavaa turista kanssanne iloista ja suruista,niin avataan tälläinen virallinen kahvitupa. Cheesy smitten

Paikka,jossa voi piipahtaa kiireen lomassa kertomassa mikä  tickedoff,mikä  Cry tai  Embarrassed Undecided crazy2 Grin smitten 2funny
Ihan miten vain.Arkisia puuhia ja vähän vakavampiakin asioita.
Foorumin taukopaikka,jossa ei tarvitse kauheasti miettiä eikä huolehtia.
Tuetaan toisiamme ja nauretaan yhdessä. smiley6600 smitten

Jos Aaviisuinen toisit sen meidän laulun tänne ensimmäitteen,niin sillä voisi heti aamusta kohottaa mielialaa. smitten smitten smitten


 HEIPS JA WAU!!!  Cheesy

Olettepa olleet ahkeria kahveen hörppääjiä (kupillinen 1€ ,hmm,, Grin )
Jokohan tuolle lattialle pitäisi tehdä jotain,,,
Onhan se ihanan kulunut jo askelten jäliltä,joten annetaan sen olla vaan.

Mietin teitä kaikkia tässä muutama päivä sitten,kun olin metsässäni kävelemässä.
Silloin kirjoittelimme ahkerasti kevään merkeistä ja mietin jotta HUPS VAAN!?
Kuinka hirmu nopeasti aika rientää. Shocked Kolmen kk:n päästä on taas vuokkoja ja
vaikka mitä metsässä ihailtavana.

ISO RYHMÄHALI KAIKILLE JA ILOA TUPAAN! smitten

Chandra -tuvalla on 1v.synttärit maaliskuun alussa  smitten Niin se aika rientää  angel


Hei Ystäväin

Aika kuluu pian.
Tiimalasi tyhjenee aika ajoin,
jolloin sitä pitää kääntää.

Kun vuosi tulee täyteen,
on tämän kahvilan tiimalasin käännön aika.

Kahvilan AP-kartan meinasin laittaa
,
mutta Kahvi ja teetupa syntymäkaupunki = Huh
.


 smittenElämänilo  smitten


http://www.reikisivut.com/viesti/
« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 21:59:12 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5849 : 23.01.2009 22:32:32 »


 Niinpä tuleekin,SYNTTÄRIT! Cheesy

Tupa avattiin muuttobuumin jälkeen ja pian ollaan vuosi asuttu jo "uusissa" kodeissa.
Joku kenties ehtinyt muuttaa senkin jälkeen.

                       ELÄMÄNILO! Cheesy

Laita synt.kaupungiksi Salo vaan,sillä ajatus syntyi siellä.
Numerologisesti ainakin hyvä luku 17=Tietäjän tähti = 8,eli RUNSAUS! Cheesy
Mutta voitko päällisin puolin kertoa,miltä se ennuste näytti,jos vaikka jotain uutta aloittaa vielä konkreettisemmin.
Tosin tapahtuu nyt jo koko ajan niin valtavan paljon,etten kovempaa kyytiä kaipaa.Näin on hyvä. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 388 389 [390] 391 392 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: