Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648864 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1095 : 24.04.2008 21:19:27 »

aurinkoista iltapäivää

kärjät takanapäin, enemmän otti fyysisesti koville kuin henkisesti, joka paikkaa kivistää.
Päätös tulee vasta 8.5 mutta uskon että vahvoilla ollaan kun tuomarikin itki

Voi I-Ronia!  smitten Cry smitten

Ei tähän voi onneakaan sanoa, mut JOTAIN!   angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1096 : 24.04.2008 21:38:11 »

RAKASTUIN  smitten  smitten

joku suurempi voima ajo mut kaupungille. ihan ku oisin tienny, että tänään se tapahtuu. kävin ensin anttilassa, ostin sumutinpullon ja sophie kinsellan jonku uuen kirjan. sitten ihan väkisin piti päästä käymään veromodassa. vaikka luulin et ois menny jo kuuelta kiinni.. mutta ei.. ja siellä se roikku!!!! mun uus juhlamekko kihlajaisiin ja häihin!! koitin sitä ja se oli täydellinen  smitten

kaiken hyvän päälle toinen myyjistä tuumas, että oon laihtunu tosi paljon siitä ku viimeks nähtiin. oi hitto miten hyvä mieli nyt on!!

..arvatkaa mitä syön Wink kebabkotzonea!! ja kohta alkaa will & grace. ELÄMÄ ON IHANINTA!!


Voi kevättä ja nuoruutta!!! Kyllä se kuulosta sitten kauniilta! Onnea!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1097 : 24.04.2008 21:47:12 »

Nyt on sitten sinun raskain päiväsi varmaan ohi I-Ronia ja se on hyvä se! smitten
Vahvoillahan sinä varmaan olet ja vahva sinun täytyy kyllä ihmisenäkin olla,kun jaksoit tuon läpi viedä.
8.5:ttä,,,KUOLEMA
Siis vanha poistuu elämästäsi ja saat aloittaa tyttäresi kanssa uuden rakentamisen.
Olkoon elämäsi ihanaa ja turvallista tästä eteenpäin! angel smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1098 : 24.04.2008 22:53:40 »


Mä olin vapaa-ehtoinen heti ekana kun jonkun piti tulla potilaaksi,
niin mut laitettiin sitten koko ryhmän voimalla
gynekologiseen leikkausasentoon
ja piti leikkiä nukutettua..
Huom huom, sain pitää housut jalassa, mutta kieltämättä
se asento ei ole mikään maailman mukavin kun kaikki
häärää ympärillä..  Cheesy Grin

On se opiskelija elämä ihmeitä täynnä.  Grin

Mutta potilaan asemassa, kun ei saa niitä housuja pitää jalassa, asento on aikas nolo. .... ja sitten kysymys "saiskos kandit tulla seuraamaan?" Ja eiku koko konkkaronkka paikalle, yhteensä ympärillä hääri 11 henkeä ja kaikki kurkkii "sinne".  buck2
Täytyy tunnustaa, että olen ollut helpommissakin tilanteissa.  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1099 : 24.04.2008 23:34:25 »

Tigru Afro

Näin minäkin ajattelin, että jos kukaan ei anna opetella käytännössä, niin mistäs sitä sitten sitä tositilannetta oppii.  smitten

Kerroin kyllä koko konkkaronkalle, ettei olo ole kaikkein rennoin ja pyysin hetken tuumimaan miltä heistä tuntuisi olla minä?
Hetki meni hiljaisuudessa ja sitten juteltiin mihin he aikovat erikoistua.
Loppujen lopuksi jäi ihan hyvä fiilis... minua ei siis nukutettu, eikä kestänyt kolmea tuntia.  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1100 : 24.04.2008 23:43:45 »

Eipä ole sekään kivaa,kun on ollut töissä leikkurissa ja sitten joutuu potilaaksi. Grin
Pari kertaa on silla lailla käynyt ja varsinkin tuttujen mieshoitsujen ja lääkärienkin mietteitä on käynyt mielessä. :Smiley Grin
Onneksi toimenpiteet nukutuksessa.

Suurempi gynekologinen leikkaus tehtiin naapurikaupungissa ja siinä katselin kohdun poistoani alateitse.Oli se suuri lamppu suunnattu mukavasti niin,että näki.
Sillä ei ollut niin merkitystä,koska henkilökunta vierasta.

Mutta minä pidin leikkaus-osaston vauhdikkaista päivistä! smitten
Ei tullut aika pitkäksi ja aina tuli ylläreitä.
Huumori kukki myös,sillä ilman sitä se homma olisi liian raskasta.
Ja olipa ihan oma maailmansa,jonne eivät sairaalajuorut yltäneet. smitten

Tupalaisille terveyttä ja makoisia unia! angel smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1101 : 24.04.2008 23:49:43 »

Tämä lähtee kanssa nukkumaan.

HYVÄT YÖ KAIKILLE  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1102 : 25.04.2008 06:39:35 »

huomenta vaan ja kiitos tuesta.

niin mäkin chandra sen asian näkisin, sitten vielä toi muutto kesäkuulla omaan taloon nii voi ihan kirjaimellisesti jättää kaiken taakse  Smiley

8:30 työhaastattelu bauhaussiin somistajaks..oon pyytäny työpaikkaa jossa viihtyisin ja jossa olisi mukava työympäristö, liekö tämä nyt se sitten  Huh jos ei niin sitten joku muu  Smiley

tää saa olla tämmönen ressivapaa päivä. hotrod messut ja kaikki  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1103 : 25.04.2008 09:49:57 »

Huomenia kauniita, kaikille tasapuolisesti tupahan...
Mullakin olis kokeita luvassa ylihuomenna parikin kappaletta,
kumpaankaan en oo aloittanut lukemaan vielä..(matikka ja filosofia)
pakko olis molemmista päästä läpi,kun on jo uusinnat..
Kuis meni, kengururotta?
Omani sujui hyvin, mutta kiitokseksi sain päältäni migreenin  buck2 Nyt on tosi lasinen olo ja lintsaan koulusta sen vuoksi... ei ehkä turvallista hypätä auton rattiin, jotta pääsis kouluun tuossa auringon paisteessa ja kolmilääkkeet suonissa  Huh
Tiesin sen tulevan jo monta päivää, kun luin ja preppasin itseäni tuohon nyt toistaiseksi viimeiseen ja livautteli sähköpiikkejä oikean silmän takaa takaraivolle, niin, että meinas polvet pettää alta ja ainakin silmät muljahteli joka kerta  Sad No, mitäs piiskasin toista pientä  2funny

No ohhoh. Tuossa tilanteessa on paha sanoa "ei" kun tietää että siellä olis opiskelijoita oikeesti tulossa ja että ne oppisi siitä.. En ainakaan myöskään osais sanoa ei tuossa tilanteessa.  Smiley
Lohduksi kaikille, ei hoitaja- tai lääkäri-opiskelijat arvioi niitä esimerkkinä olevia ihmisiä vaan suhtautuu ammatillisesti...
Hyvä tietää  Wink mutta oikeasti, eipä siitä kukaan taida ottaa itseensäkään, jos oikeasti potilaalle on kynnys päästää laumaa tai vaikka vain yhtäkään kandia "tutustumaan" "tilaan" tai tekemään jotakin toimenpidettä. Eli eiköhän tuo vaihtoehto ole yhtä hyväksyttävä, kun vaan saa suunsa auki. Tuskimpa potilas jännittämällä helpottaa harjoittelijan hommaa, jos on suostunut siihen vain koska ei "osaa" sanoa ei.  :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1104 : 25.04.2008 10:42:36 »

GOOODD MORRNIIIIG! Cheesy

Wautsit että tuli hyvät kortit tälle päivälle! Cheesy
Monesta pakasta nostin ja tukivat toisiaan nuo tulkinnat.
Aurinko paistaa ja kun vielä saan tämän aamuisen flunssa tukkoisuuden pois,nin ahh,,,saapi nauttia. smitten

No,I-Ronian työhaastattelu on jo ohi,mutta voinen silti pitää peukkuja päätökselle,että valitsevat sinut. smitten

Ja oikeassa olit Jaspis.Olen kieltäytynyt kerran äitiysneuvolassa ottamasta opiskelijoita mukaan.
Oli jotain henk.kohtaista kysyttävää gynekologilta ja en halunnut tietoa siinä vaiheessa jakaa yli 10 ihmisen kanssa.
Eipä siitä kukaan kiukkuillut.
Pitäisi vähän imuroida,suihkuun ja yksi hoito ja nauttimista vielä parvekkeella tämä päivä.
Jospa huomenna jo flunssa antaa luvan metsälenkille kävelemään.
Paranemaan päin on ja annan itseni nyt rauhassa toipua.

En sörsselöi Tigrinum.  Grin
Katsos kun en pidä mistään ruuan laitosta enää.Aikani sitä olen perheelle väsännyt,niin nyt syön jotain helposti saatavaa.
Aamuisin en mitään muuta kuin maitokahvia ja jotain imuketta sen kanssa,,, :Smiley
Mutta varmasti ovat hyviä nuo kokeilusi. Cheesy
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1105 : 25.04.2008 11:00:08 »

Huomenta!! Smiley Mä oon jo käynyt tallilla ahkeroimassa!(tallin omistaja on lomalla,lupasin hoitaa aamuruokinnat yms)
Hei tietääkö kukaan kuinka yleinen on nenäsyöpä?,kun joku pölyhän sille ainakin altistaa ja mä kun usein tallilla oon pölyssä ja vaikka missä,
ja eilen kaveri alkoi pelottelemaan että mitä jos mulla on nenäsyöpä...
kun tosiaan sellainen "pala" lähtee aina irti toisesta "sieraimesta" ja se on kipeä/tosi inhottava.
Mutta tuskin se mikään syöpä on,mutta ajattelin vaan... ja vuotaakin jonkin verran.

Mä ja mun poikakaverikin erottiin toissapäivänä,ei harmita yhtään,
tuli vaan paljon kevyempi ja huoleton olo,eli oikea ratkaisu oli. angel
Ei siitä mitään olis tullut ja eroa päässäni jo ennemminkin pyörittelin,
tarvitsen aikaa olla yksin ja hoitaa itseäni.En tarvitse mitään ylimääräistä nyt.

Aion myös muutkin "ongelmakohdat" poistaa elämästäni,
kuten sen erään miehen johon olen ns.riipuksissa. ensiviikolla käyn
sen luona viimeisen kerran,ja se jää siihen (!), Shocked
haluan sen kokonaan pois mun elämästä,
niin on varmasti paljon parempi,enkä aio kiusata itseäni sillä enää
vaikka kuinka tekee kipeää jättää kaikki vanha.
Se on vaan yksinkertaisesti tehtävä,en voi jatkaa enää näin.

On nyt sellainen olo,että mitä hittoa mää elämässäni raahaan näitä
mun samoja ongelmia mukanani,miksen päästä irti ja yksinkertaisesti vaan LUOVUTA. ei aina kannata taistella viimeiseen pisaraan,
kun se ei enää mitään hyödytä. uglystupid2

Uusi vaihe saa alkaa mun elämässä! Kaikki,mikä tuottaa tuskaa ja ikävää,
ne hävitän pois.En tarvi sellaisia mulle enää.
Mä aion olla niin vahva,ja pystyä tähän.
Mulla on nyt niin vahva tunne,ja sisäinen ääneni on sitä jo kauan huutanut
että miksi teen asioita ja roikun ihmisissä jotka ei loppujen lopuksi anna mulle
kuin harmia ja ikävyyksiä,ja mitkä asiat ei toimi,
en voi väkisin yrittää saada niitä toimimaan enää.
Ja mullahan on koko elämä edessä vielä,ja ystävät tukena. smitten

Nostin mulle kortin niin nousi MIEKKOJEN KYMPPI,joka sopiikin kuin hattu päähän tähän mun tilanteeseen!Tässä pätkiä:
jotain on lopullisesti kuollut,eikä paluuta vanhaan enään ole.
Egolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antautua,taisteleminen on nyt turhaa eikä johda mihinkään.Henkisellä tasolla miekkojen kymppi symboloi myös rajojen särkymistä,patoutuneiden tunteiden purkamista sekä piilevien voimien vapautumista.
Asiat eivät ole koskaan niin huonosti miltä näyttää.Luota enemmän toisiin ihmisiin vaikka sinua olisikin aikanaan satutettu,anna itsesi kokea iloa ja menestystä.Muista että elämässä on paljon tilanteita jolloin on viisaampaa antautua kuin taistella.
Opettele luopumaan asioista oikealla tavalla.Luopumisessa osa sinua kuolee mutta samalla tapahtuu jotain kaunista ja arvokasta.
Voit kokea vapautuksen ja aloittaa uuden elämän.  Cry  smitten
vain harhakuvitelmani voivat kuolla,se mikä on todellista,jää jäljelle.


Ei olis osuvampaa korttia voinut tulla just nyt. angel Cry smitten

jaspis: Mulla on illalla vasta kokeet (aikuislukio),en oo jaksanut todella lukea yhtään,mutta on tässä vielä monta tuntia aikaa,pakko vähän yrittää...
jos ei mee läpi niin ei maailma siihen enää kaadu. coolsmiley

Ihanaa,pikkusiskolta tuli kirje  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.04.2008 11:16:43 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1106 : 25.04.2008 11:27:27 »

...
Nyt syön aamiaiseksi tuorepuuroa, jonka tein eilen isoon kippoon, söin siitä iltapalaksikin.. Sieltä löytyy:
-3dl kaurahiutaleita
-1dl piimää
-3dl omenamehua
-purkillinen vauvanruokaa (olisko persikkasose)
-2dl vadelmia
-2dl erilaisia pähkinöitä (cashew-, pekaani-, saksan-, hassel- + manteleita)
...

Harrastaako kukaan muu teistä tällaisia sörsseleitä?
...

Hei "Tigrinum"


Olen joskus tehnyt tuorepuuroa;
pieneen määrään veteen
ja yön yli imeytymään
hirssiä, tattaria, 5 viikunaa, hunajaa
- melkoisen paksua
ja karheaa mössöä on ollut,
mutta hyvin kuiturikas
- tehosekoittimella soseutus aamulla

Hyvältä vaikuttaa tuo sinun "sörsseslisi"

Syön joskus puolikkaan
pähkinäsekoitus-pussillisen
erikseen ilta-"nameina"
- vilkastuttaa hyvin suolentoimintaa



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 25.04.2008 11:38:37 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1107 : 25.04.2008 11:36:06 »

...
Hei tietääkö kukaan kuinka yleinen on nenäsyöpä?,kun joku pölyhän sille ainakin altistaa ja mä kun usein tallilla oon pölyssä ja vaikka missä, ...
kun tosiaan sellainen "pala" lähtee aina irti toisesta "sieraimesta" ja se on kipeä/tosi inhottava. ...

Hei "kengururotta"

Tuskin sinulle mitää nenäsyöpää on
- limakalvosi kuivuvat tallin pölystä
- oletko kokeillut pehmittää
nenässäsi olevaa "rupea"
rasvaisella voiteella; bebanthen tmv.

Käytä hengityssuojainta tmv.,
kun tallia siivoilet
- keuhkosi ja nenäsi limakalvot
altistuvat tallipölylle



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1108 : 25.04.2008 13:04:21 »

no meninpä sitten työhaastatteluun juu  Grin

ensinnä ksysttii että otanko oman kaapin  idiot2

selvis siinä päivän mittaan että mut oli jo "palkattu"  Shocked vaikka toki sanoin moneen kertaan että olen vielä muualla töissä, ja ma vasta olisi ollut mahd. alkamispäivä..
mutta ei muutenkaan ollu mun juttu, spriiliukosella tussilla tekstaamista koko pvä huonosti ilmastoidussa tilassa, tunnin jälkeen oli pää jo kipee..

toisekseen oils ollu työtä ainoastaa 5 vkoo, viikon pätkissä, vaikka alunperin iltoitettiin työn kestoksi 3-6kk kokopäiväsesti
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1109 : 25.04.2008 13:12:43 »

Juu,en usko minäkään mihinkään nenäsyöpään,mutta jos asia kovasti alkaa vaivaamaan,niin sekin on helposti poistettu tk-käynnillä. Smiley
Tuo pöly varmaan,kuten Elämänilokin jo mainitsi.

Hä,hää,tytär kävi ja toi aamupalaksi oikein ihanan rasvaisen ja makean wienermunkin. Grin
Ei terveellisemmästä päästä,mutta hyvä olo ja mieli siitä tuli,joten tässä teillekin iltapäiväkahvin kyytipojaksi. coolsmiley

Sain pikasiivot tehtyä ja pian pääsen suihkuun. smitten
Tuossa siivotessa mietin teitä,hyvät astrolaiset ja RAKASTUMISTA,jota täällä on niin paljon ilmassa. smitten smitten
Sitä on kiva lukea.
Mietin miten itse kukin kokee tuon rakastumisen ja olenko ainoa,joka ei silloin näe metsää puilta. 2funny
Ei ole maata jalkojen alla,vaan siivet selässä ja koko ajan jossain over the rainpow,, Cheesy smitten
En minä osaa järkirakastua.
Olen vahvasti tunteilla elävä ja kokeva ja haluankin siitä ottaa kaiken irti,koska perin harvoin rakastun.
Ovat ne kerrat,jotka sitten ovat johonkin kumppanuuteen johtaneetkin.

Mutta kyllästyykö tällainen taivanrannanmaalari sitten myös nopeammin? Huh
Taidan rakastaa vain rakastumisen tunnetta ja sen "sivuoireita". Shocked

Mites te rakastuneet tai sen kokeneet?
Onko teillä järkee vai eiiiii,,,onko järkee,vai eiii,,,jäi biisi päälle. 2funny

Nyt suihkuun! Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: