Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645600 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #300 : 17.03.2008 17:17:05 »

Onpa tuvassa ollut hiljaista tänään. Huh
Kaikkiko kiireisiä,eivätkä taukoa ehdi pitää,,, Undecided

No,samanlaista täälläkin.Kiirettä on pitänyt ja edelleen pitää.
Nyt on mies tulossa taloon iskuporakoneensa kanssa! knuppel2
Johan luulisi hyllyjen menevän seinille.

Mielenkiintoinen tuo unesi kengururotta. Huh
Pitää katsoa merkitystä,kun ehdin pysähtymään.
Ja juu,siitä flunssasta.Ihan kiva olo silloin,kun on toimeton,mutta mehut lähtee heti,kun jotain tekee,että varovasti vain.
Samaa varoitusta sinullekin.Lepäillään vielä aina kun ehtii. smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #301 : 17.03.2008 17:31:42 »

No hyvää päivää.

Hiljaista on mutta pinnan alla kuohuu... Tai kuplii..  :Smiley
Ei vaan, kuuntelen tunteitani ja seuraan niitä, ne tulevat menevät, hyväksyn ne sellaisina enkä takerru niihin tai ala analysoimaan.. Kuin olisi itsensä ulkopuolella ja katsoisi itseään hymyillen täysin seesteisenä.. Taidan tietää mitä tarkoittaa hyväksyä itsensä, hyväksyn jopa sen osan itsessäni joka ei täysin hyväksy ihan kaikkea.. Wink

Minua huvittaa ihmiset joilla on ratkaisu joka ongelmaan - toisten elämässä.

Niin, onhan se helppo sanoa, kun ei omat tunteet ja oma tulevaisuus ole pelissä.. Kun ei kaikki uskalla itse heittäytyä pelikentälle, joka muuten on piristävän arvaamaton..  Grin

Kaikkihan me luulemme olevamme hyviä kuuntelijoita.. Mutta harva uskaltaa oikeasti hyväksyä ne asiat mitä toinen puhuu, hänen oikeutettuina mielipiteinään ja tunteinaan.. Ja sitten aletaan johdattelemaan "entä jos sä sittenkin.." tai "mun mielestä sun vaan pitäis..".. Pyh. No, varmaan teen sitä itsekin. . .

Nyt pitää mennä värjäämään yhen elovena-tytön juurikasvu pois. Saan leikkiä kotikampaajaa.... Ehkä saan palkaksi hyvän mielen.  angel
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #302 : 17.03.2008 19:09:01 »

Tupsahdin kahville!
Nyt on päivän työt tehty ja ajattelin istahtaa kahville. ISO muki, jalat rahille ja syvä huokaus.

Päivän fiilis;  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #303 : 17.03.2008 19:09:56 »

Tervehdys tupalaisille! Iloisia uutisia-sain koneeni takaisin huollosta ja nyt taas onnistuu täällä palstalla surffaaminen! Tuo koneetta olo ei oikein sopinut tällaiselle kuu-kaksoselle.
Eilen olin katsomassa koiranäyttelyä Tampereella - uusi rotu hakusessa,jospa se pikkupentu tulisi taloon tämän vuoden aikana.  smitten

tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #304 : 17.03.2008 20:33:34 »



Hei Ystäväin

Iltaa teille kaikille

Kävin äitiäni ullkoiluttamassa
- pari tuntia olimme reissullamme
- kävimme myös huonekaluliikkeissä


Mikään ei vieläkään jaksa kiinnostaa
- olen jumissa itseni kanssa

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #305 : 17.03.2008 21:22:39 »

jåå å

samaa vikaa vähän, tuntuu että olen itseeni tyytymätön, että jotenkin liian hyvän kuvan oon ittestäni ittelleni luonu..Nyt sitten tyytymättömyys kasvaa ja sinkoilen sinne tänne päättömästi etsien tietäni ja paikkaani ja mitä tartteis tehä  idiot2

eipä oo kivaa ei
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #306 : 17.03.2008 22:21:57 »

Voi, en ehdi kahville, meno aikamoista, joogaan en edes ehtinyt!

Nyt pitää vain hengitellä syvään ja rauhallisesti.

Muistattehan tekin, vatsanpohjaan asti!  Ja syödä hitaasti!  Wink

Ja kahvin välissä jutella mukavia.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #307 : 17.03.2008 22:42:33 »


I-Ronia!

jåå å

samaa vikaa vähän, tuntuu että olen itseeni tyytymätön, että jotenkin liian hyvän kuvan oon ittestäni ittelleni luonu..Nyt sitten tyytymättömyys kasvaa ja sinkoilen sinne tänne päättömästi etsien tietäni ja paikkaani ja mitä tartteis tehä  idiot2

eipä oo kivaa ei
[/quote]

No voihan vietävä sentään, mitkä kummalliset energiat paukkuu knuppel2 vastakkain, kun yhdellä jos toisella tuntuu pulssi olevan enemmän tai vähemmän vee-käyrän puolella.  tickedoff  Esim. minulla tänään, no huh, huh, en paremmin sano, johan pomppas ja korkialle. Kilahdin ihan täysin kun kuulin että minusta oli puhuttu jotain, mikä ei pitänyt paikkaansa. Olin itse ollut tilanteessa silloin. Annappas ollakaan, otin parit puhelut kohteille  police smiley6600 ja voi sitä saarnaa ja äänen nousua falsettiin,  laugh ainakin lähelle. Kyllä kimpos totaalisesti. Mutta turha mun varpaille on hypellä ja sanomisiensa takana pitää seistä eikä juosta karkuun kun otan asian puheeksi ja kysyn asiaa. Kas kun huomaan että silloin alkaakin oudosti muistii pätkimään... uglystupid2  kummallista  idiot2
No nyt on tätit pistetty toistaiseksi ojennukseen ja eiköhän ne hetken aikaa ole taas suu supummassa!  Lips Sealed

Ja sitten vielä yksi kummallinen asia. Miten ihmeessä voi olla mahdollista että minulle, nimenomaan MINULLE tulee keskelle poskea finni! Mulla kun ei ole koskaan niitä muutenkaan ollut ja nyt sitten pukkaa poskesta läpi jotain punaista näppylää. Kyllä sanon että tuolla taivaalla on melkoinen mylläkkä menossa, ei voi muuta kuin toivoa että menis vaan äkkiä ohi, ei tästä muuten mitään tule.  tickedoff

No nyt pitää vaan taas yrittää tsempata itteensä positiivisemmaksi, niin kyllä se siitä taas lutviutuu, uskoo jellona-täti.  smitten

P.s. Olen kovin pahoillani ja surullinen, mitä tänään kuulin Elimäellä tapahtuneen.  Cry  Cry   Cry
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #308 : 17.03.2008 23:01:16 »

Mulla aika loistofiilis, juuri olen päässyt  saturnus ohituksesta eroon.  Grin On vaan sellainen planeetta, jonka kanssa en tule toimeen. Embarrassed
Kaikkia muita hitaita ohittajia on, muttei (just nyt) tunnu missään.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #309 : 17.03.2008 23:44:49 »

Mulla oli töissä tänään valtava väsymys, ihan lötköpötkö olo, kun oisin vaan mieluiten aamulla jäänyt fällyjen alle nukkumaan. Johtuneeko syvärentoutumiseni niistä ihanista jokikivistä eli ei, mutta kyllä olin kuin unissakävelijä koko päivän.
Ja silti vielä täälläkin kuikuilen  uglystupid2 2funny

Kuulkaas, kyllä taitaa se kevätväsymyskin ja auringonpuute meitä monia eniten vaivata. Ihan oikeassa auringossa kellittely lataisi varmaan kaikki solut ja sopukatkin  smitten
Jaksellaan oottaa vielä vähän sitä KESÄÄ  Cheesy Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #310 : 18.03.2008 00:26:02 »

No huh,huh,että on nyt porukat hakusessa tänään! Shocked

Minulla oli eilen hieman tuollainen päivä.
Tutkiskelin tuota kengururotan unta ja kaikki symbolit viittasivat siihen,että joku,tai jokin vie energiaasi.
Raiskaus unilla ei ole yleensä seksuualista merkitystä.
Tällainen sen sijaan on tulkinnassa:Kadotat energiaa ja sallit jonkun toisen henkilön kielteisten ajatusten vähentää voimaasi ja itsekunnioitustasi.
Tunnistatko tällaista ihmistä lähipiirissäsi.Muutkin symbolit viittaavat energian ulos päin valumiseen.
Opettaja unessa oli todennäköisesti oppaasi,joka varoitti sinua tapahtumien kulusta.

Minä sain talon käytävällä vaeltavan mummon iloiseksi tänään! smitten
On raukka hieman dementoitunut.Kun tulin kaupasta,vaelsi hän taas käytävällä ja odotti lapsia virpomaan.En hennonnut sanoa,että se päivä on ohi.
Ystäväni sitten tuli miehensä kanssa illalla auttamaan minua ja nyt onkin hyllyt ja lamput kohdallaan. smitten
Kerroin ystävättärelleni tästä mummosta aikaisemmin ja hän toi tyttönsä (7v)mukanaan ja minä menin tytön kanssa mamman luo ja tyttö virpoi.
Voi että oli mamma onnellinen! smitten
Halasi tyttöstä monet kerrat ja pyysi tulemaan leikkimään heille.
Hänellä oli paljon nukkeja esillä.
Löysi sitten pääsiäismunatkin pitkän etsimisen jälkeen.Ei muistanut minne oli ne laittanut.
Kyllä tuli hyvä mieli.Halasin vanhusta lähtiessäni ja toivotin nyt terveyttä,kun sitä virpojalta sai.

Nyt kuppi kahvia kiitos ja jalat rahille lepuutteluun.Ahhhh,,, smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #311 : 18.03.2008 09:44:55 »

Hyvää huomenta!!!

Tulinpa pitkästä aikaa astroilemaan ja aamukahvi maistuisi.

Mitäs tänne kuuluu? Onko tapahtunut mitään uutta ja mullistavaa?

-Jinx

Mukavaa "nähdä Jinx" ja kaikenlaista on liikkeellä - kuten nyt vaikka " tällaista"  Kiss

Huomenet kaikille ;

Tässä pieniä paloja siitä WHAT`S UP  Shocked ... elikkäs jotensakin näin  Kiss

Muutto oli http://blogs.laweekly.com/judith_lewis/410_burning_man.jpg

Ja nyt viimeaikoina jo aika pitkään ja vahvasti  olen kokenut että http://www.harvestlifecoaching.com/images/who_uses.jpg    ja

http://www.escapefromcubiclenation.com/photos/uncategorized/books.jpg

ja http://www.makinglemonade.com/Career%20Transition.jpg

ja http://60775.netministry.com/images/escapenight1.jpg

http://fc01.deviantart.com/fs12/f/2006/335/c/8/Alone_by_BlackCloudConnected.jpg

Ja juuri tänä aamuna alkoi soida tää biisi - oli aikas äskettäin täällä foorumilla - vaan laitan uudelleen ... ihan siitä syystä ETTÄ ...

http://i166.photobucket.com/albums/u83/jst8761/gm/gm0305.gif

http://www.wadih-ghsoubi.com/Nature/3/original/Morning%20Light.jpg
Pave Maijanen

- Elämän nälkä

http://www.rcvfd-richard-schmid-art-auction.com/images/Hererra-Ophelia2.jpg
Tää niitä aamuja on kun en tiedä
kannattaako nousta vai jäädä
vetää peitto yli pään
ja hautautua alle kivisen kuoren
aamuyössä sydän yksin lyö
eikä pääse läpi surujen vuoren
pelko pimeyttä pitkin liikkuu
tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
jokin täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimeinkin herättää

Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä

http://www.rcvfd-richard-schmid-art-auction.com/images/Herrera-MorningFinished.jpg
minut pystyyn kiskaisee
elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä
mua eteenpäin rohkaisee
elämän nälkä
eteenpäin rohkaisee

http://i133.photobucket.com/albums/q73/Ampersandprime/morning-ps.jpg

Verhot sivuun liukuu ja katson
kuinka valo pois työntää varjon
joka sieluni yöhön kietoi
vaikka irti siitä päästä tahdoin
kun olin maahan lyöty eikä kukaan
voinut yli syvän virran mua kantaa
elämä välissä taivaan ja maan
elämä syksyyni valonsa tuo

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
se täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimein herättää

Elämän nälkä ...

http://img247.imageshack.us/img247/6845/viktorrolffall2007vu6.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x155/petermark83/friends-1.jpg



« Viimeksi muokattu: 18.03.2008 10:08:42 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #312 : 18.03.2008 11:38:31 »

Huomenta! smitten

Tuosta Aaviisuisen kuvakollaasista tuli vahva tunne noista avaimista kämmenellä. angel
Ostin kerran kortin,jossa oli pelkkä avain ja siinä teksti:Avaimet onneen ovat omassa taskussasi. smitten
Niinpä ne ovat.

Tuo Elämän nälkä taas on vahva ja puhutteleva laulu,jonka Pave tulkitsee hienosti.
Hoilotin sitä yhden kesän täydestä sydämestäni ja olinkin tämän jo unohtanut,jotta KIITOS muistutuksesta. coolsmiley

Intiaanikuva on kaunis,kuten kaikki intiaani kuvat yleensäkin. smitten

On myös tänään hieman sellainen olo,että olenko hereillä,vai enkö ole.
Väsymys pukkaa päälle,mutta tulisikohan uni vielä? Huh
Heräsin puhelimen ääneen ja en tunnu käynnistyvän.
Jokin tökkii. Undecided
Koskapa en jaksa edes ajatella vielä,taidan hetkeksi mennä takaisin lepäämään.
Kiitos Jinx,olit tainnut tiputtaa kahvit valmiiksi ja hyvältä maistui. smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #313 : 18.03.2008 11:50:42 »

Chandra!
Kadotat energiaa ja sallit jonkun toisen henkilön kielteisten ajatusten vähentää voimaasi ja itsekunnioitustasi.
Tunnistatko tällaista ihmistä lähipiirissäsi.Muutkin symbolit viittaavat energian ulos päin valumiseen.
Opettaja unessa oli todennäköisesti oppaasi,joka varoitti sinua tapahtumien kulusta.


Pitää täysin paikkaansa... valitettavasti. Embarrassed Tunnistanpa hyvinkin ihmisen joka energiani vie aika ajoin,ennen vei vielä enemmän mutta nyt olen ajatellut että olisin jo pääsemässä siitä.. ei ihan lähipiiriin kuulu mutta jokapäivä on mun pään sisällä ks.henkilö.(EHKÄ vielä jonain kauniina päivänä osaan irroittautua siitä kokonaan,mutta se ei ole helppoa todellakaan.[se on unissani,päässäni,haaveissani... kaikessa..])  Olipa mielenkiintoinen tulkinta,KIITOS!

Ja Huomenta kaikille! smitten
Eipä kovin hyvin tullut nukuttua mutta silti ihan ok olo,
tänään pääsee shoppailemaan ja tosiaan sinne luennolle. Smiley Ihan kivaa piristystä
elämään.. mitähän sitä vois ostella,ainakin jotain koruja,ehkä joku vaate ja ja ja...
no aina sitä jotain mukaan tarttuu vaikkei etukäteen miettiskään,liiankin kanssa.  Cheesy
Kevät aurinko tuo kyllä väsymystä,ja itselläni on ollut tapana aina vähän masentua keväisin,tai ei ehkä masentua,mutta tulee sellainen -mikään ei huvita-
fiilis monesti. Tulis vaan äkkiä se kesä tosiaan. Kiss
En oo ikinä keväästä tykännyt,aina tulee sellainen äääh... ei kai taas... lumet alkaa sulaa ja auringon valo lisääntyy ja linnut alkaa visertää. Undecided Tuntuu että pitäis itsekin olla sit super pirteä ja iloinen kokoajan. Synkkyys on niin paljon mukavampaa ja siitä saan paljon enemmän energiaa kuin valosta. smitten Huoneeni ikkunankin olen peittänyt mahdollisimman hyvin ilman pienintäkään rakoa että edes öisin on ihanan pimeää,enkä avaa verhoja kyllä päivälläkään...

Mitähän sitä nyt hommailis tässä iltapäivään asti..  uglystupid2
No ei pidä valittaa,kerrankin kun saa vaan olla!
Kipaisenpas tekemään jotain aamupalaa. Smiley 

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #314 : 18.03.2008 12:38:09 »

Joo huomenta vaan kaikille, etsinnän merkeissä....  Tongue knuppel2

En tiedä miksi tämä tapahtuu taas, mutta olen sitten kadottanut opinnäytetyöpassin, johon keräillään nimmareita opettajilta ja puheenjohtajilta opinnäytetyöseminaareista sun muista....

Että ei tarvitsekaan varmaan mainita miten tärkeä ko. lappunen on valmistumiseni kannalta, eräänlainen todiste että olen ottanut osaa kaikkiin pakollisiin symposiumeihin (?) ja seminaareihin, toiminut opponenttina ja puheenjohtajana..

Ja miten vaikeaa ellei mahdotonta jälkeenpäin metsästellä vanhojen juttujen nimmareita kun ei ole todisteita siitä olenko ollut läsnä vai en.

Kohtalon ivaa että olen etsinyt kaksi tuntia ja löytänyt vanhan avainlukulistan mikä oli hukassa, enkelikirjan mikä oli hukassa, yhden toisen lapun mikä oli hukassa ja kalenterin mikä oli hukassa!  buck2

Vielä kaksi tuntia aikaa etsiä..
Olen jo käynyt kaikki paikat läpi!
Mielessäni kävi kauhukuvainen muistelma eräästä päivästä, jolloin lähes maanisella innolla järjestelin papereitani eri kansioihin ja heitin roskiin kaiken turhan.. Ei ei, toivottavasti siiinä ei käynyt niin! Mä kyllä hommaan itselleni pian henkilökohtaisen sihteerin, joka organisoi kaikki mun elämäni paperit hyvään järjestykseen ja tunnettuun sijaintiin!!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: