Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118183 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1515 : 05.10.2010 12:18:19 »

Tuli tässä viime yönä nähtyä taas uni jossa oli tälläkertaa mukana nuorempi koirani (yleensä vanhempi koirani on seikkaillut unissa mukanani...). En ole myöskään pitkään aikaan nähnyt unta jossa olisi karhu, mutta tässä nyt olikin.
Uni tapahtui kuten aika usein ennenkin unet ovat niin tehneet, isäni mailla...

Kuljin hiekkaista peltotietä pitkin turvesuolle illalla, aurinko oli laskemassa, oli kesä ja ilma oli lämmin hellepäivän jäljiltä. En ole varma olikoi koira mukanani vielä silloin siinä tiellä, mutta joku oli ihan varmasti kulkemassa kanssani koska tuntui etten yksin ollut ainakaan. Mielikuvissa ei ketään kuitenkaan näkynyt...

Mulle oli kerrottu että suolla on nähty karhu, mutta siitä huolimatta halusin välttämättä mennä suolle. Suolle päästyäni/päästyämme tien vieressä oli pieni turvekasa jonka päälle kiipesin ja tähyilin kiikareilla/kaukoputkella näkyikö karhuja. Huomasin yhden karhun ihan vaan n. 15 metrin päästä minusta leikkimästä turveimurin 'kiinnitysjutulla'. Siellä se vaan temmelsi ja kurkkasin uudestaan suolle päin.
  Suolta käveli vähän matkan päähän tielle päin karhu jolla oli aika pitkä selkä ( Cheesy ) Se huusi siinä jotain ja minä/me päätimme liueta paikalta peltoa pitkin karhua pakoon. Pellolle päästyäni yritin juosta nopeasti (ajattelin samalla että näin ei saisi oikeasti tehdä) mutta minulla olikin yhtäkkiä kauhean iso oranssi pelastusliivi päällä (se näytti enemmänkin sumopainiasulta...) enkä päässyt juoksemaan kovaa. Karhu huomasi minut ja lähti perään.
  Pellon toisella puolella oli siinä pellon laitamilla järkyttävän iso rotta, ainakin ison kissan kokoinen ja musta. Sen häntä näytti kulmikkaalta... Hietin sille luonnonvalkoisen tyyny ja se tarttui siihen hampaillaan. Jatkoin matkaa konehallin pihalle ja karhu tuli sinne kanssa. Muistin rotan ja heitin karhullekkin luonnonvalkoisen tyynyn. Tyyny lensi pellolle ja karhu lähti innoissaan perään.
Yritin sillä aikaa mennä piiloon ja huomasin pikkuveljeni konehallin vieressä olevan metsän laidassa jonkun rojukasan takana rakentamassa jotakin. Ilmoitin hänelle karhusta mutta häntä ei karhu pelottanut.
  Menin konehallin pihalla seisovan turveimurin taakse piiloon mutta karhu tuli sinne myös. Heitin avaimeni jos vaikka karhu sinkoaisi niiden perään samalla tavalla kuin tyynyn kanssa. Mutta ei, ei se karhu avaimia huolinut. Viimeistään tässä vaiheessa koirani oli kanssani siellä turveimurin vieressä ja se karhu vaan irvisteli meille. Kumarruin varovasti nostamaan avaimet turveimurin alta (ajatellen samalla kuinka vaarallista se oli....).
  Koirani oli asettunut jotenkin karhun ja minun väliin. Sitten seuraavaksi muistan vaan sen osan kun olin ulko-ovellamme ja otin vanhemman koirani sisälle turvaan karhulta ja kun olin sulkemassa ovea niin luulin karhun änkevän sisälle mutta se olikin nuorempi koirani joka halusi myös sisälle ja otin senkin sinne. Sitten kuulin jostain vain että yhdeksän ampiaista oli pistänyt ja näin mielessä semmoisen kuvan että ois pistäny sitä koiraani...
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1516 : 05.10.2010 12:21:10 »

Anahata. Mä jäin miettimään tuota takaapäin asentoa. On kuitenkin ihan eri sävy koko unessa että olisitko nähnyt heidät vaikka lähetyssaarnaajassa. Takaapäin voisi kuvastaa sitä, miten isäsi ehkä hallitsee siskoasi, ehkä myös sinua? Tämä ei haittaa siskoasi, kuten unestasi sanoit, mutta sinussa se herättää epämiellyttäviä tunteita. Koetko olevasi tasavertainen isäsi kanssa, koetko saavasi arvostusta, kunnioitusta? Entä siskosi. Toisaalta isä voisi edustaa miehisyyttä yleensä, eli mietin myös että onko elämässäsi suhde mieheen, jonka koet hallitsevan sinua tai olevan yläpuolellasi...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1517 : 08.10.2010 09:45:47 »

Minua häiritsee kovin viime öinen uni,jostain syystä ei aukene itselle yhtään.
Siinä olin muka sairaalassa, ja taustalla häälyi lapsettomuustutkimus puolen lääkäri,minulle oli vissiin juuri tehty jonkin sortin inseminaatio tai vastaava, sain huonekaveriksi sitten toisen naisen kanssa,jolla verenpaineentakia ongelmia,itse olin juuri lähdössä yölomalle kotiin,kun lääkäri selosti että se on 50-50% mahdollisuus johonkin en saanut selvää että mihin.Ja sitten se yritti ottaa siltä toiselta verta,ja se vähän epäonnistui ja se vaan lykkäsi minulle noi veriset putket käteen.
Ja tähän heräsin.
Nyt tartteis jälleen tulkinta apua tälle. Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1518 : 08.10.2010 13:18:51 »

Mulla on kyllä kierot unet.

Näin toissa yönä painajaisia. Pääsin luukuttamaan urheiluautolla ja pipariksihan se meni. Seuraavaksi auto on osina ja avaimet hukassa. Kysyn missä avaimet on. Eräs kyyditettävistä sanoi että ne on siellä sikarin sisällä mitkä jäi sinne pöydälle. (Huh?)

Seuraavaksi joku kaheli rupeaa jahtaamaan tätä jengiä jonka kanssa olen ja yllätän kaverin takaapäin ja tungen autonavaimet molemmista silmistä sisään niin syvälle kuin voin kalloon asti.

Herään inhoa ja kuvotusta tuntien hereille ja menen polttamaan keittiöön tupakan. Tupakan poltettuani menen taas nukkumaan ja jonkin ajan kuluttua kuulen keittiöstä lasin tipahtavan maahan. Menen katsomaan ja näen, että tuhkakuppi on kirjaimellisesti räjähtänyt palasiksi (älkää kysykö miten mahdolista. Palomiehiä?) ja kuumuutta hohkaavia tupakannatsoja ja tuhkaa on pitkinpoikin keittiönpöytää ja lattiiaa. Tulipääkin kyti ja oli polttant mattoon reiän.

Tosiaan ne avaimet jäi sinne "sikarin" sisään...

Ymmärrän osittain mitä tuolla meinattiin. Pitää kattoa peiliin taas. Joku klovnin nenä sopisi sinne paikalleen pikkuhiljaa. Hehe!

Loppuyö menikin sitten leppoisampien painajaisten merkeissä.

Viimeyönä olikin sitten taas uni joka natsaa vuoden takaiseen. Makasin mustalla asfaltilla harmaassa sadesäässä. Jengiä lappasi ohi ja ei kiinnostanut nousta pystyyn. Tuijotan pitkän aikaa asfaltin ja veden synkkyyttä. Jotenkin kammettuani itteni ylös menen näköalapaikalle ja huomaan kuinka kaukana leimahtelee ukkosrintama. Menen paikkaan jossa on muitakin ihmisiä (uudet naamat vuoden takaiseen) ja katson vasemmalle korkeuksiin kun kilometrien korkeudelta iskeytyy rauhallinen mutta monihaarainen mintunvihreä salama pystysuoraan, joka nostattaa valtavia maamassoja iskukohdistaan. Salama oli hiljainen ja paikallaan oleva, mutta käsikameran kuva kädessäni näytti miten se iski tulta ja tappuraa ja päästi paineaaltoja jotka tuntui pitkän matkan päähän. Lopuksi salama muuttuu kirkkaaksi auringonvaloksi ja valaisee koko ilman.

Kaikki ei taida ollakaan sitä miltä näyttää...
« Viimeksi muokattu: 08.10.2010 14:48:13 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1519 : 08.10.2010 21:44:04 »

Näin viime yönä unen aivan kuin jostain pelistä, jossa pallukat seuraavat toisiaan ja pelinappulalla kuljetaan niitä pitkin nopan lukeman mukaan. Näin erityylisiä ja värisiä risteymiä, suuntia ja haarautumia johon voi pelissä kulkea. Sain niistä kaikista jotain selitystä, jota en enää valveilla muista. Muistan kuitenkin sen suunnan johon minä olin kääntymässä. Se oli jollain tavalla ja jostain syystä aika raskas ja vaikea, mutta silti niin merkityksellinen ja tiesin, että minun oli määrä kulkea tuo reitti.  smitten Tänään sain sitten papakokeen tuloksen... Joudun kalposkopiaan. Saattoipa uni symboloida tätä... Soluja... No joo, mutta turha synkistellä. Enhän vielä tiedä, voi olla aivan harmitonta, jännä yhteys kuitenkin tämän unen kanssa.  :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1520 : 09.10.2010 04:05:42 »

Rakkauden Valo...Elämä on kyllä kuin peli,hyvin unesi sitä kuvasi.Tulkitsen unta sillätavalla,että olet kulkenut sitä vaikeahkoa matkaa odotellessasi papan tulosta,eikö vain?Onhan se voinut askarruttaa jonkin verran kuitenkin.Ilmeisesti on, kun sen unen näit juuri ennen papan tulosta,tiesit jo odotella niinä päivinä sitä.Nyt jatkuu se samanlainen odottaminen,kun odotat kalposkopiaan menoa ja edelleen tulosta.Sinun on unen mukaan kuljettava se reitti.Sitten hoidetaan solumuutokset.
Solumuutosten takia jotkut lääkärit laittavat vielä kalposkopiaan,toiset eivät.Riippuu hiukan lääkäristäkin kuinka ovat perusteellisia,minusta on hyvä,että ovat perusteellisia.Solumuutoksia on yhdellä jos toisellakin,virukset niitä aiheuttavat,pölähtävät joskus flunssankin yhteydessä esille,aiheuttavat sitten niitä muutoksia,jotka ovat tosi helppo hoitaa pois.Ovat hyvin yleisiä.
Ne odottelut ovat keljumaisia,muu helppoa sitten.Siihen odotteluun sulle tsemppiä.
Ole turvallisella mielellä,olethan hyvässä asemassa,kun papa on otettu ja asiat hoituvat nyt.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1521 : 09.10.2010 11:42:41 »

Rakkauden Valo...Elämä on kyllä kuin peli,hyvin unesi sitä kuvasi.Tulkitsen unta sillätavalla,että olet kulkenut sitä vaikeahkoa matkaa odotellessasi papan tulosta,eikö vain?Onhan se voinut askarruttaa jonkin verran kuitenkin.Ilmeisesti on, kun sen unen näit juuri ennen papan tulosta,tiesit jo odotella niinä päivinä sitä.Nyt jatkuu se samanlainen odottaminen,kun odotat kalposkopiaan menoa ja edelleen tulosta.Sinun on unen mukaan kuljettava se reitti.Sitten hoidetaan solumuutokset.
Solumuutosten takia jotkut lääkärit laittavat vielä kalposkopiaan,toiset eivät.Riippuu hiukan lääkäristäkin kuinka ovat perusteellisia,minusta on hyvä,että ovat perusteellisia.Solumuutoksia on yhdellä jos toisellakin,virukset niitä aiheuttavat,pölähtävät joskus flunssankin yhteydessä esille,aiheuttavat sitten niitä muutoksia,jotka ovat tosi helppo hoitaa pois.Ovat hyvin yleisiä.
Ne odottelut ovat keljumaisia,muu helppoa sitten.Siihen odotteluun sulle tsemppiä.
Ole turvallisella mielellä,olethan hyvässä asemassa,kun papa on otettu ja asiat hoituvat nyt.

Kiitos  smitten Ainiin ja se on muuten kolposkopia. Kirjoitin väärin.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2010 11:46:06 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1522 : 09.10.2010 15:50:53 »

Minua häiritsee kovin viime öinen uni,jostain syystä ei aukene itselle yhtään.
Siinä olin muka sairaalassa, ja taustalla häälyi lapsettomuustutkimus puolen lääkäri,minulle oli vissiin juuri tehty jonkin sortin inseminaatio tai vastaava, sain huonekaveriksi sitten toisen naisen kanssa,jolla verenpaineentakia ongelmia,itse olin juuri lähdössä yölomalle kotiin,kun lääkäri selosti että se on 50-50% mahdollisuus johonkin en saanut selvää että mihin.Ja sitten se yritti ottaa siltä toiselta verta,ja se vähän epäonnistui ja se vaan lykkäsi minulle noi veriset putket käteen.
Ja tähän heräsin.
Nyt tartteis jälleen tulkinta apua tälle. Smiley
Voisko tämä olla yhteydessä minun vauvakuumeeseen,josta en ole silleen vielä ees miehelle kertonut.Yllätäen kun meillä jo neljä näitä rakkauden hedelmiä jo on smitten
Voi kun mä toivon salaa....Että luonto hoitaa hommansa kävisi pikku vahinko buck2 angel uglystupid2
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1523 : 09.10.2010 18:58:08 »

Tässä lyhyen ajan sisällä olen nähnyt niin sekavia unia taivaalta satavasta tulesta ja epämuodostuneista ihmisistä, lyhyestä miehestä, jolla oli jäänsiniset kirkkaat silmät ja musta tukka, jota suutelin.

Sitten kiipeilin vasta tervatulla hirsiseinällä tai aidalla ja käsiini tarttui tervaa. Aita oli hiekkarannalla. Matalassa rantavedessä oli laituri, joka meni rannan myötäisesti. Rannalle laskeutui kuumailmapallo, joka kaikenkukkuraksi puhkesi vähän ennen kuin kori osui maahan.

Toisena yönä olin varmaankin auton kyydissä, joka meni erittäin virtaavaa kanavaa pitkin ja pelkäsin. Toinen nainen, joka ohjasi, sanoi, ettei se ollut vielä mitään, kun ei menty sitä jokea pitkin mikä meni vähän matkan päässä kanavasta. Perillä oli joku talo, josta en muista enää kunnolla mitään. Sen muistan, että siellä oli nuoria miehiä, joista jotakuta yritin vältellä. Hän kuitenkin seuraili minua ja tuppasi itseään koko ajan seuraani.

Unista jäi paljon pois, koska en muistanut niitä edes aamullakaan kunnolla.  idiot2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1524 : 09.10.2010 20:07:27 »

Minulla pisti silmään terva ja ilmeisesti kaikki muukin loksahtaa paikalleen.
Tervahan estää vapaata kulkua, joten yhdistaisin sen henkisiin vaikeuksiin, mutta kuten aina jos veneen pohja on tervattu niin elämän merellä vene ei silloin vuoda ja tervahan yhdistetään luonnon lääkintään.
Tuli taivaalta antaa sinulle räiskyviä ideoita, mutta saatko ideasi toteutettua, yhdistäisin kaikki unessa esiintyvät elementit tunne-elämään, joka juuri nyt tuntuu hiukan sekavalta kuten unesikin, mutta eiköhän kaikki järjesty, koska pääsit perille johonkin taloon...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1525 : 09.10.2010 20:14:38 »

Mä olen loppettanut unissa muuttamisen, uudeksi teemaksi on tullut matkustus.  idiot2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1526 : 11.10.2010 13:03:10 »

Mulla on ollut viimeisen viikon todella tappamispitoisia unia.
Olen ampunut rakastettuni, venäläisvakoojamiehen pistoolilla päivällispöydässä, ja onnistunut luomaan illuusion rauhasta, niin etteivät muut ruokailijat huomanneet mitään.
Viime yönä tapoin pitkällä, ohuella miekalla vaaleata miestä, joka ei kuollut millään, koska sai voimansa valtavasta mustasta käärmeestä.

Joka yö aivan hikisenä ja maha kipeänä taistelen... Huh huh. Haluaisin näihin tulkintaa, kiitos.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1527 : 11.10.2010 20:37:06 »

Lisäisin tuohon tuli-uneen sen ensimmäisen osan, mistä kaikki lähti liikkeelle.

Olin jonkun miehen kanssa huoneessa, joka muistutti pukuhuonetta jonkun koulun liikuntasalin yhteydessä. Meillä oli mukanamme pieni koira, olisikohan ollut jackrusselin terrieri, jolta oli viilletty vatsa auki ja etukäpälät oli tungettu viiltoaukosta koiran sisälle. Koira oli siis kuollut. Seurassani ollut mies halusi parantaa koiran ja tuoda sen takaisin henkiin, mutta väärällä tavalla, luultavasti käyttäen pimeitä voimia. Varoitin miestä ja pyysin, ettei hän tekisi niin, mutta hän teki kuitenkin. Hän paransi koiran, mutta hänen oma profiilinsa ja kasvonsa alkoivat näyttää kamalilta, groteskeilta, hirviömäisiltä. Pelästyin ja lähdin pakenemaan. Jouduin kaupungin kaduille, joilla vaelsi epämuodostuneen näköisiä ihmisiä, petomaisia. Taivas oli pimeä, vaikka sieltä alkoikin sataa tulta. Asfalttikadut olivat hyvin mustat ja nämä irvokkaan näköiset ihmiset vaelsivat joukkoina. Juoksin heitä karkuun. Pääsin sisälle lasisista ovista johonkin liikehuoneistoon, missä oli isot ikkunat tai useampi lasinen ovi vieretysten. Kanssani samaan huoneistoon oli tullut se lyhyt mies, jolla oli mustat lyhyet hiukset, kirkkaan jäänsiniset silmät ja päällään hänellä näytti olevan joku mustavalkoinen vaate, joka muistuti hyvin paljon skunkkia. Olisi voinut luulla, että mies olisi ollut naamiaisissa ja pukeutunut haisunäädäksi.
Tämä lyhyt mies ojensi oikean kätensä kohti lasiovia ja tällä keinolla lukitsi hirviöt ulkopuolelle. Hän siis loitsi lasiovet pysymään kiinni ja olimme turvassa. Olin hämmästynyt miehen taidoista ja menin hänen luokseen. Sitten suutelin miestä.


Tästä se uni sitten vaihtui rantatunnelmiin tervattuine hirsiseinineen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1528 : 12.10.2010 18:25:08 »

Mulla aikasemmat painajaisunet tais räjäyttää taas jotain estoja taivaan tuuliin. Samalla tuli aika mehevä räkätauti jälkiliukkaiksi. Ihme juttu ihan ku olisi taas pitkästä aikaa paikan päällä tässä elämässä. Yrittelen noita meditaatio ja kundalini zydeemeitä parhaani mukaan. Taitaisi olla paljon pitemmällä taidot jos ei olisi pää aina pumpulissa iltaisin.

Viimeyön unissa multa vietiin jotain iänikuisia konsolivehkeitä pois kotoa. Olisko teinivuodet jo pikkuhiljaa lusittu? Allahu akbar!
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1529 : 13.10.2010 13:52:21 »

Joka yö aivan hikisenä ja maha kipeänä taistelen... Huh huh. Haluaisin näihin tulkintaa, kiitos.

Unissa tappaminen koetaan yleensä positiiviseksi, "tappamiseksi" tunnetasolla, eroon pääsyksi jostain asioista joista haluaa eroon. Smiley

Jotkut pitävät asetta/ampumista myös seksuaalisena symbolina.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: