Sivuja: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641903 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12825 : 17.12.2010 16:51:09 »

Minä olen huomannut itsessäni outoja puolia,kampailen hiuksia aika usein.Keikuttelen takapuolta,tai oikeastaan se tekee omia kuvioitaaan kysymättä minulta.Olen ihan outo itselleni.Olkoon nyt sitten....

Käytin Tommia terv.keskuksessa,rutiini tarkastuksessa.Siellä se oli outo meininki.Siellätäällä oli lappuja;Emme kättele jne.  Eivät kättele niin,mutta lääkäri vei kainalossaan potilaansa vastaanotto huoneeseen.Samanlailla toi ulos,ja halaili vielä.
Sitten oli Tommin vuoro,lääkäri halasi minua käytävällä,otti Tommin syliinsä,mentiin huoneeseen.Tommi istui lääkärin sylissä,ja siinä juttelivat asioita.Sama homma käytävällä,loppu halaukset ja seuraava potilas kainalossa taas.
Kyllä huvitti ja nauratti ajatus,etteivät kättele,mutta halaavat.Mietinkin istuvatko kaikki lääkärin sylissäkin vastaanotolla.    Haa,taidankin tilata itselleni ajan sinne.  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12826 : 17.12.2010 22:19:34 »

onko tämä palsta jotenkin vaimentunut vai luulenko vaan? ei kai se terävyys nyt Sashan varassa ollut? vai onko tämä väliaikaista?? kun tuntuu että täällä vaan leijutaan eikä mitään kovin järisyttävää tapahdu..?  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12827 : 18.12.2010 00:30:56 »



                                             coolsmiley

                    KYLLÄ, ja JUUU.  Meinasin äsken pieraista, mutta onneksi sain sen nielaistua.

                        Kaupasta tullessani kiersin koirankakan, se oli varmaan buudelin, koska

                            niin ihanasti oli kierteellä. Siitäpä tulikin mieleeni suklaa.


                                                           smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12828 : 18.12.2010 00:41:06 »

Taidan nauttia oluen. *skool ja tuiskua päin*
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12829 : 18.12.2010 00:58:23 »



                                      coolsmiley


                Herkkyys, tuo ihmisen piilotettu puoli iskee joskus, ja sattuu vikaan.

                    Onneksi olut, tuo puolipitkään vierretty nesteytytty ilo ja

                          juoma, on meille tuotu tarjolle klo. 09------21.


                                                         
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12830 : 18.12.2010 22:07:32 »

Niisk, mä olen kotona illan nuhaisena, kurkku kaktuksena. Huomasin itsessäni tänään hyvin  aurinko  harka isämäisiä piirteitä: murisin ja ärsyynnyin kun minulle puhuttiin. "Voi sitä hiljaakin olla." Olen ollut koko päivän ihan hiilenä skorppariin, enkä vieläkään pysty laittamaan tekstarissa, että rakastan häntä. Jotenkin vaan ottaa nuppiin koko jätkä, sen sotkuisuus ja mäntteys. Onneksi hän lähti bileisiin,  jonne meidän oli tarkoitus mennä pariskuntana. Mua ei kyllä yhtään napannut. Tässä on mennyt kaksi edellistä viikonloppua krapuloista, ja huomenna haluan oikeasti ratsastaa valmennustunnilla hyvin.

Liittyisköhän merkuriuksen perääntymisiin nämä mulle ja isälle tyypilliset "jätä mut rauhaan" -kaudet? Aika kiva kun ollaan lähdössä seitsemän hengen porukalla viikoksi mökille keskelle ei mitään. uu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12831 : 18.12.2010 22:08:45 »

onko tämä palsta jotenkin vaimentunut vai luulenko vaan? ei kai se terävyys nyt Sashan varassa ollut? vai onko tämä väliaikaista?? kun tuntuu että täällä vaan leijutaan eikä mitään kovin järisyttävää tapahdu..?  :Smiley

Mä näin Sashasta unta pari viikkoa sitten  Grin Taisin muuten nähdä viimekin yönä  idiot2

Terkkuja Afrikasta  Cool

Henk.koht. koen, että nyt pyöritään astrologian ympärillä enemmän kuin draaman, ristiriitojen, merkuriuksen metkujen... Tää tykkää rauhasta ja rakkaudesta?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12832 : 18.12.2010 23:50:48 »

nelosen uutiset uutisoi äsken että 4 isommassa lottopotissa on ollu nro 33 mukana. voisko ajatella tätä numerologisesti ts miettiä siis jokaiselle oman lottorivin ?

mä oon ollu viimepäivinä kova ärsyyntyyn.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12833 : 18.12.2010 23:58:21 »

Ajattelin ryhtyä hillitsemään taipumustani hajauttaa voimiani joka suuntaan. Olen luonnostani sellainen, että teen miljoonaa asiaa yhtä aikaa ja kaikessa täytyisi olla jotenkin erityisen hyvä, mikä ei loppupeleissa toimi yhtään. Tämän hetkiset opiskelut vievät suurimman osan ajasta ja tuntuu erittäin vaikealta yhdistää omaa harrastusta, joka vaatisi osallistumista viitenä päivänä viikosta. Tämän lisäksi vapaa-ajalla opiskelen uutta kieltä ja pitäisi vielä kuntosalilla käydä. Huoh.

Mietin, että kannattaakohan ihan suosiolla jättää liian paljon aikaa vievä harrastus pois ja keskittyä kouluun ja hoitaa liikunta vaikka kuntosalilla, koska se on mielestäni aidosti palkitsevaa treenaamista. Hmm hmm, no, näitä on hyvä miettiä näin loppuvuodesta, kun suunnittelee jo ensi vuotta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12834 : 19.12.2010 00:53:37 »

Meille tuli perjantaina samanlainen karvaturri, kuin se whiskas-mainoksen kissa. Kaikilla ollu totuttelemista, niin lapsilla, vanhalla katilla kuin mulla ja pennulla. Vanha jäärä ei oikein tiedä miten tuon kanssa pitäis olla ja pentu satunnaisesti luottaa muhun.

No jos ei tuo karvakasa sopeudu, niin saan sen viedä takaisin tallikisuksi. Enkä minä ala toista väkisin pitämään.

Vähän on ollu itsetutkiskelun paikkaa tässä.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12835 : 20.12.2010 01:06:32 »

Hihii, meidän viiruliini on alkanut kotiutua. Kovasti yrittää vanhaa jäärää saada leikkimään, vaan pahus, kun vanhus ei ymmärrä. Vähän arkailee vielä.

Huomenna menen kartoittamaan elämääni erään näkijän luo (itseasiassa tästä ihmisestä näin untaki, että soitin hänelle). Aikamoista umpisolmua on tullut tehtyä...  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12836 : 20.12.2010 21:03:08 »

Hyvä Oulu!  smitten

Jee, hyvä Oulu & hyvä Suvi!  Smiley Hyvään kohteeseen meni rahat.

Tein muuten Suvin kartankin mutta ei oikein ilman minuutintarkkaa syntymäaikaa huvita tulkita. Olisi vaan mielenkiintoista katsoa tarkemminkin mistä Suvin menestys johtuu... ja mihin se johtaa!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12837 : 20.12.2010 23:18:05 »

esikoinen pääs tähtiartisti tenava kisassa finaaliin  smitten
http://www.youtube.com/watch?v=x4pQsfUeEHI
koitetaan saada toi anna puun biisi, kun menee noin hianosti Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12838 : 21.12.2010 11:20:49 »

muuten kun sanoin että eikö täällä ole enää räväkkiä persoonia, niin löytyipä Sasha toisesta osoitteesta ja alkoi kovasti huvittamaan, kun hän heti puhui siitä että Suomessa kuulema vääristellään ja on sensaatiota.. hän on suurta huvia. ehkä saan toisaalla siis > nauraa >  Grin

>> ei mutta ihana päästä to south ja säpinääkin on.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12839 : 21.12.2010 14:34:34 »

esikoinen pääs tähtiartisti tenava kisassa finaaliin  smitten
http://www.youtube.com/watch?v=x4pQsfUeEHI
koitetaan saada toi anna puun biisi, kun menee noin hianosti Cheesy

Hieno juttu  smitten

Onnea täältäkin!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: