Sivuja: 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5615127 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12840 : 21.12.2010 15:57:42 »

merkillinen juttu tuo minä-ja ulkomaa  jousimies astrossa luki, että "joku katselee sinua kuin innokas joulutonttu, parasta antaa samalla mitalla takaisin" "elämässäsi on uusi kipinä, lietso se roihuun" tms

kivoja noi uutiset Frankfurtin kentältä, kun pitäis päästä lunta karkuun  jousimies >
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12841 : 21.12.2010 20:03:58 »

Terve!

Tulenpa teitä tervehtimään tänne teetupaan. Kävi aika hauskasti äsken. Nimittäin aloin tekemään rahkatorttutaikinaa ja ajattelin että googlettamalla nappaan reseptin pikemmin kuin hakemalla reseptikirjoista.

Löytyikin heti mukava paikka 'Kahvi- ja teetupa'. En sen enempää katsellut osoitetta,vaan näpäytin sinne.

Ja kas! Tulin omalle tervehdykselleni tänne astro-foorumin topikkiin! Ehkä se oli pari vuotta sitten, en katsonut päivämäärää! Itse olin tuon reseptin nettiin ja tänne laittanut!
 2funny 2funny

Mutta tällaista se elämä on, aina jossakin yhteen tullaan, kehää kierretään. Olen kai liian paljon netissä!!!  2funny
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12842 : 21.12.2010 20:14:22 »

Hyvä Esmiralda  Grin  Minulla on rahkat valmiina.En vain ottanut piirakan reseptiä kaupungista mukaan.Ajattelin tehdä sen sormituntumalla huomena.En hoksannut nettiä,pöh

"Kaikella on tarkoitusensa"   smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12843 : 21.12.2010 20:22:22 »

Löysin tänään vielä miehelle kivoja jazzlevyjä ja nyt alkaa olla kaikki lahjat valmiina, viimeistelen vielä paketteja - kaunista pitää olla!

Hain kunnon flunssatappovehkeet apoteekista: 50milligrammaista d-vitamiinia, echinaforcea ja bafucinia. Nyt lähtee!!!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12844 : 21.12.2010 20:25:11 »

No perhana, se unohtu! Vieläkö sitä pitäs raahautua apteekkiin, vai riittäiskö noi kasvis-hedelmä C:t?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12845 : 21.12.2010 21:11:05 »

Joululahjat on vihdoin paketoitu! Paketoiminen on kyllä jotenkin ihanan terapeuttista puuhaa.  coolsmiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12846 : 21.12.2010 23:23:12 »




                                   coolsmiley


                  LAHJA, tuo kääröä odottava joutavuus, tuntee itsensä alastomaksi.

                    Koska emme arvosta sitä antajana, emmekä saajanakaan, jos sen

                       saisimme. Elämä pyörii, antamalla sen viedä, pysymme mukana.


                                 Rauhallista joulua. ( kaikesta huolimatta ).


                                                               smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12847 : 22.12.2010 00:35:42 »

Iloista Joulun aikaa kaikille  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12848 : 22.12.2010 10:55:06 »

Olen todennäköisesti viikon lomalla ilman nettiä, joten

Hyvää Joulua ja Iloista Uutta Vuotta kaikille! [/i]
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12849 : 22.12.2010 11:21:07 »

Tämäkin lähtee tänään mammalle rauhoittumaan ja poissa koneelta päiviä.

Rauhallista joulua koko tuvalle  smitten.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12850 : 22.12.2010 11:56:45 »

Mä olen nukkunut 7 yötä putkeen kunnolla!  Cheesy Kiitos kuuluu vyöhyketerapeutilleni, jolla kävin viime viikolla. 6 viikon unettomuusputki poikki pehmeillä keinoilla smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12851 : 22.12.2010 13:08:54 »

Mikä joulu.... Mulla on tänään vapaapäivä mut siitä lähtee 4 päivän työputki... Ja sitten kolme vapaata ja uuden vuoden yli neljä iltavuoroa. Me sitä paitsi avattiin skorpparin kanssa toistemme lahjat jo yli viikko sitten.  2funny

Sain punaisen velourpuvun, huppari ja housut, kotiasuksi (h&m) ((mutta otan sen käyttöön vasta kun maha on pois!), melko pinkin kaulahuivin jota voi käyttää sit keväämmällä (i love it!), pinkin adidaksen treenikassin (love it!), hiustenkuivaajan ja kahdet korvikset. (love and love!!)

Eli siis oon erittäin tyytyväinen lahjoihini... Ite tein yhen huti-ostoksen.. Sokokselta miesten nahkainen lompakko 50€ on liian iso skorpparin takataskuun missä se aina pitää lompakkoa. No, otin omaan käyttöön. Lisäks ostin kahdet björn borgin boxerit ja kaksi pitkähihaista paitaa, toinen oli neule ja toinen sellanen ohkasempaa kangasta, sitten body shopin suihkugeelin miehille... Niin ja sukat missä lukee "isi on ihana possu"... Kaikista muista lahjoista skorppari sitten tykkäs erittäin paljon, se vähä vihjailikin et voisin ostaa sille paitoja kun se on nyt pitänyt vuoden putkeen päällä sitä paitaa minkä ostin sille edellisenä jouluna.. Grin

No, lahjat on lahjottu. Kyl me sen verran joulua fiilistellään perheenkin kanssa että kutsuin ne tänne 27. päivä mikä sattuu kaikilla oleen vapaapäivä... Ei oo äiti ja vanhin sisko nähneet mua kertaakaan raskauden aikana niin musta on hauska nähä niiden ilmeet kun ne näkee mut.. Mun maha on siis HIEMAN kasvanu mutta oon muuten samanlainen ku ennenki... Että voitte kuvitella olevan vähä koominen näky ku pienellä tytöllä on 7kg keskittynyt tohon keskivartaloon ja se kasvaa suoraan eteenpäin... Alkaa tosiaan oleen muhkee muumi olo!  Grin

Äiti ja siskot sano ettei tarvii tehä mitään ihmeempää tarjoilua mutta mulla on pakastimessa nyt joululaatikot, on kalkkunarulla ja kinkku, tulee fetasalaattia ja täytettyjä graavilohirullia ja jälkkäriks piparkakku-marianne-hyydykekakku glögikiilteellä.... Mua nyt vähän jänskättää et saisin on kakun sitten onnistuun... ja jännittää myös sen graavilohen kanssa, kun en tiiä miten tekisin sen että en levitä vahingossa sitä kalaa mihinkään muualle (mun toinen sisko saa tosi herkästi allergisen reaktion kalasta, enkä halua tappaa sitä näin joulun aikaan)..

No minä ja keittiö ei välttämättä oo paras yhdistelmä, mutta mulla nyt on vaan hirvee hinku olla ihana pullantuoksuinen vaimo. ehkä tää on se kuun laskusolmu härässä 5. huoneessa, musta tulee vielä kunnon pirttihirmu emäntä!!

Mulla on enää 37 päivää töitäkin jäljellä.... Ihan ihanan kauheeta.  Cheesy

No hyvää joulua kaikille, vietitte sen miten tahansa!!

Näin äsken mainoksen, jossa oli eri kulttuuritaustasia lapsia puhumassa, puhuivat vuorotellen jatkaen toistensa lauseita, ikäänkuin rukousta vanhemmille, että he opettaisivat lapsensa hyväksymään erilaisuuden, erilaisen ihonvärin, uskonnon, yms, eivätkä opettaisi lapsia vihaamaan... Ja mähän täällä taas sitten vollotin hanat auki sitä mainosta.

Hei vasta toinen kerta kun itkin tänään, ihme. Johan kello on vähä yli puolipäivää.. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12852 : 22.12.2010 15:52:45 »

Mä en oo pariin jouluun ja uuteen vuoteen ollu ollenkaan vapaalla... Mun silmin ei oo mitenkään harvinaista tai erikoista se ettei vietä joulua mitenkään.  Smiley

Sit tietty kun toi lapsi nyt tulee, niin on ihana alkaa viettämään joulua, tosin tässä duunissa on hyvä säkä jos saa joka toinen vuosi sen jouluaaton tai joulupäivän vapaapäiväksi.
Voi olla että meen vielä opiskeleen jotain ihan muuta, kuten astronautiksi tai kuviokellujaksi-  Cool
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12853 : 23.12.2010 00:23:55 »


Taitaa jollain olla Sashaa ikävä  Grin

Kävin jo kaupassa ja kohta kaupungille asioille, vielä muutama päivä ja saa sitten olla vain ja nauttia joulusta  smitten smitten

Nimimerkillä Sasha kirjoitteleva henkilö on mahtava persoona, jolla on paitsi uskomaton älykkyys, niin myös huumorintaju ja on muuten harvinaisen kaunis nainen, joka on tehnyt vaikutuksen edellämainituilla asioilla paitsi suomalaiseen älymystöön, niin myös Itävallan vastaavaan. En kovin herkästi lähtisi aliarvioimaan, koska sillä naisella on ajattelukapasiteettia ja omat mielipiteet. Ihme jos ei jossain vaiheessa politiikkaan lähde. Sasha on vuokrannut mulle kämppänsä kalustettuna nettiyhteyksineen ja tietokoneineen työkomennukseni ajaksi.
Kontakti on syntynyt Astron ja FB:n kautta. Oon kait onnekas, kun Sasha tälläisen suomalaismiehen vuokralaisekseen ottaa. Ne, jotka tuntee Sashan, niin käykää lukemassa sen kolumneja.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12854 : 23.12.2010 11:42:00 »

ei- vo- olla- totta+>? onko joku miesparka langennut Sashan ansaan? voi voi, nyt mee karkuun!!!!

huh, siinä nainen jota juonimpaa EI voi olla, ihmettelin aina miten niillä rahkeilla tehdään vaikutus!

anyways siis tunteet??

joulunvietto alettu siis viinan voimilla, luki netissä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 855 856 [857] 858 859 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: