Mikä joulu.... Mulla on tänään vapaapäivä mut siitä lähtee 4 päivän työputki... Ja sitten kolme vapaata ja uuden vuoden yli neljä iltavuoroa. Me sitä paitsi avattiin skorpparin kanssa toistemme lahjat jo yli viikko sitten.

Sain punaisen velourpuvun, huppari ja housut, kotiasuksi (h&m) ((mutta otan sen käyttöön vasta kun maha on pois!), melko pinkin kaulahuivin jota voi käyttää sit keväämmällä (i love it!), pinkin adidaksen treenikassin (love it!), hiustenkuivaajan ja kahdet korvikset. (love and love!!)
Eli siis oon erittäin tyytyväinen lahjoihini... Ite tein yhen huti-ostoksen.. Sokokselta miesten nahkainen lompakko 50€ on liian iso skorpparin takataskuun missä se aina pitää lompakkoa. No, otin omaan käyttöön. Lisäks ostin kahdet björn borgin boxerit ja kaksi pitkähihaista paitaa, toinen oli neule ja toinen sellanen ohkasempaa kangasta, sitten body shopin suihkugeelin miehille... Niin ja sukat missä lukee "isi on ihana possu"... Kaikista muista lahjoista skorppari sitten tykkäs erittäin paljon, se vähä vihjailikin et voisin ostaa sille paitoja kun se on nyt pitänyt vuoden putkeen päällä sitä paitaa minkä ostin sille edellisenä jouluna..

No, lahjat on lahjottu. Kyl me sen verran joulua fiilistellään perheenkin kanssa että kutsuin ne tänne 27. päivä mikä sattuu kaikilla oleen vapaapäivä... Ei oo äiti ja vanhin sisko nähneet mua kertaakaan raskauden aikana niin musta on hauska nähä niiden ilmeet kun ne näkee mut.. Mun maha on siis HIEMAN kasvanu mutta oon muuten samanlainen ku ennenki... Että voitte kuvitella olevan vähä koominen näky ku pienellä tytöllä on 7kg keskittynyt tohon keskivartaloon ja se kasvaa suoraan eteenpäin... Alkaa tosiaan oleen muhkee muumi olo!

Äiti ja siskot sano ettei tarvii tehä mitään ihmeempää tarjoilua mutta mulla on pakastimessa nyt joululaatikot, on kalkkunarulla ja kinkku, tulee fetasalaattia ja täytettyjä graavilohirullia ja jälkkäriks piparkakku-marianne-hyydykekakku glögikiilteellä.... Mua nyt vähän jänskättää et saisin on kakun sitten onnistuun... ja jännittää myös sen graavilohen kanssa, kun en tiiä miten tekisin sen että en levitä vahingossa sitä kalaa mihinkään muualle (mun toinen sisko saa tosi herkästi allergisen reaktion kalasta, enkä halua tappaa sitä näin joulun aikaan)..
No minä ja keittiö ei välttämättä oo paras yhdistelmä, mutta mulla nyt on vaan hirvee hinku olla ihana pullantuoksuinen vaimo. ehkä tää on se kuun laskusolmu härässä 5. huoneessa, musta tulee vielä kunnon pirttihirmu emäntä!!
Mulla on enää 37 päivää töitäkin jäljellä.... Ihan ihanan kauheeta.

No hyvää joulua kaikille, vietitte sen miten tahansa!!
Näin äsken mainoksen, jossa oli eri kulttuuritaustasia lapsia puhumassa, puhuivat vuorotellen jatkaen toistensa lauseita, ikäänkuin rukousta vanhemmille, että he opettaisivat lapsensa hyväksymään erilaisuuden, erilaisen ihonvärin, uskonnon, yms, eivätkä opettaisi lapsia vihaamaan... Ja mähän täällä taas sitten vollotin hanat auki sitä mainosta.
Hei vasta toinen kerta kun itkin tänään, ihme. Johan kello on vähä yli puolipäivää..