Sivuja: 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641950 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5700 : 11.01.2009 18:43:27 »

Yhyyyyyyy..  Cry

MÄÄ EN KESTÄ! Tää  aurinko jousimieskuu askendentti kauris on niin.. APUA! Siis ihminen, joka vaikuttaa niin kylmältä, vaikealukuiselta ja itsenäiseltä, sellaiselta joka ei tarvi ketään muita eikä varsinkaan romanttisessa mielessä.. Mä oon niin rak.. ihastunu siihen!  Embarrassed

Tunnelukkoja käsittelevässä ketjussakin pohdin tätä:

Tunnevaje
Tunnelukon voimakkuus: erittäin vahva

Sinusta tuntuu että kukaan ei tyydytä rakkauden ja huolenpidon tarvettasi, ja luultavasti uskot ettei kukaan todella kuuntele eikä ymmärrä sinua. Saatat välttää rakkaussuhteita, suhteet jäävät lyhyeksi tai sitten suojaat itseäsi ihastumalla henkilöön joka ei ole saatavilla. Saatat ihastua kylmiin, torjuviin, pidättyviin ja vähän antaviin henkilöihin. Jokin heissä viehättää sinua. Suhteet päättyvät usein alkuhuuman ja kovien odotusten jälkeen karvaaseen pettymykseen. Ehkä suuri toiveesi siitä että kumppanisi muuttuisi ja vielä joskus voisi täyttää tarpeesi pitää sinut suhteessa kylmän kumppanin kanssa. Saatat odottaa, että rakastettusi pitäisi lukea ajatuksesi ja osaisi automaattisesti tyydyttää hellyyden ja läheisyyden tarpeesi. Sinulle ei ole ehkä tullut mieleesikään ilmaista tarvettasi, sen sijaan saatat vetäytyä tai loukkaantua jos toinen ei pysty täyttämään rakastetuksi tulemisen kaipuutasi. Toistuvat vaille jäämiset vahvistavat tunnelukkoa ja uskot entistä vahvemmin ettet koskaan löydä elämäsi kumppania ja ettet ikinä saa tarvitsemaasi rakkautta.

Niin totta.. Niin totta..

.. MUTTA SILTI! MÄ  H A L U A N  SEN!!!

Let the game begin.

EDIT: Lisätään nyt vielä vähän täydennystä:
Lionheartin tähtäimessä tällä hetkellä siis henkilö, joka on
 aurinko ja  merkurius jousimieskuu askendentti ja  venus  kaurismars skorpioni.. Mulle ainakin aika haastavat asetelmat mut.. En oo pitkään aikaan halunnu mitään näin paljon. Mä saan sen kunhan pistän peliin kaiken leijonamaisen vetovoimani, eikö totta? No ainakin mä uskon itteeni, se riittää.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2009 18:56:36 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5701 : 11.01.2009 19:29:11 »

 leijona No hän haluaa sinut jos on halutakseen... :Smiley

Asia kun on niin että ihastumista ei voi pakottaa... Toisaalta tyhmä mies on helppo manipuloida, mutta se taas ei kanna kauheen kauas, jos haluaa kokea jotain aitoa...


Mä koin äsken jotain kivaa.  Smiley
Kuvitelkaa, että se jätkä, joka teki yläasteella mun elämästä helvettiä, pyysi mua facebookissa kaverikseen.
Enkä katso häntä enää ylös enkä alas.... angel Hän vain ON.

 leijona , tykkäätkö sinä hänestä todella, niin paljon että se tuntuu tärkeälle,
vai oletko ihastunut ihastumiseen?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5702 : 11.01.2009 21:14:27 »

leijona No hän haluaa sinut jos on halutakseen... :Smiley

Asia kun on niin että ihastumista ei voi pakottaa... Toisaalta tyhmä mies on helppo manipuloida, mutta se taas ei kanna kauheen kauas, jos haluaa kokea jotain aitoa...


Mä koin äsken jotain kivaa.  Smiley
Kuvitelkaa, että se jätkä, joka teki yläasteella mun elämästä helvettiä, pyysi mua facebookissa kaverikseen.
Enkä katso häntä enää ylös enkä alas.... angel Hän vain ON.

 leijona , tykkäätkö sinä hänestä todella, niin paljon että se tuntuu tärkeälle,
vai oletko ihastunut ihastumiseen?


Tää tyyppi on helkutin fiksu, joten mun ei auta oikeastaan pelata mitenkään, kunhan vaan oon oma itteni ja näytän kiinnostukseni häneen.. Jos sit vaiks nappais..  :Smiley

Saattaa olla et moon vaa sen tunteen perässä tai ainakin parin viimisimmän jutun kohalla asia oli niin.. En vaan osaa olla yksin. Mut tästä henkilöstä mä tykkään, tykkään melkee niin paljon että sattuu ku en osaa lukee sitä yhtään! Siis ärsyttävää ku suunnillee kaikkia muita pystyn lukemaan ku avointa kirjaa mut nyt ku jotakuta haluaisin ymmärtää ja tietää mitä sen päässä liikkuu ni ei. Puhuin sen kanssa eilen just täst asiast, ettäku sitä on niin vaikee lukee..

Mut siis pääpointti oli se, että mä iskin silmäni tähän kaveriin heti (enkä nyt puhu ulkonäöstä vaan siitä olemuksesta.. siitä energiasta, sellasesta miehisestä energiasta ja auktoriteetista mitä se luo ympärilleen) ja musta tuntuu et oon valmis mihin vaan että saan herra Jouskarin mun vierelle.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2009 21:18:07 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5703 : 11.01.2009 21:38:50 »

Nostelin vähän kortteja, joiden mukaan mä tuun menettämään parhaan kaverini mut saamaan herra Jouskarin omakseni.. Vähän ristiriitaista, sillä en haluis luopuu vanhasta, vaikka kortit siihen kannustaakin.. Mut mä tiedän et enemmän ku mitään mä haluun vaan tän Jouskarin.

Alkaa pikkuhiljaa hiipimää takas se taisteluntahto ja kunnianhimo, päättäväisyys ja rohkeus, mitkä oli ennen mun tuntomerkit. Tää on aivan mahtava tunne!

*Lionheart karjahtaa ja tassuttelee päättäväinen katse silmissään ulos tuvasta, samalla mahtaillen ja harjaansa pöyhistellen.*
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5704 : 11.01.2009 23:24:41 »

Hahhah, yks tyyppi saa mut koko ajan nauramaan ihan hölmöillä jutuilla..
Miks muhun tehoo niin huono huumori... Tongue Grin
Ja en oo ihastunut siihe tai mitään, mutta se on liian hauska... 2funny
Liian typerä, että jaksaisin sitä alituiseen.. uglystupid2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5705 : 11.01.2009 23:47:41 »


Dawnchild!!!

*HALI* 

 smitten  smitten


Ja iltaa vaan tupaan!  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5706 : 12.01.2009 00:10:22 »

Neelaakaan ei oo näkynyt aikoihin! Iltaa nainen.  Smiley

Ja iltaa kaikki muutkin smitten
Ulkona sataa ja se tekee hyvää...

Hah, hyvästi menneisyyden aaveet! Jotenkin, enää ei tunnu pahalta yksi asia ja se jos mikä, on joku edistysaskel mun sydämessä...

Oo siellä jossain, oo onnellinen, älä kadu menneitä, katso eteenpäin ja ole vain oman elämäsi sankari,
toivon sulle pelkkää hyvää vaikka ei olla aikoihin nähty ja vaikka ei koskaan tavattais..
En tarvii tv-tasoo enkä tyynyjä, en ees Totoroa, mulla on uus elämä enkä roiku enää ees ajatuksessa että mun tavarat jäi sinne... Sulla on kauniit silmät, ne mä muistan, muun voin unohtaa ja jättää taakse.
  Smiley

Rakkaus on ikuista, miten kaunista, kun ajattelee niin, niin ei koskaan ole menettänyt mitään,
ja sydämen säröt eheytyy lopullisesti...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5707 : 12.01.2009 10:06:20 »

miten voi mistään löytää tyypin, jonka eteen tekisi kaiken.. kysyn vaan.. palaan siihen mikä oli perjantai aamuna.. bisnes ja työ on selkeetä, miehiin ei energiaa.

miksen aina sitä tiennyt?

no itselläkin pieni selvitys vastuuasiasta exän kanssa huomenna, ja voisi muuten maksaa velkansa, vaikka olenkin rajaton.. että niin..

kahvi ja keksi

ohhoh minähän olen menossa isoon paikkaan Wienissä..  Cool 
..
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 14:49:01 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5708 : 12.01.2009 16:05:00 »

kävin sitten vihdoin ottamassa jäykkäkouristuspiikin.... Vähän myöhäs joo mutta mitäs tuosta..

Ajatella, jos ei olis ottanut mitään rokotuksia niin sairastettaisko me kaikki kolerat, possutaudit, rutot, spitaalit ja jäykkikset... En jotenkin vaan usko. Mutta kuulemman jäykkäkouristusta aiheuttavaa bakteeria esiintyy Suomen maaperässä paljon.. Sitten joku kissa vähän raappasee ja aattelee että mitäs pienistä.. 24h ja oot kuollu... joo ja tiedän kyllä ettei noihin luettelemiini juttuihin oo rokotuksia... Mutta vaikka joku polio...

Otin siis rokotteen, koska haluan kuolla enste ja jäykistyy vasta sitten, enkä toiste päin!!  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5709 : 12.01.2009 17:20:31 »

Niin ja sain kummasti kuluun 60€ cittariin, kun vaan piti käydä pyörähtään.. Onneks mun  kalat ystävä on niin ihanaa pyörimisseuraa, se ymmärtää että kun ollaan kaupassa niin kaikkee katsellaan, vaikka ei mitään ostaiskaan.. Joka kerta meikkiosastolla pitää mennä ihaileen kaikkee ja suunnitteleen mitä ostaa sit kun on rahaa... Samoin hiusvärihyllyn eessä pitää pyöriä ainakin 10min vaikka ei oo ees aietta värjätä hiuksia... Ja kenkii pitää kokeilla, vaikkei ostais.. Ja astioita täytyy aina käydä katsomassa.. Kynttilöitäkin katseltiin ikuisuus..

Me haahuilevat esteetikot...!  2funny

Ja ruokapuolella sama meiniki jatkuu.. Oltiin kaks tuntia siellä kaupassa! Ostin yhen vähän isomman jutun ja pari kosmetiikkajuttua, en muuta....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5710 : 12.01.2009 18:26:32 »

itselle tuli hassu ajatus tuosta runsaudesta.. no sain juuri tänään Soneralta sen kokoisen rahapalautuksen mitä tarvitsin yhteen tuotetilaukseen.. palauttakaa vaan loputkin miljoonat heh.. mutta että aine, on kenties vain käden ojennuksen päässä. jos siis kaikki on energiaa ja kaikki on yhtä, kaiken täytyy olla koko ajan läsnä, tuossa vieressä. joku ihminen tai firma voi olla välineenä, mutta ei voi olla mitään eroa minun ja kaiken vaurauden välissä, ja sen on tultava kun ajattelen, miten voisi olla toisin

Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5711 : 12.01.2009 20:34:27 »

Mitäs sanotte tähän: äiti kävi nuorena tyttönä ennustajalla ja se ennustaja varoitti äitiä punatukkaisesta vaikealuontoisesta neitsyt-miehestä..
Mun isällä oli punanen tukka ja se oli  aurinko merkurius neitsyt ..Lapsen näkökulmasta hyvä isä, mutta näin myöhemmin olen alkanut ymmärtää miten vaikee äidin ja isän suhde oli. Palasi mieleen kun luin sitä yläasteen aikasta päiväkirjaa, monessa merkinnässä oli että ei jaksa kuunnella äidin ja isän riitelyä, voi kun ne erois...

Noh, ennustaja tiesi...

Se oli varoittanut äidin ystävää tummasta mustasukkaisesta skorpionimiehestä, niin eiköhän tämä löytänyt itselleen sen ja meni myös naimisiin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5712 : 13.01.2009 00:05:39 »

Ai täälläkin päätöksentekoja? Grin Minun pitäisi nyt tässä kahden viikon sisään päättää, että vaihdanko asuntoa vai jäänkö nykyiseen. Mitään suurempaa järkisyytä muutolle ei ole ja olen yrittänyt kerätä vinkkejä taroteilta ja vaikka mistä. Silti olen ihan auki ja kiikun kaakun. Asuntoja on tullut jo katseltua, mutta saa nyt nähdä. Nykyisessä kämpässä on se huono puoli, että jos sopimuksen uusii tässä täytyy asua taas vuosi.

Voivoivoivoivoi kun nyt saisi selkeän vision mitä tehdä! Semmonen oikein kunnon täräytys ahteriin ja korvien väliin! Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5713 : 13.01.2009 00:31:57 »

Mä olen päättänyt keskittyä.

Olen ehkä liian innoissani asiasta, kuin toisesta ja kolmannestakin ja mieleni seikkailee aina jo seuraavassa asiassa.. Haluaisin oppia niin paljon kaikkea uutta. Luin tuossa yhtä kanavointi-kirjaa ja siellä oli pari sivua tekstiä suoraan mulle tähän hetkeen.

Kun halu kasvaa fiksummaksi, kypsemmäksi, paremmaksi joka tavalla on niin suuri, herättää se lukemattoman sarjan aloituksia muutoksiin. Nyt oikeasti oivalsin hieman enemmän sitä, että minä en voi lopettaa kokonaan polttamista/kahvinjuontia/suklaansyömistä/alakuloisuutta/laiskuutta samana päivänä kun aloitan kuntoilun ja muutun hetkessä super-sporttiseksi, kauniiksi, terveeksi, rakkaudentäyteiseksi, aina tyyneksi persoonaksi joka osaa puhua kymmentä eri kieltä ja kommunikoida sujuvasti oppaiden kanssa ja tehdä ihmeitä ja tulla rikkaaksi.

Se on sula mahdottomuus.

Miksi ihminen palaa loppuun liikaan yrittämiseen? Se on ihmisen itsen fiksu keino suojella liian nopealta muuttumiselta!

Kirjassa oli mielestäni oivasti esimerkkinä vertauskuvallinen kysymys siitä, miten ihmisen käy jos on liian kauan auringossa.. No palaa! Sama juttu, pää sekoaa jos yrittää kehittää psyykkisiä kykyjä pakolla eikä lepää välillä. Ja tuhannesta asiasta mielenkiinnostuminen yhtä aikaa on energian HAJOTTAMISTA ja päämäärä on oppia keskittämään energiaa. Joten pitää rauhoittua ja ottaa ensin pieni pala kakkua ja antaa sen sulaa rauhassa, ennen kuin hakee lisää.. Koska liiasta kakusta tulee vaan sokerihumala.  Wink Niin ja lihoo.... Tongue
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5714 : 13.01.2009 01:13:42 »

Kohta se jouskari on mun.. Muahahhahaa *evil grin*

Lumoon sen mun fiksuudella, otan riskin ja kerron sille asioita itestäni joita en välttämättä kaikille kertois.. Luottamuksen luomisen perusta mulle on se, että toisen tuntee läpikotaisin ja tän tyypin edessä moon jopa valmis tekemään töitä, jotta tästä suhteesta (mitä ei vielä ole kuin mun päässäni) tulis jotain. Ekaa kertaa moon valmis tekee suhteen eteen oikeesti töitä, se kai tarkottaa jotain.. Paitti kyl mä Jellonan ja mun suhteen eteen tein töitä.. Jellona.. No mut pitää jatkaa eteenpäin.

Lionheart painuu nukkumaan onnellisena päivän taistelun tuloksesta. Kiitos ja kumarrus, hyvää yötä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 379 380 [381] 382 383 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: