Sivuja: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647878 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4605 : 27.10.2008 14:04:03 »

Kunnon uinti teki terää, piti keskeyttää kun alkoi sataa. Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4606 : 27.10.2008 14:05:22 »

Kunnon uinti teki terää, piti keskeyttää kun alkoi sataa. Angry

Joo, sateessa voi kastua!!  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4607 : 27.10.2008 15:02:22 »

En oikeasti tajua miten ihmiset tuppaavat itsensä ihan täyteen kaiken maailman "ihania naisellisia/miehekkäitä" tuoksuja, jotka sitten monissa kanssaihmisissä aiheuttavat allergiaa, astmaa ja päänsärkyä... en ole ainoa mielipiteeni kanssa vaan tunnen monia jotka saavat vähintäänkin päänsärkyä, elleivät sitten ole myös allergisia kuten minä..

Sitäpaitsi mietin että mitä kamalaa löyhkää ne ihmiset yrittävät peitellä kun suihkauttelevat itsensä täyteen tuoksuja.. Jos on pakko käyttää hajuvettä niin please, mietoa ja vain yksi suihkaus..

Luulisi että kosmetiikkafirmat alkaisivat enemmän panostaa laadukkaisiin, mahdollisimman vähän lisä- väri- ja hajuste-aineita sisältäviin laadukkaisiin ja luontoystävällisiin tuotteisiin.. Jos ostaa näitä trendikkäiltä ruualta tuoksuvia kosmetiikkatuotteita, voi huomata suihkun, rasvauksen, hiustenlaiton ja meikkaamisen jälkeen tuoksuvansa sekoitukselta kookosta, vaniljaa, persikkaa, purkkaa, suklaata, mansikkaa ja appelsiinia..  uglystupid2 Not for me......
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4608 : 27.10.2008 15:44:02 »

Heissan... ip.kahvet menossa ja päivä on ollut ihan yhtä 10+, kuin miltä aamukin näytti  buck2
 Sad
Piristin itseäni ostamalla kukkasipuleita ja kohta kirmaan tuonne penkkeihini pöllyttään... mutaa  2funny

Mutta noista tuoksuista... Tigrix - en myöskään jaksa käsittää noita halppis tuoksuja, jotka ovat kaikkea muuta kuin sitä mitä pitäis  buck2
Olen myös itse allerginen keinotekoisille tuoksuille, suurin osa luonnollisista menee... mutta raja siinäkin kulkee, koska on liikaa  Grin
Miten sinä oireilet? Itseltäni lähtee ääni ja limakalvot "palaa" nielusta nenään  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4609 : 27.10.2008 15:54:35 »

Mulle tulee tukala olo, silmät ärtyy, nenä alkaa vuotamaan ja aivastuttaan.. Joskus tulee myös päänsärkyä jos joku tuoksu on pistävän imelä ja tyrmäävä (tulee mieleen nää oopperoissa sun muissa käyvät keinoturkiksiin pukeutuneet 60v hienot lihavahkot tädit, joiden ympärillä tuoksuu joka suuntaan 20 metriä niin äärettömän sensuellille)  2funny

Nyt äkkiä suihkuun pesemään pellavansiemen/oliiviöljy blandis pois tukasta (pistin sen eilen illalla, oisko jo tehonnut  2funny).. Pian lähden kaverin kanssa lenkille ja postiin hakemaan yhden pikku paketin.. Kiss
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4610 : 27.10.2008 15:57:55 »

Mie kansa kirmaan pihalle, vielä kun näkee mitenkä päin ja mihin noita sipuleita tökkii  2funny
...arvaa miksi käyn TOD harvoin missään kulttuuri riennoissa  Wink
...ne tädit  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4611 : 27.10.2008 20:44:18 »

Mä en oo hirveen mukava ihminen...... Ollu viime päivinä..

Töksäyttelen vaan asioita.. Undecided Sain sitäpaitsi mielettömät kicksit siitä, että eräs josta olin joskus kiinnostunut oltiin nähty jonkun "hirveen harakan" kanssa,, Heh heh..

En yleensä hauku ihmisiä tai ole vahingoniloinen tai mitään.. Ehkä tää johtuu siitä että mulla on niin alhainen olotila niin yritän muutkin saada vähän alemmas.. Ei oo kivaa, joten pyydän maailmankaikkeudelta anteeksi itsekkyyttäni ja typerää käytöstä, koska en halua kellekään oikeasti pahaa mieltä....

Haluaisin vain itselleni paremman mielen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4612 : 27.10.2008 20:49:01 »

Mä sitäpaitsi sanoin äsken vähän tökerösti yhdelle miehelle kun se soitti että voisko se tulla yöksi, että ei sen enempää kuin nukkumaan, ja jos ei käy niin nähtäis muuten vaan.. Niin vastasin sille että jos p*llua haluaa niin se maksaa 500€ mut muuten ei tarvii tulla... Tongue

En tiedä miks oon tällanen.. Sitten kyllä soitin takas uudelleen ja pyysin anteeks ja selitin että mä oon vaan vähän päästäni sekaisin ja puhun outoja ja eriskummallisia asioita joista ei kannata loukkaantua.. Grin Että nyt vaan ei ole sellainen fiilis että haluais nähdä ketään...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #4613 : 27.10.2008 21:31:45 »



                                  Tongue   Lips Sealed   Cry        angel


              NO.. mutta ensiksi pyyhin pyllyn, ohhoh, se sattui olemaan omani, no menköön.

                 Niin, ja jopa rakensin talon, tosin perustukset olivat jo valettu, ohhoh,,

                      naapurin puolelle, mutta eikös siihen saisi kuitenkin rakentaa?



                                                  smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4614 : 27.10.2008 21:40:59 »


Iltaa tupaan!  Smiley

Nyt olisi iltakahvin ja tömpsyjen aika!
Raskas, mutta antoisa työpäivä takana.

Mua (  neitsyt ) vähän häiritsee tuo meidän foorumin kello....  crazy2  joka edelleen kesäajassa!!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4615 : 27.10.2008 22:47:24 »

Löysin aika hottiksen lemmikki"eläimen".. Grin

Ei helvetti.


Täytyy kyllä olla AIWAN samaa mieltä!  uglystupid2
Jotenkin tuntuu, etten tarvitse ötökkää lemmikiksi, vaikken liiemmin niitä kammoakaan.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4616 : 27.10.2008 22:48:37 »

Niin niin, aika creepy otuksia.... Menee kylmät väreet!
Ja nyt mä aloin kuvitteleen että niitä menee täällä joka puolella. Apua!  uglystupid2
Ihan niinku selässä ja niskassa menis.. aaaaaargh!!  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4617 : 27.10.2008 23:03:13 »

Tigrix, musta tuntuu kans et selkää pitkin kiipeilis pari  Grin

Hassu olo. Olis niin paljon kiirettä ja tehtävää mut en jaksa välittää. Huomenna sitten (jos silloinkaan).

Hyvää yötä  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4618 : 27.10.2008 23:13:18 »



Hyvää yötä Jellonalle!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4619 : 27.10.2008 23:23:37 »

Hehheh.. NO ei auta kuin olla suorasanainen joskus. Sain nimittäin viestin siltä tyypiltä jälkeen päin, että olis sillä ehkä muutakin asiaa ollut siellä sängyssä kuin nukkuminen..

Pyysi minua harkitsemaan asiaa vakavasti, että nähtäisiin joskus.

Jaa-a..
Mä vaan en jotenkin jaksa innostua, koska oon aina pitänyt sitä tyyppiä kaverina ja nyt se kinuaa päästä sänkyyn..... Kun menee tyttöystävän kanssa huonosti,,,,, No pettäis se sitä jonkun kanssa, vaikka ei mun, mutta en silti ole yhtään kiinnostunut tuollaisesta kuviosta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: